Revizie 20k
![]() ![]() ![]() |
Revizie 20k
![]()
Post
#1
|
|||
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
cata |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 26 November 03 ![]() |
Si eu folosesc Aral Basi Tronic 10w40 si iti pot spune ca am ramas uimit de scaderea zgomotului,inainte avand Elf.Un mic detaliu ,pe ambalaj chiar scrie "made in Germany",nu UE,EU etc.
|
-------------------- |
|
DSops |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 663 Joined: 20 November 02 From: Timisoara ![]() |
Mobil 1 este pe departe unul dintre cele mai bune din comert, dar cam scump. Sper ca nu este fals.
|
-------------------- Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male. |
|
Walkirye |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 20 September 02 From: Deutschland ![]() |
Si eu tot Aral pun de cand am masina si sunt mai mult decat multumit de el. E facut la mama lui in Germania. Am citit pe undeva ca aia e singura fabrica a lui Aral si deci nu poate fi facut in alta parte sub licenta, etc.
Nu-mi tzacane si nici nu a facut asa ceva vreodata motorul, nu e zgomotos si vara sau iarna s-a comportat asa cum trebuie si nu a facut probleme. Il schimb insa cam din 7k in 7k |
--------------------
Opel
Astra
- ...
|
|
clr |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003
|
|
B-62-LOV |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 13 June 03 From: Bucuresti ![]() |
Salut tuturor.
Am ajuns la 20 K si as vrea niste sfaturi de la voi... 1. ce ulei se recomanda, dupa ce la 10K am pus elf...de cateva zile parca are un zgomot mai puternic motorul cand accelerez si tacane mai tare la relati. 2. ce alte operatuni mai trebuie facute la 20K- ce mai trebuie schimbat?? 3. ce sa ii pun pe cei de la service sa verifice??? Va multumesc anticipat pentru lamuriri Cristi |
-------------------- |
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#7
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE Salut tuturor.
Am ajuns la 20 K si as vrea niste sfaturi de la voi... ... 2. ce alte operatuni mai trebuie facute la 20K- ce mai trebuie schimbat?? 3. ce sa ii pun pe cei de la service sa verifice??? Vezi ca ai un manual de service in care scrie ce trebuie schimbat. Asigura-te ca tot ce scrie acolo este schimbat. |
--------------------
Lexus
ES300H
2020
|
|
sstanescu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Bun, am ajuns si eu la 20.000. Ulei mi-am luat (OMV), restul din parti. Am plecat la Pitesti (vineri).
1. Chiar stiind oamenii de acolo, am avut mici dificultati in a-mi folosi propriul ulei. Mi-a zis mecanicul ca s-a facut gat mare pe tema asta si ca au consemn sa nu se mai faca manevra decat cu Dacia Oil. In fine, problema era sa nu ma puna la plata decat cu manopera de revizie, nu si cu pachet-ul Dacia. S-a rezolvat vorbindu-se direct la seful de service. 2. Consumabile am mers de am cumparat din magazin, niste chestii poloneze. 3. Pivotii schimbati pe garantie. Exprimarea a fost: "Zob". Am costatat apoi ca mi-am luat teapa ca am stat de vorba cu ala de la garantii si nu mi-a trecut interventia in caiet. Elementar, draga Watson! 4. Bucse bara stabilizatoare schimbate din buzunar (ca nu sunt acoperite de garantie si oricum erau doar 40.000 lei). 5. Scartaitul/chitaitul de-a dreptul enervant pe partea dreapta s-a identificat rapid: rapartitorul franei. Cand puntea spate se misca achioneaza pe o parghie acolo ce bineinteles ca nu mai era unsa. 6. Conform excelentelor sfaturi de pe forum, am schimbat surubul ala stea de la carligul haionului cu unul obisnuit, sa mai umblu si eu cu tubulara la el. Am mai strans haionul si... am scapat din nou de scartaiturile din spate. 