DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> problema, daca as sti ce are as fi scris:(

vaally
post 26 Mar 2007, 14:58
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 182
Joined: 4 August 05
From: Ploiesti




inainte de reglaje vezi ca pa furtunul ce vine de la T la talpa carburatorului nu trebuie sa ai nici o duza ea este in talpa calda deja.Dar sa stii ca diversele neetanseitati ale acestor furtune nu iti afecteaza mersul decit la relanti-este neuniform.Deasemeni o duza in plus afecteaza putin si consumul iar iarna ai pe furtune numai "muci".
regleaza surubul de emulsie aer benzina de la carburator astfel:
- cu motorul cald rotesti spre dreapta (la strins) pina da motorul sa se opreasca
- desfaci din acel punct, apoi pina ajungi la un maxim de turatie al motorului la relanti (la aceasta turatie o sa observi ca se plafoneaza motorul, nu se tureaza mai mult)
- refaci turatia de relanti la 800-850 rpm
daca continua sa dea in nas mai desfaci max o jumatate de tura si trebuie sa mearga.Incercarea o faci prin plecare de pe loc si se observa imediat
Tot ce am spus mai sus este valabil daca ai toate reglajele facute corect (carburator si aprindere)

This post has been edited by vaally: 26 Mar 2007, 15:01


--------------------
Dacia berlina 1310 L - PH 11 SYH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki_stan
post 26 Mar 2007, 17:11
Post #32


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 22 December 06
From: Bucuresti, Militari




Sal, am reglat surubul de emulsie( aproape ca l-am desurubat de tot icon_mrgreen.gif dar acuma merge rotund si frumos la relanti biggrin.gif) chestia e ca tot n-am rezolvat problema cu inecatu. am scos duza aia de pe furtun si masina pornea dar nu statea la relanti deloc, se oprea imediat, apoi am pus la loc duza aia pe furtun. e din plastic cu un orificiu mic.e o chestie tare ciudata la carburatoru asta dry.gif . Cine sta prin cartier???( Militari) sa vada problema de aproape.


--------------------
Dacia Logan 2005 Berlina - B-42-UGX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki_stan
post 26 Mar 2007, 20:56
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 22 December 06
From: Bucuresti, Militari




Am spalat carburatoru cu CRABUROL, a iesit multa mizerie;( credeam ca nu mai e biggrin.gif) Maine il pun la loc, am si garnitura noua de jos + aia dintre corpuri noua, l-am luat cu o piatra de polizor jos la baza ca era aiurea, nu statea si el drept pe masa ca sa calce garnitura bine si sa nu prinda aer. Maine sa vad cum face biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Berlina - B-42-UGX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 26 Mar 2007, 21:01
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




Pana de aprindere se manifesta in special la sarcina mare (accelerare), dar continuu, eventual cu rateuri. Asa cum este descris, e din alimentare; la apasarea acceleratiei se deschide clapeta; coloana de aer, mai usoara, are o inertie mai mica decat benzina, care e lichida. Pentru a compensa saracirea amestecului, pompa de sprit injecteaza un surplus de benzina. Ceva e in neregula aici (cel mai probabil aportul spritului nu e suficient) daca benzina e in exces, se va vedea un nor de fum negru pe esapament, insotit de un miros intepator de benzina nearsa, dar repet, mult mai probabil e amestec sarac, nu inecare momentana. Daca motorul merge bine in regim stabilizat (la viteza constanta) e o problema de pompa de accelerare (exista o membrana care se poate rupe - gauri, exista supapa de dozare, care poate fi neetansa, pierzand inapoi in CNC o parte a benzinei care ar trebui sprituita, exista niste orificii calibrate pentru dozare...) Existenta a 3 garnituri intre corpurile carburatorului ar fi trebuit sa ridice nivelul cu vreo 0,5 mm....
O problema destul de frecventa e "aerul fals", de fapt e vorba de o neetanseitate prin care se aspira aer in galerie nu prin carburator ci pe altundeva. Garnitura dintre carburator si galerie e un defect destul de grosolan, dar adesea se produce scorojirea furtunului care face legatura intre teul de intrare in carburator si galeria de aspiratie (furtunul cu duza de plastic, cu gaura de 1,5mm), din cauza incalzirii excesive a stutului insurubat in galerie, care e monocorp cu evacuarea. Pe langa stut patrunde aer sau furtunul poate chiar crapa pe generatoare...
Unele defecte pot fi foarte "cotite": mie imi pornea greu; dupa verificat aprindere, carburatie, am ajuns la refacut jocul la cozile supapelor; cum am vrut sa verific si daca nu am uzuri intre coada supapei si cubutori, am demontat rampa culbutorilor. Surpriza, jumatate din culbutori aveau inceput de gripaj, orificiile lor de ungere fiind infundate cu reziduuri...
Bafta!!


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki_stan
post 27 Mar 2007, 13:39
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 22 December 06
From: Bucuresti, Militari




Sal all, am pus carburatoru azi, dar tot asa face:( cine stie unde pot sa mai umblu ??? cred ca e treaba de aer pt. ca benzina da acolo la ardere, se poate sa fie si din avansu vacumatic ??? dar l-am verificat si reglat la 3 dinti. inainte sa pun carburatoru l-am luat cu o piatra de polizat pe talpa sa il indrept pt. ca era stramb si am schimbat toate garniturile ( aia intre corpuri si aia de la talpa carburatorului) deci aer fals nu mai are cum sa traga. in momentul in care accelerez tare pe teava de esapament nu mai scoate fum asa tare si se ineaca(fum de culoare alba, nu mananca ulei de loc motoru pt. ca verific jojia si nu miroare a benzina + ca nu scade nivelu la ulei) Chiar nu stiu ce sa mai fac. cine ma poate ajuta cu un sfat sau sa vina sa vada cum face masina?; daca se pricepe biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Berlina - B-42-UGX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki_stan
post 28 Mar 2007, 11:09
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 22 December 06
From: Bucuresti, Militari




Sal, unde trebuie sa arunci benzina ciocul ala de la pompa de sprit???? ca la mine arunca mai in lateral in in centru, si ma gandesc sa nu fie din cauza asta dry.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Berlina - B-42-UGX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki_stan
post 31 Mar 2007, 13:37
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 22 December 06
From: Bucuresti, Militari




Sal, ce am mai schimbat recent la carburator: garnitura de la cala carburatorului, clapeta de acceleratie, garniturile alea de teflon de pe axul de acceleratie, si am reglat nivelu in CNC cu un burghiu de 7 mm intre garnitura de la capac si plutitor( era mai mare distanta si a trebuit sa reglez plutitoru). Se poate sa fie si de la platina ??? cu toate ca e schimbata recent si reglata la 0.4 mm cu lera. Daca nici de la aprindere..... nu e la carburator, nu mai umblu pt. ca nu cred ca fie la cate am schimbat si curatat, suflat etc.


--------------------
Dacia Logan 2005 Berlina - B-42-UGX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 06:54
Forum Renault