Probleme Nova, Intrerupe in sarcina
![]() ![]() ![]() |
Probleme Nova, Intrerupe in sarcina
gianni |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 11 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova
1998 Nova
- b04vky
|
|||
mihai0070 |
![]()
Post
#2
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Ce inseamna cu intreruperi da sa se poreasca sau nu nu merge rotund si simti tu o usora scadere in turatie... vezi daca ai suficient gaz (de la surubul de debit...) mai vezi si daca avansul este ok sa nu fie dezavansat... si vezi si nivelul in benzinei in CNC sau sa nu fie filtrul infundat de benzin ... inceraca-le pe toate si elimina-le...pe rand
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Fise bulite? masoara-le.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#4
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Aceasta problema am avut-o si eu, si la mine problema a fost CNC, a ramas cuiul poanto blocat pe inchis...
Deci problema ta pare a fi de la alimentare. Dar mai intai verifica avansul, aprinderea, fisele, bujiile, platina... ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
gti98 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Salut!
Inca o "reanimare"! Ce sa-i fac, nu cred ca are rost sa deschid un topic nou (na, c-am gasit si termenul!) La Nova mea GTi, imi face urmatoarea figura: Daca o "calc" mai energic, ajungand cu turatia peste 3000 rpm, incepe sa "tuseasca", si se aprinde becul ala de la injectie. Daca o "las mai moale", merge OK. Cum aveam vreo 30k km cu filtrul de benzina, l-am schimbat, in ideea ca s-a infundat partial si nu mai am debit suficient de benzina, dar simptomul continua sa fie prezent. Cum as putea masura presiunea data de pompa? Bujiile sunt schimbate recent (sub 5k km) si nu am motive sa suspectez aprinderea (piesele cu probleme, capacul si rotorul distribuitorului au fost eliminate la Motronic-ul asta) Bafta maxima!! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#6
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
injectorul , motorasul , clapeta acc, sau eroare calculator ... fuga la service ... din cate am inteles becul de injectie de injectie se aprinde cand sunt probleme (in timpul functionarii motorului) atunci calculatorul foloseste alt program decat standardul si mersul se poate continua dar nu evitati un traseu la service ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
volint |
![]()
Post
#7
|
![]() membru miserupist Group: Members Posts: 317 Joined: 7 September 04 From: Bucuresti (44.45682;26.13879) ![]() |
Catalizator infundat!! Va zice Stan Patitul!!. O solutie de compromis o reprezinta flex, ciocan, aparat sudura...
De cumparat altul, pe la dezmembrari (riscant ca nu se stie in ce stadiu este) sau la "baietii" care se ocupa cu evacuari. Eu am luat catalizator Borla (cu tot cu evacuare) pe fi 50mm si sunt f multumit. Asa ca... Spor la vanatoarea de preturi ![]() |
--------------------
Dacia / Mitzu
Nova GTI / hautlandăr
2000 / 2011
- B-22-YFL / Credinta in Dumnezeu ma obliga sa fiu deschis oricarui adevar. Altfel sunt mai rau ca dracul, devin ipocrit.
|
|
gti98 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Multumesc pentru sugestii, mai ales ca sunt rezultatul unor experiente concrete. Dar caut un manometru sa verific prima data presiunea data de pompa (voi incerca si proba aia de debit: 65 litri pe ora=aproape 1.1litri pe minut = 0,28 litri in 10 sec)
Aprinderea becului se poate produce deoarece apar variatii bruste si foarte mari a semnalului dat de sonda lambda. La scaderea sarcinii, dispar "hopurile" de amestec saracit, semnalul de la lambda revine la valori normale si becul se stinge. Da, poate ca o testare ar scoate un cod de eroare din calculator... Privitor la infundarea catalizatorului... Nu prea cred, porneste usor, trage destul de bine, dar... tot patitu-i priceput si cum eu nu am patit-o... Daca nu gasesc nimic pana acolo, voi ajunge si la el, doar are aproape 9 ani, dar doar 65k km, dar parcurs mai mult prin oras... Va tin la curent! Toate cele bune! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
paulica |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Dom' Gti cu manometrul masori presiunea pompei de benzina. Si este destul de simplu, trebuie un T-eu, o bucata de furtun, 2 coliere (se poate si fara) si manometrul conectat la verticala T-eului. Se desface filtrul de aer, se scoate furtunul de tur se intercaleaza manometrul si vezi ca perca la Nova GTi trbuie sa fie 0,9 barr. Pentru debit iti trebuie debitmetrul, dar cica se poate face cu vas gradat si cronometru. Vezi ca la Tutoriale, Tips & tricks este un topic Site-uri utile, si chiar in primul post am pus eu niste link-uri unde zice ce si cum.
Bafta P.S. Vezi totusi bobina de inductie. Nu e chiar "indestructibila". This post has been edited by paulica: 20 Apr 2007, 20:42 |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
OVIDIU_1600 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 16 April 07 ![]() |
![]() |
--------------------
DACIA NOVA GT
DACIA NOVA GT
1998 GT
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 00:48 |