ce ulei de motor folositi?, pentru motoarele de logan pe benzina
![]() ![]() ![]() |
ce ulei de motor folositi?, pentru motoarele de logan pe benzina
stoianco |
![]()
Post
#451
|
||
Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 5 November 04 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Logan
PRESTIGE
2006
|
|||
adip |
![]()
Post
#452
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
Corbu': ce se vede pe joja?
|
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
Merced |
![]()
Post
#453
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Cielourile astea noi au joja colorata?(ca tot ma gandesc la ce se referea cu portocaliu si rosu
![]() Al meu are gradatii scrise, MIN, MAX. Bine al meu e probabil mai batran si decat multe din berlinele de aici. ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Adrian78 |
![]()
Post
#454
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Cristian_Popescu @ 5 Oct 2007, 21:57) Domnilor, care este indicativul de viscozitate cel mai ok pentru o motorizare de 1.4mpi de la Logan? (sa zicem ca sint genul care sofeaza in regim sportiv). Multumesc. Părerea mea: dacă banii nu sunt o problemă, bagă 5W50 și poți să o calci liniștit (asta e relativ, că dacă îți bagi piciorul în pedală ți-l mai bagi și în alte piese ![]() |
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
danchitu86 |
![]()
Post
#455
|
![]() Membru cu BRB Group: Members Posts: 199 Joined: 24 September 05 From: Bucharest ![]() |
Mobil One 5W40 Synt, parca ar merge mai bine decat Dacia Oil.
|
--------------------
Logan 1.4 MPI
Albastru Marin
2005 Laureate People's problem is not that they are mortal, but that they are suddenly mortal...
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#456
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Cristian_Popescu @ 5 Oct 2007, 21:57) e 1.4mpi de la Logan? (sa zicem ca sint genul care sofeaza in regim sportiv) QUOTE(cristi.r @ 5 Oct 2007, 22:46) Mergi mai turat si schimbi mai tarziu. 3500 ture, chiar 4000-4500. Ca nu porneste ca din pusca asta-i altceva ... ![]() ![]() ![]() |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#457
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
de ce sunt frustrari ?
ce logan e masina ? cum sa conduci sportiv ? ![]() revin cu impresii: chiar imi place uleiul 0w40, se comporta foarte frumos. azi dimineata mi-a urat o zi buna si m-a sfatuit sa schimb numai la 3500-6500 rpm vitezele. |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
argon |
![]()
Post
#458
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Cristian_Popescu |
![]()
Post
#459
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 20 September 07 ![]() |
Indiferent de motorul de sub capota autovehicului pe care il conduci, daca urci mult in ture, inseamna ca acel stil este cel sportiv! Duh...
<span class='edit'>6 Oct 2007, 17:38:</span> QUOTE(argon @ 6 Oct 2007, 17:25) Total gresit, un ulei mai scump va fii intotdeauan mai bun, pentru orice masina. Nebotezat cu porcarii gen aditivi minune, normal. Da si nu. Sa luam spre exemplu un Logan 1.4mpi. Cel mai bun este cel mai potrivit, nu cel care este mai scump. Spre exemplu, in Romania, unde climatul este de tip cald, nu am de ce sa pun 0W40 and shit. Voi avea viscozitate mai mica fata de un 5W40, voi avea consum de ulei, voi avea compresie mai mica, and so on... De stiut: 5W30-ul din bindoanele Dacia Oil este ulei semisintetic. This post has been edited by Cristian_Popescu: 6 Oct 2007, 17:39 |
--------------------
.
.
.
