ce ulei de motor folositi?, pentru motoarele de logan pe benzina
![]() ![]() ![]() |
ce ulei de motor folositi?, pentru motoarele de logan pe benzina
Cristian_Popescu |
![]()
Post
#421
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 20 September 07 ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
|
|||
IRONICK |
![]()
Post
#422
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Cristian_Popescu @ 4 Oct 2007, 16:46) Folositi google! Eu de acolo ma infromez! Vorba aia, toti se cred super mecanici de cand s-a inventat google.![]() |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#423
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.519 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
Inainte de prezentul Logan am avut o Supernova luata de noua in 2001.La sfatul chiar a cel;or de la Dacia Service la 17000 km am efectuat un "tratament" la motor cu Duralube impreuna cu un ulei sintetic Castrol 10 w60 pe care l-am tinut pana la 29000 km.Nu stiu daca Duralube este bun dar am observat ca dupa aproximativ 1000 km cu acest "tratament" pedala de acceleratie a devenit foarte moale, masina se accelera foarte usor, depasind performantele anterioare( am ajuns cu ea la 170 km/h fara nici un fel de efort din partea masinii) si un consum foarte bun( Piatra Neamt -Constanta si retur cu 5.3 % cu metoda plin plin si cu forja la masina cat tinea starea soselei).De asemenea zgomotul metalic la pornire cu care Supernova era "inzestrata" din fabrica a fost mult diminuat. Deci in final am fost multumit de Duralube. Am vandut masina la 37000 Km in 2004 la un cunoscut, in prezent are 75000 cu ea si merge foarte bine, consum mic si nu consuma un gram de ulei.
E adevarat ca la Logan nu am mai pus Duralube dar mai mult datorita celor ce am citit pe forum, si care mi-au dat un pic de gandit. |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
Cristian_Popescu |
![]()
Post
#424
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 20 September 07 ![]() |
QUOTE(Cristian_Popescu @ 25 Sep 2007, 21:00) Dupa revolutia din 1989, peste noapte, odata cu trecerea anilor, oricine este mecanic auto. Acelasi lucru s-a intimplat odata cu implementarea internetului in aproape orice locatie. Google ne face extrem de priceputi! ![]() QUOTE(IRONICK @ 4 Oct 2007, 15:59) ![]() ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
l@u |
![]()
Post
#425
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Ce te mai mananca buricele degetelor.
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
Reed |
![]()
Post
#426
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
"pedala de acceleratie a devenit f. moale" pai cum???? Pe DSN este motor de Renault cu clapeta de acceleratie comandata de motor pas cu pas, deci acceleratie este o comanda indirecta. Ca a mers cu zgomot mai mic: tot ce se poate pt ca teflonul are rolul de a mai atenua zgomotul. Cu accelerarea mai rapida... n-am idee. Du 2 DSNuri la dynotest: un DSN cu Duralube si altul fara, apoi compara pt. ca altfel e doar o reactie subiectiva. Parerea mea.
|
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#427
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.519 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
Pt Reed: nu sustin 100% avantajele Duralube, poate fi si "Placebo" dar ceeea ce sustin este ca masina s-a comportat mai bine ca inainte si fara efecte negative pana la 75000 Km. Un prieten cu solenza a tratat si el motorul cu Duralube si are cca 55000 km fara alte efecte negative, si sustine in mare aceleasi pareri ca ale mele. Prima parere pozitiva despre duralube am auzit-o la un macanic neamt care chiar o recomanda. Vizavi de uleiul folosit in cursele de formula 1(un ulei sigur special vizavi de viteza si anduranta) poate avea chiar un tratament special cu aceeasi compusi dar care nu se vor regasi si in uleiul de pe raft datorita pretului.
