circuit aer dacia 1300
circuit aer dacia 1300
rocipri2003 |
5 Jan 2006, 04:19
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 5 January 06 |
|
||
--------------------
dacia
1300
- DJ 84 MIV
|
|||
Merlucius |
5 Jan 2006, 07:05
Post
#2
|
membru care incepe si nu mai termina odata Group: Members Posts: 105 Joined: 21 August 05 From: Bucuresti |
La mine e ok caloriferul dar tot nu imi baga aer aeroterma. Cred ca chestia aia e pusa acolo doar pt a manca curent degeaba
|
--------------------
Dacia 1300 '80;
Solenza Scala 2004/
2006 ombelico del mondo
|
|
argon |
5 Jan 2006, 07:37
Post
#3
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
ce mini calorifer? la ce te referi?
Probabil ai infundat cu frunze si mizerii spatiu ala de sub placa cu stropitoarele. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
D2ani |
5 Jan 2006, 12:17
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 21 February 05 |
salutare.prima mea masina a fost o dacia 1300 frantuzoaica.intr-adevar nici la mine nu prea intra aer inauntru.caloriferul se tine numai in acele cleme,si la mine l-am urnit greu,efectiv se lipise de masina.eu l-am schimbat,era prea batrin,plin de praf si la curatare se rupeau aripioarele.unul nou e 60-70ron.iese intr-o singura pozitie,eu am strimbat putin tabla din fata(spre motor ca sa il trag afara).nu mai zic cita mizerie si frunze intrasera pe dedesubt.verifica daca iti merg cit de cit trapele de dirijare ale aerului in interior.alta chestie,eu am acoperit complet deschiderile prin care intra aer pe la grila de sus,astfel ca aerul sa fie impins numai de aeroterma.cind pui la loc tabla cu grila baga pe margini si peste tot silicon sau altceva,astfel incit aerul sa fie obligat de aeroterma sa treaca numai prin calorifer,sa nu iasa prin laterale sau locuri neizolate.succes
|
--------------------
dacia
nova gt
1998
- b16rgw
|
|
silex |
5 Jan 2006, 15:16
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 29 November 05 |
Daca tot scoti caloriferul afara si e in stare buna sa nu-l cureti cum am facut eu cu peria de sarma.Baga-l in cada si spala-l cu jet puternic de apa.Eventual sa indrepti aripioarele strambe ce obtureaza circuitul de aer.Cele de la clemele de prindere le lasi ca nu are rost.In spatele caloriferului spre bord sunt niste fante de admisie aer cald in masina.Vezi sa nu fie infundate cu frunze, mizerii, e.t.c., le aspiri.Daca bagi aspiratorul sa sufle prin ele trebuie sa simti curent de aer in masina , vezi si trapele de dirijare a aerului.Cand montezi caloriferul la loc pe fata cu fantele de admisie aer cald pune de jur imprejur banda din cauciuc ce se foloseste la izolat usi si geamuri ca sa nu pierzi aer cald.Cand pui grila compartimentul cu caloriferul sa-l izolezi tot cu banda cauciucata sau burete.Si nu uita de perdelute si de plasticul ala semirotund de langa ventilator ca fara el nu-ti baga aer ventilatorul.Succes |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
- HD 04ZNH
|
|
decrvl |
6 Jan 2006, 14:45
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 24 February 05 |
Apropo de perdelure spune-mi te rog cum trebuie sa fie ele?
|
--------------------
logan
1,5 dci
2006/dci
|
|
Merlucius |
14 Jan 2006, 14:02
Post
#7
|
membru care incepe si nu mai termina odata Group: Members Posts: 105 Joined: 21 August 05 From: Bucuresti |
"Si nu uita de perdelute si de plasticul ala semirotund de langa ventilator ca fara el nu-ti baga aer ventilatorul."
HMM, imi spune si mie cineva ce plastic semirotund trebuie sa fie acolo? La mine, daca dau jos grila de deasupra caloriferului vad direct toate palele ventilatorului in toata spleandoarea lui... si se invarte bine...e curatat si voios tare desi nu baga pic de aer in habitaclu This post has been edited by Merlucius: 14 Jan 2006, 14:03 |
--------------------
Dacia 1300 '80;
Solenza Scala 2004/
2006 ombelico del mondo
|
|
Radduu |
14 Jan 2006, 14:31
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 16 April 04 From: Bucuresti |
mie imi face un zgomot urat de totttttttt daca dau drumu la aeroterma...si nici aer nu baga , merita sa o schimb cu alta la fel dar noua sau sa pun una de cn....dar care e de 1000 de ori mai scumpa? Am bord CN, functioneaza pe bordul asta modelul ala vechi de aeroterma?
