Exista cumva limitator pe dacia solenza ?, exista?
![]() ![]() ![]() |
Exista cumva limitator pe dacia solenza ?, exista?
metrix4you |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Pasionat de Solenza Group: Members Posts: 505 Joined: 13 March 07 From: Giurgiu ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
- Gr-03-EGV ... doar eu si "Solnitza" mea ...
|
|||
C a t a l i n |
![]()
Post
#32
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
QUOTE(metrix4you @ 4 May 2007, 19:59) La mine in treapta a5-a la 115Km pe ora am fix 3000 turatii/min Alte valori nu stiu ... pt ca la mine cam asta este viteza medie . Ai mai spus asta... și faza cu viteză medie 115 km/h este... ![]() Trec în offtopic, locuiești pe autostradă? sau cum ai tu viteză MEDIE 115 km/h? ![]() Încearcă pe o mașină cu computer de bord să realizezi pe o anumită distanță (să spunem 500 - 1000 km) o astfel de viteză medie în RO...să vedem... This post has been edited by Catalin Marinarul: 4 May 2007, 19:14 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
metrix4you |
![]()
Post
#33
|
![]() Pasionat de Solenza Group: Members Posts: 505 Joined: 13 March 07 From: Giurgiu ![]() |
eu fac naveta Gr-Buc ... saptamanal si ma referam la viteza media pe distanta asta (60Km si 5 sate)... in rest pe alte drumuri merg doar cu 115-120km/h doar in afara localitatilor si pe autostrada
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
- Gr-03-EGV ... doar eu si "Solnitza" mea ...
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
60 km /h + 115 km/h , in aceeasi periaoda de timp , inseamna o viteza medie de aprox 87,5 km/h !
Eu de la Gara de Nord pana la Zarnesti si inapoi + ceva alergatura pe acolo am avut o viteza medie de 82,5 km/h , desi am avut viteze si de 150 km/h , mult 120 , mult 70 km/h . Pentru o viteza medie peste 90 km/h trebuie sa alergi , nu gluma ! In Bucuresti viteza mea medie este pe la 21 km/h . Revenind la topic , singurul limitator este cel de turatie , in orice treapa , la orice viteza , DOAR de turatie ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
DragosP |
![]()
Post
#35
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 5 May 2007, 21:59) ... In Bucuresti viteza mea medie este pe la 21 km/h . Noaptea? ![]() |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Nuuu , la mine atat am avut saptamana trecuta si dinainte . Viteza mea medie cam atat este !
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
i96nds |
![]()
Post
#37
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE probleme turometru' . nu am avut ocazia sa vad si la altele . am o scala relantiu' nu mi se pare mare cand pornesc sub 1000 .800 cam asa ceva . dar de ex: in viteza a 4-a la 60km/h am deja 3000 ... in a 5-a 90km ... peste 3000 ~ 3200 . mi se pare cam mare.voi ceva de genu probleme ? pls Nu cumva colegul nostru are probleme cu ambreiajul ? Poate ii patineaza. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca ii sta turatia constanta nu este ambreiajul ... ar fi prea de tot sa alunece constant si sa se mentina la 3000 ture .
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
marian84 |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 17 May 07 ![]() |
eu am mers cu 155km.are limitator sub pedala si am inteles ca e si limitata electronic.
|
--------------------
Dacia SLZ 1.9 D
Avantage
2004
|
|
Zippy |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru din 2003 Group: Members Posts: 917 Joined: 26 October 03 From: Bucuresti ![]() |
![]() 1.ala de sub pedala e un dop, sa nu dai cu pedala in podea (ar fi cam aiurea, nu crezi?) 2.Limitarea electronica consta in limitarea turatiei si nu a vitezei. Viteza maxima constructiva a solenzei este de 160 km/h, ca unii au atins si 180 e alta treaba si se numeste eroare de vitezometru. Limitatorul consta in aia 75 cp si in aerodinamica de caramida (asta daca masina nu are probleme tehnice gen catalizator/injector infundat, tobe cazute, etc). |
--------------------
[ Ex SLZ 2003 |.|
VW JETTA
2014
- B 97 Z I P ] Viteza ucide! Centura de siguranta salveaza vieti!
|
|
metrix4you |
![]()
Post
#41
|
![]() Pasionat de Solenza Group: Members Posts: 505 Joined: 13 March 07 From: Giurgiu ![]() |
pt domnul Zippy
Eu nu cred ca Solenza are o aerodinamica de caramida.Sunt chiar multumit in comparatie cu acel model nou de BCA numit si dacia logan... cred ca trebuie sa mai privesti o fotografie cu o dacie solenza |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Rapsodie
- Gr-03-EGV ... doar eu si "Solnitza" mea ...
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#42
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Sa mori tu ca Solenza sta mai bine la aerodinamica ?