|
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
SUPERCAR |
![]()
Post
#428
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 624 Joined: 6 June 05 From: Constanta ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP
- CT 82 PWR
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#429
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Cristian_Popescu @ 4 Oct 2007, 18:16) ![]() ![]() This post has been edited by IRONICK: 5 Oct 2007, 01:21 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
klaus |
![]()
Post
#430
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Reed @ 4 Oct 2007, 21:23) Pe DSN este motor de Renault cu clapeta de acceleratie comandata de motor pas cu pas, deci acceleratie este o comanda indirecta. Pe dacie singurele motoare cu clapeta comandata de motor pas cu pas sunt alea diesel dCi. Restul sunt cu clapaeta comandata de cablu de vine direct de la pedala. Motorul pas cu pas este pentru relanti, nicidecum pentru comanda clapetei fluture.QUOTE(Reed @ 4 Oct 2007, 21:23) Din cate stiu eu Duralube se lauda tocmai cu faptul ca nu are teflon... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
PaulT |
![]()
Post
#431
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Duralube nu are nici cea mai mica legatura cu teflonul..
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
driverx |
![]()
Post
#432
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(bogdanbiciusca @ 4 Oct 2007, 21:35) Pt Reed: nu sustin 100% avantajele Duralube, poate fi si "Placebo" dar ceeea ce sustin este ca masina s-a comportat mai bine ca inainte si fara efecte negative pana la 75000 Km. Un prieten cu solenza a tratat si el motorul cu Duralube si are cca 55000 km fara alte efecte negative, si sustine in mare aceleasi pareri ca ale mele. Si la tine prostiile alea scrise de tine reprezinta indicatori cum ca Dura Lube ar fi bun de ceva? Pai ce probleme sa aiba la km aia? Altii care au bagat doar Dacia Oil, cel mai ieftin ulei au ajuns fara probleme la KM aia. Deci cum tragi tu concluzia din asta ca Dura Lube a lucrat acolo? Eventual compania a lucrat sa iti spele tie creierul cu prostii care dupa aia sa debitezi aici, dupa ce ai fost suficient de fraier sa le dai banii. Mai informati-va inainte sa picati in penibil. In SUA de ani de zile is in procese cu statul. De ce? Pentru ca Dura Lube asta nu face chestiile cu care se lauda. Cam inseala cumparatorii. Da' v-ati gasit voi romanasii sa gasiti acest produs cu reale efecte pozitive ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nu stiu ce circula in capul unora. Chiar e imposibil de determinat..... |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#433
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
de ce sa fie recomandat pentru norvegia uleiuri cu 0W.... ?
din cate stiu 0w inseamna indicele pentru temperatura scazuta si 40 de ex ar fi indicele pt temperatura maxima. deci care ar fi cauzele care strixca motorul un ulei 0w40? ca eu nu am vazut nici o contraindicatie pe eticheta recipientului cu ulei. |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#434
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.519 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
Domnule Driverx, "prostiile" de care ma acuzi nu reprezinta argumente stiintifice, si nici nu am avut pretentia sa fie luate in seama. Sunt simple constatari pe care le-a facut un utilizator de Duralube.Nu laud acest produs, dar cei care au avut Supernova stiu ca indiferent de uleiul folosit si reglajul tachetilor dimineata motorul "clantane". Cu Duralube s-a inlaturat acest zgomot.
Datorita celor citite pe acest forum in Logan nu am mai folosit acest aditiv, dar fara a avea o certitudine ca ar fi rau. Domnule Driverx, care razi cu gura pana la urechi, daca stii ca Duralube nu este bun, decat sa fii zeflemitor spune niste argumente stiintifice( care compusi ai acestui aditiv afecteaza materialul din care este facut pistonul si camasa, tacheti, etc si in ce fel), si nu doar simple afirmatii citite pe un site american. Si apropo, sunt ceva studii efectuate in anii din urma de catre profesorii de la UPB, Facultatea de transporturi (sectia AR) si din cate stiu eu ar fi fost ceva efecte pozitive in functionarea unui motor de Dacie ramas fara ulei. Domnule Driverx, daca esti asa un mare geniu pe cum presupui, dovedesti-o altfel si nu cu "grosimea" limbajului! Romanasi suntem toti, chiar si tu! |
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
driverx |
![]()
Post
#435
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Ahhh...deci de la mine vrei argumente stiintifice, desi tu ne prezinti ca si cum ar fi benefic dat fiind ca motorul inca merge bine si dupa 75 mii. Pai ma....repet ca si pentru copiii mici ca poate intelegi. APROAPE ORICE motor de logan merge la fel de bine si fara Dura Shit-ul tau. Deci unde dracu e constatarea ta?
