mici probleme cu bordul, numi merge kilometrajul tot timpul
![]() ![]() ![]() |
mici probleme cu bordul, numi merge kilometrajul tot timpul
incepator cu dacie |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 11 March 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1310 l
dacia 1310 l
1995 berlina
|
|||
mumia2 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 2 February 07 ![]() |
Salut, pey la faza cu ceasul nu stiu sa iti raspund iar la problema cu motor inecat este din cauza ca atunci cand ai avut masina oprita s-a intamplat ca tu sau altcineva sa apese pe acceleratie ( asta stiu de la fosta masina a lui taicamiu). Sfatul meu e sa nu mai apesi cand e motoru` oprit... daca nu te-am lamurit sa raspunda cineva mai priceput ca mine
![]() This post has been edited by mumia2: 12 Mar 2007, 22:04 |
--------------------
Suzuki
Swift
2008 Dacia Logan Laureat Plus 1.4 MPi
|
|
bolovan_ro |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 449 Joined: 25 November 04 ![]() |
Daca-i pe carburator...cum a spus predecesorul meu. Mai mult, sa nu opresti motorul cu acceleratia apasata (trage mai multa benzina si se ineaca)
P.S. Ce masina ai? Ca am impresia ca ai gresit sectiunea. |
--------------------
Dacia
Logan II
2016/Laureate 0.9TCe Suma inteligentelor pe pamint ii constanta, populatia este in crestere
|
|
CristiRzR |
![]()
Post
#4
|
![]() Fost posesor DSN Group: Members Posts: 531 Joined: 29 August 06 From: Constangeles ![]() |
Trebuia sa postezi la sectiunea Celelalte modele Dacia: Berlina, Papuc, Nova
Aici se posteaza despre SuperNova. Cei de la acea sectiune stiu mai bine problemele masinii tale! |
--------------------
VW
Golf
1993 GL 1,8i
- CT 85 RZR VW Golf 2007 Trendline 1,4i
|
|
valentin_carlan |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 158 Joined: 1 January 07 ![]() |
despre kilometraj nu ai ce face s-au tocit angrenajele din ceas si chiar nu ai ce face, trebuie schimbat cu tot incearca pe la dezmenbrari sau posteaza la sectiunea bursa din forum poate gasesti un binevoitor sa-ti ofere unul mai prieteneste.
despre inecat: nu apasa acceleratia cand e socul tras atunci 100% se ineaca!!! cand vrei sa porneasca usor si relativ repede, ori tragi socul ori dai 2-3 pedale inainte sa pui contact, dar niciodata amandoua! |
--------------------
dacia
1410 L
1995 berlina
- B 53 PJK
|
|
incepator cu dacie |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 11 March 07 ![]() |
QUOTE(valentin_carlan @ 16 Mar 2007, 00:12) despre kilometraj nu ai ce face s-au tocit angrenajele din ceas si chiar nu ai ce face, trebuie schimbat cu tot incearca pe la dezmenbrari sau posteaza la sectiunea bursa din forum poate gasesti un binevoitor sa-ti ofere unul mai prieteneste. despre inecat: nu apasa acceleratia cand e socul tras atunci 100% se ineaca!!! cand vrei sa porneasca usor si relativ repede, ori tragi socul ori dai 2-3 pedale inainte sa pui contact, dar niciodata amandoua! sa inteleg ca daca trag socu nu tre sa mia apas pe acceleratie, dar oricum de cand sa incalzit vremea porneste usor si nu mia plec cu socu tras ca eu asa procedam, trageam socu si mergeam vreun kilometru cu el tras.acuma si in legaturra cu ceasul mam calmat, ma multumesc sa stiu cand se termina benzina ca sa stiu sa fac plinu din nou, fiindca vreau sa va zic ca tocmai iam facut itpul si am avut ceva de lucrat la ea acuma, am bagat ceva bani, dar a meritat. am facut baia de ulei, ca aveam pierderi si iam sudat podu pedalier ca renuntase. pot sa zic ca daca ai dacie 1310, itpul este cel mai mare cosmar. am avut noroc ca au fost de treaba si mecanicul care mia reparato si mia mai reglat relantiul, ambreiajul , iar la itp au fost de treaba si inginerul si mecanicu care a verificato fiindca mau ajutat la faza cu noxele.dar e naspa tare de tot la itp, am tinut neaparat sa repet asta.apropo cam la cati km se face o segmentare la dacie?ca mecanicu mia zis ca iar trebui o segmentare dar eu ma gandesc ca nu ar fi asa de urgent, poate a zis si el asa ca sa o mia puna de o lucrare. dupa ce as putea sa imi dau eu seama daca are nevoie de o segmentare?ce ziceti imi recomandati sa o fac si pe asta?sa mai fac si efortul asta financiar? |
--------------------
dacia 1310 l
dacia 1310 l
1995 berlina
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#7
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Să mă scuze inițiatorul topicului, am și eu nevoie de ajutor de la cei care au mai avut probleme de genu':
- vitezometrul se oprește la 40 km/h ( cred că 42 ), rămâne fix acolo, deși eu merg cu 50, 60.. 70 km/h. Țin să precizez că până la 40 km/h îmi indică bine, ei bine, însă cum ajunge la 40, rămâne acolo, doar dacă decelerez își revine și îmi arată viteza pe care o am ( bineînțeles că sub 40 km/h ). Trebuie să schimb cablul de kilometraj? |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#8
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Cred că mai degrabă problema e în ceas...acul e tensionat de un arc spiralat, probabil ceva agață în dreptul gradației de 40 km/h...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#9
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Asta banuiesc si eu, dar problema e cum mama dracu dau jos ceasurile?
