schimbat capat bara
![]() ![]() ![]() |
schimbat capat bara
Nick_28 |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 13 November 06 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2015, 1.5 dci; Megane 3 break 1.5 dci 110 CP, 2015
|
|||
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
de fapt care e ideea ?
|
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
L O G A N |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 21 September 04 From: craiova ![]() |
de ceva vreme dar nu totdeauna ,la viteza mica pe piatra cubica, troncane ceva pe partea dreapta fata (un zgomot infundat de lovitui ,parca se desprinde) si uneori la plecarea dupa loc.
Oare sa fie semne de oboseala ale capatului de bara? Precizez ca am schimbat pe garantie cand aveam 8500 km un capat de bara pe partea stanga. Acum am 25000 km si nu mai am garantie... ![]() |
--------------------
LOGAN
PREFERENCE 1,4MPI
- DJ-YY-XXX
|
|
C@talin |
![]()
Post
#34
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
la mine face un dong la franare pana la oprire,nu in timp ce franez tot pe stanga,.si nu tot timpu
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
L O G A N |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 21 September 04 From: craiova ![]() |
cred ca sunetul acela se aude de la ferodouri...
|
--------------------
LOGAN
PREFERENCE 1,4MPI
- DJ-YY-XXX
|
|
C@talin |
![]()
Post
#36
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
sa se auda din spate zici tu,ca acolo sunt ferodouri .ca eu praca aud la roata stanga fata,care e chiar langa mine
![]() This post has been edited by C@talin: 26 Mar 2007, 16:39 |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
cbogdy |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 23 January 06 ![]() |
Nick_28
Da esti suparat tare mai tikule... fa-ti tu treaba singur in garaj asa cum zici ca sti tu. Oricum cel mai safe-sex e ala care ti-l faci tu singur ![]() Si punem pariu ca daca te duci in Germania si iti faci unghiul de fuga la cel mai tare BMW sau Mercedes si urci apoi, mai in forta (nu lovesti) o bordura si te duci inapoi la verificat unghiul, ai o deviere de cel putin 1 minut sau 2 la unghiul de fuga, ce zici? Pentru ca este normal asa ceva. Pana acum nu cred ca s-a inventat ciocnirea perfect elastica (vezi la fizica). E normal ca o articulatie sau o bucsa elastica sa-si schimbe un pic proprietatile sau pozitia la anumite solicitari, nu crezi? Daca nu s-ar intampla asta ar trebui sa avem niste masini rigide care sa nu aibe nici cel mai mic indice/grad de confort (vezi masinile de raliu sau F1). Iti zic iar din proprie experienta ca nu ai merge cu una de la Bucuresti la Sibiu fara sa-ti dai afara ultimele pietricele de la rinichi cand ajungi la Sibiu ![]() Multa bafta! |
--------------------
Dacia
Logan
2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV
- HD***** tot HD*****
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
bafta ii doresc si eu lui nick_28. si ii doresc sa isi cumpere si masina ca din ce scrie acolo pare sofer virtual. insa putina dreptate cam are cu multe service auto in care mecanicii isi fac treaba de mantuiala.
la subiect acuma: troncanitul pe piatra cubica se poate sa fie dat de un joc in articulatii, poate fi deci si capatul de bara. repet : este normal sa se uzeze pe drumurile proaste din tara noastra. This post has been edited by han_1.6 mpi: 28 Mar 2007, 10:40 |
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#39
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
cbogdy |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 23 January 06 ![]() |
kAndrei,
esti un adevarat sofer si din ce ai zis, daca este adevrat, ai si grija de masina. Ce am schimbat eu (partea cu nuca teflonata de la bieleta de directie de pe dreapta, partea dinspre caseta, nu pipa), o pun inca, cam 51% pe o mica scapare de fabricatie si un 49% pe drumuri. Trag concluzia asta datorita faptului ca pipa, era super dupa 30k km, nu avea gram de joc si se misca destul de greu cu mana libera, asta insemnand ca inca era buna (dar baietii de la service au schimbat toata bieleta sa nu fie probleme). Nu au vrut sa-mi dea pipa ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV
- HD***** tot HD*****
|
|
pulse_AR |
![]()
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 4 February 07 ![]() |
Mai Balanel!!!!!!!!!!
