Dacia_Renault se pregateste sa arunce pe piata, un nou model!
![]() ![]() ![]() |
Dacia_Renault se pregateste sa arunce pe piata, un nou model!
ssilviu |
![]()
Post
#31
|
||
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|||
rhunder |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 15 August 06 From: Bucuresti ![]() |
No, seamana or nu cu supernova??
![]() ![]() |
--------------------
Dacia SuperNova
Clima
2001
- b25wzj Clio II 2005 1.5 DCI 65
Megane Prima 1.6 16V - temporar! :) VW Golf V 1.9 tdi |
|
Diac |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.025 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Eu nu am priceput exact cine e garajul.ro, desi am citit sectiunea "coltul cu opinii"
|
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
DFA |
![]()
Post
#34
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.561 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
Nu a mai fost o gogoașă din asta în trecut, cu taximetriști "răpiți" să vadă nu mai știu ce variantă de Logan?
![]() |
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
novio |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 13 November 05 From: ... din anticul Aegyssus. ![]() |
am si eu o nelamurire.
cand a fost lansat site-ul asta? nu cumva au urmarit sa isi faca publicitate? |
--------------------
RENAULT
Kadjar
Black Edition/2022
- TL-25-***
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#36
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Date: 12 Aug 2006 23:44:06 -0000 Subject: TOATA LUMEA PE WWW.GARAJUL.RO/FORUM From: Autoshow Forum <webmaster@automedia.ro> TOATA LUMEA PE WWW.GARAJUL.RO/FORUM Ne-am mutat acolo, cu catel si purcel. Am recuperat mare parte din topicuri si posturi, mare parte din membri, semnaturi si parole. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#37
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Site-ul e scindat din forumul Autoshow. De vreo juma de an sau poate chiar mai bine
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
sylvester |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 562 Joined: 12 December 04 From: Bucuresti ![]() |
tot ce pot spune despre acest material esta ca tot ce s-a spus aici este ADEVARAT!!Am fost si eu cu un prieten acolo, dar nu am putut intra deoarece nu eram proprietarul unei masini concurente cu aceasta! Revin cu mai multe detalii diseara cand ajung acasa, acum sunt la munca!
![]() |
--------------------
Renault
Megane II.1
2004 sedan Renault Megane 3, Noir Nacre, Sport Edition 1,5 dci 110CP
Ex.Renault Megane Sedan,Pack autentique, Blanc Glacier, 2004 |
|
Highwayman |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.874 Joined: 30 September 04 From: Marele sat numit Bucuresti ![]() |
Nu cumva era noul Twingo cu capace de Dacia?
![]() |
--------------------
-
-
Ex. Megane 3 2009, Ex. Megane 2 Sedane 2005 "If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut." (Albert Einstein)
|
|
novio |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 13 November 05 From: ... din anticul Aegyssus. ![]() |
Multumesc celor care mi-au raspuns!
Atunci, asteptam sa para noi informatii. |
--------------------
RENAULT
Kadjar
Black Edition/2022
- TL-25-***
|
|
minny |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
In tot cazul nu ni s-a spus nimic nou. Dacia cu pricina, BULAN sau cum s-o fi numind dupa cei de la garajul.ro probabil ca exista deja. Asa cum spunea si Klaus e probabil hatch-ul si de ce nu restilizat putin. Balonul lor de sapun se refera la faptul ca s-ar pregati de lansare acum. Mie unul nu mi-ar dispplace orisicum ... dar .. mirare ar fi sa o vedem anul asta macar la un show automobilistic. Sa dea Domnu' sa ma insel insa ...
