Cadru motor deformat, constatat in service fara sa aibe loc accident
![]() ![]() ![]() |
Cadru motor deformat, constatat in service fara sa aibe loc accident
undemerg |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|||
DomnulK |
![]()
Post
#2
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
cam nasol....ai stat langa masina cand ai dus-o in service?
sa nu fi scapat idiotii masina de pe elevator si sa se fi strambat cadrul....eu unul le-as spune ca masina nu avea nimic stramb cand ai dus-o...si ca ei au vacut vreo inginerie in service..... |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
undemerg |
![]()
Post
#3
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu am stat langa ea, e drept. Dar ma gandesc ca daca o scapau de pe elevator, se mai intampla cate ceva, nu doar cadrul motor si atat. Ca nu pica din ambele parti simultan, pica e o parte...
|
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
klaus |
![]()
Post
#4
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu am auzit pana cum sa se strambe cadrul motor de la o groapa. Doar de n-o fi fost vreo groapa de 1-2 metrii adancime. Si ma indoiesc ca a fost asa ceva.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
DannyC |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 17 December 05 From: Baia Mare ![]() |
Corect! Ar fi culmea sa fie de la o groapa. Asta inseamna ca masina mea ar trebui sa fie rupta in doua (anul trecut am prins o groapa care mi-a taiat cauciucul si indoit janta!), si totusi nu e.
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
1.6 MPI Ambition
- MM 82 DNY Masina si nevasta nu se imprumuta!
|
|
klaus |
![]()
Post
#6
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
undemerg, iti recomand sa te intorci la aia din service si sa le ceri constatarea scrisa ca acel cadru e stramb.
Intre timp sa faci o scrisoare la VC cu descrierea problemei si sa mentionezi ca in conformitate cu prevederile lui 449/2003 masina trebuie sa fie conforma cu produsele pe care vanzatorul (in speta Dacia) le-a prezentat ca mostra (si care nu aveau cadrul motor stramb) (deci aici nu e vorba de garantie, e vorba de un produs neconform cu mostra prezentata si cu parametrii de calitate normali). Daca nu ai avut nici un accident care sa fi putut duce la un astfel de defect, inseamna ca masina a fost neconforma la livrare, motiv pentru care Dacia are 2 optiuni: ori ti-o schimba ori ti-o repara. Aia cu schimbatul nu va fi realizabila pentru ca o solutie disproportionata in intelesul respectivei legi. Recomandari: 1. NU renunti de la primul raspuns (care 90% sanse ai sa fie negativ) al VC. Revii cu aceeasi pozitie si mentionezi ca in cazul nerepararii in termen rezonabil esti indreptatit, conform aceleaisi legi, la returnarea banilor pe produs. In caz de continuare a raspunsului negativ, fa o a 3-a scrisorica si mentioneaza ca te vei vedea nevoit sa te adresezi ANPC-ului. Fa un dosar cu toate scrisorelele trimise de tine si primite de la Dacia ca probabil vei fi nevoit sa te adresezi ANPC-ului, si trebuie sa ai documente care sa demonstreze eforturile tale de a rezolva situatia. 2. Misca-te repede (exista obligatia consumatorului de a informa vanzatorul (producatorul) de lipsa conformitatii in 2 luni de la data constatarii acesteia) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
serban83 |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 21 December 06 ![]() |
salut.
cadrul motor de la logan este in stransa legatura si cu sistemul de directie pe fata. se poate, de exemplu, ca de la un cadru motor care este deformat, sa nu se poata face reglajul corect al geometriei rotilor pe fata, unghi de fuga, etc... si sa trebuiasca schimbat cadrul motor. din ce am auzit eu, de deformat e cam greu de la o groapa, dar se poate deforma daca incerci sa urci o bordura care-i prea inalta si o atingi sau te harjai de ea (intr-un mod in care sa nu se loveasca scutul), sau daca lovesti cu roata frontal o bordura prea inalta ![]() bafta ! |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1.6 MPI
|
|
prody |
![]()
Post
#8
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Ciudat, intr-adevar, aia este o piesa foarte tapana care nu prea se stramba asa usor, ci doar la unele accidente zdravene, in general laterale, in roata, se stramba bratul asa de urat incat afecteaza si cadrul motor, dar, in general, cadrul rezista pentru ca e puternic. Daca e stramb rau de tot si o ti-l indrepte e posibil sa ai probleme de geometrie, si, de aici tot soiul de probleme : cauciucuri uzate (cea mai mica dintre toate), tampoane motor sau cutie solicitate si care vor ceda mai repede, etc.
|
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 07:56 |