consum exagerat, salvati-ma consum mare
![]() ![]() ![]() |
consum exagerat, salvati-ma consum mare
mete89 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 29 December 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
berlina
1995 1310
- IF 04 HJI
|
|||
burlacu marian |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
ai verificat coducta de retur sa nu fie infundata?
|
--------------------
renault
symbol
2006/1,4 8v
- CT 17 ***
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
ori ai returul infundat,ori amestecul tau e slab in aer si merge mai pe benzina,ori ai uzura mare si compresia ta e prin carter(baia de ulei)
![]() |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#4
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Daca nu e din retur trece-o pe direct adica la bidon si stabileste-i consumul astfel
This post has been edited by vallyyy: 29 Dec 2010, 15:27 |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
george 07 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
Stimati colegi , nu mai duce-ti oamenii in eroare , oare voi credeti ca daca returul e infundat , creste consumul ? atunci rolul plutitorului si al cuiului care este? dar de intrarea pompei pe pauza cand se depaseste o anumita presiune care nu e refulata? mai repede sa-l indrumam pe colegul initiator al topicului sa verifice ce sustine ca a schimbat (jicloarele) sau sa nu fie o roata infranata sau sa verifice din urma ca sa desbatut ffffoarte... mult pe tema consumului , mai contribuie si drumul asociat cu stilul de conducere , numai bine va doresc si astept cu nerabdare raspunsuri mai logice. La Multi Ani !
|
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
psanyiro |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 16 July 10 ![]() |
ai consum ca la camion ![]() This post has been edited by psanyiro: 29 Dec 2010, 20:38 |
--------------------
Dacia
1310 LI
2003
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
cuiul trebuie sa tina bine, ca merge si cu returul infundat,as cauta mai degraba pierderi
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
burlacu marian |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
Postez un link cu niste atasamente care sper sa iti fie de ajutor !!!Nu le-am inventat eu, sunt luate tot de pe forum.
http://www.daciaclub.ro/de-ce-se-intampla-...ml#entry1376241 This post has been edited by burlacu marian: 29 Dec 2010, 21:26 |
--------------------
renault
symbol
2006/1,4 8v
- CT 17 ***
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
eu sint de parere sa vezi cat consuma cu bidonul pui sa trag din sticlutza pe direct, atat in sarcina( in timpul mersului) cat si fara sarcina sa iti faci o idee, si apoi ne putem da cu parerea, ca e infranata ,ca ai uzura ,si altele,ulei papa?nuanta fumului scos?gri ?alb,negr?u
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Asa face tot timpul sau a fost un caz singular? Unii mai uita socul tras. Poti lua in calcul si furtul bezinei din rezervor.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
e returul infundat sigur. trage furtunul de retur dn pompa de benzina,desfuda cu 1 ac la pompa,apoi sufla de citeva ori,cu o pompa de roti teava de retur de la rezervor ,si se rezv prbl ta.
|
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
vion |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 851 Joined: 20 May 10 From: Bucuresti ![]() |
la un retur infundat consumul este de 30% cel putin,degeaba cui pontou si alte alea benzina se duce asa ca pune pompa de umflat roti pe furtunul de retur si mai vb dupa...
|
--------------------
dacia
sandero stepway
2015
|
|
george 07 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
|
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Chiar sunteti culmea! Returul nu are influienta asupra consumului, atata timp cat cuiul lucreaza corect. Ce rost mai are plutitorul ? Daca cuiul inchide corect, sa mentina nivelul constant in carburatot, returului poti sa-i pui dop. Rusii erau prosti cand au facut Lada fara retur? Inseamna ca nu stiti cum lucreaza nici pompa, si mai dati si sfaturi aiurea. Pompa impinge benzina catre carburator, sub actiunea arcului de sub membrana, iar cama de la axa ajuta la aspiratia din rezervor. Deci, daca pompa intampina rezistenta pe furtunul dintre ea si carburator, parghia ramane suspendata, nu mai atinge de cama si ,nu nu va mai pompa pana nu va scadea presiunea de pana la carburator, adica cuiul va permite sa intre benzina in carburator, dupa care iar va incremeni. In varianta cu retur, coada pompei va freca tot timpul aiurea pe cama, uzura marita, numai de dragul de a circula benzina pe traseul rezervor - pompa si retur in rezervor, iar carburatorul sa culeaga cateva jeturi la intervale de timp, dictate de consumul motorului. Deci pompa aspira sub actiunea camei si refuleaza sub actiunea arcului. Daca arcul nu are forta (rezistenta data de blocarea benzinei de catre cui), acesta va ramane comprimat, parghia pompei suspendata neajungand la cama, pana cuiul va deschide.