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#460
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
ar fi interesant de stiut de la cei care au mai folosit 0w40 daca au avut consum de ulei sau compresie mai mica . ma refer la motoare cat de cat noi.
|
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
Merced |
![]()
Post
#461
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Bineinteles ca n-au avut. Cred ca poti sa pui linistit si 20W40 d-ala la PET de 3 litri
![]() ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#462
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
eu nu sunt omul care merge cu masina putin ca sa nu se uzeze si sa poata lua cat mai mult pe ea cand o revinde. merg cam 35 de mii de km pe an.
ps: ma intereseaza sa tin motorul cat mai mult in perfecta stare de functionare. |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
alexis |
![]()
Post
#463
|
![]() daciot Group: Members Posts: 204 Joined: 30 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu sunt la al doilea schimb de 0W40 (Aral). Masina n-a consumat deloc ulei. Mi se pare (nu sunt sigur) ca parca e ceva mai silentioasa.
|
--------------------
Dacia
Spring
2021
- B XX HXX
|
|
Merced |
![]()
Post
#464
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.277 Joined: 24 June 07 ![]() |
Faptul ca uleiul bagat e bun se vede dupa kilometri multi.
Am exemplu clar un unchi de-al meu care a segmentat o singura data in 300k km o berlina dupa ce a bagat din start ulei de calitate. Altii bagau un set la 100k km cu ulei d-ala de doi lei. ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
PaulT |
![]()
Post
#465
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Cristian_Popescu @ 6 Oct 2007, 18:26) Indiferent de motorul de sub capota autovehicului pe care il conduci, daca urci mult in ture, inseamna ca acel stil este cel sportiv! Duh... <span class='edit'>6 Oct 2007, 17:38:</span> Da si nu. Sa luam spre exemplu un Logan 1.4mpi. Cel mai bun este cel mai potrivit, nu cel care este mai scump. Spre exemplu, in Romania, unde climatul este de tip cald, nu am de ce sa pun 0W40 and shit. Voi avea viscozitate mai mica fata de un 5W40, voi avea consum de ulei, voi avea compresie mai mica, and so on... De stiut: 5W30-ul din bindoanele Dacia Oil este ulei semisintetic. Vei avea aceiasi vascozitate la temperatura normala de functionare.Doar la rece va fi mai fluid,ceea ce nu poate fi decat benefic ptr motor,ptr ca ca va functiona mai putin fara ulei.Nu stiu de unde ideile astea cu uleiul mai fara vascozitate daca e 0w,5w,10w????La temperatura normala de lucru sunt la fel!Ca majoritatea ar pune si marmelada in motoare,ca e mai "groasa"(daca ai citi pe topicul de ulei de la sectiunea CLT...).Asa ca vei avea compresie super cu 0w,si cu siguranta nu vei avea consum de ulei....Singura problema cu 0w40 e ca e ...scump.Dar e si bun.Despre Dacia Oil...nu as pune in motor . ![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
argon |
![]()
Post
#466
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Cristian_Popescu @ 6 Oct 2007, 17:26) Da si nu. Sa luam spre exemplu un Logan 1.4mpi. Cel mai bun este cel mai potrivit, nu cel care este mai scump. Spre exemplu, in Romania, unde climatul este de tip cald, nu am de ce sa pun 0W40 and shit. Voi avea viscozitate mai mica fata de un 5W40, voi avea consum de ulei, voi avea compresie mai mica, and so on... De stiut: 5W30-ul din bindoanele Dacia Oil este ulei semisintetic. Nu ma refeream neaparat la vascozitate, exista ulei 5w40 si la 20 lei litrul, si la 50, sigur nu e totuna. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
l@u |
![]()
Post
#467
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Se pare ca ptr. el diferenta este numai de pret ca de altfel dupa afirmatii mai are multe de invatat in ceea ce priveste motoarele si uleiul din ele (voi avea consum de ulei, voi avea compresie mai mica, and so on... )................chiar foarte multe !!!
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
Reed |
![]()
Post
#468
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Pentru DuraLube vedeti ce scrie Biroul Federal aaici
In ceea ce priveste viscozitatea: pt motoarele de Lgn in afara celui de 1,6 16V a pune ceva cu indici mai mici decit 10W-40 e pierdere de bani si o crestere a uzurii (acel 0W.. e bun CHIAR la pornire dar pentru timpul pina la intrarea in regim viscozitatea scazuta NU asigura suficienta ungere). terminalul de XW-30 arata o viscozitate mica la temp. de regim ce de asemenea in afara lui 16V (desi NICI pentru ala nu e bun) nu e bine. |
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
l@u |
![]()
Post
#469
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Altu' !!!!!!!!!