|
--------------------
------
------
------
|
|
DiMaggio |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 465 Joined: 8 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Dupa cum am vazut si ne asteptam, ideea si informatia ca Dacia_Renault se pregateste sa lanseze un nou model a surescitat pe toata lumea. Faptul ca noi cei de pe garajul.ro am venit cu aceasta informatie ne-a bucurat si mai tare. Se cuvine insa o explicatie: spre deosebire de orice fel de revista si emisiune auto, nu facem bani din aceasta comunitate, garajul.ro. Am fi putut avea banere pe site, am fi putut promova fel de fel de produse dar am refuzat. Vrem sa fim complet independenti de orice fel de importator/dealer sau ofertant de servicii pentru a ne putea exprima opinia deloc viciata de parti-prix-uri si colaborari sufocante. Suntem o comunitate unde conteaza informatia si opinia, nu facem bani din asta. Si acum back-on-track! Va promiteam astazi, ceva mai devreme ca revenim cu informatii si o facem… Vorbeam de mai multe printre care si designul, pretul sau chiar si numele. Incepem cu numele… V-am povestit de pre-vizionarea Mini-Dacia cu lux de amanunte, totusi neavand timp destul unele au scapat. Cum ar fi urmatorul: la pre-vizionare Mini-Dacia a fost expusa impreuna cu mai multe masini (asta v-am mai spus-o). Ce am uitat sa va spunem si ne-am dat seama ulterior ca poate fi important este ca deasupra fiecarei masini exista cate un panou cu cate o initiala. Deasupra Chevrolet-ului statea scris “A”, deasupra Hyundai-ului era “G”, la Fabia statea scris “S” iar la Ford “F”. Plecand de la paternul conform caruia A inseamna Aveo, G inseamna Getz, S inseamna Skoda iar F inseamna Fiesta (sau Ford) si legand aceasta informatie cu faptul ca deasupra Mini-Dacia statea scris “B”, oare putem presupune ca numele noului model va incepe cu litera “b”? E o pista pe care am putea merge… In acelasi timp insa ne-a bagat in ceata faptul ca pe hayonul masinii scria pe stanga “AAAAA” (cinci de litera A) iar pe partea dreapta scria “UUUU (cinci de litera “U”). Daca am merge mai departe cu supozitiile (daca stiti bancul cu militienii, logica si homosexualitatea) am putea spune ca pe stanga ar scrie Dacia (din cinci litere) iar in partea dreapta ar fi numele noului model. Din cinci litere si incepe cu litera B. Si acum da-I si suceste-ti mintile… Cred ca suntem mult prea departe dar daca va fi asa ne vom face statui singuri! Pana la statui insa hai sa vorbim de design… Din cele 4 masini ale altor producatori expuse impreuna cu ea, Mini-Dacia seamana foarte tare cu Fabia. Dar fara aripioara posterioara (eleron e prea mult spus). Ca si linie a caroseriei, ca pozitie a montantilor A si a capotei motorului masinile sunt apropiate. Diferentele vin insa din alte parti. In primul rand avem faruri diferite. Sunt aproximativ de aceeasi marime dar colturile farurilor Dacia B (asa ii spunem de acum incolo – speram sa nu gresim) sunt rotunjite. Ca si dimensiuni nu se compara cu cele ale Matizului (de ex.), sunt mai mari. Alt amanunt interesant este ca semnalizarile din fata sunt inglobate in far, nu sunt corpuri distincte. Dacia B expusa nu avea bandouri laterale, linia laterala a caroseriei este simpla. Totusi, in aripile din fata erau incastrate semnalizari ovale (omul nostru a spus ca erau identice cu cele de pe Clio). Botul masinii este agresiv, aceasta senzatie aparand din cauza capotei motorului care se prelungeste cu grila aproape in acelasi unghi. Grila in sine interesanta, din plastic negru si alcatuita din 4 lamele usor aplecate. In spate se evidentiaza hayonul cam mic dar frumos bombat. Stopurile monobloc sunt situate pe aripi (pleaca putin din partea laterala si se prelungesc catre spate) dar nu se continua si pe hayon. De aceea apare si senzatia ca hayonul este prea mic. Toti cei prezenti au spus ca masina este cel putin simpatica (revenim mai jos cu amanunte) si ca da senzatia de spatiu. A, ce uitasem, 4 usi! Si din cate se pare usa din spate nu face figuratie, este o usa de dimensiuni normale si chiar daca