7. Placute frana mai merg (schimbate la 10.000), insa s-a pus o siguranta ce sarise. 8. L-am pus sa verifice uleiul din cutie si era lacrima de curat si la nivel. 9. Filtrul de aer era un jeg nemaiintalnit. Mi-am promis ca daca tot schimb ulei mai des, o sa-mi fac pomana si o sa-l schimb si eu p'asta, ca nu e mare smecherie. 10. Filtrul de benzina, prin suflare, a fost declarat ca partial obturat (nu am dornic sa-l desfac sa ma umplu de benzina) 11. Uleiul era negrishor (mergeam cu el de vreo 7700 km). In ultima saptamana incepuse motorul sa tacane la pornire. In fiecare dimineata de la schimb am pornit si nu se mai aude tacanitul. Asa ca as zice ca e un bun indicator (asata in caz ca nu face tot timpul) ca uleiul s-a cam distrus! 12. nu mai tin minte Nu am rezolvat cu trei chestii pe garantie: actuator, amortizoare haion, oglinda stanga (exfoliata pe alocuri). Si ma rog, toba finala ce inauntru cred ca e terminata, insa nu are gaura (cred ca o sa torn nitel acid ![]() Stiri: - in Solenza ploua la greu; au avut in service masini paradite ca le-a curs apa prin bord pe cutia decodoare si s-a lasat cu scurt pe calculator. - fabrica face rebuturi la greu: 1 din 4 Solenze sunt intoarse din drum la iesire - sistemul de rezervari e ametit la greu, ca se trezesc ca masina pe care au facut rezervare de fapt nici nu a intrat in productie - actuatoarele de Solenza ar fi nitel mai bune decat cele de SRN dar deja au inceput sa vina si ele la garantie Aventuri: - si la dus si la intors, pe bucata cu o singura banda pe sens de pe autostrada am prins la mustata pe vreunul ce mergea cu 40 Km/h. La dus am transat problema scurt, insa la intors m-am chinuit in spatele camionului si m-am umplut de draci. - in Pitesti se circula, dintr-un motiv ce-mi scapa, aiurea complet: franari in ultimul moment, neasigurari, schimbat complet aiurea de benzi. M-am abtinut sa il depasesc pe un bou (era devreme, nu ma grabeam) si la vreo 100 de metri in fata mea, la o trecere de pietoni l-a percutat pe unul care oprise. M-am felicitat pentru inspiratie. Concluzie: Dupa 20.000 de km, cu masina din nou inchegata, zau daca nu m-am indragostit din nou de ea. |
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC
|
|
Wolfmark |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 642 Joined: 24 March 03 ![]() |
QUOTE Stiri:
- in Solenza ploua la greu; au avut in service masini paradite ca le-a curs apa prin bord pe cutia decodoare si s-a lasat cu scurt pe calculator. - fabrica face rebuturi la greu: 1 din 4 Solenze sunt intoarse din drum la iesire - sistemul de rezervari e ametit la greu, ca se trezesc ca masina pe care au facut rezervare de fapt nici nu a intrat in productie - actuatoarele de Solenza ar fi nitel mai bune decat cele de SRN dar deja au inceput sa vina si ele la garantie Faza cu rebuturile poate fi si o veste buna. Poate controlul calitatii e mai riguros... Dar restul sunt jenante ![]() |
--------------------
DACIA
Solenza Scala
2003
|
|
Doru |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 247 Joined: 27 May 03 ![]() |
Si eu m-am dus la revizia de 20 k cu ulei Aral. Mi-au zis ca ei mi-l pun, dar daca se intampla ceva la motor se va face o expertiza pentru a se vedea daca este din cauza uleiului sau nu.
Naspa cu plouatul dar de plouat ploua si-n a mea sn, si nu mi-am dat seama deact dupa 16 luni! De ce? Pt ca la inclinatia la care o parcam de obicei nu ploua in ea.Cum am parcat-o dreapta,cum m-am trezit cu balta. |
--------------------
VW
PASSAT TDI 4 MOTION
- B-05-TIE Keep It Real!!
