Accident la Coloneºti, Olt, provocat de un poliþist
![]() ![]() ![]() |
Accident la Coloneºti, Olt, provocat de un poliþist
bulan |
![]()
Post
#61
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
|
||
--------------------
a
b
c
|
|||
A l e x |
![]()
Post
#62
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Mie mi-e mila de cel de pe sens opus. Saracul nu avea absolut nicio vina.
|
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
testike |
![]()
Post
#63
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Eu cred ca a fost si vina soferului de pe camion, nu l-a obligat nimeni sa se urce in starea asta la volan, dar deh, o fi vrut si el sa castige mai mult decat la alt patron, sau decat in RO..
|
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
bulan |
![]()
Post
#64
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
Pai Domnu testike!Aici e problema.Ce zice legea?Cum interpreteaza politia?Ce decide judecatorul?Si opinia publica e multumita sau nu cu ancheta si cu verdictul?
In urma carnagiului politia va face vreun studiu,va elabora vreo propunere legislativa?Macar nenorocita de mass media poate face vreo dezbatere publica ca macar sa invatam ceva din ce s-a intamplat. |
--------------------
a
b
c
|
|
bendix |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.005 Joined: 10 November 04 From: Timisoara.RO ![]() |
klaus
QUOTE Parerea mea este ca ambii conducatori auto sunt vinovati, politistul ca a provocat accidentul cu intentie, iar alalalt ca nu a condus preventiv. Cu parere de rau trebuie sa o spun si eu. Toata balbaiala asta cu depasirea imi miroase a intentie de a face rau celulilalt "coleg" de trafic. Trist ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
Ambiance - 2005
- TM10### , alb arctic In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
|
|
bolovan_ro |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 25 November 04 ![]() |
Eu ma numar printre fraierii care respecta legea (nu depasesc 50-60km/ora in localitati, 100 km/ora afara, nu depasesc fara sa ma asigur, nu calc linia continua, nu trec pe galben etc).
Din filmulet...vinovat ii organul. A depasit fara sa se asigure (asigurat-ul inseamna: Ai timp sa efectuezi depasirea fara incomodezi participantii la trafic). Sa-mi fie cu iertare...dar la 400-800 m de curba...la 90-100 km/ora...nu prea ai cum sa depasesti. Accidetul se putea evita (cel cu espero trebuia sa ridice pedala de pe acceleratie, cel cu Solnita galbena putea sa traga dreapta si sa frineze. Timp era suficient). Una peste alta, organul merita ceva puscarie (pe la vo 3 secole acolo). Ce propun pentru evitarea "meseriasilor" de genul asta: la 3 depasiri neregulamentare anulat dreptul de a mai conduce un vehicul pe urmatorii 500 ani. P.S. Intr-o situatie relativ asemanatoare au murit 3 colegi de serivic de ai mei. |
--------------------
Dacia
Logan II
2016/Laureate 0.9TCe Suma inteligentelor pe pamint ii constanta, populatia este in crestere
|
|
testike |
![]()
Post
#67
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Eu zic ca e riscant si sa franezi cand te depaseste cineva, nu poti sa spui ca cineva nu a condus preventiv pentru ca nu a franat cand a fost depasit.
Am facut lucrul asta cand s-a bagat o dubita in depasire, si se vedea clar ca nu mai are timp - dar cel cu dubita a franat si el in acelasi timp si era sa se urce peste mine daca nu acceleram.. |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#68
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Pai de aia zice la regulament ca cel depasit sa mearga cat mai pe dreapta si sa pastreze viteza constanta...
|
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
os |
![]()
Post
#69
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
... parca de fapt zice "sa nu mareasca viteza", iar nu "sa mentina viteza constanta". Intre aceste doua formulari e oarecare diferenta.
In practica: eu (si multi altii, nu ma consider de fel un caz izolat) reduc usor viteza atunci cind sunt depasit - adica in general ridic piciorul de pe acceleratie. Daca anticipez ca depasirea e "la mustata", frinez indata ce imi dau seama de asta - si de regula imi dau seama inaintea celui care ma depaseste, fiindca am vizibilitate mai buna (fiind in fata). Execut manevrele descrise simultan cu replierea (mai mult sau mai putin ampla, dupa caz) spre partea din dreapta a carosabilului. Daca manevrele sunt executate fluent, ele nu au nici un efect negativ asupra cursivitatii conducerii. Si ce sa vezi: nu mi-a cazut nici un ou de la asta... |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
A l e x |
![]()
Post
#70
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Oricum, cred ca avem ceva de invatat din acest accident : Nu te pune cu prostul !
