problema, daca as sti ce are as fi scris:(
![]() ![]() ![]() |
problema, daca as sti ce are as fi scris:(
vaally |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 4 August 05 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia berlina
1310 L
- PH 11 SYH
|
|||
miki_stan |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 146 Joined: 22 December 06 From: Bucuresti, Militari ![]() |
Sal, am reglat surubul de emulsie( aproape ca l-am desurubat de tot
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Berlina
- B-42-UGX
|
|
miki_stan |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Group: Members Posts: 146 Joined: 22 December 06 From: Bucuresti, Militari ![]() |
Am spalat carburatoru cu CRABUROL, a iesit multa mizerie;( credeam ca nu mai e
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Berlina
- B-42-UGX
|
|
gti98 |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Pana de aprindere se manifesta in special la sarcina mare (accelerare), dar continuu, eventual cu rateuri. Asa cum este descris, e din alimentare; la apasarea acceleratiei se deschide clapeta; coloana de aer, mai usoara, are o inertie mai mica decat benzina, care e lichida. Pentru a compensa saracirea amestecului, pompa de sprit injecteaza un surplus de benzina. Ceva e in neregula aici (cel mai probabil aportul spritului nu e suficient) daca benzina e in exces, se va vedea un nor de fum negru pe esapament, insotit de un miros intepator de benzina nearsa, dar repet, mult mai probabil e amestec sarac, nu inecare momentana. Daca motorul merge bine in regim stabilizat (la viteza constanta) e o problema de pompa de accelerare (exista o membrana care se poate rupe - gauri, exista supapa de dozare, care poate fi neetansa, pierzand inapoi in CNC o parte a benzinei care ar trebui sprituita, exista niste orificii calibrate pentru dozare...) Existenta a 3 garnituri intre corpurile carburatorului ar fi trebuit sa ridice nivelul cu vreo 0,5 mm....
O problema destul de frecventa e "aerul fals", de fapt e vorba de o neetanseitate prin care se aspira aer in galerie nu prin carburator ci pe altundeva. Garnitura dintre carburator si galerie e un defect destul de grosolan, dar adesea se produce scorojirea furtunului care face legatura intre teul de intrare in carburator si galeria de aspiratie (furtunul cu duza de plastic, cu gaura de 1,5mm), din cauza incalzirii excesive a stutului insurubat in galerie, care e monocorp cu evacuarea. Pe langa stut patrunde aer sau furtunul poate chiar crapa pe generatoare... Unele defecte pot fi foarte "cotite": mie imi pornea greu; dupa verificat aprindere, carburatie, am ajuns la refacut jocul la cozile supapelor; cum am vrut sa verific si daca nu am uzuri intre coada supapei si cubutori, am demontat rampa culbutorilor. Surpriza, jumatate din culbutori aveau inceput de gripaj, orificiile lor de ungere fiind infundate cu reziduuri... Bafta!! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
miki_stan |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru Group: Members Posts: 146 Joined: 22 December 06 From: Bucuresti, Militari ![]() |
Sal all, am pus carburatoru azi, dar tot asa face:( cine stie unde pot sa mai umblu ??? cred ca e treaba de aer pt. ca benzina da acolo la ardere, se poate sa fie si din avansu vacumatic ??? dar l-am verificat si reglat la 3 dinti. inainte sa pun carburatoru l-am luat cu o piatra de polizat pe talpa sa il indrept pt. ca era stramb si am schimbat toate garniturile ( aia intre corpuri si aia de la talpa carburatorului) deci aer fals nu mai are cum sa traga. in momentul in care accelerez tare pe teava de esapament nu mai scoate fum asa tare si se ineaca(fum de culoare alba, nu mananca ulei de loc motoru pt. ca verific jojia si nu miroare a benzina + ca nu scade nivelu la ulei) Chiar nu stiu ce sa mai fac. cine ma poate ajuta cu un sfat sau sa vina sa vada cum face masina?; daca se pricepe
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Berlina
- B-42-UGX
|
|
miki_stan |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru Group: Members Posts: 146 Joined: 22 December 06 From: Bucuresti, Militari ![]() |
Sal, unde trebuie sa arunci benzina ciocul ala de la pompa de sprit???? ca la mine arunca mai in lateral in in centru, si ma gandesc sa nu fie din cauza asta
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Berlina
- B-42-UGX
|
|
miki_stan |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru Group: Members Posts: 146 Joined: 22 December 06 From: Bucuresti, Militari ![]() |
Sal, ce am mai schimbat recent la carburator: garnitura de la cala carburatorului, clapeta de acceleratie, garniturile alea de teflon de pe axul de acceleratie, si am reglat nivelu in CNC cu un burghiu de 7 mm intre garnitura de la capac si plutitor( era mai mare distanta si a trebuit sa reglez plutitoru). Se poate sa fie si de la platina ??? cu toate ca e schimbata recent si reglata la 0.4 mm cu lera. Daca nici de la aprindere..... nu e la carburator, nu mai umblu pt. ca nu cred ca fie la cate am schimbat si curatat, suflat etc.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Berlina
- B-42-UGX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 06:54 |