DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> merge in suturi masina

thedragon
post 14 Mar 2007, 22:41
Post #31


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




am mai citit pe acolo cica daca scot tobe de pe mijloc face economie la carburant ? oare? cin oare poate sa imi spuna ! si un alt dispozitiv de omogenizare a carburatului nu exista ?? ca imi convine si asta ca nu ii scump cica ii 5 roni ? dar nu am timp sa `tunez` bucata aia de tabla ! ceva gata facut ? fara a adauga ceva ? smile.gif



LE: si dc nu si alte modalitati dea a face economie de benzina ( ieftine desigur) tongue.gif

This post has been edited by thedragon: 14 Mar 2007, 22:42


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 15 Mar 2007, 08:34
Post #32


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




thedragon ... elica asigura ... o mai buna omogenizare (cum s-a mai spus) consumul nu va scadea cu x litri la 100 km ... daca iti ia 7 % in afara poate cu elica scoti in 6.5% maxim 6 % ... (asta intr-un caz norocos) apropo de relantiul pe benzina sau pe GPL ...(le am pe amandoua) nu am elica si nici pata calda conectata ... este doar pusa acolo ... si relantiul merge coborat la 500 si mult sub ... si masina nu moare ... cel mai mult am coborat-o la 400 si dardia de o lua naiba dar nu murea ... in legatura cu tachetii ... in timp de merge motorul ... daca scoti busonul de la ulei ... iti arunca ulei pe acolo ??? ... regleaza neaparat avansul ... cred ca mergi cu un avans prea mic ... sad.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 15 Mar 2007, 10:38
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




Pentru reducerea consumului, in afara de elica modificata, puteti folosi UIS+turbinator. Mai multe detalii aici: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...197&hl=premiera
Pe scurt, sistemul UIS+elica+turbinator, combinat cu o aprindere tranzistorizata (sau mai bine cu o aprindere electronica cu senzor) ofera atat o reducere a consumului cu 0,5-1l/100km, cat si un mers mai rotund al motorului la relanti, ca sa nu zic de demaraj mai bun, acceleratie mai buna la turatii mici, iar turbinatorul ajuta la turatii mari.

ps.: aa, si tot aici intra si niste bujii bune, eu am Denso, sunt f.f. multumit blush.gif

This post has been edited by tabek: 15 Mar 2007, 15:15


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki_stan
post 15 Mar 2007, 17:21
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 22 December 06
From: Bucuresti, Militari




Sal, la mine a revenit problema cu mersul in suturi sad.gif de ex : imi porneste la prima cheie dar daca o slabesc din turatie sub 4000 moare treptat( cu ambreaju calcat sta si la 1000 rpm) sad.gif asta la rece; apoi dupa ce plec cu ea cu relanti 800 stabil : bag 1 dau drumu la ambreaj un pic apoi incepe sa mearga in suturi sad.gif si ca sa nu mai mearga in suturi o calc si eu de nervi icon_mrgreen.gif . care sa fie problema ??? exclus bujii, platine si fise parerea mea smile.gif



PS: problema asta a facut-o azi, pana acum nu a mai facut decat acum 1 luna mad.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Berlina - B-42-UGX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 15 Mar 2007, 17:45
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




Si acum o luna cum ai rezolvat?
Parerea mea este, ca aceasta problema vine de la alimentare insuficienta cu benzina. Trebuie verificat tot traseul de alimentare, pompa, filtre, furtune, inclusiv filtrul din carburator.

This post has been edited by tabek: 15 Mar 2007, 17:53


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki_stan
post 15 Mar 2007, 17:59
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 22 December 06
From: Bucuresti, Militari




Acum o luna am facut 2 pedale mai tare la acceleratie si dupa asta nu a mai facut suturi, dar nu cred ca asta e o rezolvare sad.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Berlina - B-42-UGX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n3m0
post 15 Mar 2007, 19:32
Post #37


Membru sadic


Group: Members
Posts: 297
Joined: 3 February 07
From: Campina




QUOTE(thedragon @ 15 Mar 2007, 20:13)
mihai maine reglez motoru! si am sa iau si o elica de aia ! dar oare ma descur singur ? sau  trebuie o mana avizata biggrin.gif?  si cam cat cost elica asta ? wink.gif
LE : ce daca reglez avansu nu mai bat taketii ??  blink.gif  sau care ii faza?
*



2.5 RON dar trebui prelucrata. Vezi ca era un topic pe tema asta.

This post has been edited by n3m0: 15 Mar 2007, 19:33


--------------------
Dacia,Toyota Avensis L 1998/2007 - PH-04-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thedragon
post 15 Mar 2007, 19:44
Post #38


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




hmmm nu prea am timp de prelucrat! biggrin.gif daca il pun asa ? acolo is mai multe variante ! daca ai fi u un coleg bun miai arata cea mai simpla si eficienta biggrin.gif


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 15 Mar 2007, 21:19
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Eu am pus-o neprelucrata. Si am dat 2 lei pe ea


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 15 Mar 2007, 21:24
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




miki...

