Care este cel mai bun ulei pentru 1.5dCi?
![]() ![]() ![]() |
Care este cel mai bun ulei pentru 1.5dCi?
cris06 |
![]()
Post
#271
|
||
![]() Mester Group: Members Posts: 597 Joined: 7 October 08 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Daewoo
TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/
2006
- IS.06.---
|
|||
Valman |
![]()
Post
#272
|
![]() B, C, CE, D Group: Members Posts: 267 Joined: 10 April 09 ![]() |
QUOTE(cris06 @ 29 Nov 2010, 23:26) Din multe forumuri stiu ca Aralul face depuneri. Nu stiu daca mai face si acum de cand e sub brandul BP. Poa' sa fie folclor la greu. Aral e sub BP de prin 2002. Ceva bun de citit : http://www.automobiletv.ro/event.php?id=319 This post has been edited by Valman: 30 Nov 2010, 09:32 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala Valvoline : "Different engines have different needs."
|
|
DMP |
![]()
Post
#273
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Am citit ce scrie nenea Heimann.
Cred ca mai interesant ar fi articolul care prezinta analiza ADAC, daca e postat pe undeva pe net. Recomandarea din final, cu 10w sau 15w, intr-un diesel cu DPF este cam periculoasa. |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#274
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
De ce e periculoasa?
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
dl_dr25 |
![]()
Post
#275
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 571 Joined: 4 August 07 From: Bucuresti ![]() |
eu va recomand MOTUL, incercati si nu o sa va para rau (eu folosesc asa ceva)
|
--------------------
dacia
logan
2007 dci
- B
|
|
Valman |
![]()
Post
#276
|
![]() B, C, CE, D Group: Members Posts: 267 Joined: 10 April 09 ![]() |
QUOTE(DMP @ 30 Nov 2010, 09:54) Cred ca mai interesant ar fi articolul care prezinta analiza ADAC, daca e postat pe undeva pe net. Recomandarea din final, cu 10w sau 15w, intr-un diesel cu DPF este cam periculoasa. Intr-adevar, era de dorit articolul in original, dar nu l-am gasit. Insa ar fi plauzibil si nimic nou in ceea ce spune, deoarece testul a vizat rulajul urban, adica cel considerat sever. Caz in care e normal ca uleiul sa se uzeze mai rapid si sa fie schimbat mai repede. Argumentul lui e ca scade vascozitatea initiala in cazului rulajului urban/sever, iar prin urmare ar trebui un ulei c-o vascozitate mai ridicata, daca se ruleaza urban in cea mai mare parte a utilizarii automobilului. Ceea ce la multi se si intampla. "Din acest motiv o parte insemnata a combustibilului astfel injectat nu arde si intra in masa de ulei conducand la degradarea acestuia si implicit la micsorarea vascozitatii. Astfel uleiul isi pierde caracteristicile initiale mult mai repede, folosirea acestuia in continuare ducand la o uzura prematura a segmentilor, cuzinetilor etc. Testul arata ca vascozitatea uleiului motor a scazut cu pana la 20% la motoarele testate." QUOTE(dl_dr25 @ 1 Dec 2010, 09:03) eu va recomand MOTUL, incercati si nu o sa va para rau (eu folosesc asa ceva) Marca buna dar totusi nejustificat de scumpa (la unele produse din gama), dupa parerea mea, intr-o utilizare echilibrata a masinii. Daca nu vrei sa tii masina un sfert de secol, poti baga si altceva mai ieftin. ![]() This post has been edited by Valman: 1 Dec 2010, 10:07 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala Valvoline : "Different engines have different needs."
|
|
dl_dr25 |
![]()
Post
#277
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 571 Joined: 4 August 07 From: Bucuresti ![]() |
nu vreau sa o tin mai mult de 5 ani si citi km o sa fac atunci ( acum am 4 ani si 52mii km) , dar atata timp cit o am ii pun ce pot mai bun, fiindca nu stiu ce ma asteapta si poate nu pot sa o schimb sau imi cade ceva din cauza ca nu am avut grija de ea ( acesta este principiul meu )
ps: in motor motul 5w40 , lichid frina motul, caseta tot motul ![]() |
--------------------
dacia
logan
2007 dci
- B
|
|
Valman |
![]()
Post
#278
|
![]() B, C, CE, D Group: Members Posts: 267 Joined: 10 April 09 ![]() |
Cu alt ulei ceva mai ieftin n-o sa-ti cada nimic. Banii bagati acum in ea nu-i recuperezi la vanzare. Asa ca placerea ta se cheama, din punctul meu de vedere, risipa. Dar poti sa te pui cu placerea omului ?