Trecand la partea de consum, tocmai schimbarea jicloarelot ti-a marit consumul (daca le-ai schimbat inainte doar sa te afli in treaba), daca nu le-ai pus perechi corecte, conducta de retur poate sa fie fisurata (nu infundata cu ti se sugereaza) si benzina curge jos, gascanul picura tot timpul, si dupa accelerare si acesta e un consum mai mare decat dublu, clapeta de soc e semiinchisa, la montarea capacului n-ai reglat-o corect, ca atunci cand impingi socul din interior, clapeta sa stea perfect verticala, si daca vei cauta in urma descrieri de-ale mele, mai gasesti multe explicatii referitoare la consum. Cauze pot fi si din avans, roti franate, moi, unghiul de convergenta, piciorul greu, franari dese. Dar inteleg ca asta e doar in ultimul timp, nu e asa de cand mergi cu ea. 2 Jan 2011, 19:34: Vezi si membrana de la pompa sa nu fie sparta. Daca e cea de deasupra numai, curge benzina in afara pe la gaura din distantier. Daca sunt amandoua, benzina intra-n baie. Membrana se sparge de imbatranire sau de montaj defectuos, in cazul prostiilor care se vand acum. This post has been edited by PH-06-BOA: 2 Jan 2011, 19:34 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
george 07 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
un material bun pt.documentare si aplicare este la post#8 , si nu mai indrumati colegii la conducte de retur ... spor la treaba (citit inainte) !
|
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
mete89 |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 29 December 10 ![]() |
salut da cineva mai zis ca paote sa fie si de la segmenti?cat mar costa o segmentare stie cienva ?
|
--------------------
dacia
berlina
1995 1310
- IF 04 HJI
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#17
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Prietene,te tot invarti in jurul cozii.Observ ca nu esti dispuns sa faci nimic pt a rezolva problema.Ai verificat ce au sugerat colegii:
-retur infundat -cui pontou defect -plutitor spart -aprindere defecta sau prost reglata -etc Daca nu esti dispus sa faci nimic sunt multe service-uri dispuse sa desluseasca misterul masinii tale. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
mete89 |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 29 December 10 ![]() |
cine ma ajuta si pe mine sa imi spuna cat mar costa o segmentare ?
|
--------------------
dacia
berlina
1995 1310
- IF 04 HJI
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
segmentare?papa uleiul?ai gaze in carter?sau de ce-ti trebuie segmentare?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
maho |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.217 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE mete89 Posted Today, 18:55 cat mar costa o segmentare Nu stiu cat TE-AR costa, dar consumul tau n-are treaba cu segmentarea, mai degraba cu rezervor sau conducta fisurata, sau furt din rezervor. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Paulorossi |
![]()
Post
#21
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Cel mai bine sa faca segmentarea sa se usureze de cateva milioane de lei si dupa aceea sa constate ca consumul a crescut la 40%.Intr-un final o s-o vanda cu 5 miloane....