1. Scoate furtunul care aduce benzina in carb si da la cheie. Vezi daca baga benzina suficienta si fara intreruperi.
2. Vezi atunci cand apesi acceleratia daca iti baga benzina in carburator (sa nu fie sparta membrana de la pompa de sprit)
3. Desfa capacul de la carburator si vezi sa nu ai gunoaie si apa in camera de nivel constant sau plutitorul spart.
4.Schimba jicloarele din carburator (vezi ca un set e 5 lei, sunt si pe la 30-35, originale dar nu cred ca se merita)


Eventual poti sa incepi in felul urmator:
-Scoti gatul de lebada (asa se cheama???) de pe carburator si racordul de plastic T
-Astupi cu un deget teava in care intra racordul
-Turezi bine motorul si astupi cu palma carburatorul, fara sa lasi clapeta de acceleratie timp de 1-2 secunde, dar nu-l lasi sa moara
-Repeti de cateva ori procedura

Forta de succtiune creata de motor va desfunda intr-o oarecare masura carburatorul, desi tot desfacerea capacului e sfanta....

This post has been edited by ssilvviu: 15 Mar 2007, 21:31


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n3m0
post 15 Mar 2007, 21:36
Post #41


Membru sadic


Group: Members
Posts: 297
Joined: 3 February 07
From: Campina






--------------------
Dacia,Toyota Avensis L 1998/2007 - PH-04-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki_stan
post 15 Mar 2007, 21:52
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 22 December 06
From: Bucuresti, Militari




Sal, multumesc pt. raspuns ssilvviu, cred ca membrana o fi sparta; am mai desfacut eu carburatoru mai demult am scos jiglerele suflat in ele si puse la loc dar nu erau infundate; ca sa vad daca arunca banzina in carburator scot gatul de lebada dar cu motoru pornit ??? mi-e frica sa nu se intample ceva sad.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Berlina - B-42-UGX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 16 Mar 2007, 16:20
Post #43


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




blink.gif si crezi ca asta este cauza pentru care "merge in suturi masina" blink.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thedragon
post 16 Mar 2007, 16:24
Post #44


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




lol nu mah am facut un mic off ! ca io nush nu ma prea pricep !:( voi aveti timbru de ala pe set ? biggrin.gif


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thedragon
post 16 Mar 2007, 21:16
Post #45


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




am rezolvat problema cu suturile ! dar am relantiu pe la 1100 rpm sad.gif avantaj-dezavantaj :-<


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n3m0
post 16 Mar 2007, 21:36
Post #46


Membru sadic


Group: Members
Posts: 297
Joined: 3 February 07
From: Campina




Pai sa zicem ca ar fi cam mare dar acceptabil (iarna), dar se poate regla pe la 850. Eu de ex. il tin la 960.


--------------------
Dacia,Toyota Avensis L 1998/2007 - PH-04-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TWK
post 16 Mar 2007, 21:58
Post #47


Rider on the Storm


Group: Members
Posts: 190
Joined: 21 February 07




exact la fel imi face si mie, imi merge in suturi, pana se incalzeste. de obicei iarna/dimineata cand e mai frig sau chiar daca e cald dar nu a mai fost pornita de cateva zile. asta e m-am obisnuit cu ea merg mai turat cateva minute si ii trece smile.gif.


--------------------
Logan 1.4 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n3m0
post 16 Mar 2007, 22:04
Post #48


Membru sadic


Group: Members
Posts: 297
Joined: 3 February 07
From: Campina




QUOTE(TWK @ 16 Mar 2007, 22:58)
exact la fel imi face si mie, imi merge in suturi, pana se incalzeste. de obicei iarna/dimineata cand e mai frig sau chiar daca e cald dar nu a mai fost pornita de cateva zile. asta e m-am obisnuit cu ea merg mai turat cateva minute si ii trece smile.gif.
*



Nu-i trece, dar nu mai simti la turatie mare. I-ar face bine o reglare a culbutorilor.


--------------------
Dacia,Toyota Avensis L 1998/2007 - PH-04-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 17 Mar 2007, 21:50
Post #49


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(thedragon @ 16 Mar 2007, 17:24)
lol nu mah am facut un mic off ! ca io nush nu  ma prea pricep !:( voi aveti timbru de ala pe set ? biggrin.gif
*



post-336-1110552475.gif

Eu nu am nimic omologat ... nici trusa este made in turcia ... valabila pana in 2011 si stingator tot facut de turci ... dar il tin langa scaunul meu in partea stanga (este avantaj ca daca te opreste politia il vede si nu mai intreaba de restul ...biggrin.gif ) sa vedem la ITP care este peste 2 luni ...ce zici ...biggrin.gif va spun cand il fac ...


PS... scrie Romaneste nu mIRC 053.gif cireste regulamentul ...

This post has been edited by mihai0070: 17 Mar 2007, 21:51


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thedragon
post 18 Mar 2007, 15:23
Post #50


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




am sa incerc sa scriu normal biggrin.gif ! o nelamurire ... mie ink nu imi merge a 5a si merg cu a 4 in 2900 maxim. Cumva consuma mai mult ?


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 19 Mar 2007, 08:40
Post #51


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




La 3000 nu consuma de rupe ... daca este bine regalta nu sare de 6.5 , 7 in afara ... la 2500 este cuplu maxim ... deci daca nu ajungi la 3500 - 4000 este bine ...

This post has been edited by mihai0070: 19 Mar 2007, 08:40


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 11:21
Forum Renault