Internetul e mare, si tie iti place sa inghiti placebo, de ce sa imi pierd vremea sa iti caut io? Internetul e mare, scandalul la fel de mare a fost. Nimeni nu a spus ca e prost, dar fix ceea ce crezi tu ca face, fix aia nu face. Si nu inseamna ca daca elimina un clantanit, atunci el per total e bun. Mai ales la un motor NEUZAT. Uite, m-am obosit totusi si la plesneala, primul link gasit... QUOTE Dura Lube Engine Treatment Dura-Lube Corporation sells "Duralube" engine treatment, which purportedly improves engine performance. Tens of thousands of car owners have purchased Duralube for their car's engine. However, Duralube engine treatment does not perform as expressly represented. Recently, the Federal Trade Commission required Duralube to stop using false and misleading advertising. Freed & Weiss LLC was co-lead counsel in this class action suit, which settled in 2000, in Texas state court for $2 million plus coupons. http://www.freedweiss.com/consumer.htm Da' sunt tone de saituri. Si nu is ale asociatiei tepuitilor de la FNI, ci chiar chestii strans legate de OPC-ul americanilor. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Merced |
![]()
Post
#436
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Imi pare rau ca vad atata conversatie pe un produs de teleshoping care apropo cica nici macar n-are teflon.
Sustin parerea celor cu capul pe umeri: astfel de masini n-au nevoie de aditivi acum, poate de la 100k km parcursi in regim de taxi. ![]() Am in familie un Cielo din '95 cu ~90.000km(a fost o perioada masina de weekend cand Dacia din semnatura mea era inca in mare forma ![]() ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
argon |
![]()
Post
#437
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Stai sa inteleg, ti se pare o realizare ca a ajuns un motor de Cielo la 90 000 km?
![]() In legatura cu duralubu', draivaricsule, cand te hotarasti sa nu-ti mai uzezi tastele de pomana? lasa-i in plata Domnului cu aditivii lor cu tot, e problema fiecaruia pe ce-si toaca banii. Pana exista naivi o sa existe si companii care sa-i escrocheze. han_1.6 mpi, 0w40 merge si la 1310, nu vad de ce nu ar merge la Logan, o potentiala problema e pretul mai mare. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
driverx |
![]()
Post
#438
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Merced |
![]()
Post
#439
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
M-ai inteles gresit argon. Dimpotriva, ma astept sa mai mearga cel putin inca o suta de mii fara probleme majore si fara sa bag vreun fel de aditiv.
![]() Cred ca am mai zis pe undeva de o cunostinta care lucreaza pe la un service Daewoo, care impreuna cu cei din service, mirati ca un amarat de Damas cu care faceau Pitesti-Craiova zilnic atinsese aproape 300.000km si nu dadea semne de oboseala la motor, au decis sa-l demonteze doar sa vada cum cu ochii lor ce e pe acolo. Dupa o analiza atenta totul era in norme. Bineinteles cu consumabile de calitate schimbate la timp. Eu nici in rabla din semnatura n-am bagat aditiv, desi imi cam papa ulei. Ce ziceti, sa bag DuraLube? ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#440
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
apropos deaditiv, eu bagam in dacia 1300 aditiv de ulei 2+2 . insa avea motorul cam uzat si era necesar. parca aveam compresie mai ok. si parca nu scotea nici fum alb.
ps: ca impresii despre uleiul 0w40 ca am mers azi cu el in motor, desi e greu sa tragi concluzii legat de vreun ulei pus in motor...parca se aude in turatii mari ceva mai altfel. si parca "trage" mai bine motorul cand este rece,dar repet: parca. e atat de greu sa spui ceva legat de capitolul asta incat imi si vine sa rad de ce se scrie pe aici. This post has been edited by han_1.6 mpi: 5 Oct 2007, 13:34 |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#441
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
I-as ruga sa posteze si pe cei care au vazut un motor cu ... hai sa zicem 100.000 km facuti. Pentru ca daca vorbiti despre aditivi, inseamna ca va ganditi pe termen lung la viata motorului vostru. Si sa fie desfacut din diverse alte cauze, si nu inlocuire set motor. Adica sa mearga dar sa trebuiasca schimbata vreo garnitura, ceva, nu stiu... si sa-i vedeti "maruntaiele"... Sa ne spuna ce-a vazut inauntru relativ la depunerile pe care le lasa uleiul de-a lungul timpului. Si sa ne mai arate si cam care sunt tolerantele de fabricatie si "grosimea" traseelor de ungere prin anumite zone. Si sa ne explice de ce niciun producator nu recomanda (pe alocuri interzice chiar) folosirea oricarui tip de aditivi.