|
|
aviasol |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.000 Joined: 3 April 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Si eu m-am dus la revizia de 20 k cu ulei Aral. Mi-au zis ca ei mi-l pun, dar daca se intampla ceva la motor se va face o expertiza pentru a se vedea daca este din cauza uleiului sau nu. Naspa cu plouatul dar de plouat ploua si-n a mea sn, si nu mi-am dat seama deact dupa 16 luni! De ce? Pt ca la inclinatia la care o parcam de obicei nu ploua in ea.Cum am parcat-o dreapta,cum m-am trezit cu balta. pai parcheaz-o inclinat - seamana cu bancu ala cu cocosatul si costumul. |
--------------------
VW
GOLF V 1.9 TDI
2006
- WTX galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional ! |
|
sstanescu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu, la mine nu a plouat niciodata. De fapt mint, am gasit putina apa in dreapta spate atunci cand geamul (ce aluneca in permanenta) era nitelus coborat. Eu am si locul de parcare intr-o panta foarte usoara, cu botul in sus. Se poate explica si asa!
Eu zic sa verificati des scurgerile. Chiar daca mi-am pus cheder in jurul compartimentului stergatoarelor, tot imi intra multe frunze acolo (pe la balamale) O scurgere era complet obturata. M-am chinuit nitel cu sarme, deget si apa la greu. Altfel, apa ar fi baltit acolo si sunt convins ca ar fi gasit o cale sa curga pe sub bord. |
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC
|
|
Bob |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 1 June 03 From: Timisoara ![]() |
Am 45K si de la inceput am folosit MOBIL 1 5W40. La service o data mi-a mscris ca nu am folosit ulei recomandat de producator da fac ceva pe ce a scris ala acolo. La mine in cartea de garantie nu scrie nimik de ulei. Uleiul pare bun. De plouat ce sa zic. Acu citeva zile am avut balta in portbagaj dupa vreo 14 luni in care nu am avut pic de apa in portbagaj. Directie momentan OK doar probleme cu cauciucurile Matador si cu gentile care incep sa se ovalizeze. In rest kilometri curg.
![]() |
--------------------
Renault
Megane
2008 Privilege 1.5 dCi 105 Cp
|
|
DSops |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 663 Joined: 20 November 02 From: Timisoara ![]() |
Si eu am avut Mobil1 5w40 luat de la o benzinarie si a fost bun. Cand am vrut sa mai cumpar de la un dealer amsoil mi-au zis ca nu exista Mobil1 5w40, numai 0w40 si 5w50 si daca eu aduc o cutie de 5w40 o mananca. Mai ai cumva vreun ambalaj?
|
-------------------- Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male. |
|
![]()
Post
#15
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
- Ehe; daca ti-ar pune ei Mobil 1 ar fi bine; da nu e vorba de uleiul Mobil 1, un ulei pur sintetic ultra performant si cel mai scump ulei din ce am vazut eu pe piata romanesca; Iti pun Mobil Super-S semi-sintetic 10w40; probabil e vorba de aia de la Meridian; aia pun ulei Mobil 10W40 si au obiceiu sa zica ca e ulei sintetic Mobil 1 ca sa impresioneze; Si este o diferenta uriasa intre ulei Mobil si Mobil 1, si de calitate (semi-sintetic vs sintetic) si de pret (Mobil 1 are un pret dublu fata de un semisintetic Mobil).
- Chiar nu exista Mobil 1 5w40; Vezi site-ul oficial www.mobil1.com (uleiurile produse sunt 0w20, 0w30, 0w40, 5w30, 10w30, 15w50); ma indoiesc ca baietii produc ceva si ei nu stiu. - Si mai e inca chestie; Uleiu-ul Mobil Super-S 10W40 se comercializeaza pe piata romanesca ca API SJ/CF; acuma vreun an-doi am cautat pe net pe site-ul mobil despre uleiul asta si scria ca respecta API SH/CF; acuma nu am mai gasit linkul asta pe site-ul mobil; in fine, probabil ca nici nu se mai comercializeaza in vest. Mi s-a parut dubios; si de atunci nu mai ma uit la Mobil Super-S 10w40; Mobil 1 in schimb dupa tot ce scrie pe NET e un ulei beton, dar f.scump (1.4 mil 4 L in Metro) |
-------------------- |
|
Bob |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 1 June 03 From: Timisoara ![]() |
Mai am cocborit la masina sa vad cutia pe care o am in ea. Uleiul e MOBIL SYNT S 5W40.API SJ/CF e produs in Franta, macar asta scrie pe el (Made in France)si pe spate scrie ca "Synthetic Lubricant based on MOBIL 1 technology". Deci nu stiu ce sa zic. Cam 4 L au fost 1.4 milioane la un dealer din Timisoara. Masina mea a fost luata de la Meridian dar prima revizie a fost facuta la Cluj iar restul la Timisoara la mine. Colegul de la care am luat masina a pus 10W 40 semi-sintetic. Eu am trecut pe 5W 40 ulei sintetic.Cam asta e.
