DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motorul merge neregulat!, Fost : HELP!!!

DomnulK
post 23 Jul 2004, 03:59
Post #31


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




QUOTE
Dupa simptomele prezenate eu iti pun diagnosticul: injector (injectoare) infundate. Poti incerca sa folosesti un aditiv pentru curatarea injectoarelor, desi eu l-am folosit aproape 350 km si tot nu mi s-au desfundat. Cel mai bine ar fi sa mergi la service sa ti le curete.


Dupa ce pui aditiv de curatat injectoarele, nu mergi cu ea la 2000 de ture...o forjezi shi tu pe la minim 3500...ca sa aiva cat de cat efect,mergi cu ea asa turata pana ce faci din nou plinul....

Daca ii pui aditiv shi nu o arzi pe coaja.... il pui degeaba<mai dai si bani aiurea!


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 23 Jul 2004, 11:23
Post #32


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Singura solutie DIY acceptabila e turnatul unui flacon de solutie de curatat injectoarele in rezervor si turarea motorului. In rest, chestiile cu scosul rampei si curatatul cu seringa nu se merita. Mai bine te duci intr-un service sa-ti faca treaba asta. dai un ban, dar nu risti nimic. Decat sa-ti decalibrezi injectoarele mai bine asa. Asta cu seringa o faci daca ramai in pana pe undeva si chiar nu mai ai alta solutie.

In ce priveste Carburol-ul sau Decarbusolv-ul, se exclud din start, motivul fiind cel spus de Clr.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 21 Feb 2005, 14:40
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Am patit - o si eu: exact 29.000 km, manifestarea exact cea descrisa in acest topic: tremurat, rateuri. Cauza : injectoare infundate, mai mult ca sigur de la benzina. Nu stiu daca avea rost sa readuc topicul asta la viata dupa atata timp, dar am primit o informatie si recomandare la service care zic eu ca e de luat in seama:

cei de la service mi - au spus ca probabil le desfund degeaba daca nu schimb si conducta de alimentare cu benzina (care evident este dupa filtrul de benzina): cauza: din cauza materialului prost, conducta se exfoliaza si "zvarle" un fel de aschii care infunda injectoarele (buba generala la DSN dupa un anumit timp). Acesta se pare ar fi si motivul pentru care la Solenza conductele sunt de plastic.
Cele de Solenza nu se potrivesc pe DSN, insa mi - au indicat un magazin de unde am cumparat conducte de Cupru.
Asa ca daca aveti injectoare care vi se infunda imediat dupa ce le - ati curatat, aveti si acest aspect in vedere.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 27 Oct 2005, 20:16
Post #34


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




Hmmm.... Asa am eu... Le-am curatat in service la Cobalcescu si parca tot la fel face... Oricum, are 93.000 si este a firmei! Imi aduc aminte cu drag de clipele cand dadeam fum la TDI-uri simple! sad.gif
Acum ma face si un Punto de 1.2 sad.gif

Ma duc sa le curat din nou!


--------------------
Citroen C3 1.4Hdi 2011 - Inca numere rosii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 28 Oct 2005, 09:07
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti





Ai schimbat fisele pana acum? Ca din cate stiu eu cam atat e durata lor de viata. Un mecanic mi - a spus ca daca fisele sunt duse dau simptom de injectoare infundate.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laque
post 20 Dec 2011, 17:18
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 20 December 11




a nu te duci la vulcanizarea de pe colt in aparatori MASTER HYPERION SERVICE ca baietii de acolo iti echilibreaza ca draq rotile si mai ti le si zgarie pe deasupra si daca nu dai spaga data viitoare au ei grija .CRED CA SANT CEI MAI INCOMPETENTI DIN BUCURESTI


--------------------
logan dacia logan 2005 - b-00-coi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 20 Dec 2011, 18:05
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Am un set de fise pentru SN,SLZ LGN marca beru daca intereseaza pe careva sunt ca si noi,astept pe PM cine doreste


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 16:05
Forum Renault