vreau sa imi cumpar super nova, pe ce criterii trebuie sa ma bazez
![]() ![]() ![]() |
vreau sa imi cumpar super nova, pe ce criterii trebuie sa ma bazez
cristyans |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 24 February 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
berlina
- is01is
|
|||
GALAGIE |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Banned Posts: 82 Joined: 10 April 06 ![]() |
Vezi ca vopseaua sa fie cea originala,asta dupa ce te-ai uitat sa nu aiba tabla ondulata , daca o iei de la om de acasa vezi sub ea sa nu fie pete de ulei, o iei la birjarit plecari ,frane...sa vezi ce bate (daca bate) si pe urma schimbi cureaua si uleiurile si la urma succes
![]() This post has been edited by GALAGIE: 27 Feb 2007, 00:56 |
--------------------
DACIA
SUPERNOVA rapsodie/2001 BV-84-RAD
bmw 320i 2005
- BV 09 POJ
|
|
pastrama |
![]()
Post
#3
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Cauta pe forum ca s-a mai discutat.
|
--------------------
Tedei
-
-
|
|
rhunder |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 15 August 06 From: Bucuresti ![]() |
nu am sa inteleg de ce vor toti vopseaua originala Am niste piese pe care mi-au aparut pete de rugina si as vrea nu sa o carpesc ci sa-mi vopsesc masina de la 0
si toti colegii imi spun sa nu o fac ca ii scade pretul de vanzare. Nu e aiurea? |
--------------------
Dacia SuperNova
Clima
2001
- b25wzj Clio II 2005 1.5 DCI 65
Megane Prima 1.6 16V - temporar! :) VW Golf V 1.9 tdi |
|
toto |
![]()
Post
#5
|
![]() Destul de fost membru Group: Members Posts: 432 Joined: 26 April 04 From: Bucuresti ![]() |
nu e deloc aiurea sa faci un lucru bun/complet, intr-o tara civilizata...
dar daca o faci intr-o tara ca romania, de exmplu, unde masini proaspat vopsite care arata super au de fapt (pe sub vopsea) carpe, cartoane, chit si mai putin tabla, atunci suflii si-n iaurt... eu sunt patit: tatal meu a cumparat o dacie care arata super, dar in cateva luni au incepu sa apara diverse materiale de sub vopsea... sunt sigur ca faptul ca a cumparat-o (si eu ma intreb de ce) de la un "domn" mai inchis la culoare, e doar o coincidenta... |
--------------------
Honda
CIVIC
5D 1.8 Sport M/T - '07 romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
|
|
eurro |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 8 November 06 From: Bucuresti ![]() |
de aia eu fac tranzactii pentru sh numai cu cunoscuti, daca nu e cazul, nu fac. totusi, mi se pare ciudat sa nu iti vopsesti masina, mai ales daca apar puncte de rugina, ca pare suspect.
|
--------------------
Dacia
SuperNova
Confort
|
|
Dic |
![]()
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 185 Joined: 4 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Iata cateva verificari tehnice pe care le-as face eu:
- verificare culoare lichid racire (nu trebuie sa fie maro, trebuie sa fie un verde galbui) - verificare culoare lichid de frana (nu trebuie sa fie negru-maro, trebuie sa fie semitransparent) Daca lichidele nu au culoarea in regula, ele nu au fost inlocuite niciodata si trebuie sa le inlocuiesti (conform manualului se inlocuiesc la fiecare 2 ani sau la 60.000km). De asemenea, cineva care a tinut la masina le-a schimbat la timp. De regula, samsarii aranjeaza masina, dar nu inlocuiesc lichidele. Dupa culoarea lor vezi daca s-a avut sau nu grija de masina. - teste de planetare: plecare de pe loc cu volanul intors la maxim stanga, apoi drepta. Nu trebuie sa se auda nici o bataie la plecare mai in forta (nu neaparat cu scart de roti). - testare frana de mana: se trage frana de mana si se incearca pornirea usoara a masinii. Normal trebuie sa se ridice de fund si sa plece foarte greu (chiar sa se opreasca motorul). Daca se opreste motorul, inseamna ca si ambreiajul e ok. - test ambreiaj, injectoare infundate: - se merge pe autostrada cu viteza maxima. In mod normal masina trebuie sa ajunga la 150-160km/h (dupa 120-130km/h va accelera mai greu). - vizulizare toba (sa nu fie deterioarata); verificare ochiometric radiator (mai ales partea de jos sa nu se vada urme de antigel) - verificare calorifer: la turatie mare in sarcina (peste 3000rpm) dai drumul la caldura in habitaclu. Daca miroase intepator (cam a leustean fiert) caloriferul este fisurat/spart. Daca nu miroase nimic, caloriferul este bun. This post has been edited by Dic: 1 Mar 2007, 08:50 |
--------------------
Dacia
DSN Rapsodie x 2
2001
|
|
alexandrudicu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru ocazional Group: Members Posts: 109 Joined: 1 August 05 From: Medias ![]() |