|
--------------------
Renault
Megane
2008 Privilege 1.5 dCi 105 Cp
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#17
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE Mobil 1 in schimb dupa tot ce scrie pe NET e un ulei beton, dar f.scump (1.4 mil 4 L in Metro) Ehe, sint si uleiuri mai scumpe. Eu la revizie am dat vreo 2.5 mil pe ulei :shock: |
--------------------
Lexus
ES300H
2020
|
|
Bob |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 1 June 03 From: Timisoara ![]() |
Era sa uit. Nu prea am mai vazut ambalajul asta deja pe piata si in noul ambalaj nu am mai vazut 5W40 doar 0W si 10W.
|
--------------------
Renault
Megane
2008 Privilege 1.5 dCi 105 Cp
|
|
Bob |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 1 June 03 From: Timisoara ![]() |
MOBIL 1 e uleiul 0W 40, restul au denumirea doar de MOBIL dar producatorul e identic, EXXON.
|
--------------------
Renault
Megane
2008 Privilege 1.5 dCi 105 Cp
|
|
Bob |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 1 June 03 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane
2008 Privilege 1.5 dCi 105 Cp
|
|
![]()
Post
#21
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
QUOTE QUOTE Mobil 1 in schimb dupa tot ce scrie pe NET e un ulei beton, dar f.scump (1.4 mil 4 L in Metro) Ehe, sint si uleiuri mai scumpe. Eu la revizie am dat vreo 2.5 mil pe ulei :shock: Serios :roll: ; Eu nu am vazut ulei mai scump decat Mobil 1 in Romania; Sau poate tu ai un motor care vrea 6-7 L de ulei :shock: Mare chestie sa bagi 2.5 mil. in ulei pt o SN ![]() QUOTE MOBIL 1 e uleiul 0W 40, restul au denumirea doar de MOBIL dar producatorul e identic, EXXON. Nop; Mobil 1 sunt vreo 6 tipuri de ulei(vezi postul meu anterior); toate sintetice cred; Si uleiurile Mobil si Mobil 1 sunt produse de acelasi producator (normal; ca este vest nu ne jucam cu marca, ca doar nu e Panasonic-Pansoanic), numai ca Mobil 1 e varianta de top a uleiurilor de la producatorul respectiv. |
-------------------- |
|
![]()
Post
#22
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
QUOTE Mai am cocborit la masina sa vad cutia pe care o am in ea. Uleiul e MOBIL SYNT S 5W40.API SJ/CF e produs in Franta, macar asta scrie pe el (Made in France)si pe spate scrie ca \"Synthetic Lubricant based on MOBIL 1 technology\". Deci nu stiu ce sa zic. Cam 4 L au fost 1.4 milioane la un dealer din Timisoara. Masina mea a fost luata de la Meridian dar prima revizie a fost facuta la Cluj iar restul la Timisoara la mine. Colegul de la care am luat masina a pus 10W 40 semi-sintetic. Eu am trecut pe 5W 40 ulei sintetic.Cam asta e. Mi se pare dubios ce zici tu; O cautare pe google cu "MOBIL SYNT S 5W40" mi-a dat numai site-uri rusesti sau bulgaresti (oricum cu alfabet chirilic), asa ca ca ma indoiesc f. tare ca e produs in Franta. Apoi zici ca pe bidon nici nu scria "Mobil 1" si numai "Synthetic Lubricant based on MOBIL 1 technology"; suna de cXcXt chestia asta "based"; Dupa mine e teapa; Cu toate ca pretu suna a "Mobil 1" dupa mine e teapa. O noua cautare pe google cu "MOBIL Synt S 5W 40" mi-a dat in prima suta de rezultate in mare majoritate site-uri rusesti, plus vreo 2 daneze si unul englezesc; oricum nici o referinta serioasa la acest ulei; Cine descopera producatorul acestui ulei pe net are o maslina de la mine ![]() |
-------------------- |
|
Bob |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 1 June 03 From: Timisoara ![]() |
Mai am un prieten care lucreaza la Auto-net, o firma din SM care e distribuitoare de Mobil. El zice ca e ulei OK, fabricat la mama lui acasa. Poate e un ulei care s-a scos din fabricatie, ce sa mai zic. Pt. diesel exista varianta asta in continuare.
