Tremurat motor, lipsa putere
![]() ![]() ![]() |
Tremurat motor, lipsa putere
profesoru |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 24 March 18 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Supernova
2001
|
|||
GIC |
![]()
Post
#2
|
![]() Doar membru Group: Members Posts: 929 Joined: 13 January 04 From: Oradea ![]() |
Pot fi multe posibilitati. Lipsa de putere inseamna lipsa de aer, de benzina, de scanteie, restrictii pe esapament si/sau admisie, sau gestionare proasta input/output calculator.
Lipsa scanteie - vad ca ai verificat Gestiune calculator - partial verificat (aici cel mai sigur vezi cu o interfata) Esapament - verificat Lipsa aer - de verificat filtrul, aer fals, deschidere clapeta acceleratie Lipsa benzina - pompa, filtru, injectoare Daca masina e pe gaz, mai ai cate ceva de verificat ..... Ar mai putea fi frane blocate, culbutori dereglati etc etc dar mai putin probabil |
--------------------
Dacia
Duster 2021 TCe 150 EDC / Rover 45 1.6L -
2002 Nicio faptă bună nu rămâne nepedepsită!
|
|
Bicicleta galbena |
![]()
Post
#3
|
![]() Sunt nembru, domnule! Group: Members Posts: 2.181 Joined: 29 January 13 From: Bucuresti ![]() |
Eu ma gandesc la impuritati in rezervor, pompa benzina imbacsita.
|
--------------------
Peugeot
407 1.8 16v
2005 , ex-Dacia Solenza 1.4 Mpi 2003 ______________
Nemțoaicele e tancuri. Japonezele nu se strică. Franțuzoaicele e proaste. Italiencele e cele mai proaste. |
|
profesoru |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 24 March 18 ![]() |
Da... am mai stufdiat intre timp masina, ampus o interfata de diagnoza improvizata pe ea in cele din urma si un ddt.
Avea 8 erori memorate, toate erau erori gen scos mufa la injector sau la bobina de inductie. Pompa o exclud din start, tiuie regulamentar la pornire cateva secunde si apoi functioneaza in permanenta. Pe retur vine benzina, deci presiunea e suficient de mare in rampa. Am schimbat injectorul 3, ca acolo se simtea cel mai putin lipsa scanteii cand am scos fisele. N-am mai verificat si bujiile deoarece au fost schimbate acum vreo 8000 de km. Dupa aceasta inlocuire motorul merge rotund. Nu mai am senzatia ca se rupe masina daca pun o frana in treapta a 4-a si raman la 1500rpm. Nu am testat viteza maxima pe care o prinde masinuta inca, am fost ocupat cu probleme casnice si n-am avut timp sa o scot pe autostrada. Problema pe care o am acum si ma streseaza este ca la liber daca o turez peste 4000 de ture scoate un fgum albastru de toata frumusetea. As putea sa o duc la Fratelli pe post de masina de fum. Consumul de ulei a fost cam de 800 grame la 1000km. deci ar fi momentul unei segmentari. Saptamana asta o am libera, ceva recomandari de segmenti ieftini si buni pentru aceasta limuzina imi puteti da? Multumesc. |
--------------------
Dacia
Supernova
2001
|
|
axabrt |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.960 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
Ieftin și bun nu exista.
Cunosc pe cineva care a segmentat cu ieftin și bun și peste 5000 km a desfăcut iarăși motorul. Tu faci cum vrei, sunt banii tai |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Semeringurile de supape le-ai verificat?N-ar strica cu ocazia asta.
In rest,scapi cu segmentare.Gasesti(inca)Goetze sau Perfect Circle,ambele ok.Altceva nu merita. This post has been edited by Adrian Frigo: 19 Sep 2019, 22:11 |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
/1972/1986/1997/2000 și ceva...
- XX-00-UAP/ACR Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 06:33 |