"Aveo este o super masina pe langa Logan" ???? asa aberatii scoti din tine ca mai bine lasa-ne ! Spre informarea ta cauta www.euroncap.com si vezi cate stele a luat Aveo la crashtest ??? Iti spun eu : 1 stea. Loganul are 3 stele. Concluzia :daca esti sinucigas cumpara un Aveo. PS: Sunt Ing in domeniul automotive si am vazut nu o data cum se face un crashtest...live , nu la TV !!! |
--------------------
DACIA
Logan
Preference 1.4MPI
- AR 99 MUE
|
|
Nick_28 |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 13 November 06 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(han_1.6 mpi @ 28 Mar 2007, 11:36) bafta ii doresc si eu lui nick_28. si ii doresc sa isi cumpere si masina ca din ce scrie acolo pare sofer virtual. han_1.6 mpi, nu numai ca am condus Loganul sedan din semnatura peste 40000 km 80% din drum in Finlanda unde atunci cand l-am adus probabil era singurul Logan de aici dar mai nou am cumparat si un MCV (din semnatura) - fabricatie martie 2007 pe care nu l-am vazut decat intr-un video scurt facut de un prieten dar am sa il conduc cand voi ajunge acasa, de Paste. (sper sa nu considerati off topic - invoc dreptul la replica. Multumesc!) Acum sa punem in balanta avantajele executarii unei lucrari de inlocuire a unei bielete de directie "by safe sex": - manopera gratuita; - deosebita grija in operare; - tehnici "noi" (sa spunem amprentarea inaintea demontarii si utilizarea ulterioara a amprentei de... gips, silicon la operatia de montare pentru a aduce autoturismul in starea initiala, stare care oricum nu era una perfecta, dar realizata de producator, deci recomandata); - posibilitate de a apela ulterior la serviciile unui atelier de reparatii in cazul in care metoda "safe sex" nu a reusit (determinare prin observarea uzurii anvelopelor). Dezavantaje: - manopera dificila care poate periclita siguranta circulatiei in cazul executarii de catre un amator; - probabilitatea de a avea erori de determinare a pozitiei initiale a bieletei; - ... continuati voi... Dezavantajele executarii operatiei in cadrul unui atelier de reparatii: - manopera costa si trebuie in majoritatea cazurilor adaugata cu darnicie "mita"; - greutatea in alegerea celui mai bun atelier - matter of opinion; - manopera defectuasa cauzata de 2 motive principale: 1. lipsa de indemanare, nepriceperea executantului si 2. dorinta vadita de imbogatire a acestuia pe seama clientului; - revenirea la atelierul ales initial pentru o rectificare din cauza uzurii neuniforme accentuate a anvelopelor dupa xxx-xxxx km; - incercarea de a descoperi un alt atelier mai bun, un atelier in care angajatii nu sunt "romani de profesie"= timp, bani si nervi. In final ma simt obligat sa explic o fraza din post-ul anterior: "nici un Logan nu va avea unghiul de fuga perfect pentru ca Traiti in Romania si magaria e in floare" - a se intelege ca fabricantul este singurul care regleaza corect acest unghi iar restul atelierelor il deregleaza intentionat la prima prezentare a clientului in scopul reglarii unghiului de fuga - din categoria "asa face toate" - si "astia din fabrica sunt niste copii - habar nu au ce fac - habar nu au sa regleze unghiu´ asta - noi suntem dom´le cei mai dibaci - aaa... masina matale este dezaxata rau.. o facem noi dar e cam scumpulet - avem scule aduse din Germania dom´le.... nici in UDP nu au asa ceva". Cateva principii: Daca stii, incearca pe "pielea ta". Daca nu stii, invata si incearca. Toti oamenii ar trebui sa se perfectioneze pana mor. Numai puturosii nu o fac. UDP este un Dumnezeu al Loganului. Orice alt service tinde sa-si atinga stapanul si de cele mai multe ori reuseste. Constatare: S-a stricat ceva la masina! Face ... asa.. Intrebare: Ce are? Raspuns: "La ce ai umblat ultima data?" (Intr-un numar impresionat de cazuri cauza este aceeasi sau relationata cu cea anterioara.) Tratament: Foloseste piese de origine ![]() Masina functioneaza corect. Trebuie sa ridic capota? Da, doar pentru a-i controlea regulat nivelul "lichidelor vitale". Doar atat! Vizite la service regulate pentru verificari (recomandate femeilor - hai ca aici am fost misogin ![]() Service. Va schimbam piesa cu una noua. Nu uita sa o compari cu cea veche si sa impiedici operatia in cazul in care nu este identica. (ex.: bujii) This post has been edited by Nick_28: 29 Mar 2007, 09:07 |
--------------------
Renault
Megane Sport Tourer
2015, 1.5 dci; Megane 3 break 1.5 dci 110 CP, 2015
|
|
pulse_AR |
![]() ![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 4 February 07 ![]() |
Balanel !!! Hai sa nu ne certam ca nu are rost...