Depaseste aiurea ? Franeaza, da-te pe banda 1, lasa-l sa se duca, da-i doi dumnezei si vezi-ti de treaba ta, ca daca te ambitionezi sa te "intreci" cu el uite ce se intampla.. |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
hash |
![]()
Post
#71
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
@testike
Am patit si eu sa ma depaseasca unul in curba, fara vizibilitate - daca nu franam preventiv nu se stie daca mai eram pe-aici acum. Rusine POLITIEI ROMANE ! Nu o data am vazut masina de politie, nu in misiune, al carui sofer incalca reguli de circulatie. Politia da astfel impresia ca e o mare gasca de smekeri. In schimb vine si patruleaza in oras cu girofarul (in regim de 50 la ora), si trece nepasator pe langa masinile (limuzinele) oprite in zona de oprire interzisa. Si apoi, cel depasit, de ce nu a franat ?! Mai bine mort si cu orgoliul neterfelit - parca am fi in secolul 18, numai ca acum ne duelam pe sosea (macar aia se omorau reciproc, nu ii omorau si pe altii nevinovati) Unde se intalnesc doi prosti, ies scantei. |
--------------------
-
-
-
|
|
A l e x |
![]()
Post
#72
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
hash, nu cred ca omul a stiut ce va pati daca se ia cu ala... Cred ca el a sperat sa franeze si sa intre in spatele lui, ca sa-i arate "ce l-a facut"...
|
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#73
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(a4tech01 @ 13 Mar 2007, 09:41) Tu vrei sa spui ca franand periclita manevra de depasire?Daca te uiti pe film,la un moment dat solenza politaiului e cu jumate de masina avans fata de espero.Ce e de facut in situatia asta?Franeaza ala care depaseste,desi are avans fata de masina depasita,ca sa se replieze in spate, sau dimpotriva franeaza depasitul,ca sa-i permita celui care depaseste sa-si termine manevra? Daca franeaza cel ce executa depasirea,fiind deja mult in fata,vrand sa se replieze brusc,poate agata spatele celui depasit si il poate impinge pe contrasens,cum s-a si intamplat.In timp ce,daca frana cel cu espero,solenza incercand sa-si termine manevra ce putea sa-i faca?Doar o stergere laterala,cu consecinte mult mai putin grave!In nici un caz nu-l mai putea impinge pe contrasens! Pentru mine e extrem de clar ce trebuia facut in situatia asta:trebuiau sa franeze si sa treaca pe cat posibil in dreapta atat desteptul cu espero cat si nefericitul ce vinea din sens opus. Avea politaiul loc suficient sa treaca si nu s-ar fi intamplat nimic! [...] Numai pentru ce ai zis n-ar trebui sa ai carnet ! Tu nu iti dai seama de un lucru simplu. Cel care face depasirea trebuie sa fie cel care isi asuma riscul depasirii si cel care isi ia in calcul distantele si vitezele nu cel depasit. Nu zice degeaba legea ca in momentul in care esti depasit (nu cand iti face faze ala din spate ca vrea sa te depaseasca ! atentie! e o diferenta enorma!) trebuie sa mergi constant si cat mai pe dreapta ! Si acum sa traduc: constant = previzibil pentru a putea sa fii considerat drept reper de cel care depaseste, cat mai pe dreapta = sa-i faci loc sa poata face manevra cu risc cat mai mic. Daca tu schimbi viteza accelerand sau franand il fentezi pe ala si risti atat viata lui cat si a ta si a altora eventual! Esti total inconstient daca asa gandesti si meriti nu numai carnetul suspendat dar si o bataie buna! (nu ca as fi eu bataus... ca nu sunt, dar daca te-ar lua cineva la bataie din cauza asta n-ar fi un lucru pe care sa-l regret). |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
A l e x |
![]()
Post
#74
|
![]() Showing the fangs of rage Group: Moderatori Posts: 5.413 Joined: 28 May 06 ![]() |
Eu nu stiu ce ai cu omul DigitalScribe dar din cate imi dau eu seama, are dreptate. Trebuia sa fi franat si sa se fi dat pe banda din dreapta, pentru ca e bine sa te feresti de prosti tocmai din acest motiv, ca o patesti tot tu din cauza lor -- cum s-a si intamplat.