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
mete89 |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 29 December 10 ![]() |
salut am si eu o intrebare cand pornesc masina imi arata ca incarca si cand aprind faza scurta si caldura se duce acu pe rosu dc?
|
--------------------
dacia
berlina
1995 1310
- IF 04 HJI
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
mai ai intrebari?cauta in topicul respectiv si o sa vezi buba fara sa pui un post
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
salut, am si eu o problema cu consumul de benzina. Am facut un drum de 8km 4 dus 4 intors si am pus sticla de 2 litri de benzina in fata la motor sa traga din ea, am unplut-o ochii am bagat furtunele in ea tur retur si am plecat motorul rece am tras soclul am mers cu ea cam 1 km cu soclul tras pana sa incalzit, dupa care l-am inpins la loc, am ajuns acolo unde am avut treaba am intrziat cam 30 de minute, dupa care sa plec motor rece iar si a trebuit sa trag iar soclul un pic, am plecat, am ajuns acasa cand am ridicat capota sa verfic cata benzina mai are in sticla, am ramas socat ca mai era un pic pe fundul sticlei. Motorul merge bine nu merge neregulat, porneste repede chiar daca este frig
am verifcat aprinderea nu am gasit nimic, carburatorul l-am verificat m-am uitat la nivel este mare, scuze era vorba de 5 mm nu de 9mm intre capacul de la carburtor si plutitor daca il dau la 7mm nu merge de nici o culoare, da rateu in carburator, plutitorul nu este spart cuiul inchide bine. O sa ziceti ca este din aprindere, de la avans, am unblat si acolo l-am dat mai mare da era cutremur la toba de esapament. Eu unul cred ca este de vina ceva prin carburator altceva nu pot sa imi dau seama de unde naiba consumul asa mare, o sa ii iau sa ii schimb si cuiul pontou, plutitorul si sa curat carburatorul sa vad dupa aia cat imi consuma. This post has been edited by Costy2000: 24 Dec 2012, 09:41 |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
medelin |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 23 May 10 ![]() |
Ai astupat bine sticla din care si-a luat masina benzina?
|
--------------------
tractor u650, dacia
1300
1971
- b 22 auz 7-B-798 Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
da, am dat 2 gaurii in dop si am bagat furtunile in ea si dupa aia am bandajat cu banda de izolier
|
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
burlacu marian |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
Consumul se verifica cu motorul cald (lichidul de racire la 70-80). Cu motorul rece si soclul tras eu cred ca nu a consumat exagerat, mai ales pe vremea asta.
|
--------------------
renault
symbol
2006/1,4 8v
- CT 17 ***
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Asa e, are dreptate, nu e chiar mult dar se poate si mai putin. Conteaza mult si cum ai reglat pozitia clapetei de soc, comparativ cu pozitia cursei clapetei de acceleratie. Una peste alta, nici nu trebue sa te gandesti, ca ai facut o apreciere buna, a consumului masinii tale. Mai bine era daca incalzeai motorul peste 50 de grade (tot era uleiul vascos in cutie), dupa care sa umpli bidonul si sa pleci, iar intoarcerea sa fie imediata. Iarna, un consum mai real al Daciei, e de 11%, dar nu facut in 8 km, si rece.Altadata, cat ti-a luat? Un exemplu, care l-am mai pus p-aici: la un drum catre mare, cu doua familii in masina, mi-a luat Ploiesti-Constanta (300 km), 36l la dus, iar dupa ce i-am remediat carburatorul, in dimineata intoarcerii, mi-a luat 18l la intors.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
BennyORWO |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 403 Joined: 10 June 11 From: Alexandria-TR ![]() |
Eu la a mea,pot sa o f*t si in c*r,mai putin de 7,5% nu consuma neam(vara).Iarna numai zic.
De ex,am facut plinul acum 1 saptamana,plin ochi,si acum am indicatorul de la benzina la jumate,si am facut abia 170 km.Adica am mers 170 km cu 25 litri.Deci un consum de aproape 15%.Nu stiu ce sa zic,mi se pare cam mult.Nu conduc agresiv,si nici nu am avut alte persoane in masina. |
--------------------
Daewoo
Nubira 3
2003
- TR-09-BEN Dacia 1410 Break CN2 1994 B-65-LYL
|
|
Ov |
![]()
Post
#30
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu n-am vazut dacie la care indicatorul sa arate bine (variatia sa fie proportionala cu nivelul de benzina). Daca scoti sonda si te uiti la potentiometru o sa-ti dai seama si de ce. Prin urmare n-ai cum sa faci consumul uitandu-te la indicatorul din bord ci prin metoda plin/plin.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:45 |