|
--------------------
Renault
Megane
2008 Privilege 1.5 dCi 105 Cp
|
|
Bob |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 1 June 03 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane
2008 Privilege 1.5 dCi 105 Cp
|
|
Bob |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 1 June 03 From: Timisoara ![]() |
DSops >> La revizie o sa-ti trimit ambalajul. Pofta buna alora.
|
--------------------
Renault
Megane
2008 Privilege 1.5 dCi 105 Cp
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#26
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE Serios :roll: ; Eu nu am vazut ulei mai scump decat Mobil 1 in Romania; Sau poate tu ai un motor care vrea 6-7 L de ulei :shock: Mare chestie sa bagi 2.5 mil. in ulei pt o SN ![]() Mai cauta, poate ca gasesti :wink: Sint constructori care nu agreaza mobil 1, ci ceva mai bun... |
--------------------
Lexus
ES300H
2020
|
|
![]()
Post
#27
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
QUOTE Sper sa fie ceva conludent. ![]() Chiar e. |
-------------------- |
|
LucescuC |
![]()
Post
#28
|
![]() Calaret Group: Members Posts: 1.300 Joined: 1 August 03 From: Iasi ![]() |
Am facut-o acum 4 zile la CZAD Piatra-Neamt(niste baieti de zahar,apropo).
Consumabile: -Ulei Aral Mega Tronic 5W50(nici o problema la service) -Filtru ulei Kolbennschmidt 504-OS -Filtru aer Knecht(nu mai tin minte codul,dar il am scris) -Filtru combustibil Knecht(idem) Verificari: -Faruri -Unghiuri -Densitate electrolit acumulator,antigel. -Diagnosticare calculator bord. Cei de acolo monteaza,la cerere,cui de slz de la hayon la sn.La tarif de service,desigur,dar oricum eu nu am mai auzit de asa ceva intr-un service. Spalare gratuita a masinii la intrarea in service. Nici o problema cu uleiul adus de mine(din contra),la fel si cu faptul ca nu folosesc consumabilele lor. Mecanicul care mi-a lucrat la masina a facut rost,la rugamintea mea,de un manometru pt ulei si astfel am aflat ca sn are presiunea la ulei,la cald,de cca 3,8-3,9bar. P.S.Am stat 5 ore in service. P.S.2 Am vazut acolo sn si slz din bc,is,sv,vs,chiar si din Buc.Eu insumi fac 270km ca sa-mi fac revizia la ei. Cost oficial al reviziei:720 k lei.Spaga:130 k lei. In concluzie,va recomand cu tarie CZAD Piatra-Neamt. |
--------------------
Renault , Honda
Clio symbol 1.5 dci, Transalp 600 V
2003, 1998
- GL-05-XLN, IS-80-LCG
|
|
Bob |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 1 June 03 From: Timisoara ![]() |
DSops, cam peste vreo 2 saptamini fac revizia de 50k. Daca mai ai nevoie de ambalajul de 5W 40 Mobil anunta-ma. Apropo, la BENDIX am vazut ulei mobil 5W40 sau incearca la Motor vis-a-vis de cimitirul din Sagului.
|
--------------------
Renault
Megane
2008 Privilege 1.5 dCi 105 Cp
|
|
fanelaru |
![]()
Post
#30
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 25 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Verifica chederul de la luneta. Am si io aceeasi problema. Parca a intrat chederul la apa, s-a scurtat (DNS-ul meu a facut 3 ani). Cred ca a imbatrinit cauciucul ala. Umfla-l cu niste silicon si scapi de apa. |
||
--------------------
Renault
Megane
2005 Influence 1.5 dCi Fanelaru Stelar
|
|||
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 22:39 |