This post has been edited by Radduu: 14 Jan 2006, 14:36 |
--------------------
Dacia
1300 /1310
1983
- B If you can't find something to live for, Then you best find something to die for
|
|
amc |
14 Jan 2006, 16:39
Post
#9
|
2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti |
Da chiar ventilatoarele astea de 1300 pot fi schimbate, fara modificari cu unele mai noi de CN cu viteze?si cat costa?
This post has been edited by amc: 14 Jan 2006, 16:40 |
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
Radduu |
14 Jan 2006, 17:46
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 16 April 04 From: Bucuresti |
eu nu am mai folosit aeroterma multa vreme si nici nu i-am mai pus buton pt ea cand cam schimbat bordul. Vreau sa o pun iar in functiune, am umblat azi la ea, si am scos cam jumate de copac la cate frunze erau in rotorul ala din dreapta si pe sub placa aia de langa parbriz. Cate fire are butonul pt aeroterma? si baga aer spre parbriz daca am bord cn?
|
--------------------
Dacia
1300 /1310
1983
- B If you can't find something to live for, Then you best find something to die for
|
|
decrvl |
15 Jan 2006, 09:01
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 24 February 05 |
QUOTE(silex @ 5 Jan 2006, 13:16) Daca tot scoti caloriferul afara si e in stare buna sa nu-l cureti cum am facut eu cu peria de sarma.Baga-l in cada si spala-l cu jet puternic de apa.Eventual sa indrepti aripioarele strambe ce obtureaza circuitul de aer.Cele de la clemele de prindere le lasi ca nu are rost.In spatele caloriferului spre bord sunt niste fante de admisie aer cald in masina.Vezi sa nu fie infundate cu frunze, mizerii, e.t.c., le aspiri.Daca bagi aspiratorul sa sufle prin ele trebuie sa simti curent de aer in masina , vezi si trapele de dirijare a aerului.Cand montezi caloriferul la loc pe fata cu fantele de admisie aer cald pune de jur imprejur banda din cauciuc ce se foloseste la izolat usi si geamuri ca sa nu pierzi aer cald.Cand pui grila compartimentul cu caloriferul sa-l izolezi tot cu banda cauciucata sau burete.Si nu uita de perdelute si de plasticul ala semirotund de langa ventilator ca fara el nu-ti baga aer ventilatorul.Succes |
--------------------
logan
1,5 dci
2006/dci
|
|
decrvl |
15 Jan 2006, 09:02
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 24 February 05 |
|
--------------------
logan
1,5 dci
2006/dci
|
|
decrvl |
27 Jan 2006, 20:03
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 24 February 05 |
|
--------------------
logan
1,5 dci
2006/dci
|
|
rtulea |
28 Jan 2006, 09:09
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) |
NU ai facut bine. Perdelutele acelea sunt "voleti" care schimba traseul aerului care intra inspre calorifer. Astfel, in momentul in care masina are o anumita viteza curentul de aer le va "deschide" pentru a permite trecerea aerului prin calorifer. In momentul in care ai pornit ventilatorul, curentul de aer de las acesta le va impinge in sus si va obtura intrarea aerului din exterior, incalzirea habitaclului realizandu-se doar prin curentul de aer furnizat de ventilator.
Perdelutele se fixeaza doar in partea superioara a acestora tocmai pentru a permite ace miscare de dirijare a curentului de aer exterior/interior. |
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
decrvl |
28 Jan 2006, 09:10
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 24 February 05 |
QUOTE(rtulea @ 28 Jan 2006, 07:09) NU ai facut bine. Perdelutele acelea sunt "voleti" care schimba traseul aerului care intra inspre calorifer. Astfel, in momentul in care masina are o anumita viteza curentul de aer le va "deschide" pentru a permite trecerea aerului prin calorifer. In momentul in care ai pornit ventilatorul, curentul de aer de las acesta le va impinge in sus si va obtura intrarea aerului din exterior, incalzirea habitaclului realizandu-se doar prin curentul de aer furnizat de ventilator. Perdelutele se fixeaza doar in partea superioara a acestora tocmai pentru a permite ace miscare de dirijare a curentului de aer exterior/interior. |
--------------------
logan
1,5 dci
2006/dci
|
|
decrvl |
28 Jan 2006, 09:11
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 24 February 05 |
Sal .Si din ce material as putea sa le confectionez ca sa nu se torsioneze si sa nu mai fie eficiente?
|
--------------------
logan
1,5 dci
2006/dci
|
|
rtulea |
28 Jan 2006, 09:47
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) |
Din musama (ce se pune pe masa). Le faci un tiv in partea de jos ca sa fie mai rezistente la torsiune si le fixezi cum vrei tu in partea superioara.