Permisul l-am avut suspendat, mai lipseste doar bataia ![]() |
--------------------
.
.
. No remorse, no repent.
|
|
Aslin |
![]()
Post
#75
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 10 January 07 ![]() |
DigitalScribe>> ai o logica
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.2
Privilege
|
|
a4tech01 |
![]()
Post
#76
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 3 October 06 ![]() |
![]() Mai citeste regulamentul!Nu scrie nicaieri ca trebuie sa mergi constant cand esti depasit.Spune ca ai obligatia sa nu maresti viteza de deplasare si sa te dai cat mai in dreapta! E o chestiune de detaliu aici:n-am zis ca trebuie sa franezi cand il vezi ca semnalizeaza sa depaseasca.Sunt 2 cazuri aici: 1)cand cel ce depaseste are deja avans fata de tine(cazul din accidentul de fata),nu mai are cum sa se replieze,atunci franezi naibii ca sa-i permiti sa termine manevra.(decat sa se replieze peste tine si sa te bage in sant) 2)daca abia ce ti-a depasit spatele ,atunci intr-adevar,nu franezi ,ca sa aiba ala loc sa se replieze in spatele tau. Adica tu,sa zicem ca te-ai lansat intr-o depasire,ai trecut cu jumatate de masina de cel depasit,si ala franeaza,tu te simti amenintat?De ce ?Cu ce te incurca?Ca te poti replia(reveni pe sensul tau) mult mai rapid? (instructorul meu a insistat mult pe lucrul asta:revenirea din depasire s-o faci cat mai larg,daca ai depasit un motociclist si ii iei brusc fata la revenire ala se poate dezechilibra si duce in sant si doar tu esti vinovatul;tot instructorul mi-a zis:atunci cand vezi ca un idiot te depaseste si nu mai are loc de intrare pe banda inapoi franezi si-l lasi dreaq sa se duca) .Si cum el franeaza,cu atat mai bine,tu te poti replia mult mai usor fara nici un fel de pericol fata de el sau cel ce vine din sens opus. Inca o data:nu franezi din momentul in care ala a semnalizat sau a inceput manevra,franezi doar in momentul cand deja e in paralel cu tine eventual chiar in avans fata de tine!Ce-i asa greu?Cand ala e in paralel cu tine singura lui grija e sa intre cat mai repede pe banda,iar tu franand nu faci decat sa-i permiti sa se replieze mai rapid.Daca mentii o viteza constanta nu-l ajuta la nimic pe ala,deoarece ii va trebui mai mult spatiu de reintrare decat daca ai frana. Ce naiba,asta-i cel mai elementar bun simt! Stii o vorba,"sa criticam opiniile,nu persoanele".Nu esti de acord,explici frumos ce greseste celalalt(accept cu placere sfaturi/corectari ale greselilor in ale condusului,mai ales ca am o luna de cand conduc si abia daca am 500 km!!),fara atacuri la persoana de genul nu meriti carnetul/etc. Stii cine nu merita carnetul?Aia care au facut macar o data o depasire riscantadin care au iesit la milimetru datorita spiritului preventiv al celorlalti!Stii ce merita aia?Carnetul ANULAT fara drept de redobandire(cum spunea si cineva mai sus),deoarece din punctul meu de vedere ala prezinta un mare grad de pericol public! Gandeste-te,in cei 500 km(500 astia sunt afara ca in oras nu i-am numarat) pe care tocmai i-am facut m-am intalnit de cel putin 4-5 ori cu astfel de situatii:ori veneam din sens opus si am franat ca altfel era jale(nu glumesc,eram pe un pod ingust si chiar era jale);ori ma depaseau idioti cu bmw/porsche/etc si am franat /tras dreapta ca sa poata sa intre la loc(unul chiar mi-a multumit). Gata ca mi-am pierdut prea mult vremea pe aici.Asfalt uscat! This post has been edited by a4tech01: 14 Mar 2007, 22:46 |
--------------------
nu am
**
**
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#77
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Din pacate ... continuati asa si topic-ul se inchide.
