merge in suturi masina
![]() ![]() ![]() |
merge in suturi masina
thedragon |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1989
|
|||
mihai0070 |
![]()
Post
#32
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
thedragon ... elica asigura ... o mai buna omogenizare (cum s-a mai spus) consumul nu va scadea cu x litri la 100 km ... daca iti ia 7 % in afara poate cu elica scoti in 6.5% maxim 6 % ... (asta intr-un caz norocos) apropo de relantiul pe benzina sau pe GPL ...(le am pe amandoua) nu am elica si nici pata calda conectata ... este doar pusa acolo ... si relantiul merge coborat la 500 si mult sub ... si masina nu moare ... cel mai mult am coborat-o la 400 si dardia de o lua naiba dar nu murea ... in legatura cu tachetii ... in timp de merge motorul ... daca scoti busonul de la ulei ... iti arunca ulei pe acolo ??? ... regleaza neaparat avansul ... cred ca mergi cu un avans prea mic ...
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
tabek |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Pentru reducerea consumului, in afara de elica modificata, puteti folosi UIS+turbinator. Mai multe detalii aici: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...197&hl=premiera
Pe scurt, sistemul UIS+elica+turbinator, combinat cu o aprindere tranzistorizata (sau mai bine cu o aprindere electronica cu senzor) ofera atat o reducere a consumului cu 0,5-1l/100km, cat si un mers mai rotund al motorului la relanti, ca sa nu zic de demaraj mai bun, acceleratie mai buna la turatii mici, iar turbinatorul ajuta la turatii mari. ps.: aa, si tot aici intra si niste bujii bune, eu am Denso, sunt f.f. multumit ![]() This post has been edited by tabek: 15 Mar 2007, 15:15 |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
miki_stan |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru Group: Members Posts: 146 Joined: 22 December 06 From: Bucuresti, Militari ![]() |
Sal, la mine a revenit problema cu mersul in suturi
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() PS: problema asta a facut-o azi, pana acum nu a mai facut decat acum 1 luna ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Berlina
- B-42-UGX
|
|
tabek |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Si acum o luna cum ai rezolvat?
Parerea mea este, ca aceasta problema vine de la alimentare insuficienta cu benzina. Trebuie verificat tot traseul de alimentare, pompa, filtre, furtune, inclusiv filtrul din carburator. This post has been edited by tabek: 15 Mar 2007, 17:53 |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
miki_stan |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru Group: Members Posts: 146 Joined: 22 December 06 From: Bucuresti, Militari ![]() |
Acum o luna am facut 2 pedale mai tare la acceleratie si dupa asta nu a mai facut suturi, dar nu cred ca asta e o rezolvare
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Berlina
- B-42-UGX
|
|
n3m0 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru sadic Group: Members Posts: 297 Joined: 3 February 07 From: Campina ![]() |
QUOTE(thedragon @ 15 Mar 2007, 20:13) mihai maine reglez motoru! si am sa iau si o elica de aia ! dar oare ma descur singur ? sau trebuie o mana avizata ![]() ![]() LE : ce daca reglez avansu nu mai bat taketii ?? ![]() 2.5 RON dar trebui prelucrata. Vezi ca era un topic pe tema asta. This post has been edited by n3m0: 15 Mar 2007, 19:33 |
--------------------
Dacia,Toyota Avensis
L
1998/2007
- PH-04-xxx
|
|
thedragon |
![]()
Post
#38
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
hmmm nu prea am timp de prelucrat!
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Eu am pus-o neprelucrata. Si am dat 2 lei pe ea
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
miki...
