DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan Prestige 1.6MPi 16v 105cp, diferente si particularitati ale acestui model

Sorinator
post 16 Mar 2007, 23:42
Post #61


Toriphile (EWF)


Group: Members
Posts: 188
Joined: 23 June 06




Si la mine se aude, dar numai cu capota ridicata. De fapt nici nu l-am remarcat pana cand un coleg forumist nu m-a intrebat daca si la mine face asa. Explicatia ar fi aceea ca zgomotul provine de la mecanismele care actioneaza cele 8 supape in plus.

Sper ca asta nu e un motiv ca o data cu uzura motorului masina sa devina de doua ori mai zgomotoasa decat un 8 V.

This post has been edited by Sorinator: 16 Mar 2007, 23:57


--------------------
Dacia Logan Prestige 1.6, 16 V, 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adryan8
post 17 Mar 2007, 19:58
Post #62


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 31 August 06




QUOTE(klaus @ 16 Mar 2007, 22:03)
motorul era rece sau cald?
*



Motorul era cald, dupa drive test. Imi pare rau ca atunci nu am pus pe cineva sa apese ambreiajul ca sa vad cum se mai aude. ohmy.gif
Tacanitul nu se auzea din exteriorul masinii, cand stateai langa ea ci doar daca ridicai capota.


--------------------
Logan 1.6 90 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bradone
post 21 Mar 2007, 21:20
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 622
Joined: 5 March 07




...si acum poza facuta la motor, de sus: este sau nu cutia actionata prin cabluri?

sper ca poza sa fie concludenta!

Attached thumbnail(s)
DSC00569.JPG ( Size: 234.04k ) Number of downloads: 1211


--------------------
skoda octavia II 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 21 Mar 2007, 21:46
Post #64


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Eu zic (din experienta mea) ca timoneria aia numai pe cabluri nu este.
Aia pe cabluri arata cu totul altfel

Attached thumbnail(s)
DSC00569___1.jpg ( Size: 227.82k ) Number of downloads: 891


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kits
post 22 Mar 2007, 15:30
Post #65


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 14 February 07




Cum se explica atunci ca intra atat de bine in viteza?


--------------------
VW Golf VI 1.4 TSI 122 ponei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinakes
post 22 Mar 2007, 15:43
Post #66


X


Group: Members
Posts: 341
Joined: 24 March 06
From: X




E cutia noua si inca nu au "mestecat" la ea romanii ! wink.gif


Cat despre sunetul de tacheti l-am auzit si eu cand am iesit pe A2 cu Prestige-ul cu un amic , eram deja dupa vreo 60 km de la plecarea din Bucuresti , deci motorul era cald si se mersese cu el in regim de rodaj ca era motorul in rodaj ! biggrin.gif

Acum nu mai stiu daca face la fel dupa terminarea rodajului , o sa vad cand mai sunt pe langa masina !

This post has been edited by alinakes: 22 Mar 2007, 15:44


--------------------
X X X - X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
șoferistul
post 22 Mar 2007, 15:52
Post #67


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




Prestige în rodaj, nu are zgomotul descris nici cald și nici rece. timoneria cutiei de viteze este pe cabluri, sistemul de acționare excelent.


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costeniuc
post 22 Mar 2007, 16:03
Post #68


handi-man


Group: Members
Posts: 55
Joined: 26 January 05
From: Bucuresti




Tot Prestige in rodaj, acelasi zgomot (al motorului) ca cel descris mai sus (si la rece si la cald).
Despre actionarea cu cabluri a cutiei de viteza nu stiu, dar cert este ca intra foarte usor spre deosebire de precedentul Laureat 1.4


--------------------
DACIA Logan Prestige 1.6 16v 2007 - B xx XXX
Timpul este cel mai bun profesor. Din pacate isi omoara toti elevii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 22 Mar 2007, 16:13
Post #69


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(șoferistul @ 22 Mar 2007, 15:52)
.......timoneria cutiei de viteze este pe cabluri, .....
*

O poză cu respectivele cabluri, dacă ești drăguț, că din fabrică Prestige-ul nu este dotat cu așa ceva...