![]() ![]() This post has been edited by Valman: 1 Dec 2010, 11:05 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala Valvoline : "Different engines have different needs."
|
|
Danny_bb |
![]()
Post
#279
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
Diferenta de bani intre un ulei mediocru si unul bun este foarte mica raportata la alte costuri. De exemplu, eu am dat pe 4 L de DaciaOil vreo 90 de lei cred. Pai la 120 lei gasesc lejer Motul. Deci de o diferenta de 30 de lei la 10000 km. 30 lei inseamna nimic pe langa costurile cu carburantul de exemplu.
Eu am preferat la momentul respectiv Daciaoil pentru ca pana atunci numai tipul asta l-am folosit. La urmatorul schimb habar nu am ce o sa-i bag. Aceeasi poveste este si cu filtrele. Daca iti cumperi petarde scutesti 20-30 lei, adica aproape nimic. This post has been edited by Danny_bb: 1 Dec 2010, 11:17 |
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
Valman |
![]()
Post
#280
|
![]() B, C, CE, D Group: Members Posts: 267 Joined: 10 April 09 ![]() |
Pai da, dar stii care-i problema ? Ca Dacia Oil e prea scump. Ala n-are voie sa treaca de 20 lei pe litru. Pe de alta parte, nu cred ca gasesti 4 litri de Motul 5W30/40 la 120 lei.
![]() This post has been edited by Valman: 1 Dec 2010, 11:26 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala Valvoline : "Different engines have different needs."
|
|
Danny_bb |
![]()
Post
#281
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
Io-s tractorist, fan 10w40, deci la ala ma refeream.
![]() |
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
Valman |
![]()
Post
#282
|
![]() B, C, CE, D Group: Members Posts: 267 Joined: 10 April 09 ![]() |
Da, Motul 6100 Synergie+ 10W40 il gasesti pana in 130 lei/4 litri. In acest caz ar trebui sa comparam cu alt 10W40. De exemplu, un Valvoline DuraBlend Diesel 10W40, il gasesti in jur de 100 lei 5 litri.
![]() This post has been edited by Valman: 1 Dec 2010, 11:41 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala Valvoline : "Different engines have different needs."
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#283
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
QUOTE(Valman @ 1 Dec 2010, 11:23) Pai da, dar stii care-i problema ? Ca Dacia Oil e prea scump. Ala n-are voie sa treaca de 20 lei pe litru. Pe de alta parte, nu cred ca gasesti 4 litri de Motul 5W30/40 la 120 lei. ![]() daca cauti gasesti...nu 4 litri ci 3 la 120 de lei... http://www.daciashop.ro/ulei-antigel ![]() |
--------------------
...
...
...
|
|
Valman |
![]()
Post
#284
|
![]() B, C, CE, D Group: Members Posts: 267 Joined: 10 April 09 ![]() |
Acolo vad 6100 Synergie+ 10W40 doar la bidon de 4 litri la 130 lei.
This post has been edited by Valman: 1 Dec 2010, 11:48 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala Valvoline : "Different engines have different needs."
|
|
god |
![]()
Post
#285
|
![]() wizard Group: Members Posts: 328 Joined: 15 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Am folosit:
- Elf Turbo Diesel 10W40 20.000 km (100 lei/5L) - Castrol Magnatec Turbo Diesel 10W40 30.000 km (125 lei/5L) - Castrol EDGE Turbo Diesel 5W40 schimbat de 3500 km (138 lei/5L) EDGE-ul mi s-ar parea ca a schimbat putin zgomotul motorului fata de celelalte dar pana acum cam atat, altceva nu am observat si nici nu cred ca o sa fie cazul ca nu prea are ce sa faca atat de diferit. |
--------------------
Dacia
Duster 1.5 dci 4X4
Iunie 2010 / Prestige It's time to burn™
|
|
DMP |
![]()
Post
#286
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Tudor Badescu @ 1 Dec 2010, 00:15) Uleiurile care se folosesc in diesel-uri cu DPF nu au vascozitati de genul 10wX sau 15wX. Ele sunt fie 0wX fie 5wX, unde X este cam peste tot egal cu 30, si au caracteristici care sa satisfaca cerintele unui motor cu DPF. De exemplu, pentru motor de Renault cu DPF iti trebuie ulei de norma RN0720 si uleiurile cu norma RN0720 sunt de vascozitate 5w30. Daca producatorul cere pentru motorul lui cu DPF sa folosesti uleiuri care safisfac o anumita norma si acele uleiuri nu sunt de vascozitati de genul 10wX sau 15wX eu consider ca e periculos sa pui in motorul ala uleiuri de vascozitati 10wX sau 15wX. This post has been edited by DMP: 1 Dec 2010, 15:08 |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#287
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
QUOTE(Valman @ 1 Dec 2010, 11:48) of, valmane... http://www.daciashop.ro/ulei-antigel?product_id=51 1 Dec 2010, 16:32: http://www.silena-auto.ro/index.php?option...id=88&Itemid=71 This post has been edited by george_scala_2004: 1 Dec 2010, 16:32 |
--------------------
...