Am ceasuri fara turometru ( nu din acelea cu 3 ceasuri separate ), am desfacut clemele, cablul, mai trebuie sa desfac si conectorii? Dupa cate am vazut e cam greu... |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
tatuci |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 206 Joined: 19 February 04 From: Bucuresti ![]() |
salut!
fac parte si eu din clubul celor cu kilometraju'n pioneze... stresat de gandul ca masina mea are un sistem avariat si (mai ales) de faptul ca faceau tovarashii bascalie ca merg ca o cartitza prin oras m-am incumetat la schimbarea lui.... pt ca la mine a fost un cumul de probleme iti voi face o lista: 1. PROBLEMA: cablu kilometraj rupt/torsionat/partial rupt/capat tocit IDENTIFICARE: desfacere cablu din ceas si analizat daca e tocit capatul, daca se misca (urci o roata pe butuci si pornesti utilajul...vezi daca se invarte corespunzator acceleratiei si incerci s atii de el sa vezi ce parere are) REPARARE: inlocuire cablu (bieninteles cu tot cu camasa ![]() 2. PROBLEMA: mecanism ceas innecat in grasime intarita amestecata cu praf IDENTIFICARE: ....mai greu dar merita sa incerci solutia de reparare ![]() REPARARE: dai din abundenta cu spray degripant (si lubrifiant) gasindu-ti loc pe sub bord (crede-ma ca e destul...si n-am 50 de kg ![]() 3. PROBLEMA: mecanism ceas tocit/facut zdrente IDENTIFICARE: ...daca nimik de mai sus n-a mers REPARARE: chinu' de pe lume (desaci bordul din cele trei suruburi din partea stanga, scoti grila de dezaburire, ruidici de bord in sus (te ajuta un musculos ridicand din partea stanga), te inghesui pe sub bord, scoti blocul cu ceasuri desfacand cele trei cleme si mufele aferente) eu am scapat mai ieftin cu ceasul...am luat de la demolari unul fara martor zilnic cu 60 ron si l-am montat singur...service=adunatura da baieti dastepti care cica s'ar prisepe...chiar dac anu te pricepi inveti...cel putin daca se strica ceva n-ai regrete ca ti-a stricat altul, emotii ca-ti sutesc din piesele bune sau gaura in portofel cat despre pornire..."dimineata pa racoare" trage socul complet dai 3-5 pedale de acceleratie, porneste motorul, inpinge socul (aproximativ jumate) pana cand auza ca-i creste turatia motorului, tine-l din acceleratie pana urca apa si rezista la ralanti...shi asta-i viata aculta motoru din cand in cand ...daca da semne sa moara mai apasa usor acceleratia ...app...nu-i da sprituri ca pe urma te vad ca plangi ca nu stii ce are motoru si inca o chestiune...cand o pornesti dimineat apa racoare incearca sa n-o fortezi din prima...e bine lca la prima cheie sa-i permiti sa-si traga ulei si s ao pornesti din a 2-a....shi app...nu-i da sprituri cand ai becuri rosii aprinse pe bord (adik inca nu a tras ulei suficient) |
--------------------
Dacia
1310 TLX, SupeRNova, Logan MCV (2014)
1991/ 2001/ 2014
- B 84 TCI, B 47 BWU Nu-i nimic mai frumos pe lumea asta decat puritatea conceptiei inventatorului.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 06:31 |