|
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
argon |
![]()
Post
#442
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Mai demult am vazut eu desfacut un motor de Dacie cu peste 100 000 km ce a folosit duralube de multa vreme, avea pe alocuri depuneri relativ dure si rosiatice, ca un zat, care aproape obturau diverse canale mai inguste de trecere a uleiului. Aveam si poze pe undeva, dar nu mai stiu pe unde.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#443
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Multumesc, domnule argon !!! Altcineva ? Eventual un motor de Logan ...
|
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
81mat |
![]()
Post
#444
|
![]() Membru Group: Members Posts: 172 Joined: 16 May 07 From: Iashinton ![]() |
salutare am un golan , 70k ,numai ulei dacia , schimbat din 10k in 10k se prezinta uleiul curat la fiecare schimb o usoara schimbare de culoare in rest ce sa spun cat vrei sa tina un motor? p.s am un coleg taxist are 240 de mii numa cu dacia oil.
|
--------------------
dacia
Dacia 1300 1970
1970
- IS70UAP Cocalar si Maimutoi cu Bmw...
|
|
adimaridum |
![]()
Post
#445
|
MEMBRU INDEPENDENT Group: Members Posts: 330 Joined: 25 September 07 From: Bucuresti ![]() |
Dacia oil este cel mai bun pt ele
|
--------------------
Mercedes
W123
1979/2400 D
- .......?? EX:Opel Ascona 1985
EX:Ford Transit 1985 EX:Mercedes 190 E si 230 TE EX:1300,1310,1400 Break,2X Solenza. FAN DACIA |
|
Cristian_Popescu |
![]()
Post
#446
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 20 September 07 ![]() |
Destul de important: Dacia Oil-ul din ziua de astazi utilizeaza lubrifianti marca Total, care nu este decit al patrulea gigant petrolier din lume. So, de ce sa ne ingrijoram? Precizare insa: pina acum citeva luni, in bidoanele Dacia Oil aveam lubrfianti marca Texaco dar odata cu parteneriatul Total cu Lubrifin, Dacia a incheiat un parteneriat cu Total Lubrifin SA. Si bine a facut! De ce? Calitate mai buna dar si preturi mai bune!
Off Topic: Incepe sa imi placa acest forum, dar, din pacate, este o placere negativa ca sa zic asa, majoritatea celor intilniti pina acum se frustreaza si se agita daca eu folosesc sau nu Dura Lube, se agita cu posturi pe masura atunci cind cineva gindeste altfel, and so on. Domnilor, fiecare cu parerea lui! Mi-a placut mult postul unui user de mai sus "vorba aia..." imi scria el mie, dar vorba aia era chiar a mea!!! ![]() driverx, la cit forum ai mincat pina acum la viata ta, atit aici cit si pe alte forumuri, ai uitat ca datorita unui forum ai invatat sa scrii cit de cit corect din pc. de ved. gramatical... also, nu ai invatat ca este frumos sa fii diplomat pe un forum sau, daca tii mortis sa ataci, sa o faci diplomat? Off-Topic. Am intrebat mai sus daca e ok 0W40 pentru un 1.6mpi 8 valve si mi s-a scris intr-un post ca 0W40 este super ok chiar si pentru o berlina pe carburatie in conditiile in care acea berlina se simte cel mai bine cu un ulei 10w40 in motor sau un mineral din gama de virf, nicidecum un 0W40! Va multumesc pentru raspunsuri. Mai am o intrebare, din care, evident, am sa iau parti bune ca sa invat mai mult. Domnilor, care este indicativul de viscozitate cel mai ok pentru o motorizare de 1.4mpi de la Logan? (sa zicem ca sint genul care sofeaza in regim sportiv). Multumesc. This post has been edited by Cristian_Popescu: 5 Oct 2007, 21:02 |
--------------------
.