QUOTE(costeniuc @ 22 Mar 2007, 16:03)
Despre actionarea cu cabluri a cutiei de viteza nu stiu, dar cert este ca intra foarte usor spre deosebire de precedentul Laureat 1.4
*


JH3-ul de pe 1.6 și 1.5 este în mod sigur mai bine reglat și uns decât JH1 pus la 1.4, mai ales la modelele de început.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
șoferistul
post 22 Mar 2007, 19:05
Post #70


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




"Aceste rezultate nu sunt obtinute in detrimentul consumului. Utilizand o distributie prin leviere cu role, aceasta versiune cu 16 supape a motorului 1.6 consuma 7,1 l/100 km in ciclu mixt, adica ceva mai putin decat propulsorul 1.6 MPI. Si emisiile de CO2 sunt usor mai mici, coborand pana la 170 g/km. Utilizarea unor materiale specifice (ex: carter de ulei cu pereti subtiri, arbore cu came tubular) contribuie la reducerea masei si la obtinerea acestor performante. Motorul 1.6 16v este cuplat la o cutie de viteze tip JH cu 5 trepte care dispune de o sincronizare imbunatatita si de o comanda prin cablu. Aceste doua caracteristici permit o reducere a curselor manetei, si o crestere a preciziei selectarii vitezelor care favorizeaza placerea de a conduce. Totodata, legatura motor/cutie a fost redefinita in beneficiul acusticii."

http://www.dacia.ro/noutati/arhiva-2006/da...-colectie-logan


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SUPERCAR
post 22 Mar 2007, 21:41
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 624
Joined: 6 June 05
From: Constanta




Si cat sa mai chinuit lumea sa afle cand informatiile erau pe site-ul dacia smile.gif
Sincer sa fiu am observat si eu o diferenta la dci-ul meu euro 4 pe care il am de vreo doua saptamani ca intra alfel(cred ca e aceeasi cutie de pe asta 1.6 16v) in viteze fata de un benzinar mai vechi 1.4

This post has been edited by SUPERCAR: 22 Mar 2007, 21:41


--------------------
Dacia Logan 1.5 dCI Martie 2007 Euro4 - 70CP@90CP - CT 82 PWR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 22 Mar 2007, 22:18
Post #72


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




Ciudat, cu atat mai mult cu cat pe nu stiu ce topic am citit o scrisoare primita de un coleg forumist in care cei de la vocea clientului spuneau ca nu e comanda pe cabluri. Din ce se vede in poza iarasi nu pare a fi comanda pe cabluri. Pe site insa la descrierea colectiei logan 2 apare ca ar avea ... prima oara am crezut ca e prezentat ca o caracteristica generala a motorului 1.6 16V si e vorba mai degraba de motorul pus pe MCV, apoi mi-am adus aminte ca parca colectia Logan 2 a venit inaintea MCV-ului ... ciudat ...


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorinator
post 22 Mar 2007, 22:47
Post #73


Toriphile (EWF)


Group: Members
Posts: 188
Joined: 23 June 06




E un adevarat mister. Pana si ei se contrazic. Cand mi-am luat masina de la dealer am pus aceeasi intrebare legata de cutia de viteze si mi-au zis ca nu are comanda prin cablu. Eu cred ca pana nu-si desface cineva masina nu o sa aflam cu certitudine. Culmea ar fi ca la unele sa fi pus cutie pe cablu iar la altele nu si de aici sa rezulte confuzia lor. Eventual putem pune de un poll sa votam ca altceva nu prea avem ce face biggrin.gif .


--------------------
Dacia Logan Prestige 1.6, 16 V, 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
șoferistul
post 22 Mar 2007, 22:53
Post #74


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




Confuzia vine de la înțelegerea termenului de "comandă". Ambreiajul este cu acționat cu cablu sau hidraulic. Cutia de viteze , care conține ambreiajul, poate fi acționată prin cabluri sau tije.

Avantajul cablurilor este că se poate alege un traseu mai complicat între maneta schimbătorului și cutia de viteze, și nu se mai transmit vibrațiile motorului în habitaclu, ajutînd insonorizarea și confortul șoferului, în special la ralanti.

This post has been edited by șoferistul: 22 Mar 2007, 22:56


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 23 Mar 2007, 13:48
Post #75


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




șoferistul, am rugamintea si la tine sa faci o poza cu comanda aia pe cabluri de la prestige.
Dupa care sa faci o poza cu comanda pe cabluri de la VAN. Sau de la breakul diesel sau cel cu 16v (ca alea de 1.6 nu au toate comanda pe cabluri, sunt si pe tija/levier, iar alea de 1.4 au toate comanda pe tija).