|
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
decrvl |
28 Jan 2006, 09:56
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 24 February 05 |
Banuiesc ca te referi la musamaua care are pe dos material textil?
|
--------------------
logan
1,5 dci
2006/dci
|
|
rtulea |
28 Jan 2006, 10:02
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) |
La musamaua care se pune pe masa in bucatarie. Fara sa stie parintii sau sotia, dupa caz, tai o bucata din ea si o decupezi dupa forma celor de pe masina plus un mic surplus pentru a face un tiv. Apoi le poti prinde in nituri sau in suruburi, cum iti este mai la indemana.
|
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
decrvl |
28 Jan 2006, 10:04
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 24 February 05 |
Multumesc si te tin la curent cu ce se intimpla!
|
--------------------
logan
1,5 dci
2006/dci
|
|
decrvl |
28 Jan 2006, 19:10
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 24 February 05 |
Pina la urma am renuntat pentru ca m-am gindit ca-mi intra tot felul de copaci.Asa ca am izolat mai bine si am mai pus cu silicon o tablita curbata la capatul caloriferului acolo unde intra apa si sa stii ca baga mai bine.Oricum merci pentru idei.
|
--------------------
logan
1,5 dci
2006/dci
|
|
autom |
29 Jan 2006, 08:10
Post
#22
|
membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! |
Buna Forumistilor,
Am o intrebare: LA bodul CN caloriferul este inauntru. Nu? Daca este inauntru in spatiu fostului calorifer (acela lung) ce este? Se pot monta ambele calorifere? Cu multumiri. |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
decrvl |
29 Jan 2006, 14:56
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 24 February 05 |
Catre cei care au dacii mai vechi(adica acei ce poseda sub bord in dreapta aeroterma):am izolat cit mai bine compartimentul cal;oriferului inclusiv stupat gauri ape accidentale cu burete(ca sa treaca prin el in caz de inundatie);fixat cu silicon o tablita pe acea bucata de plasticdin dreptul aerotermei pentru ai imprima o directie aerului suflat,iar in partea opusa in dreptul celor 2 furtune ca intra in calorifer si inaintea lor tot o tablita ca aerul ce vine sa se loveasca de ea.Rezultatul:sufla ca la"balamuc"!Va recomand si voua.
Dar aveti grija sa izolati cit mai bine acel compartiment.A si inca ceva:am introdus fortat si niscaiva fisii de pinza pe sub calorifersi prin lateral! |
--------------------
logan
1,5 dci
2006/dci
|
|
decrvl |
29 Jan 2006, 14:58
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 24 February 05 |
Si inca ceva-acei voleti din pinza am vrut sa-i las in starea lor originala dar m-am gindit ca o sa intre tot felul de copaci.Asa ca i-am lipit.
|
--------------------
logan
1,5 dci
2006/dci
|
|
amc |
12 Dec 2006, 16:27
Post
#25
|
2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti |
cine are o schema(poza) cu caloriferu si voletii din interior cei care directioneaza la picioare si parbriz?
This post has been edited by amc: 12 Dec 2006, 16:29 |
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
AC |
13 Dec 2006, 14:09
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi |
QUOTE(amc @ 12 Dec 2006, 16:27) cine are o schema(poza) cu caloriferu si voletii din interior cei care directioneaza la picioare si parbriz? Tot de pe forum am luat-o si eu. Attached thumbnail(s) S_CLIM.jpg ( Size: 128.36k ) Number of downloads: 563 |
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
amc |
13 Dec 2006, 14:20
Post
#27
|
2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti |
aha! mersi mult.
Dar cartea din care este acest desen, o cunoaste cineva? This post has been edited by amc: 13 Dec 2006, 14:24 |
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
amc |
14 Dec 2006, 19:20
Post
#28
|
2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti |
Se gasesc carbuni pentru aeroterma de 1300 la magazinu de piese?
|
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
randomm |
16 Mar 2007, 16:34
Post
#29
|
Ex Dacia owner Group: Members Posts: 216 Joined: 27 June 06 From: Iasi |
Readuc la viata topicul, deoarece de cand a dat caldura imi intra in masina o cantitate impresionanta de praf. Era un topic pe care nu l-am mai gasit in care cineva spunea ca daca ai voletii la locul lor si totul este cum trebuie la caloriferul din fata, nu ar trebui sa mai intre praf. Ideea este ca eu sub grila fata am caloriferul si atat. Poate pune cineva o poza cu voletii si ce mai este pe sub grila aia, sa imi fac si eu o idee despre ce trebuie sa cumpar.
|
--------------------
Opel
Astra G
2000
- BT-03-TBF
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th September 2024 - 01:55 |