...
...
|
|
Valman |
![]()
Post
#288
|
![]() B, C, CE, D Group: Members Posts: 267 Joined: 10 April 09 ![]() |
QUOTE(george_scala_2004 @ 1 Dec 2010, 16:30) of, valmane... Of, George. Sa ne intelegem. Eu vorbeam cu Danny de Motul 10W40 la 4 litri bidonul si luasem ca reper 6100 Synergie+. Am zis ca-i scump si dadusem o alternativa si mai ieftina si in mai mare cantitate. Deci dublu avantaj. ![]() Am crezut ca-n primul link pe care mi l-ai dat, gasisei ulei Motul 10W40 la 3 litri bidonul, cand de fapt era, conform celui de-al doilea link, Motul 5W40 la 1 litru. Plus ca aia 3 la 120 lei tot erau mai scumpi si mai putini decat 5 litri la 100 lei. Omul nu dorea 5W40. Deci noi de mere, tu de pere. ![]() QUOTE(DMP @ 1 Dec 2010, 15:07) Uleiurile care se folosesc in diesel-uri cu DPF nu au vascozitati de genul 10wX sau 15wX. Ele sunt fie 0wX fie 5wX, unde X este cam peste tot egal cu 30, si au caracteristici care sa satisfaca cerintele unui motor cu DPF. De exemplu, pentru motor de Renault cu DPF iti trebuie ulei de norma RN0720 si uleiurile cu norma RN0720 sunt de vascozitate 5w30. Daca producatorul cere pentru motorul lui cu DPF sa folosesti uleiuri care safisfac o anumita norma si acele uleiuri nu sunt de vascozitati de genul 10wX sau 15wX eu consider ca e periculos sa pui in motorul ala uleiuri de vascozitati 10wX sau 15wX. Ai dreptate. Insa sunt curios daca producatorul specifica vascozitatile in functie de utilizarea masinii. Daca nu, zic eu ca ramane la latitudinea utilizatorului sa evalueze corect situatia si sa decida in consecinta. Ca daca frantuzul are in minte drumurile, aerul si combustibilii din Hexagon, atunci s-ar putea sa se schimbe treaba pe plaiurile mioritice. ![]() This post has been edited by Valman: 2 Dec 2010, 14:31 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala Valvoline : "Different engines have different needs."
|
|
dl_dr25 |
![]()
Post
#289
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 571 Joined: 4 August 07 From: Bucuresti ![]() |
am avut elf 10w40 , castrol edge 5w40 si acum motul 5w40.
primul masina prea noua nu am putut sa imi dau seama ( eu am pus decit la 6mii si 12mii), al doilea la 20mii-30mii-40mii ( dupa 6-7mii un zgomot foarte neplacut) si motulul la 49mii ( a schimbat mersul si sunetul motorului de prima data in ffffoarte bine si momentan este la fel , acum am 53mii). treaba este ca si eu cind am masina pornita imi da si o senzatie de placut din prisma mersului foarte frumos si placut, acum fiecare cum crede ca este mai bine pt el. ps eu sunt constient ca nu imi scot bani la vinzare si nu imi fac o problema din asta |
--------------------
dacia
logan
2007 dci
- B
|
|
chupamyth |
![]()
Post
#290
|
![]() Membru Group: Members Posts: 188 Joined: 31 October 09 ![]() |
motul 6100 10w40 4L e si la 89 ron
http://www.car-parts.ro/piese-auto/ulei-mo...nergie-10w40-4l |
--------------------
DACIA
LOGAN 1.4 MPI
2005
- ag71gan Logan 1.4 MPI 2005 www.car-parts.ro
yahoo mess: cristiancioaba contact@car-parts.ro |
|
testike |
![]()
Post
#291
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Am citit topicul si nu prea m-am lamurit care ulei e mai bun pentru diesel, si la cati km sa schimb (nu am manual de utilizare)?
