DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Martor (!) cu functionare ciudata, se aprinde cand vrea el

CiprianPJM
post 5 Mar 2007, 01:15
Post #1


Membru Avertizat


Group: Members
Posts: 197
Joined: 17 October 04
From: Bucuresti




Martorul de la bord (!) nu se aprinde cand pun contactul, cum face la toata lumea (contraziceti-ma daca nu e asa). Mi se aprindea din cand in cand, palpaia si nu se mai stingea decat daca opream motorul sau cand vroia el. Ala indica probleme legate de nivelul lichidului de frana? Daca da, la mine de ce e legat, ca nu am nici un papuc pe capacul de la frana si nici sonda de nivel nu vad si nici papuci nu atarna pe langa pompa. Am in schimb papuci care intra intr-o sonda pe pompa. Care e treaba cu becul din bord (!) si cu sonda de pe pompa. Ce arata becul si ce masoara sonda? Spre placutele de frana nu pleaca, sau cel putin nu ajunge nici un cablu, deci avertizor de placute nu am, nici nu stiu daca sunt dacii care sa aiba asa ceva. Si totusi un avertizor de frana care se aprinde ma pune pe ganduri.


(!) = excl.gif

This post has been edited by CiprianPJM: 5 Mar 2007, 01:17


--------------------
Opel Omega 2.0i 1997 - B 33 EZW
Zic si io, nu dau cu paru!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 5 Mar 2007, 01:18
Post #2


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Caută despre Sonda ICP.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CiprianPJM
post 5 Mar 2007, 02:02
Post #3


Membru Avertizat


Group: Members
Posts: 197
Joined: 17 October 04
From: Bucuresti




Gata, aia semnaleaza probleme cu presiunea in pompa, da` la mine se aprinde fara sa apas frana si fara sa o apas nu are de unde sa fie presiune. What da funk? Sa fie sonda dusa?

P.S. Ori nu stiu eu sa folosesc functia "search" a forumului ori ea functioneaza ciudat, ca a trebuit sa dau search pe google ca sa ma intoarca pe daciaclub la un post despre sonda ICP.

This post has been edited by CiprianPJM: 5 Mar 2007, 02:04


--------------------
Opel Omega 2.0i 1997 - B 33 EZW
Zic si io, nu dau cu paru!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 5 Mar 2007, 10:12
Post #4


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Resetează sonda cum scrie pe aici : http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...etare+sonda+icp

Dacă nu se rezolvă, mai vedem... biggrin.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 6 Mar 2007, 16:05
Post #5


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




Compleaza-i lichidul de frana si se rezolva. Nu mai cauta solutii complicate sau probleme cronice. Da-ne si noua un semn daca ai rezolvat-o.


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skywalker
post 6 Mar 2007, 16:13
Post #6


Calator printre stele


Group: Members
Posts: 153
Joined: 11 April 04
From: Brasov




la mine se aprindea in 2 cazuri: cand era nivelul scazut de lichid de frana si ,cel mai des, cand scadea mult presiunea ed ulei datorita nivelului mic( cand scadea sub minim).
Eu recomand sa te uiti pe joja de ulei, sa aduci uleiul la nivel. Daca ala e Ok si nivelul lichidului de frana nu e scazut, atunci poate fi o problema calitatea uleiului, nu mai ai presiune buna.


--------------------
Dacia Logan Prestige 2006 - RFC
Kawasaki ZZR 500 BV SKY
BMW R1100 RT BV SKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CiprianPJM
post 7 Mar 2007, 11:45
Post #7


Membru Avertizat


Group: Members
Posts: 197
Joined: 17 October 04
From: Bucuresti




Era nivelul jos la lichid wub.gif . De aici se poate vedea cata incredere am in masina asta. Curgea lichid pe la furtunul din stanga fata. Cand am vrut sa il desfac s-a rupt filetul inauntru. Mai exact capatul cu filet s-a rupt in etrier. S-a rezolvat repede, desi pana la bucata rupta era ceva distanta si nu am putut sa apuc cu nimic. Noroc ca am menghina cool.gif si idei. Gata, ca ma duc la dezmembrari sa imi iau motor de 1397.


P.S. Multumesc mult pentru raspunsuri, CASE CLOSED. Rog un domn admin sa inchida topicul sau sa il stearga, sa nu ma mai fac de ras si la altii. Saraca masina imi spunea ca nu mai are lichid si eu am crezut ca s-a stricat sonda... blink.gif blush.gif


--------------------
Opel Omega 2.0i 1997 - B 33 EZW
Zic si io, nu dau cu paru!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 23:08
Forum Renault