vorbim de clasa mica impresia pe care o dadea Dacia B era de spatiu interior cel putin ok. Manerele exterioare ale usilor erau tip clapeta iar cea de la sofer avea yala asezata sub clapeta. Rotile pe 14”, jante de tabla cu capace clasice Dacia. Spoilerul spate nu arata nici un fel de evacuare, nici nu avea o scobitura care sa tradeze faptul ca acolo va fi evacuarea. Nu stim ce sa spunem, este posibil ca evacuarea sa fie ascunsa in spoiler ca la diesel. Vom incerca zilele urmatoare un CGI (computer generated image) dar doar in cazul in care reusim sa facem cumva o reproducere aproape de realitate. In legatura cu chestionarele completate… Au fost cateva (cel putin 5), foarte stufoas, foarte amanuntite. Primul, de care vorbim cel mai putin, trebuia completat cu informatii generale despre cel care urma sa vizioneze. Informatii generale foarte amanuntite, despre cariera, situatie financiara, planuri de viitor, familie, etc. Celelalte se refereau la masini, la tendintele celor care le priveau/comparau. Insiram aici mai multe, ordinea nu a fost neaparat aceasta… Toate intrebarile se refera la Dacia B. Ce persoane vezi conducand aceasta masina? Varsta, sex, situatie financiara, etc. Unde ti se pare ca s-ar integra? In orase aglomerate, in vacante, interurban, etc. La ce o vezi tu folosita? Pentru piata, pentru mers la scoala, la serviciu, la film? Care crezi ca este o descriere a persoanei care o va conduce? Aroganta, independenta, simpatica, etc. Referitor la masina se dadeau note pe capitole: agresiva/ fiabila/ frumoasa/ moderna/ dinamica/ etc. Interesant este ca la acest capitol trebuia sa se dea o nota si la capitolul “depasita”. Cei care completau formularele au fost rugati sa spuna un pret pe care ei il cred corect pentru masina. Coplesitoarea majoritate a spus: intre 7.000 si 8.000 de euro! A fost un chestionar care se referea exclusiv la design. Cum vi se pare privita din fata, semiprofil fata, lateral, semiprofil spate, spate. Cu nota. Si aceeasi caracterizare si pentru celelalte modele. Ce v-am spus noi acum inseamna cel mult 20% din cat au completat cei selectati la pre-vizionare. Masinile erau toate gri si nu se putea apropia nimeni de ele. Interiorul arata functional dar neavand un unghi bun pentru privit singurul amanunt notabil observat la interior a fost grila de aerisire din partea copilotului, grila identica cu cea rotunda de Clio. Un aspect care ne facem sa ne gandim ca Dacia_Renault ia foarte in serios amenintarea canibalizarii intre Logan si Dacia B este faptul ca existau intrebari care sunau cam asa: daca ai lua o masina, pe care a-i lua-o? Cati bani ai da pe ea? Cum o vezi comparativ cu un Logan? Ce ne facea sa spunem ca exista posibilitatea sa se pregateasca si un face-lift la Logan a fost faptul ca au trebuit completate aceleasi formulare extrem de amanuntite despre design si pentru Logan (complet separat). Pentru moment acestea sunt informatiile pe care le avem despre Dacia B. Vom incerca sa revenim si cu un CGI dar va promitem ca in foarte scurt timp vom prezenta ultimul material din aceasta serie de follow-up-uri, materialul care va reface filmul infiltrarii noastre in mijlocul pre-vizionarii modelului Dacia B (oare am nimerit-o cu numele?). Va multumim ca ne-ati vizitat din nou, toate bune! This post has been edited by DiMaggio: 7 Mar 2007, 02:59 |
--------------------
Renault
Megane RS
2012
|
|
daciafan |
![]() ![]()
Post
#43
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
nu avem nici un membru al forumului daciaclub infiltrat la dacia, care sa ne furnizeze informatii, e asa de frustrant sa stai la cheremul unora din nu stiu ce garaj
|
--------------------
/
/
/
|
|
Adrian_Solenza |
![]()
Post
#44
|
![]() Solenza... prima iubire! Group: Members Posts: 912 Joined: 4 July 04 From: Buc (Ap. Patriei) ![]() |
Mai conteaza... Oricum, masina asta noua nu are cum sa coste 7000-8000! Ca nu ii mai vad rostul! Tin minte ca am dat 5000 pe Solenza! Si era cursul euro 41.700 in 2004
![]() |
--------------------
Citroen
C3
1.4Hdi 2011
- Inca numere rosii...