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
a4tech01 |
![]()
Post
#78
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 3 October 06 ![]() |
Pai a deja s-a spus cam tot ce era de spus in legatura cu accidentul asta si cred ca de aia unii au luat-o pe aratura!
|
--------------------
nu am
**
**
|
|
dil |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru verde Group: Moderatori Posts: 1.370 Joined: 7 December 04 From: Corbeanca, Ilfov ![]() |
Daca e in paralel cu tine nu poti decat sa iti mentii mersul. Daca tu franezi si cel de langa tine franeaza, unde se mai baga. Daca e in fata ta, intradevar ar fi frumos din partea noastra sa franam putin pentru a putea intra. Iar cel care depaseste nu trebuie sa se bazeze pe asta.
Ideea e ca atunci cand te lansezi intr-o depasire nu trebuie sa te bazezi ca iti face cel depasit loc. Cum spunea si DigitalScribe depasirea o faci pe raspunderea ta. |
--------------------
-
-
-
- - Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015) ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011) |
|
a4tech01 |
![]()
Post
#80
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 3 October 06 ![]() |
Pai si?in cazul de fata politaiul avea deja avans in fata espero-ului,deci ala daca frana ce,consecintele erau mai putinj grave,zic eu.Sa zicem ca il baga politaiu in sant,dar macar nu murea ala nevinovat!S-au depasit,s-au duelat,etc,mureau pe raspunderea lor!Doar ei!
This post has been edited by a4tech01: 14 Mar 2007, 16:00 |
--------------------
nu am
**
**
|
|
bolovan_ro |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 25 November 04 ![]() |
Una peste alta. Organul ii vinovat. Partea nasolaa ca o sa primeasca maxim 5 ani...si in cel mai nefericit caz...iese dupa 2 pentru buna purtare. Respectiv primeste iar liber la "impresionat".
Poate trebuie sa invatam putin respect fata de restul lumii...si nu sa ne mai vedem ca pe regii soselelor...invincibili si inbatabili. P.S. Si pentru afirmatia ca se grabea...le vind reteta mea: Plec cu 5 min mai devreme...si ori cum...n-am timp sa ma grabesc tare (ca dovada ca a ajuns la destinatie cu o intirziere uriasa...daca nu se grabea foarte tare...ajungea mai repede) |
--------------------
Dacia
Logan II
2016/Laureate 0.9TCe Suma inteligentelor pe pamint ii constanta, populatia este in crestere
|
|
a4tech01 |
![]()
Post
#82
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 3 October 06 ![]() |
|
--------------------
nu am
**
**
|
|
Turkish |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 339 Joined: 11 November 05 ![]() |
Teoriile psihologice cu controlul depasirii sunt bune si suna frumos. In opinia mea chestia asta cu razganditul la mijlocul depasirii cand te afli in paralel cu cel pe care il depasesti e cea mai mare eroare pe care o poate face un sofer.
Am intalnit genul pe sosea si i-am injurat copios de fiecare data. Ceea ce nu te invata la scoala de soferi dar ceea ce probabil multi dintre soferii care au trecut de 400k km experienta la volan ar spune suna cam asa: depasesti sau NU. Daca insa o faci tragi la maximum de motor pentru a TRECE CAT DE REPEDE TE TINE masina de cel depasit si a intra la loc pe banda. Ne te apuci niciodata sa reevaluezi decizia in mijlocul depasirii!!! Am intalnit nenumarate cazuri de soferi, care aveau masini competente si depaseau "prudent" adica mergand doar un pic mai repede decat cel depasit si gata oricand sa se razgandeasca. Niste dobitoci dupa parerea mea. Asa ca eu cred ca daca se apuca unu sa depaseasca si il vad ca nu are timp sa o faca, franez ca sa intre in fata mea. Numai sa scap de nebun. Sunt doua perspective diferite asupra accidentului. Probabil ca penal e vinovat numai politistul. Dar daca judecam atent circumstantele probabil ca incidentul putea fi evitat de catre ceilalti. |
--------------------
Honda
Accord
2.4, 2007
|
|
bolovan_ro |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 25 November 04 ![]() |
Turkish sint perfect deacord cu tine. Te-ai bagat...no mergi pina la capat. Si da, se putea evita foarte usor (nu spun in aia 600k km parcursi de mine de cite ori am fost in situatia asta). Dar cum prostia, inconstienta si lispa de respect fata de cel din fata/lateralul/spatele tau (si aici ma refer in special la politist...ca a facut o depasire foarte riscanta...riscind viata celor nevinovati...intr-un loc in care bunul simt te indeamna nici macar sa nu incerci)
|
--------------------
Dacia
Logan II
2016/Laureate 0.9TCe Suma inteligentelor pe pamint ii constanta, populatia este in crestere
|
|
catala2k |
![]()
Post
#85
|
posesor de elice alb albastra... pt moment Group: Members Posts: 893 Joined: 19 July 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu chiar ma duceam acasa (Slatina), pe drumul respectiv si am auzit la radio ca a avut loc un accident, iar pe parcurs ce mergeam am depasit masina care transporta Solenta galebena avariata. De fapt era distrusa rau de tot. Am facut legatura abia seara cand am vazut accidentul la televizor. Cum ziceau si ei "pacat ca cei care platesc sunt persoane nevinovate". Din cate imi aduc aminte pe drumul acela sunt destule afise cu "viteza ucide...".