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
constructorul99 |
![]()
Post
#470
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 17 January 06 ![]() |
mai dar istet mai esti tu.habar nu ai ce inseamna indicatorii uleiului
![]() |
--------------------
DACIA
LOGAN preference 1.6
- IS 78 XXX membru iesean
|
|
l@u |
![]()
Post
#471
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Despre cine este vorba?
![]() ![]() This post has been edited by l@u: 7 Oct 2007, 19:25 |
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
constructorul99 |
![]()
Post
#472
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 17 January 06 ![]() |
despre reed
![]() |
--------------------
DACIA
LOGAN preference 1.6
- IS 78 XXX membru iesean
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#473
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(Cristian_Popescu @ 6 Oct 2007, 18:26) Indiferent de motorul de sub capota autovehicului pe care il conduci, daca urci mult in ture, inseamna ca acel stil este cel sportiv! Duh... Si cand te-ai trezit ? |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
l@u |
![]()
Post
#474
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 6.057 Joined: 31 July 06 ![]() |
Conducea o trotineta in stil sportiv...............
|
--------------------
Land Rover
Freelander
Td4, HSE
-
|
|
Reed |
![]()
Post
#475
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
constructorul99... daca citeai macar 30% dintre posturile mele despre uleiuri din aria Slz/Lgn, poate mai invatai si tu ceva. Ca sa afirmi ca eu nu stiu ce e cu indicii de la uleiurile de motor e totusi cam mult....
si ON cineva intreba ce ulei e mai bun pt condus sportiv....pai pentru a avea o ungere favorabila la turatii mari si prelungite va trebui ca al 2-lea indice sa fie MARE: ceva in genul 5W-50 sau 10W-60 asta daca tineti seama de recomandarile PRODUCATORILOR de uleiuri referitor la aceasta situatie. Daca va luati dupa diversi "profesionisti" de pe aratura atunci veti utiliza 0W-20 pt ca CICA unge mai bine (la suflet probabil : ). This post has been edited by Reed: 7 Oct 2007, 20:17 |
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
klaus |
![]()
Post
#476
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
E, chiar w60 la logan, totusi...
Pentru ala trebuie turatii adevarate si temperaturi pe masura. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
PaulT |
![]()
Post
#477
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
chiar...w60
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Adrian78 |
![]()
Post
#478
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Am făcut o observație ... foarte multă lume pe aici vorbește și alege uleiuri 0W40. Curiozitatea mea este: de ce nu se vorbește și alege mai mult uleiuri 5W50? Sunt full sintetice ca și 0W40 dar parcă un pic mai ieftine ... și ceea ce este cel mai important, mai ales pentru zona de sud a țării, iarna nu sunt temperaturi atât de scăzute (pentru 0Wxx) dar în schimb vara sunt temperaturi tot mai ridicate de la an la an (pentru xxW50). Așadar, pentru cei ce aleg 0W40 ... de ce nu ați ales 5W50?
|
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
YRX |
![]()
Post
#479
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Sunt unii care "are" si w50 de ceva timp in motor
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
IulianP |
![]()
Post
#480
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 28 October 05 ![]() |
+1 : 5W50 full sintetic de la primul schimb efectuat;
Nu e mai "puternic" motorul, nu cred nici ca e mai "silentios", dar sigur (la primul schimb am remarcat) la pornirea la rece martorul de ulei se stinge sesizabil mai rapid. Instantaneu, de fapt; nu mai are acel "delay" de ~ 0,1-0,2 secunde. Asta e sesizabil. |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 Ambition
- B 02 BUB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 10:19 |