Benzina in baia de ulei
![]() ![]() ![]() |
Benzina in baia de ulei
AAlpine1 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
|
||
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|||
B31AYZ |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
Da. Motorul se invarte dar nu porneste . Inca nu am schimbat uleiul .Cineva spunea ca nu are importanta. De pornit trebuie sa porneasca .Daca-mi arti tu o poza clara cu firele de la bobina ,cred ce ai spus mai devreme .Toate pozele arata bobina dar foarte clar de unde pleaca si unde vin toate firele implicate . Vroiam sa stiu ce alta modalitate de control am pt bobina in afara de a scoate fisa centrala si sa o apropi de masa .
Multumesc. |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
sobolan |
![]()
Post
#33
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
Nu e nimic de ras .Ideea era daca pornea motorul , 1-2 ture .Nu cred ca se intampla mare scofala . Vroiam sa ma asigur ca nu mai sunt sanse sa intre benzina in ulei dupa ce-l schimb .
Multumesc. |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
sobolan |
![]()
Post
#35
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
Ok. Am sa schimb uleiul inainte de o noua incercare de pornire .
Multumesc. |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
vally_ted |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 9 March 07 ![]() |
Salut, am desfacut ieri motorul si am constatat urmatoarele: 1.cilindri si pistoanele erau in cote , aveau doar 40000km, dar segmentii ,primul cel de ardere avea o fanta de 1,7mm, al doilea avea 2,1mm iar cel de ungere era coxat nu se mai misca deloc .M-am bucurat putin ca am scapat doar cu segmentii dar desfacand motorul am mai dat peste o crapatura in bloc chiar sub galerie intre pistoanele 2-3 la vreo 5cm sub planul unde vine chiulasa. Apa din borcan nu imi scadea dar cred ca din cauza ca motorul meu mergea mai mult rece( termostat blocat la deschis).Acum sa revin la problema cu benzina in baie putea oare sa intre pe la segmenti?Dupa cum erau de dusi??
|
--------------------
Dacia 1300
Break TLX
1988
|
|
sobolan |
![]()
Post
#38
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(vally_ted @ 14 Mar 2007, 12:50) ... am mai dat peste o crapatura in bloc chiar sub galerie intre pistoanele 2-3 la vreo 5cm sub planul unde vine chiulasa. Apa din borcan nu imi scadea dar cred ca din cauza ca motorul meu mergea mai mult rece( termostat blocat la deschis).Acum sa revin la problema cu benzina in baie putea oare sa intre pe la segmenti?Dupa cum erau de dusi?? 1.la fantele alea SIGUR intra benzina pe la segmenti....la tine mai mult intra pe la pompa (ai spus ca avea membrana sparta)......nici compresia nu mai era buna ! 2. din ce zici tu acolo ar merge sudat blocu ala....dar mult nu o mai duce nici asa...maxim 3 ani sudat.....pune mana si ia unul nou sau daca nu ia unul sh(il studiezi bine inainte sa nu aiba belele si asta) si ceri lu ala care il vinde si actele masinii ca sa poti tu sa faci identificarea la rar.... This post has been edited by sobolan: 14 Mar 2007, 21:05 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#39
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Intreb si eu ... cu o spartura de 5 cm in bloc ... cum se poate merge ... nu curge ulei sau apa ...pe acolo ... se poate o poza ... sincer spartura in bloc de 5 cm nu am vazut ... sau este forma de o fisura de 5 cm lungine ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#40
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
eu am avut o fisura de 25 de cm in bloc dar curgea apa doar prin 5 mm din bloc..........cu orice solutie de pe piata cu care am incercat sa lipesc fisura nu am reusit........
|
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
sobolan |
![]()
Post
#41
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 15 Mar 2007, 08:53) ... nu curge ulei sau apa ...pe acolo ... se poate o poza ... sincer spartura in bloc de 5 cm nu am vazut ... sau este forma de o fisura de 5 cm lungine ... de la spartura in bloc nu curge ulei....apa da.....exceprie atunci cand se fisureaza in zona ax cu came.....cazuri mai rare(de ex. atunci cand strangi prezoanele la chiulasa si gaurile filetate din bloc nu au fost curatate de apa sau ulei si produce fisura)..... blocul motor se sudeaza ,da,r din cauza ca la pornire e rece si dupa aia se incalzeste adica variatie mare de temperatura , nu tine mult sudat.... ps:unde era sa vezi tu fisura bre ?...forma de fisura ![]() This post has been edited by sobolan: 15 Mar 2007, 09:30 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
vally_ted |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 9 March 07 ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 15 Mar 2007, 09:53) Intreb si eu ... cu o spartura de 5 cm in bloc ... cum se poate merge ... nu curge ulei sau apa ...pe acolo ... se poate o poza ... sincer spartura in bloc de 5 cm nu am vazut ... sau este forma de o fisura de 5 cm lungine ... Da m-am exprimat eu gresit era vorba de o fisura nu de o crapatura. |
--------------------
Dacia 1300
Break TLX
1988
|
|
vally_ted |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 9 March 07 ![]() |
QUOTE(sobolan @ 14 Mar 2007, 22:00) 1.la fantele alea SIGUR intra benzina pe la segmenti....la tine mai mult intra pe la pompa (ai spus ca avea membrana sparta)......nici compresia nu mai era buna ! 2. din ce zici tu acolo ar merge sudat blocu ala....dar mult nu o mai duce nici asa...maxim 3 ani sudat.....pune mana si ia unul nou sau daca nu ia unul sh(il studiezi bine inainte sa nu aiba belele si asta) si ceri lu ala care il vinde si actele masinii ca sa poti tu sa faci identificarea la rar.... Da cu pompa am rezolvat-o , cu segmentii la fel dar cu blocul o sa incerc intai cu sudura (am inteles ca ii da doua gauri la capetele fisurii sa nu mai plece apoi ii face sanfren pe toata lungimea si pe urma incarca cu electrod de fonta ) poate tine cealalta varianta nu ca ar fi prea costisitoare dar mai ai si de alergat cu actele- poate scap asa. |
--------------------
Dacia 1300
Break TLX
1988
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#44
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
daca nu curata bine locul sudurii o face degeaba......