Dumnezeu sa-i odihneasca in pace. |
--------------------
.
.
. ;)
|
|
a4tech01 |
![]()
Post
#86
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 3 October 06 ![]() |
Exact!turkish perfect de acord cu tine!
Ori termini depasirea,ori nu o faci!Razgandirea in mijlocul ei poate avea consecinte grave!Practic pana sa vad accidentul asta nici nu mi-a trecut prin minte(ce-i drept n-am aproape deloc experienta ) ca poate exista "razgandirea din depasire".Adica te razgandesti la mijlocul manevrei si vrei sa reintri in spatele celui depasit si ala tre' sa accelereze ca sa-ti faca loc.(cica asta ar fi incercat sa faca soferul de pe espero de fapt).E putreda de tot manevra asta!N-as face niciodata asa ceva! Mai ales ca pe drumul respectiv unde a avut loc accidentul era loc de 3 masini.Daca nu se razgandea ala teoretic macar puteau sa treaca toti unii pe langa altii! M-am uitat si intr-o carte de conduita preventiva si in cazul asta(cand nu mai poti termina manevra) se recomanda sa te apropii cat mai mult de depasit si sa-l stergi lateral,pentru consecinte minime!Nu exista notiunea de revenire din depasire!Decat daca inca nu ai inceput manevra propriu-zisa,adica nu ai depasit cu bara ta fata bara spate a masinii din fata.Dupa aia treaba e extrem de riscanta. Mai ales ca daca il lovesti in spate in intentia de a te replia(celebra manevra de oprit suspecti pe autostrada) il bagi pe contrasens!!Daca-l stergi spre fata (in situatia in care ala chiar nu se lasa si nu incetineste deloc)cel mult il bagi in sant.Tot rau,dar macar nu mai mor si aia ce vin din sens opus! Practic in alea 5-6(hai 10) secunde cand pericolul este iminent n-ai de unde sa stii daca cel depasit iti intelege intentia de repliere si incearca sa accelereze ca sa te poti baga in spatele lui. Deci concluzia:esti depasit riscant :franezi ;depasesti riscant -nu franezi ci scoti tot ce poti din motor ptr a termina manevra,eventual depasitul te poate ajuta incetinind. De aia e depasirea cea mai periculoasa manevra-ptr ca implica obligatii pentru 2 participanti si orice greseala din partea unuia dintre ei se poate termina urat!!Trebuie sa existe un "feed back" intre cei 2 daca unul se razgandeste si nu e timp il alea cateva secunde pentru asa ceva. Solutia:sa se ANULEZE carnetul daca te prinde depasind neregulamentar.Nu doar suspendare 30 zile."pedeapsa" e prea blanda pe langa gradul de pericol al unei astfel de manevre.Eu as numi-o "atentat" la siguranta celorlalti participanti la trafic!! This post has been edited by a4tech01: 14 Mar 2007, 22:43 |
--------------------
nu am
**
**
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#87
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Dupa mine poti sa conduci si 1 milion de km. Poti sa gresesti nasol o singura data!