As fi tentat sa pun Elf Excellium SXR cu TBN de 10,4 http://www.oilshop.ro/specs/elf/ELF%20EXCE...LDX%205W-40.pdf. Ar fi OK de schimbat de 12 mii km, cam 5 mii mers prin oras? Castrol Edge am vazut ca are TBN de 7.6, am inteles ca ar trebui schimbat la 7-8000, poate si mai repede in oras.. Sau sa pun Mobil 1 Turbo Diesel 0W40, TBN de 11.8? E OK pentru motorul asta? Motorul cred ca nu mananca ulei, inca nu am prea mers cu el.. ![]() Din specificatii pare cel mai bun: Mobil 1 0W-40 11.8 Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40 Advanced Performance Synthetic Diesel Engine Oil Product Description Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40 is an advanced performance synthetic diesel engine oil designed to help provide ultimate cleaning power, wear protection and overall performance. Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40 meets or exceeds the requirements of leading industry and car manufacturers' standards required for newer modern diesel powered automobile engines. The Mobil 1 Technology is race proven and the choice of NASCAR racing. Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40 is perfect for all types of vehicles where an oil is recommended, and has the performance reserve to protect when conventional engine oils may not Features and Potential Benefits Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40 is made with a proprietary blend of ultra high performance synthetic basestocks fortified with a precisely balanced component system. Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40's wide viscosity range helps to provide unsurpassed levels of protection, good fuel economy, and an overall smooth driving experience. Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40 helps to keep engines starting in Arctic extreme cold and cleans deposits, sludge and varnish often formed in high temperature operating conditions. Meeting or exceeding many global industry standards and major leading builder requirements is the cornerstone of the performance reserve that lets Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40 helps to keep performing well after conventional oils may not. Key features and potential benefits include: Features Advantages and Potential Benefits Active cleaning agents Helps to prevent deposits and sludge build-up to enable long and clean engine life Outstanding thermal and oxidation stability Helps to reduce oil aging allowing extended drain interval protection Low oil consumption Less hydrocarbon pollution Enhanced frictional properties Aids fuel economy Excellent low temperature capabilities Quick cold weather starting and ultra fast protection Helps to extend engine and electrical system life High Viscosity Index Excellent overall lubrication and wear protection performance for all driving styles and conditions, from mild to severe. Applications Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40 is recommended for all types of modern vehicles, especially high-performance turbo-charged, supercharged diesel multi-valve fuel injected engines found in passenger cars, SUVs, light vans and trucks. * Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40 is especially suitable for extreme conditions, where conventional oil often may not perform. * Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40 is not recommended for 2-Cycle or aviation engines, unless specifically approved by the manufacturer. Specifications and Approvals Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40 meets or exceeds requirements of the following industry specifications: 0W-40 API CF/SM/SL/SJ X ACEA A3/B3/B4 X Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40 has the following builder approvals: 0W-40 MB-Approval 229.3 X MB-Approval 229.5 X OPEL Diesel Service Fill GM-LL-B-025 X BMW LONGLIFE OIL 01 X VW 502 00 X VW 505 00 X PORSCHE A40 X According to ExxonMobil, Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40 is of the following quality: 0W-40 SAAB X FIAT FIAT 9.55535 - M2 X FIAT FIAT 9.55535 - N2 X FIAT FIAT 9.55535 - Z2 X Typical Properties Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40 Value Viscosity, cSt (ASTM D445) @ 40º C 75 @ 100º C 13.5 Viscosity Index 185 MRV at -40ºC, cP (ASTM D4684) 31,000 HTHS Viscosity, mPa•s @ 150ºC, (ASTM D4683) 3.8 Total Base Number (ASTM D2896) 11.8 Sulfated Ash, wt% (ASTM D874) 1.3 Phosphorous, wt% (ASTM D4981) 0.1 Flash Point, ºC (ASTM D92) 230 Density @15.6 ºC, g/ml (ASTM D4052) 0.85 This post has been edited by testike: 2 Feb 2011, 12:51 |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
testike |
![]()
Post
#292
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Am pus Elf Excellium SXR 5W 40.
