DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> problema nova-carburator dublucorp, o ia razna zilnic citeva minute

D2ani
post 5 Jan 2007, 12:58
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 21 February 05




salut. intrucit nu de mult am reusit uimitoarea performanta de a merge 30km cu 7 litri de benzina, mi-am luat curaj sa umblu la circuitul de progresiune. am citit prin topicuri si am zis fie ce o fi... rezultatele sint bune zic eu, consuma cam 11/100km in oras, avind in vedere ca este frig afara. pornirea este buna cu socul tras putin ( porneste la prima cheie) si PENTRU PRIMA OARA de cind am masina, merge bine cu socul tras, fara sa se innece sau sa mearga " in hopuri". problema este ca pina nu se incalzeste bine motorul (inclusiv uleiul) nu il pot impinge de tot pentru ca se opreste motorul. ralantiul cu motorul cald il tin la 1000rpm. si acum problema. dupa ce se incalzeste motorul si imping socul de tot, merge bine citeva minute dupa care o ia razna. adica incepe sa tremure, scade turatia si variaza, abia pot sa o tin din soc sa nu se opreasca. dupa citeva minute de chinuiala, isi revine miraculos, chiar citeodata isi " revine" cu ralantiul pe la 1100rpm dupa care nu mai face nici o figura. seara, dupa 8 ore de stat, iar face. zilnic face asa...are cineva vreo idee? plus inca o intrebare: din reglajul amestecului (inclusiv progresiune) se poate compensa faptul ca ar trage aer fals pe la servo? pentru ca la anumite reglaje ale carb, in care masina se comporta foarte bine, la frinare imi scade din turatie cam cu 100rpm iar daca continui sa tin apasata frina incepe sa tremure si sa faca urit. cu anumite reglaje din carburator am reusit la un moment dat ca la apasarea frinei sa nu imi scada turatia....... wacko.gif


--------------------
dacia nova gt 1998 - b16rgw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 5 Jan 2007, 17:01
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




ppfff...e grele la tine.

La mine la dublucorp cand imi facea faza asta inseamna ca jigloarele se infundau...dar intr-o veselie se infundau la mine.am curatat carburatoru si n-am mai avut probleme.

mai bine i-ai pune carburator de 1400 sau 1310 am eu si la un drum de 700km cu urcat si mers bara la bara pe valea Prhovei am avut consum de 7.3l la 100km


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 5 Jan 2007, 18:15
Post #3


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




blink.gif cum ai reusit sa ai un consum de 7.3l la 100 km si eu am carburator de 1400 pe nova si in afara consuma 6% dar mers in regim normal 80 sau 90 daca merg cum se merge pe valea prohovei doamne cred ca fara 12 % nu scap .... masina ta consuma mai putin ca solenta pe care o am ... 7.3 % in aglomeratie nu mi-a luat niciodata...

This post has been edited by mihai0070: 5 Jan 2007, 18:15


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 5 Jan 2007, 18:45
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




mihai, la 51 de litri pusi am facut 700km.

asta mi-a fost consumul.urcat numai in a 3 a si a 4 a mers bara la bara...plus ca din poiana am coborat numai in 3000rpm ca daca o lasam, murea.se infundase jiglorul de relanti si era trafic mare.

am carburator de 1310.mi-a facut ceva probleme..dar de acum sper sa scap.

sita din carburator...era super infundata..se facuse mamaliga inauntru...acum nu mai am treaba.

cand l-am cumparat..eu n-am verificat chiar tot.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 28 Feb 2007, 15:44
Post #5


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




[quote=apollo,5 Jan 2007, 19:45]
mihai, la 51 de litri pusi am facut 700km.

este cam mult dar intra in limita acceptabilului ... tu ai 7.2 % extern ... cartea zice 6 ...
convingete aici ...
http://ro.wikipedia.org/wiki/Dacia_Nova


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 28 Feb 2007, 15:58
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




mihai , nu am citit ce scrie acolo, dar cu masina full si portbagajul plin si mers bara la bara si coborat in 3000RPM e mult?