Vai de capu nostru ... si nu uita la Solenza este facuta dupa Logan. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
AdrianGTA |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 31 July 07 From: Buftea ![]() |
|
--------------------
Renault
CLIO ESTATE
2014
- IF-92-HAR ~Make room for the GTA~
|
|
mark`` |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.826 Joined: 12 February 06 From: Tg.Mures ![]() |
Am mai auzit chestii din astea ca Solenza s-ar fi facut dupa Logan, ca concept, dar nu stiu sa spun 100% insa daca va referiti la aerodinamica? Pai orice chior isi poate da seama ca Solenza e mai "aerodinamica" decat un Logan pt ca are un profil mai jos, e mai mica, mai rotunjita. Loganul, tot respectul pt el dar pt masina asta eu unul nu asi folosi termenul de aerodinamica pt ca nu are asa ceva! Nici Solenza nu e foarte buna la capitolul asta, recunosc, dar in comparatie cu fratele mai mare e pe locul 1!
|
--------------------
Dacia
Spring
2023
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#45
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Din proiect Solenza a fost cu viata scurta. Cand Loganu era proiectat, la Solenza nu se gandea nimeni. A fost o adaptare a SN-ului, pentru a invata muncitorii, testa piata pentru viitoarea masina ieftina, si inca multe altele.
Normal ca voi va aparati caruta, (nu ca ar fi si a mea mai departe ...mie putin imi pasa), dar asta-i realitatea. This post has been edited by IRONICK: 2 Aug 2007, 10:26 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
mobihel |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 19 July 05 ![]() |
uita-te sub pedala de acceleratie! Acolo e o "chiftea" care se desurubeaza. Insurubeaz-o la maxim si mai da-i o tura cu masina.
|
--------------------
dacia
solenza
- bv-08-rbb
|
|
mobihel |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 19 July 05 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 23 May 2007, 23:32) Sa mori tu ca Solenza sta mai bine la aerodinamica ? Vai de capu nostru ... si nu uita la Solenza este facuta dupa Logan. Nu prea imi dau seama cum poti sa faci Solenza dupa Logan... din moment ce Solenza e un soi de super nova imbunatatita. Sa intelegem ca Loganul ar fi facut prin anii 2002??? Si atunci unde naiba l-au tinut pitit astia de la Dacia?? si de ce, nu au vrut sa vanda o masina noua? Zau asa... |
--------------------
dacia
solenza
- bv-08-rbb
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#48
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Solenza e X41 si Logan e X90.
Inginerii de la noi cand au facut caroseria de SLZ au inmultit totul cu 41 (X41), iar la Logan cu 90 (X90) si uite asa Logan a iesit mai mare (ca volum) .. ![]() Dar totusi nu-mi explic de ce botul de SLZ e mai lung decat la Logan (partea acoperita de capota fata). ![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
YR-ZBG |
![]()
Post
#49
|
![]() membru sufletist Group: Members Posts: 814 Joined: 4 April 07 ![]() |
iti explic eu de ce...
loganul e mai inalt si bordul e mai mare... adica de fapt daca ar fi sa iei volanul ca referinta loganul are partea de jos a parbrizului mai departe si normal capota fata mai mica. de fapt sub capota de la logan vezi filtru de aer si un pic pe langa restul e sub masca fata (care e mai aplecata) si sub spatiul aerotermei. cat despre aerodinamica e clar ca loganul e mai tare din moment ce e facut dupa tehnologie SEALTH...(cat mai multe muchii drepte ca sa fie invizibil pe radar) ![]() e ca si cum ai compara aerodinamica oului cu cel al pachetului de unt.... |
--------------------
Dacia
Sandero
2009 Slz....buna masina...
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#50
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Pai si distanta de la roata din fata pana la botul masinii (unde se termina spoilerul e mai mare), ca de aia nu merg puse aparatorile alea de plastic care vin sub proiectoare.
E mai mult spatiu in compartimentul motor la SLZ. Incearca tu sa schimbi un bec de far stanga la Logan, sa vezi ce distractie e. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
shake |
![]()
Post
#51
|
![]() Crap Group: Members Posts: 1.589 Joined: 11 August 06 From: Bucuresti , Militari Squad ![]() |
QUOTE(mtomescu @ 16 Apr 2007, 17:47) metrix4you, cand e fabricata masinutza? Deoarece: Am o Solnitza dintre primele modele (apr 2003). Nu fuge peste 140 nici s-o bati. Fost la pretin mecanic. Testat pe autostrada. Concluzia: Primele modele au avut injectoare mai finutze. Consuma mai putin. E mai lenesa. Nu merge cu viteza prea mare. Am mers pina la mare si inapoi cu 5,25 % de m-au injurat toti forumishtii! Reparare: Schimba injectoarele, daca vrei sa mergi mai tare. nu prea te cred ![]() 14 aprilie clima 2003 atunci era in fata blocului dupa 10.000 km a vazut si ea turatii peste 4500 in treapta 5 si vreau sa zic pana acum a mers si merge la 160 fara probleme mai mult nu ma lasa inima totushi e Dacie singurele defecte : Ambreaju : il schimb acu la 40 mii ( am vreo ~38600 pe bord ) Sschimbat Fisele de la bujii ( toate ) dc? aveam 1 care imi tot strica bujia defapt mio crapa si bineinteles masina dadea in bot ![]() |
--------------------
D
S
2003 Montez kit Xenon (Bucuresti).
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 15:38 |