|
|
Cypher4laguna |
![]()
Post
#45
|
![]() Honda Driver Group: Members Posts: 931 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Ce tot nu inteleg e de ce nu pot cei de la garajul & co. sa inteleaga faptul ca va fi o evacuare curbata in jos, care nu trece prin spoiler... e la mintea cocosului...
Facelift Logan... 2009 Astept cgi-ul This post has been edited by Cypher4laguna: 6 Mar 2007, 19:44 |
--------------------
Honda
Civic & Jazz
ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
|
|
ageana |
![]()
Post
#46
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
Din surse 100% sigure:
Intr-adevar va fi un model in 2 usi gen Clio ce va aparea in aprox. 2-3 ani. Farurile seamana oarecum cu cele ale Clio-ului nou (prelungite pe capota). Spoilerul fata este masiv si se va imbina cu aripa in gen Megane. Bordul in mare va fi asemenator cu cel de LGN, putin restilizat, cu linii mai curbe in zona torpedoului si a consolei centrale. Pavilionul va fi curbat in partea spate la fel ca la Clio. Haionul spate va fi de asemenea curbat in partea de jos precum cel de la Clio. Anumite variante au cutie hidramata (cel putin pentru export). Pe laterale va avea o "cuta" ce pleaca de la aripa fata (sau in zona oglinzilor sin cate am inteles), coboara pe usi si urca pana in partea de sus a haionului. Despre motorizari nu am putut aflat nimic. De asemenea, in februarie - martie anul viitor va iesi pe portilile Dacia si Logan facelift (sau varianta a II-a, cum vreti sa-i spuneti). Din cate am auzit, faza cu prezentarea "fantoma" nu e reala, sau poate nu stia persoana cu care am discutat. This post has been edited by ageana: 6 Mar 2007, 20:07 |
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
CT34FLO |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 23 February 07 From: Constanta ![]() |
Deci daca va fi mica , si sigur va avea motorul pe benzina cu cativa caluti acolo ca sa scoata ochii,cu un consum super bun, de un diesel nici nu se pune problema (cel putin cativa ani). Iar la 5000 euro cu sau fara TVA, dotarile vor fi inexistente. Practic cumperi o caroserie cu forma atragatoare , vopsita bine si pe care o poti conduce mai mult urban (probabil aici vor sa bata). Tot Loganul va fi la putere , mai ales daca mai lucreaza putin la el.
Cu stima ! |
--------------------
Logan
Ambition - 1.5 dci
2007
|
|
daciafan |
![]() ![]()
Post
#48
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
multumim ageana
deci avem si noi spionul nostru deja ma simt mai bine ![]() |
--------------------
/
/
/
|
|
Cypher4laguna |
![]()
Post
#49
|
![]() Honda Driver Group: Members Posts: 931 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Intalnirea asta misterioasa eu cred ca a existat... din 2 motive. 1. A fost una pentru Logan inainte de lansare. 2. Metoda Focus-group e una uzuala in marketing, asa ca nu vad de ce nu ar face-o si pe al 2-lea model.