Si sa le pui comparativ, sa vada si ochiul nostru daca sunt la fel. Ca ar trebui sa fie la fel daca ambele-s pe cabluri ...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ypo04
post 23 Mar 2007, 16:45
Post #76


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 18 February 07




dragi forumisti
eu am spus ca la prestige-ul nu are comanda pe cabluri pt. ca asa au afirmat cei de la v.c.
am revenit cu un mail si au rectificat: prestige-ul are cutia de viteze comandata prin cablu:
"Va confirmam faptul ca versiunea Prestige are cutia de viteze
comandata prin cablu asa cum este prezentat si pe site, si in acelasi timp va cerem scuze pentru informatia eronata transmisa anterior"
;

de asemenea, am mai intrebat despre alezarea camerelor de ardere direct in blocul motor si mi s-a raspuns:
"Ca si la alte autoturisme moderne, la autoturismul Dacia Logan
cilindrii nu au camasi..."


p.s. Stie cineva care sunt avantajele lipsei camasilor, daca tot este asa de moderna solutia asta?

This post has been edited by ypo04: 23 Mar 2007, 16:46


--------------------
LOGAN ABS + 1.6 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 23 Mar 2007, 17:06
Post #77


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Acum cateva minute m-am uitat la un Prestige livrat astazi (si comandat acum o saptamana). Era pe TIJA comanda cutiei de viteze.

Nu cred ca mai este ceva de comentat la adresa VC. Este profi ... care este ... almanahe ...

This post has been edited by IRONICK: 23 Mar 2007, 17:09


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 23 Mar 2007, 18:32
Post #78


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




O timonerie pe cabluri de la MCV-ul diesel. Imi pare rau ca nu s-a putut face o poza mai clara, dar e absolut infect locul respectiv, plin de conducte si mățărăi.
Daca o sa am timp o sa caut un MCV pe benzina, sau un Van pe benzina
Graphic1.jpg ( Size: 183.95k ) Number of downloads: 1168

1. Comanda cutiei
2. capul de prindere al cablului
3. Burdufele celor 2 cabluri de comanda ale cutiei

Si acum imaginea de mai sus de la o timonerie de prestige:
Graphic2.jpg ( Size: 210.55k ) Number of downloads: 926

1. Comanda cutiei
2. Burduful tijei de comanda
3. Tija de comanda.

Vi se pare ca sunt la fel comenzile?
Daca vi se par ca-s la fel, atunci la Prestige comanda este pe cablu.
Daca insa nu sunt la fel....


PS: Numai cutia JR5 este cu comanda pe cablu, JH3 nu este.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kits
post 23 Mar 2007, 22:53
Post #79


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 14 February 07




ok Klaus.
in cazul asta poate cineva sa confirme, poate chiar tu sau cel care a facut poza de mai sus daca TOATE modelele Prestige au cutia la fel de precisa (acelasi feeling de calitate)?

sau exista diferente intre unele si celelalte? (in cazul in care exista ambele variante de comanda.)


--------------------
VW Golf VI 1.4 TSI 122 ponei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adryan8
post 23 Mar 2007, 23:00
Post #80


Membru


Group: Members
Posts: 104
Joined: 31 August 06




Am impresia ca pentru export sunt comenzi pe cablu ale cutiei de viteze. Poate ca astia de la Dacia au "uitat" sa mentioneze.


--------------------
Logan 1.6 90 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
șoferistul
post 24 Mar 2007, 20:45
Post #81


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




Se poate ca la plecarea din maneta de schimbător acționarea să fie pe cabluri și la cutie să fie o tijă legată de acele cabluri prin elemente de transfer?


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 26 Mar 2007, 08:10
Post #82


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(șoferistul @ 24 Mar 2007, 20:45)
Se poate ca la plecarea din maneta de schimbător acționarea să fie pe cabluri și la cutie să fie o tijă legată de acele cabluri prin elemente de transfer?
Nu se poate.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
csocso
post 2 Apr 2007, 20:49
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 04




QUOTE(bradone @ 5 Mar 2007, 22:16)
salut tuturor

sunt posesor de prestge de 1( una ) luna si 2000km
motor - foarte zgomotos, mai ales la peste 100km/h, la relanti nu are turatie stabila( de obicei sta la 600 rpm, dar creste la 900 sau scade la 400!?! - ciudat rau);
        - in oras, daca se incalzeste bine, rage mai rau ca un diesel, si e lipsit total de forta;
ambreiaj - mi s-a intamplat sa ramana cuplat in momentul unei accelerari, motorul s-a turat in gol ( pedela nu mai era apasata), iar in timp a mai avut fluctuatii de turatie a motorului
in oras - daca stai la 5 semafoare in interval de 15 min, trage foarte greu, de parca ar fi 1.4
cutia - legatura intre levier si cutie este prin cablu, dar are un pic de vibratie la relanti, pe liber; de 2 ori mi s-a intamplat sa nu intre in viteza I decat dupa ce a trecut prin a doua ( la plecarea de pe loc)
tren de rulare - destul de instabila ( comparativ cu dsn anterioara )
agomote - ?benzina in  rezervor?!?
plusuri - la drum intins, fara statul de 15 min la semafoare, trage destul de bine si ajunge la 140km/ora (maxim cat am incercat si doar pt cateva secunde) super usor
interior - superb, iar zgomotul facut de usi la inchidere este mult mai placut decat la o skoda ( fabia sau octavia tour)
*