.
.
|
|
tarzy |
![]()
Post
#447
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
1,4 si sportiv ... nu prea leaga ... da .... hai ca nu vreau sa ma incluzi si pe mine in clubul "sfatosilor"
eu in locul tau as merge (de fapt asa si merg pe 1,6) cu 5w iarna si cu 10w vara. daca nu te satisface treaba asta mai cobori o treapta .. adica 0w iarna si 5 w vara bafta |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#448
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Da' de ce sa nu se poata sportiv pe 1.4, tarzy ? Mergi mai turat si schimbi mai tarziu. 3500 ture, chiar 4000-4500. Ca nu porneste ca din pusca asta-i altceva ...
Daca te regasesti in turatiile astea, nu indicativul este problema, ci compozitia lui, in speta semi/full sintetic. Ala full-sintetic isi pastreaza proprietatile mai mult timp, tocmai pentru ca este "sintetizat" in laborator si nu se arde ca ala semisintetic. Deci ala full-sintetic se preteaza mai bine la mersul sportiv, unde arderile si turatiile sunt intensificate. Ei, din cate stiu eu, la un pret rezonabil sunt uleiurile sintetice care au indicativul 5W40. Mai jos de 5W nu cred ca ar trebui sa cobori, pentru ca temperaturile pe timp de iarna nu prea coboara sub -25C, deci probleme cu ungerea la rece n-ar trebui sa ai. This post has been edited by cristi.r: 5 Oct 2007, 21:49 |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
Corbu' |
![]()
Post
#449
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 763 Joined: 6 August 05 From: Canada ![]() |
Cam offtopic dar am o problema urgenta si e deja weekend, speram sa ma puteti ajuta voi.
La masina de serviciu a sotiei, un CIELO fara gpl, tocmai i s-a aprins in bord martorul de ulei. Culoarea era galbena, nu stiu daca ajunge si in stadiu de rosu. Cica motorul nu mai trage cum trebuie, huruie un pic, ceva gen motor diesel si i se pare si ca miroase un pic. Masina are 10.005 KM, trebuia sa ajunga la a 2 a revizie saptamana viitoare, vad ca deja are probleme. A fost la prima revizie de 1.000 KM la service autorizat, habar nu am ce ulei au pus aia, cica ulei sintetic. Si pana in aceasta prima revizie am zis ca nu imi place cum suna motorul, dupa schimb de ulei s-a rezolvat, dar acum vad ca e destul de rau. Nu inteleg cum a putut manca atata ulei, mai ales ca masina a fost noua, exploatata decent, fara turatii mari decat foarte rar si in conditii de necesitate. Ce sa ii fac acum? Pana luni nexam service si primul autorizat (musai, altfel ii sar in cap aia de la firma) este pe la 15 KM, cam greu de ajuns pana acolo in conditiile date. Multumesc de ajutor ! This post has been edited by Corbu': 5 Oct 2007, 22:21 |
--------------------
-------
-------
------- Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded. |
|
Merced |
![]()
Post
#450
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Sa traiesti Corbule. Nici aici nu scap de tine?
![]() N-am inteles despre ce vorbesti cand zici de culoare gablena, si ce ajunge rosu. La Cielo galben este martorul de avarie motor, ala de ulei care arata ca la majoritatea masinilor este rosu. Daca se aprinde ala galben pot fi si alte probleme. Maica-mea aproape ca a ramas in strada cu Cieloul datorita unor fise. Simptomele cam aceleasi, i s-a aprins si ei la un moment dat martorul galben si a oprit. Se poate sa fie asta, mai ales cand zici ca miroase, deci din punctul meu de vedere rezulta ca pe undeva nu se realizeaza ardere. Sau bujii. Fisele insa merita verificate de la inceput, ca sa n-ai dubii. Asta daca inca ai presiune, deci nu se aprinde martorul rosu. ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 10:12 |