QUOTE(Dic @ 1 Mar 2007, 08:50) - test ambreiaj, injectoare infundate: - se merge pe autostrada cu viteza maxima. In mod normal masina trebuie sa ajunga la 150-160km/h (dupa 120-130km/h va accelera mai greu). Nu toti stam in Bucuresti ca sa avem acces la autostrada, iar si daca cumperi din targ, cel de la care cumperi nu va fi de acrod sa mearga pe autostrada la nu stiu cati km ca sa bagi tu viteza. Plus ca multi dintre noi nu merg cu 150-160 niciodata, si nicidecum cu o dacie. E mai sigur. In privinta uleiului nu trebuie sa fie neaparat pete sub masina. A mea mananca 1L de ulei la 1500KM, si nu se vede nimic sub masina, il consuma si gata. Sa nu scartaie haionul. Al meu oricat il reglez din cui si balamale, nu il pot face sa nu miste in timpul mersului, de acolo e cea mai mare galagie. Uita-te sa nu ploua in ea. Baga mana sub mocheta de la sofer, pe sub scaun. Daca e apa acolo cu siguranta ca nu a fost pusa intentionat. Problemele cu apa pot fi rezolvate in general, dar nu intotdeauna. Sa nu baraie vreun rulment. Daca in timpul mersului se aude un zgomot infundat, iti dai seama ca de la rulment, vor trebui schimbati. Primul lucru ce schimbi, ulei, placute de frana, stergatoare parbriz ![]() |
--------------------
Dacia
SuperNova
2001 Rapsodie
- SB -xx-xxx
|
|
VladG |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru preistoric Group: Members Posts: 2.397 Joined: 23 January 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Dic @ 1 Mar 2007, 10:50) - testare frana de mana: se trage frana de mana si se incearca pornirea usoara a masinii. Normal trebuie sa se ridice de fund si sa plece foarte greu (chiar sa se opreasca motorul). Daca se opreste motorul, inseamna ca si ambreiajul e ok. 1.Masina se lasa de fund cand e frana de mana trasa, nu se ridica. 2.Motorul se opreste doar daca nu lucrezi bine cu ambreiajul. La limita poti pleca de pe loc cu rotile din spate blocate, trebuie doar ceva mai mult patinat ambreiajul ![]() |
--------------------
Ex Dacia
SuperNova
--
- --
|
|
Andu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 294 Joined: 24 May 02 From: Bucuresti ![]() |
OK, hai sa ma bag si eu:
Ca la orice masina ii dai si tu ocol si vezi sa nu fie urme vizibile de lovituri sau elemente nealiniate ale masinii.. N-am nimic daca masina a fost lovita dar sa fi fost reparata bine. Cauta rugina; apare pe la colturile usilor, in partea din spate a pragurilor langa gura de alimentare cu benzina, pe interiorul capotei, la colturile si pe interiorul hayon-ului. Deschide capota si arunca o privire, probabil motorul va fi curat stralucitor. Daca e Clima uita-te sa aiba cureaua la compresorul de aer conditionat si sa nu aiba joc la fulia intinzatoare. Radiatorul, vezi sa fie modelul cel nou (nu ca ar fi mai bun, dar e un pas, se vede un H stantat pe el iar prinderea se face cu doua L-uri de metal direct pe caroseria masinii. Baga mana pe langa el si pipaie colturile lui de jos, daca e spart pe acolo o sa curga. Uita-te la lichidul de racire dupa cum ti-au spus si colegii. Vezi sa fie peste nivelul minim, indiferent daca masina sta de un an acolo. Lichidul de frana....vezi sa fie, eu nu ti-as recomanda sa desfaci capacul pentru ca inglobeaza rapid vaporii de apa ceea ce ii reduce proprietatile. Incearca capacul de la vasul de expansiune sa fie strans, sa nu se fi mers cu el desfacut. Desfa capacul respectiv si verifica daca supapa din interior este acolo si functioneaza (daca mai are arc). Ar fi frumos sa te uiti si la filtrul de aer sa vezi daca e acolo pt ca se pare ca sunt multi care il scot. Ar fi bine sa te uiti si la capacul rezervorului de benzina, sa nu aiba taieturi pe garniturile lui de cauciuc, sau chiar vreo gaura in el. Dupa aia o pornesti. Priveste atent ledul de la antidemaraj, clipeste fara contact pus, se aprinde lung la punerea contactului si se stinge dupa aceea. Orice alt comportament este anormal, nu accepta cine stie ce explicatii. Ai grija iar la explicatii de genul trebuie tinut apasat butonu cheii sau tinut cheia in cine stie ce pozitie. Nu e normal, SN porneste ca orice alta masina. Verifica daca porneste cu ambele chei, si, eventual, scoti partea electronica din una dintre chei, si incerci sa pornesti masina. Evident, n-ar trebui sa porneasca. Pentru injectoare, dupa ce pleci de pe loc cu masina, ii dai a 4-a si o lasi fara acceleratie. Dupa ce se pototleste din tremurat (ai grija cum lucrezi cu ambreiajul), viteza ar trebui sa se stabilizeze undeva la 20km/h.Cam la asta cred eu ca ar trebui atentie pe langa ceea ce au spus deja colegii mei. |
--------------------
Opel
Astra H ABS+EBD+EBA+CBC+DDS ESP+TC+UCL TPMS....
2006
- fost GGA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 14:14 |