|
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
vally_ted |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 9 March 07 ![]() |
|
--------------------
Dacia 1300
Break TLX
1988
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#46
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
teoretic cand te duci la sudor te astepti sa stie anumite treburi dar in practica iti dai seama ca el a sudat toata viata tevi, table si etc si nu stie sa dea o sudura cu pretentii........
|
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Partial OffTopic:
Cind eram pusti mi se pusese pata sa repun in functiune o masina de cusut Gloria (ceva din familia Singer, cu suveica "glont"). Dupa curatat, uns, am dat o proba de turatie de am spart una din furci, pentru avans material. Am luat furca (fonta) si mi-a sudat-o cineva cu electrod din fonta sau inox. Dupa doua probe a crapat. Apoi am dat-o altcuiva care mi-a alamit-o cu adaos mare + borax, apoi a finisat-o. Si azi mai folosesc acea masina, fara pretentii mari (are o lamela arc rupta). Ma intreb daca si la blocul lui nu ar fi mai buna o alamire dupa stoparea fisurii prin gaurire. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#48
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
la el trebuie sa curete foarte bine locul unde este fisura, dat sudura + alamire pt ca marerialul o sa se dilate si contracte si e posibil sa cedeze sudura......
|
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
B31AYZ |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
Salut ,
Intreb si eu in legatura cu bobina. Daca la (-) bobinei vine firul de la condensator , (+) la platina de unde vine ? Nu mai inteleg nimic .Toti spun ca firul de la condensator vine la(-)bobinei . Multumesc. |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#50
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Toti spun ca firul de la condensator vine la(-)bobinei .... este corect ... vine la minus ...
![]() This post has been edited by mihai0070: 17 Mar 2007, 21:46 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
B31AYZ |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 647 Joined: 1 April 04 ![]() |
Salut ,
Ai dreptate .S-a deviat de la subiectul topicului . Scuze . Multumesc . |
--------------------
DACIA
1300 din 1980
- B31AYZ
|
|
vally_ted |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 9 March 07 ![]() |
Salut, am rezolvat problema cu blocul (sudura si deasupra o solutie A+B metal).Cu carburatorul meu cand accelerez tot mai scoate ceva fum negru asa ca am pus unul al unui prieten de proba si nu mai scoate fum dar merge mai dezechilibrat motorul.Putea sa-mi intre benzina in baie si din cauza carb-ului avand segmentii uzati?
|
--------------------
Dacia 1300
Break TLX
1988
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#53
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Ma bag si eu. De curand am facut schimbul de ulei.
ce m-a facut sa cred ca imi ajunge benzina in ulei: -cel vechi cam miroase a benzina si pare cam diluat -in 5000km nivelul uleiului era aproape de maxim (fara sa fi completat) -motorul nu mai trage ca inainte. Merge rotund, nu da in nas, dar nu mai are putere asa cum ar trebui Tin sa mentionez ca bujiile sunt portocalii (vezi poza), iar consumul nici mare, nici mic. Pe la pompa de benzina am verificat si nu intra pe acolo. Fum nu scoate decat negru (putin) cand o urc pana in 5000 si porneste "la sfert" fara sa-i trag socul. ![]() This post has been edited by Uncle-Sam: 28 Jun 2007, 13:14 Attached thumbnail(s) P6094769.JPG ( Size: 133.45k ) Number of downloads: 370 |
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
aalinte |
![]()
Post
#54
|
![]() membru pasionat de daciute vechi Group: Members Posts: 102 Joined: 2 January 07 ![]() |
uncle sam ce probleme ai tu? trebuie sa fi fericit ca in 5000 de km ai nivelul APROAPE de maxim ceea ce este foarte bine. Bujiile tale arata de invidiat ceea ce denota ca ai o aprindere foarte buna , asa ca baga benzina si da-i bice ca nu are nimic masina.
|
--------------------
dacia,opel
1304,astra G
1998 izoterma,2004 1,7CDTI
- il-03-tzt; il-03-mhr papucar
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#55
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(aalinte @ 30 Jun 2007, 00:27) uncle sam ce probleme ai tu? trebuie sa fi fericit ca in 5000 de km ai nivelul APROAPE de maxim ceea ce este foarte bine. Bujiile tale arata de invidiat ceea ce denota ca ai o aprindere foarte buna , asa ca baga benzina si da-i bice ca nu are nimic masina. Sa speram ca n-are nimic. Totusi sunt nedumerit pt ca motorul nu mai trage la fel ca inainte ![]() |
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 20:34 |