1. Scoate furtunul care aduce benzina in carb si da la cheie. Vezi daca baga benzina suficienta si fara intreruperi. 2. Vezi atunci cand apesi acceleratia daca iti baga benzina in carburator (sa nu fie sparta membrana de la pompa de sprit) 3. Desfa capacul de la carburator si vezi sa nu ai gunoaie si apa in camera de nivel constant sau plutitorul spart. 4.Schimba jicloarele din carburator (vezi ca un set e 5 lei, sunt si pe la 30-35, originale dar nu cred ca se merita) Eventual poti sa incepi in felul urmator: -Scoti gatul de lebada (asa se cheama???) de pe carburator si racordul de plastic T -Astupi cu un deget teava in care intra racordul -Turezi bine motorul si astupi cu palma carburatorul, fara sa lasi clapeta de acceleratie timp de 1-2 secunde, dar nu-l lasi sa moara -Repeti de cateva ori procedura Forta de succtiune creata de motor va desfunda intr-o oarecare masura carburatorul, desi tot desfacerea capacului e sfanta.... This post has been edited by ssilvviu: 15 Mar 2007, 21:31 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
n3m0 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru sadic Group: Members Posts: 297 Joined: 3 February 07 From: Campina ![]() |
Explicatii aici: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=242961
|
--------------------
Dacia,Toyota Avensis
L
1998/2007
- PH-04-xxx
|
|
miki_stan |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru Group: Members Posts: 146 Joined: 22 December 06 From: Bucuresti, Militari ![]() |
Sal, multumesc pt. raspuns ssilvviu, cred ca membrana o fi sparta; am mai desfacut eu carburatoru mai demult am scos jiglerele suflat in ele si puse la loc dar nu erau infundate; ca sa vad daca arunca banzina in carburator scot gatul de lebada dar cu motoru pornit ??? mi-e frica sa nu se intample ceva
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Berlina
- B-42-UGX
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#43
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
thedragon |
![]()
Post
#44
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
lol nu mah am facut un mic off ! ca io nush nu ma prea pricep !:( voi aveti timbru de ala pe set ?
![]() |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
thedragon |
![]()
Post
#45
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
am rezolvat problema cu suturile ! dar am relantiu pe la 1100 rpm
![]() |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
n3m0 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru sadic Group: Members Posts: 297 Joined: 3 February 07 From: Campina ![]() |
Pai sa zicem ca ar fi cam mare dar acceptabil (iarna), dar se poate regla pe la 850. Eu de ex. il tin la 960.
|
--------------------
Dacia,Toyota Avensis
L
1998/2007
- PH-04-xxx
|
|
TWK |
![]()
Post
#47
|
![]() Rider on the Storm Group: Members Posts: 190 Joined: 21 February 07 ![]() |
exact la fel imi face si mie, imi merge in suturi, pana se incalzeste. de obicei iarna/dimineata cand e mai frig sau chiar daca e cald dar nu a mai fost pornita de cateva zile. asta e m-am obisnuit cu ea merg mai turat cateva minute si ii trece
![]() |
--------------------
Logan
1.4
2007
|
|
n3m0 |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru sadic Group: Members Posts: 297 Joined: 3 February 07 From: Campina ![]() |
QUOTE(TWK @ 16 Mar 2007, 22:58) exact la fel imi face si mie, imi merge in suturi, pana se incalzeste. de obicei iarna/dimineata cand e mai frig sau chiar daca e cald dar nu a mai fost pornita de cateva zile. asta e m-am obisnuit cu ea merg mai turat cateva minute si ii trece ![]() Nu-i trece, dar nu mai simti la turatie mare. I-ar face bine o reglare a culbutorilor. |
--------------------
Dacia,Toyota Avensis
L
1998/2007
- PH-04-xxx
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#49
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(thedragon @ 16 Mar 2007, 17:24) ![]() Eu nu am nimic omologat ... nici trusa este made in turcia ... valabila pana in 2011 si stingator tot facut de turci ... dar il tin langa scaunul meu in partea stanga (este avantaj ca daca te opreste politia il vede si nu mai intreaba de restul ... ![]() ![]() PS... scrie Romaneste nu mIRC ![]() This post has been edited by mihai0070: 17 Mar 2007, 21:51 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
thedragon |
![]()
Post
#50
|
![]() Sange de modovean aka GALATI Group: Members Posts: 583 Joined: 4 February 07 ![]() |
am sa incerc sa scriu normal
![]() |
--------------------
dacia
1310
1989
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#51
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
La 3000 nu consuma de rupe ... daca este bine regalta nu sare de 6.5 , 7 in afara ... la 2500 este cuplu maxim ... deci daca nu ajungi la 3500 - 4000 este bine ...
This post has been edited by mihai0070: 19 Mar 2007, 08:40 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 11:21 |