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gorjeanul
post 2 Mar 2007, 21:18
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 142
Joined: 30 September 05




Cand aveam Nova, mi se intampla curente cate ceva asemanator:
1) ori era de vina electrovalva de pe carburator.
2) sau era vreo bujie proasta, care "scapa" curent la masa la anumite temperaturi.
3) ori nenorocitul de carburator dublucorp mai prindea cate o scama...


--------------------
RENAULT/DACIA LAGUNA/LOGAN 2008/2005 - B-xx-GORJ
L3, 2.0/16v, sedan
L1-Laureate 1.4MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 5 Mar 2007, 08:26
Post #8


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




OK dar noi vorbim de Nove cu carb de 1.4 litri ... care teoretic ... consuma la fel de mult ca cel de 1.6 litri dar este mult mai stabil si nu se deregleaza .... asa repede ... totusi daca nova mea s-ar incadra in ce zice cartea ...
oras ... 11 %
afara ... 6 %
si asta sa fie si iarna ... ar fi perfect ... dar in iarna asta deci frig nu a fost ... (foarte tare ... ) am avut si consum de 14 % benzina si 15 % GPL ... deci enorm ....


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 5 Mar 2007, 10:46
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




am facut iar un consum.

In oras de 4 litri merg 60 KM = ~6.5%

Mixt , de 12 am mers 210 KM = ~5.7%

Exterior = ~5.3 - 5.5%


Care ma poate ajuta cu o garnitura noua de dublucorp PM me smile.gif


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 5 Mar 2007, 11:53
Post #10


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(apollo @ 5 Mar 2007, 11:46)
am facut iar un consum.

In oras de 4 litri merg 60 KM = ~6.5%

Mixt , de 12 am mers 210 KM = ~5.7%

Exterior = ~5.3 - 5.5%
Care ma poate ajuta cu o garnitura noua de dublucorp PM me smile.gif
*




sigur nu ai manarit carburatorul ... cu bete de chibrit cum fac taximetristii ... ca parca scori un consum de injectie MPI lejer ...

6.5 in oras nu pot sa cred ... spune si tu aici cum ai facut ca pe mine ma uimesti ... cheers.gif dau o bere ...
PS .tu ai nova ca a mea poate reusesc si eu sa scot macar 8 % in bucuresti biggrin.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 5 Mar 2007, 13:37
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




daca mi-as pune carburator de 1.4, as consuma ca tine, dar eu am carburator 32IRMA.

nu stiu exact ce i-am facut de consuma asa.sincer, nici nu stiu ce relanti am, ca nu imi indica corect turatiile...

am strans surubul de amestec pana a dat sa moara, apoi foarte putin am dat inapoi.

plus ca dimineata nu mai stau nici macar 1 minut sa o incalzesc.am pornit-o si am plecat.asa nu mai ard benzina de aiurea.

opririle si pornirile sa fie cat mai rare.
nu trebuie neaparat sa te duci si sa umbli la carburator pentru a avea consumul mic in oras.aici se tine cont si de ceilalti factori.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Modano
post 12 Mar 2007, 16:23
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 8 March 07




sicer nu cred faza cu 5,5 l consumul in afara...cu atat mai putin cel de oras..mi se pare ceva fantasmagoric..ori ca de reglata ar fi..e motor de 1,6 totusi..sau probbil mergi cu ea sugrumat de nu se paote..vezi tu apoi urmarile in timp


--------------------
Dacia Nova 1996 - Br -03-GNG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 12 Mar 2007, 16:33
Post #13


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




5.5 %... il cred pe apollo ... are carburator de 1310 ... si elica ... turbionator sau cum i-o mai zice ...
Nova cu motor de 1.6 ... cu carburator de 1.6 ... in carte spune 11 in oras si 6 in afara ... cu toate modificarile aduse la nova lui cred ca este posibil ...


Ps ... nici mie nu mi-a venit sa cred ... dar daca m-am gandit mai bine ... cu ce are el pe masina o aprindere buna ... benzina buna ... este posibil ... dar doar consumul in afara ... pentru consum urban ... il invit sa faca bucurestiu ... biggrin.gif si vedem ca sare la 10 % sau 12 % lejer biggrin.gif

This post has been edited by mihai0070: 12 Mar 2007, 16:35


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th May 2025 - 16:14
Forum Renault