DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme Nova, Intrerupe in sarcina

gianni
post 11 Aug 2006, 18:00
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 11 August 06




Salut, am o Nova din 1998 pe carburator dublu corp pe care am pus GPL .In sarcina motorul functioneaza cu intreruperi si pe benzina si pe gaz.Am schimbat toata aprinderea dar nu am avut nici un rezultat. Are cineva idee de la ce poate fi aceeasta problema? mad.gif mad.gif


--------------------
Dacia Nova 1998 Nova - b04vky
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 14 Aug 2006, 09:13
Post #2


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Ce inseamna cu intreruperi da sa se poreasca sau nu nu merge rotund si simti tu o usora scadere in turatie... vezi daca ai suficient gaz (de la surubul de debit...) mai vezi si daca avansul este ok sa nu fie dezavansat... si vezi si nivelul in benzinei in CNC sau sa nu fie filtrul infundat de benzin ... inceraca-le pe toate si elimina-le...pe rand


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 Aug 2006, 09:19
Post #3


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Fise bulite? masoara-le.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 14 Aug 2006, 09:22
Post #4


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Aceasta problema am avut-o si eu, si la mine problema a fost CNC, a ramas cuiul poanto blocat pe inchis...
Deci problema ta pare a fi de la alimentare. Dar mai intai verifica avansul, aprinderea, fisele, bujiile, platina... huh.gif


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 18 Apr 2007, 10:50
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




Salut!
Inca o "reanimare"!
Ce sa-i fac, nu cred ca are rost sa deschid un topic nou (na, c-am gasit si termenul!)
La Nova mea GTi, imi face urmatoarea figura: Daca o "calc" mai energic, ajungand cu turatia peste 3000 rpm, incepe sa "tuseasca", si se aprinde becul ala de la injectie. Daca o "las mai moale", merge OK. Cum aveam vreo 30k km cu filtrul de benzina, l-am schimbat, in ideea ca s-a infundat partial si nu mai am debit suficient de benzina, dar simptomul continua sa fie prezent. Cum as putea masura presiunea data de pompa?
Bujiile sunt schimbate recent (sub 5k km) si nu am motive sa suspectez aprinderea (piesele cu probleme, capacul si rotorul distribuitorului au fost eliminate la Motronic-ul asta)
Bafta maxima!!


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 18 Apr 2007, 11:09
Post #6


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




injectorul , motorasul , clapeta acc, sau eroare calculator ... fuga la service ... din cate am inteles becul de injectie de injectie se aprinde cand sunt probleme (in timpul functionarii motorului) atunci calculatorul foloseste alt program decat standardul si mersul se poate continua dar nu evitati un traseu la service ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
volint
post 18 Apr 2007, 12:03
Post #7


membru miserupist


Group: Members
Posts: 317
Joined: 7 September 04
From: Bucuresti (44.45682;26.13879)




Catalizator infundat!! Va zice Stan Patitul!!. O solutie de compromis o reprezinta flex, ciocan, aparat sudura...
De cumparat altul, pe la dezmembrari (riscant ca nu se stie in ce stadiu este) sau la "baietii" care se ocupa cu evacuari. Eu am luat catalizator Borla (cu tot cu evacuare) pe fi 50mm si sunt f multumit. Asa ca... Spor la vanatoarea de preturi post-336-1110552449.gif


--------------------
Dacia / Mitzu Nova GTI / hautlandăr 2000 / 2011 - B-22-YFL /
Credinta in Dumnezeu ma obliga sa fiu deschis oricarui adevar. Altfel sunt mai rau ca dracul, devin ipocrit.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 20 Apr 2007, 19:57
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




Multumesc pentru sugestii, mai ales ca sunt rezultatul unor experiente concrete. Dar caut un manometru sa verific prima data presiunea data de pompa (voi incerca si proba aia de debit: 65 litri pe ora=aproape 1.1litri pe minut = 0,28 litri in 10 sec)
Aprinderea becului se poate produce deoarece apar variatii bruste si foarte mari a semnalului dat de sonda lambda. La scaderea sarcinii, dispar "hopurile" de amestec saracit, semnalul de la lambda revine la valori normale si becul se stinge.
Da, poate ca o testare ar scoate un cod de eroare din calculator...
Privitor la infundarea catalizatorului... Nu prea cred, porneste usor, trage destul de bine, dar... tot patitu-i priceput si cum eu nu am patit-o... Daca nu gasesc nimic pana acolo, voi ajunge si la el, doar are aproape 9 ani, dar doar 65k km, dar parcurs mai mult prin oras...
Va tin la curent!
Toate cele bune!


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulica
post 20 Apr 2007, 20:37
Post #9


Membru autentic


Group: Validating
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




Dom' Gti cu manometrul masori presiunea pompei de benzina. Si este destul de simplu, trebuie un T-eu, o bucata de furtun, 2 coliere (se poate si fara) si manometrul conectat la verticala T-eului. Se desface filtrul de aer, se scoate furtunul de tur se intercaleaza manometrul si vezi ca perca la Nova GTi trbuie sa fie 0,9 barr. Pentru debit iti trebuie debitmetrul, dar cica se poate face cu vas gradat si cronometru. Vezi ca la Tutoriale, Tips & tricks este un topic Site-uri utile, si chiar in primul post am pus eu niste link-uri unde zice ce si cum.
Bafta
P.S. Vezi totusi bobina de inductie. Nu e chiar "indestructibila".

This post has been edited by paulica: 20 Apr 2007, 20:42


--------------------
Pegas 22 2006 - TL 11 PAA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OVIDIU_1600
post 27 Apr 2007, 09:56
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 16 April 07




excl.gif am gasit forumul de curand. ce inseamna dezavansata?...cand accelerezi nu da randament mai deloc? nu se tureaza bine?se misca delcoul in ce parte?? asta ca remediere?merci!


--------------------
DACIA NOVA GT DACIA NOVA GT 1998 GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 00:48
Forum Renault