Fiecare are preferintele sale in domeniul auto, dar nu compara Aveo cu Logan la securitatea pasagerilor .Loganul este net superior . DUPA CUM TI-AM SPUS SI PE PRIVAT : Vorbeai de AVEO !!! Si eu la fel ! Nu de Kalos ( CUM IMI ZICI PE PRIVATE MESSAGE) , care sta mai bine decat Aveo !!!!!! Tinere ...ce meserie/ocupatie ai ??? Iti spun eu sigur sa nu te bagi in domeniul sigurantei auto ca nu esti in tema.Dupa cum am mai spus sunt Ing. in domeniul automotive la o companie care fabrica centuri de sig si volane+airbaguri ptr toti constuctorii auto din lume !! Nu o data am vazut crash-test live ... Numai bine ! |
--------------------
DACIA
Logan
Preference 1.4MPI
- AR 99 MUE
|
|
prody |
![]()
Post
#44
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Eu mi-am schimbat caseta manuala pe la 7000 km, o am pe la tara prin pod, noroc cu topicul asta ca habar nu aveam cat de scumpe sunt bieletele si capetele de bara. Cred ca o sa fac un drum la tara sa mi le demontez pentru a le avea de rezerva, sper ca ca nu mi-a ros vreun sobolan capetele de bara
![]() |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
madman |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 4 December 05 From: Iasi ![]() |
Fost la revizia de 30.000 km (am 29.200 facuti)... joc cap de bara la ambele roti...in stanga chiar nasol de tot...(am luat o gura de canal nesemnalizata in noapte
![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia
logan
2005 preferance
- is xx mad
|
|
bogdan1108 |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 16 June 05 ![]() |
Eu am gasit capat de bara logan made in Gernany cu 80Ron, made in Romania cu 40Ron, iar cel original cu 200Ron. Cred ca am sa merg pe cel nemtesc la 80 ron si am sa-l las sa stea cel "original" mult si bine in raft.
|
--------------------
dacia
logan
- sv-09-thc
|
|
valioglu |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
Pentru a pastra corectitudinea in termeni, vreau sa va spun ca unghiul de fuga nu este reglabil la Logan.
Definitia unghiului de fuga este: Unghiul ascutit dintre verticala si axa pivotului, masurat in plan longitudinal si privind vehiculul din lateral. Se mai numeste si unghi de inclinare longitudinala a pivotului. Axa pivotului este o linie imaginara care trece prin centrul rotulei superioare si cel al rotulei inferioare a rotii directoare aferente. Unghiul de fuga este considerat pozitiv atunci cand axa pivotului este inclinata spre spate (centrul rotulei superioare este decalat spre spate fata de centrul rotulei inferioare) si negativ, cand inclinarea acesteia este spre fata. De fapt la Logan si cam la orice masina cu McPherson se regleaza numai paralelismul - evident numai pe puntea fata. Se regleaza obligatoriu paralelismul dupa fiecare schimbare a elementelor directiei mai ales in cazul capatului de bara. Nu e deloc dificil, posibilitatea unui reglaj incorect este aproape inexistenta. Nu este necesara reglarea unghiurilor in cazul schimbarii unor elemente ale suspensiei - bascule, amortizoare arcuri etc. Bogdan 1108: Te asigur dintr-o vasta experienta ca nu este o piesa originala cea data drept nemteasca, chiar daca se jura pe rosu ala de la magazin. Eu am o masina nemteasca si stiu ce probleme am mereu pentru a evita piesele si consumabilele piratate de chinezi si turci (mult mai proaste decat cele originale). Cred ca singura solutie de a asigura o calitate minima a pieselor este sa le iei in cutii sigilate din reteaua de baza. E valabil si pentru mizeriile de uleiuri si alte prostii de pe piata noastra scapata de sub orice control. This post has been edited by valioglu: 5 Aug 2008, 20:44 |
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 06:43 |