Am o intrebare: e normal sa stea becul de ulei aprins cam 1-1.5 secunde dupa pornire? La benzina cu ulei Mobil1 statea mult mai putin, vreo 0.1-0.2 sec, de-abia clipea un pic becul. Nu am mers cu alt diesel, asa ca nu stiu daca e normal sau nu. Am mai folosit ulei Dacia vreo 5000 km si cu ala se stingea mai greu becul de ulei pe frig, tot asa cam 1 secunda cateodata. Poate cineva sa imi spuna daca e normal sau nu? |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
DMP |
![]()
Post
#293
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
La mine sta sub o secunda aprins dupa pornire.
La ultima revizie am pus Castrol Edge Turbo Diesel 5w40 si filtru de ulei "de origine" (codul 8200768913). Anterior am mers pe Castrol Magnatec Diesel 5w40 si filtru Mann (codul W75/3) si becul se stingea o idee mai tarziu decat in prezent. |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
testike |
![]()
Post
#294
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Cat sub 1 secunda mai exact?
La mine ar fi cam 1 secunda sa zic. Asta mai ales la pornirea de dimineata, la pornirile ulterioare parca sta mai putin , trebuie sa mai urmaresc. Oricum, comparativ cu fractiunea de secunda (clipeste becul f. scurt) de la benzina cu Mobil 1, e foarte mult. Ulei Dacia am folosit la benzina. Care ar fi problema cu becul aprins - se uzeaza mai tare motorul in timpul asta, pana se stinge becul? LE: Din ce am citit, Castrol Edge ar trebui schimbat pe la vreo 7-8-9 mii km, pt ca are TBN mult mai mic ca si restul uleiurilor pomenite aici ( ex Elf si Mobil). This post has been edited by testike: 12 Mar 2011, 18:53 |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
DMP |
![]()
Post
#295
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu exact cat, apreciez undeva la 0,5 - 0,6 sec la prima pornire.
Am citit si eu discutia cu TBN si interval de schimb de aici de pe forum. Parerea mea e ca nu se poate face o corelatie directa intre TBN si interval de genul interval de schimb=TBN*un numar de km. Pe masura ce un ulei isi face treaba in motor TBN-ul uleiului respectiv scade. De unde rezulta ca intervalul de schimb depinde atat de TBN-ul initial al uleiului cat si de viteza cu care scade acest TBN pe masura ce uleiul respectiv face kilometri catre schimb. La Elf TBN de 10,4 avea LDX 5w40 (cel din fisa din link-ul tau). Insa LDX nu se mai fabrica. In prezent SXR 5w40 are TBN de 9. Edge Turbo Diesel 5w40 are TBN de 7,6 Atat SXR cat si Edge Turbo Diesel 5w40 au norma Renault 0710 ceea ce este suficient pentru motoarele noastre. This post has been edited by DMP: 13 Mar 2011, 16:43 |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
testike |
![]()
Post
#296
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Am urmarit mai atent uleiul, si sta aprins mai mult timp la prima pornire de obicei.
Azi a stat vreo 1.5 sec dimineata (nepornit de 1.5 zile), si apoi cand am pornit iar peste 3 ore s-a stins instant. Pornit iar peste vreo 4 ore a stat vreo 2 secunde aprins. Se pare care nu prea este regula, dar de obicei la prima pornire sta aprins mult timp totdeauna. Spuneau unii ca nu e bine sa pui ulei 5W40 dupa 10W40 - poate asta o fi problema? Nu stiu ce ulei era inainte in el, nu am luat masina de noua. |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#297
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Eu zic sa stai linistit ca nu-i nici o problema.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
ovidiu87 |
![]()
Post
#298
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 18 March 08 From: Resita ![]() |
Conteaza mult si filtrul de ulei, la pornire .
|
--------------------
Dacia
Solenza Rapsodie
2003
- Numar de Caras "In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
|
|
testike |
![]()
Post
#299
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Filtrul de ulei e original (si cel de motorina).
Cateodata am observat si ca "palpaie", adica se stinge un pic, si se aprinde iar un pic. |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
DMP |
![]()
Post
#300
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Ieri de dimineata, ora 10 deci ceva mai cald afara, m-am uitat cu si mai mare atentie la becul de ulei la prima pornire ( masina era nepornita de cu o zi in urma de pe la ora 15) si am vazut ca becul ala s-a stins dupa peste 1 sec ca popa, undeva la 1,5 sec poate chiar 2 sec.
![]() ![]() Dar are si momente cand la prima pornire se stinge repede, sub 1 sec. O las in legea ei atata timp cat ii pun filtru de origine si ulei de norma RN0710. Probabil ca nu duce caroseria cat duce motorul si oricum nu o sa o tin atat de mult sa il vad decedand ... ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 11:21 |