Referitor la face-lift... Loganu ar trebui sa aiba o durata de viata de 10 ani, cu un facelift la jumatatea vietii (deci 2009). Mai nou am auzit ca ar fi extins ciclul de viata la 12 ani (caz in care ar fi 2 face-lifturi fiecare la 4 ani distanta) deci undeva anul viitor. Mai caut si alte surse. |
--------------------
Honda
Civic & Jazz
ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
|
|
musicall |
![]()
Post
#50
|
![]() musicall Group: Members Posts: 547 Joined: 6 February 05 From: Braila ![]() |
Logan Hatchback, lansat pana la sfarsitul anului
Cel de-al patrulea model al noii game Dacia va fi lansat in Brazilia spre finalul acestui an. Este vorba de noul Logan Hatchback, care va fi comercializat in Romania, respectiv Europa, din 2008. Anuntul a fost facut ieri la Geneva de Luc Alexandre Menard, presedintele Consiliului de Administratie Automobile. Ampatamentul modelului Hatchback va fi ceva mai redus decat cel al Berlinei, la fel ca si lungimea totala, care ar putea sa masoare pana in patru metri. Primele fotografii arata pur si simplu un Logan cu portbagajul retezat, insa ultimele informatii indica faptul ca francezii au operat si alte modificari in linia caroseriei. Renault s-a angajat sa produca pana in anul 2009 sase modele in gama Logan. La ora actuala, aceasta cuprinde deja trei - Berlina, Break-ul MCV si furgonul intitulat VAN. Urmatoarele modele aflate in planul francezilor de la Dacia sunt, pe langa Hatchback, Pick-up-ul - varianta utilitara, ce va fi dezvoltata din actualul VAN - si un SUV cu tractiune integrala. Anul trecut, s-au vandut pe plan mondial 248.000 de unitati Logan. sursa: libertatea.ro |
--------------------
Fiat
Punto Classic |
Blogu personal
- delfinul.com Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#51
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
asteptam poze....
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
Micutzu_BH |
![]()
Post
#52
|
![]() Driving around Group: Members Posts: 283 Joined: 11 September 06 From: D'aci ia ![]() |
Wow! Mini Dacia?!?
![]() ![]() ![]() This post has been edited by Micutzu_BH: 7 Mar 2007, 09:14 |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition - 2005 Este mai bine sa dezbati o intrebare fara sa o rezolvi, decat sa o rezolvi fara a o dezbate!
|
|
daciafan |
![]() ![]()
Post
#53
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
pai fratilor, ar fi de rasu` natiunii ca indivizii din garaj (cei care au lansat stirea) sa nu faca diferenta intre un logan (fie el si hatchback) si un nou model de dacia apartinand clasei mini
|
--------------------
/
/
/
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#54
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE Dupa cum stiti am avut bucuria sa primim un mail foarte interesant de la unul din userii nostri care ne relata cu lux de amanunte un eveniment neobisnuit prin care a trecut. O pre-vizionare a unui nou model de Dacia. Nu intru iar in amanunte, tema se afla deja in dezbatere pe majoritatea forumurilor ce atinge universul Dacia. Daca ati intrat in ultimele zile pe garajul.ro banuiesc faptul ca nu ati ratat articolele ce au urmat informatiilor primite de la respectivul user (caruia ii multumim cu toate ca nu stim cine este). Astazi am fost contactati de Synovate Romania. Si am discutat si dezbatut problema cateva ore pana sa ajungem la un rezultat. Si rezultatul se traduce in practica prin retragerea materialelor din E-zine si de pe forum. De ce? Va spunem mai intai motivele pentru care am fost rugati sa le oprim si dupa aceea motivele pentru care am acceptat rugamintea. Am fost rugati sa ne oprim pentru ca interferam cu un studiu aflat in plina desfasurare, un studiu foarte serios cu o miza importanta. Interferand puneam in dificultate Synovate Romania, o societate cu niste romani care s-a luptat si s-a chinuit sa-si faca un nume in Romania. Atunci cand am inceput stiam ca