Cazul "taxei de prima inmatriculare"
![]() ![]() ![]() |
Cazul "taxei de prima inmatriculare"
Amedeus |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|||
daciafan |
![]()
Post
#62
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
"Nu putem sa ne mai transformam in groapa de gunoi a Europei atata vreme cat deja suntem", sustine un importator de masini second hand din romania.
interesant... (liviu dobrin dir. autovit) |
--------------------
/
/
/
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#63
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
De asta nu zice nimeni ca vrea sa faca bani
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
musicall |
![]()
Post
#64
|
![]() musicall Group: Members Posts: 547 Joined: 6 February 05 From: Braila ![]() |
|
--------------------
Fiat
Punto Classic |
Blogu personal
- delfinul.com Va salut dintr-o clinica de dezintoxicare pentru dependentii de webdesign!
|
|
argon |
![]()
Post
#65
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Am o banuiala ca taxa de prima inmatriculare la masinile SH e doar o diversiune, atata timp cat exista, au bagat-o si la masinile noi, "pentru a nu face discriminari" , si stiti cate milioane de euro s-au strans strict din taxa aplicata masinilor noi vandute in Romania de la inceputul anului?
Unde si pe ce s-au folosit banii astia? Baieti destepti, ca diversiunea asta are doua roluri, al doilea fiind incurajarea Loganului prin metode protectioniste semi-comuniste. QUOTE(Amedeus @ 25 Mar 2007, 16:42) Da E3 ce are? ca asa era si inainte, doar ca acum nu mai platesti vama, deci e un avantaj. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#66
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
De ce te iei aiurea de Logan Argoane ?
|
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
argon |
![]()
Post
#67
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu ma iau de Logan, dar vezi si tu ca Dacia-Renault e unul din cei mai mari sustinatori ai taxei, cine a afirmat ca trebuie sa concedieze 30 % din muncitori daca se scoate taxa?! Daca au afirmat asta, stiu ei ceva (ca nu scot un produs competitiv sa zicem ? ) , si nu se va mai cumpara in stilul actual, cel putin in Romania. Metoda asta de sustinere a vanzarilor nu e corecta. Gata ca facem offtopic.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Da mai bine E3, ca mai scapam de jafurile ce asteapta sa intre in tara
![]() |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#69
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Am propus E1, desi si asa ar fi carcotasi, de ce vrei acu E3? Macar stii diferenta dintre E1 si E3? Eu nu cred ca e asa de mult, daca ne referim la noxe. Eu n-am mai vazut masina cu E1 minim la care sa puta a benzina in urma ei. De asta am zis ca e suficient, si oricum nu vad pe nimeni sa aduca vreun opel din 74 din afara.
Daca zici de jafurile ce asteapta sa intre in tara, atunci vezi si de jaful de la tine din curte. Unii poate vor sa-i ia si nevestei o masina, nu sa stea la coada la una singura la care au facut rate pe 7 ani. |
--------------------
.
.
.
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.377 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(eugeniuz2004 @ 25 Mar 2007, 14:24) S-ar putea sa gresesc dar in Germania se pare ca au o astfel de limitare: indiferent de masina trebuie sa corespunda normelor E1. Ori asta inseamna un minim catalizator si benzina fara plumb (mangan mai nou). Si nu a murit nimeni din asta desi probabil la un moment dat au fost si la ei carcotasi. Gresesti sigur.....in Germania se poate circula cu orice masina indiferent de Euro... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
argon |
![]()
Post
#71
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Laurentziu83 @ 26 Mar 2007, 09:12) Am propus E1, desi si asa ar fi carcotasi, de ce vrei acu E3? Macar stii diferenta dintre E1 si E3? Eu nu cred ca e asa de mult, daca ne referim la noxe. Eu n-am mai vazut masina cu E1 minim la care sa puta a benzina in urma ei. Vad ca matale habar nu ai de diferenta intre noxe, dar acuzi pe altii. Nu are nici o legatura mirosul de benzina lasat in urma cu noxele. Noxele se refera in mare la CO, NOx(oxizi de azot cu toate subcomponentele-NO, NO2, N2O, N2O3, N2O4, N2O5) si hidrocarburi. Te asigur eu ca astea trei nu miros nicicare a benzina. HC + NOx la euro 3 sunt de aproximatix 3,2 ori mai mici decat la euro 1, prin urmare polueaza de 3 ori mai mult. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#72
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Da, n-am habar intre e1 si e3, euro 1 polueaza de 3 ori mai mult decat euro 3, dar noneuro polueaza de 50 de ori mai mult decat E2. Deci...
De asta am zis de E1, ca o norma de bun simt. Stiu ca n-are legatura mirosul de benzina si alte alea, dar asta arata cat de "bine" reglata este respectiva masina. Si la un autoturism cu carburator nu poti sa-i scoti noxe decente, oricum. |
--------------------
.
.
.
|
|
argon |
![]()
Post
#73
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Maxim E2 e realizabil la carburator. Ideea e alta, o masina E1-2 nu neaparat ca e rabla, dar e depasita moral, si atata timp cat gasesti E3 la 7-10 ani dincolo la preturi decente, pacat sa aduci E1 in tara, si asa avem destule non-euro.
Daca ma gandesc bine eu as da 1500-2000 euro pe o masina mai noua E3 decat 500 de euro pe una Euro1, chiar daca nu e rabla. Cate masini de 10-15 ani E1-E2 crezi ca mai au catalizatorul in parametrii, asta daca il mai au? QUOTE(Laurentziu83 @ 26 Mar 2007, 09:31) Nu arzi atata benzina cat sa produci de 50 de ori mai multe noxe. ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 02:44 |