Daca tot ati zis de cei care nu sunt siguri ce ziceti de muuulti soferi de prin Bucuresti care semnalizeaza dreapta trec putin pe banda 1, vad ca e un obstacol ceva mai departe (tu in timpul asta accelerezi putin - ca tot se elibereaza banda) si brusc se razgandesc si-ti taie calea. In depasiri or sa faca la fel. In momentul in care se intampla un accident vezi altfel lucrurile decat cand stai deoparte si privesti. Poate ca soferul din Solenza galbena tocmai schimba postul de radio sau avea privirea atintita in alta parte in secunda in care cei din fata se acrosau si pana a realizat el ce se intampla a fost prea tarziu. La fel, daca politistul a franat brusc, poate de asta l-a si acrosat pe Espero. (Daca nu functioneaza bine repartitorul sau rotile spate nu franeaza uniform Solenza o cam ia pe aratura daca nu stii sa redresezi masina). Din pacate, in Romania tre sa fii cu ochii in 4 pe soele pentru ca e plin de idioti. Si inca o chestie, depasesti pe cineva care merge cu mult mai incet decat tine, si atunci poti sa-l depasesti repede, fara sa-ti asumi prea multe riscuri. Chestia cu fortatul masinii nu suna prea bine. Daca cel pe care vrei sa-l depasesti merge putin mai incet decat tine si depasirea lui inseamna sa fortezi masina, atunci ar fi bine sa te asiguri ca din fata nu vine nimeni pe o distanta mult mai mare. De exemplu, cu o masina mai modesta ca performante (gen Solenza, Logan, nu stiu ce Clio cu motor de ,1.2, sau altele), daca cel din fata merge cu 120km/h, distanta necesara depasirii e considerabila. This post has been edited by nh1980ro: 14 Mar 2007, 21:48 |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
Mirciulik |
![]()
Post
#88
|
Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 11 March 06 From: Galati ![]() |
Acum ceva timp dadeau la Discovery channel un reportaj despre un virus care odata instalat in compul unei persoane , il facea pe acesta sa-si asume riscuri mai mari decat si-ar fi asumat de obicei.
Persoanele afectate de acest virus erau in numar/procent foarte mare. Poate acelasi lucru a fost si aici... ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Break
1997
|
|
kodrix |
![]() ![]()
Post
#89
|
![]() Membru tanar Group: Members Posts: 220 Joined: 20 July 05 ![]() |
Am patit si eu o faza oarecum asemenatoare. Vinovat in cea mai mare masura am fost eu ca ma grabeam cu toate ca era ceata. Ajung din urma o dacie veche ce mergea cu vreo 60-70km/h si ma bag in depasire. Toata manevra am efectuat-o in linie dreapta iar in momentul in care am ajuns in dreptul soferului din masina depasita imi apare o alta dacie pe contrasens la maxim 10 m, care nu avea aprinsa nici macar pozitia. Primul meu instinct a fost sa franez si sa trag dreapta cat mai mult a.i. sa incapa cele 3 masini . Si chiar au incaput, ceilalti 2 soferi facandu-mi si ei loc in masura in care au putut. Astfel nici unul dintre noi nu a avut de suferit, insa de atunci m-am facut mult mai prudent la depasiri.
In concluzie accidentul putea fi evitat f. usor insa datorita ambitiei, hazardului, neatentiei la volan au trebuit sa moara oameni. |
--------------------
-
-
- Skoda Fabia 1.2TSI 2010
Logan 1.4MPI Laureate 2005 de la 0 km la peste 180.000 km Logan 1.4MPI 2009 E0 Logan 1.4MPI 2009 Ambiance |
|
nicknein |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 71 Joined: 7 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Dupa cum am vazut in respectiva inregistrare, politaiul a frinat cind deja trecuse putin de cel pe care vroia sa il depaseasca. Asa cum se zicea mai sus, o depasire se face sau NU. Din punctul meu de vedere, exista un punct in cadrul unei manevre de depasire in care nu mai exista intoarcere. Asta daca nu vrei sa te sinucizi. Adica e neaparat sa faci acea depasire. Am patit si eu de citeva ori sa ma razgindesc sa fac o depasire, insa numai cind ala pe care am vrut sa il depasesc, s-a simtit lezat si mi-a accelerat cind eram in paralel... Atunci am frinat si m-am repliat in spatele magarului.
In momentul in care faci o depasire nu stai la povesti, semne, chestii. O depasire implica un risc si ideea este sa scurtezi cit mai mult expunerea la riscuri. De aceea se forteaza un pic masina si se depaseste intr-un timp cit mai scurt. M-am uitat de mai multe ori la film insa nu imi dau seama ce l-a determinat pe politai sa frineze tocmai cind nu trebuia... Oare ii facea ceva semne lui ala pe care il depasea? Pacat de cei morti fara nici o vina... Si pacat de copii aia care acum stau prin spitale... |
-------------------- FORD Focus 1.6 16V '07
BMW F650 GS '04 |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 00:39 |