vom deranja cativa oameni, printre care si Synovate. Atunci insa nu stiam ca ei exista in Romania printr-un branch de sine statator. Daca ne-ar fi contactat niste necunoscuti (francezi, englezi, chinezi sau martieni) atunci i-am fi trimis sa se consulte cu luna. Dar ne-au sunat ai nostri carora le stricam rau ploile. Si nu e corect. Motivele noastre au fost clare: noi deja ne-am informat cititorii si membrii despre noul proiect Dacia_Renault. Cu toate ca mai aveam un material (cel mai amplu de pana acum) ne-am decis sa nu-l mai publicam pana ce studiul in cauza nu se va incheia. Pentru ca suntem oameni cu capul pe umeri am contactat inca de la inceput avocati pentru a vedea implicatiile juridice ale publicarii informatiilor primite prin mailul anonim. Nu existau nici un fel de implicatii legale din partea garajul.ro. In plus, prin prisma protejarii surselor nu puteam fi obligati in nici un fel sa dezvaluim sursa (oricum, avem peste 5.880 de membri, deci greu de depistat care…). Acest aspect a fost confirmat intru totul si de Synovate Romania care de la prima vorba ne-au spus ca au o rugaminte, nu o cerere sau ceva mai agresiv. O rugaminte. Si noi le-am respectat rugamintea de a ne retrage putin din povestea asta. Sa ne retragem pana cand se termina studiul. Nu ne arogam vreun titlu de “primii care au stiut despre Dacia B” sau “cei mai informati in domeniul auto”. Pur si simplu avem membrii care se implica si sunt interesati sa ajute. Salutam celelalte site-uri si forumuri auto care au preluat informatia precizand sursa. Acestea fiind spuse asteptam sa putem da si celelalte informatii despre Dacia B si uram Synovate spor la treaba! Cam cusuta cu ata alba povestea... |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Garett |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.339 Joined: 4 June 05 From: Galati ![]() |
Secretomanie dusa la extrem sau strategie de a creste notorietatea unui site ?
|
--------------------
No
Reno
Forever "Tara asta a avut doua dezastre din '89 incoace: Iliescu si ProTV-ul!"
|
|
Seb_ |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru activ Group: Members Posts: 84 Joined: 23 May 05 ![]() |
Am fost rugati sa ne oprim pentru ca interferam cu un studiu aflat in plina desfasurare, un studiu foarte serios cu o miza importanta...
Daca ne-ar fi contactat niste necunoscuti (francezi, englezi, chinezi sau martieni) atunci i-am fi trimis sa se consulte cu luna. Dar ne-au sunat ai nostri carora le stricam rau ploile. Si nu e corect. Mie la chestia cu "ne-au sunat de-ai nostri" mi se pare de un patetism ieftin la greu. Sa ii spui lui Mutu ca un jurnalisn nu mai publica un material de prim interes si in exclusivitate, DOAR PENTRU CA E RUGAT DE NISTE ROMANI ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
LAUREATE 1,4MPI
2005
- XX 55 SEB
|
|
sylvester |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 562 Joined: 12 December 04 From: Bucuresti ![]() |
acest nou model nu are nici o treaba cu loganul! este un model concurent cu fabia fiesta, clio etc! Inca odata pot sa confirm cele spuse mai sus!
|
--------------------
Renault
Megane II.1
2004 sedan Renault Megane 3, Noir Nacre, Sport Edition 1,5 dci 110CP
Ex.Renault Megane Sedan,Pack autentique, Blanc Glacier, 2004 |
|
eurro |
![]()
Post
#58
|
Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 8 November 06 From: Bucuresti ![]() |
uite asa Dacia concureaza cu toate firmele mari
![]() |
--------------------
Dacia
SuperNova
Confort
|
|
Bacu |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru Privilegiat Group: Members Posts: 1.956 Joined: 11 May 06 From: Luxembourg ![]() |
despre interior, nimic?
|
--------------------
Honda
CRV
2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#60
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
@sylvester
Ziceai ca revii cu detalii... |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 14:33 |