Sunt si eu posesor de Prestige de 3 luni dar cea ce ai spus tu in prima parte a opiniei tale pare straina de ce poate Prestige-ul meu.
Motorul eswte incomparabil mai fiabil decat la orice alt model de Logan, nu trage greu, iar cutia este super buna si intra usor in viteza!
Am mers cu 180 pe autostrada circa 30 de minute si nici pe naiba nu a avut chiar nu se simtea nici o vibratie in volan.
Esti sigur ca ai cumparat Prestige?


--------------------
LOGAN PRESTIGE 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kits
post 3 Apr 2007, 11:57
Post #84


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 14 February 07




stie cineva daca mai are si alta antifonare in afara de cea de la motor? adica pe undeva pe la pedalier? (in plus fatza de celelalte modele de Logan...)


--------------------
VW Golf VI 1.4 TSI 122 ponei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Geox16v
post 7 Apr 2007, 13:15
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 613
Joined: 29 March 07




La al meu prestige (de care sunt mindru) cda CV este cu tija dar pot sa spun ca tija de comanda e diferita de alte loganuri care le_am vazut Are o zona ingrosata unde pare sa fie o imbinare cu cauciuc ptr reducerea vibratiilor in zona din apropierea CV Despre zgomotul motorului eu zic ca nu are cum sa se auda tachetii ptr ca au reglarea hidraulica. Poate doar daca e uleiul vechi sau de slaba calitate


--------------------
EX-DACIA LOGAN PRESTIGE 2006 1,6 16v
Creierul a invins intotdeauna muschii!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorinator
post 7 Apr 2007, 14:13
Post #86


Toriphile (EWF)


Group: Members
Posts: 188
Joined: 23 June 06




Masina a intrat pe piata din octombrie. Cat de vechi poate sa fie asta pentru un ulei care se schimba dupa un an sau 15.000 de km? Zgomotul se aude doar din afara masinii sau cu capota deschisa, nu din habitaclu. La inceput am crezut si eu ca e o gluma dar nu e.


--------------------
Dacia Logan Prestige 1.6, 16 V, 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Geox16v
post 9 Apr 2007, 11:39
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 613
Joined: 29 March 07




Prestige-ul are galeria de evacuare imbracata toata in tabla (protectie termica) Ce sanse sunt sa se auda zgomotul asemanator cu cel facut de tabla de la galeria de evacuare de la 8v?


--------------------
EX-DACIA LOGAN PRESTIGE 2006 1,6 16v
Creierul a invins intotdeauna muschii!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 9 Apr 2007, 12:03
Post #88


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Suficiente


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
șoferistul
post 9 Apr 2007, 19:05
Post #89


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




La viteză mare. peste 110 Km/h, se aude o rezonanță de sub mașină partea din față, de parcă ar fi o tobă fisurată de la Daciile vechi. Zgomotul se aude tare la rularea pe A2 zona din beton, mai estompat pe asfalt. Nu am depășit 140 deoarece am numai 1500 Km făcuți, dar voi încerca după ce trec de 3000 Km.


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 10 Apr 2007, 12:22
Post #90


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Inca o diferenta pe care am observat-o si care cel putin pe acest topic nu a fost zisa, e discul de frana pe fata care e ventilat...

Despre zgomotul produs pe A2 in zona de beton, pot sa zic ca indiferent de masina, este un zgomot destul de mare si aparte... Oricum A2 deja nu mai e autostrada. Pentru a auzi sau testa insonorizarea si comportamentul la drum lung, recomand A2 intre Fetesti si Cernavoda.


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Ce discutam si ce nu discutam aici!?.... pentru impresii in general despre masina exista topic dedicat tuturor modelelor... pentru consum exista topic dedicat pentru Prestige... pentru probleme tehnice exista topic pentru fiecare in parte... AICI VA ROG SA DISCUTATI DOAR DESPRE PARTICULARITATILE PRESTIGE-ului in raport cu restul modelelor LGN... orice alt post va fi sters fara alt preaviz!


--------------------
Go to the top of the page
4 Pages < 1 2 3 4 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 03:43
Forum Renault