Tuning la directie
![]() ![]() ![]() |
Tuning la directie
rolly |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 267 Joined: 10 August 04 From: Alba ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310
berlina
- AB 03 NDR
1985 Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
|
|||
SiloS |
![]()
Post
#62
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.299 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
rolly , inseamna ca Dacia ta e mancata de rugina
![]() ![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
ydaniel |
![]()
Post
#63
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
auzi da cat credeti ca se misca caroseria de ii puneti voi bara?si uitati-va la o masina adevarata pt raliuri,are bara dar cat e de groasa si mai ales multe altele;)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
rolly |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 267 Joined: 10 August 04 From: Alba ![]() |
QUOTE(SiloS @ 24 Jan 2007, 18:21) Daca ai avea tu masina mea....ai fi mare Daca vrei sa afli mai multe, pot sa iti spun ca anul trecut cam pe la Paste, am luat-o la flex cu peria de sarma, ca am zis ca de 21 de ani i-o fi si ei de-o izolare...insa, spre surprinderea mea si a ta, masina mea de 21 de ani batuti pe muche avea o singura spartura in podea la picioare la sofer care era clar facuta de vreo piatra maimare, ca se vedea tabla sparta...in rest nici urma de rugina, de am ramas si eu si toti vecinii uimiti de calitatea tablei din 1985...tin sa te informez ca am tot frecat cu flexul la ea vreo saptamana, de am facut-o de lucea tabla in stare initiala atat ijn afara masinii cat si in interior...iar apoi timp de alte 2 saptamani am grunduit-o, antifonat-o si izolat-o cu mana mea, lucru serios si nu in bataie de joc cum ar fi facut aia prin service daca as fi dus-o sa imi fie facuta... Deci, cu tot respectul, dar nu stii nimic.... |
--------------------
Dacia 1310
berlina
- AB 03 NDR
1985 Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
|
|
SiloS |
![]()
Post
#65
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.299 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
rolly , ok . No offence .
Eu tot nu inteleg cum percepi tu schimbarea comportamentului masinii in functie de bara respectiva ! Si asta pentru ca bara respectiva nu influenteaza cu nimic sistemul arc/amortizor . |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
rolly |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 267 Joined: 10 August 04 From: Alba ![]() |
ok..sorry ca m-am ambalat
vreau sa iti spun ca inainte sa imi montez bara, de exemplu in oras daca abordam o curba de 90 de grade cu o viteza mai mare decat ar fi trebuit, masina se inclina foarte tare pe exteriorul curbei..de cand cu bara, in astfel de situatii masina se comporta mult mai stabil, nu zic ca nu se mai inclina deloc, dar totusi iti da impresia ca sta mult mai vertical.. QUOTE Eu tot nu inteleg cum percepi tu schimbarea comportamentului masinii in functie de bara respectiva ! Si asta pentru ca bara respectiva nu influenteaza cu nimic sistemul arc/amortizor . Daca te gandesti mai bine, de ce au telescoapele in cap, sub saiba cea mare de metal si o saiba groasa de cauciuc?..pentru a le permite, atunci cand masina se inclina in curbe, sa se incline si ele...dar daca legi capetele telescoapelor cu o bara solida, atunci cand masina se va inclina in curba si, firesc, telescopul de pe exteriorul curbei va tinde sa se incline si el, telescopul de pe celalalta parte il va impiedica sa se mai incline prin intermediul barii respective...si iata ca avem o masina care se inclina mai putin in curbe |
--------------------
Dacia 1310
berlina
- AB 03 NDR
1985 Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#67
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(rolly @ 24 Jan 2007, 17:01) cei care nu au sa isi puna si abia apoi sa vorbeasca... iar cei ce au si nu sunt multumiti de ea, sa vina la mine sa facem o tura cu masina mea cu bara pusa si una cu bara data jos, sa vada uriasa diferenta..vorbesc serios ne lesi ? aveam bara cum ai u intre amortizoare reglabila (deci cum ramane ?) (de ce oare o aveam reglabila micule inginer ia gandestete) inafara ca sau dus bucsile de metal de la tija amortizorului din oala nu s-a intamplat nimic interesant........ daca a ta e ruginita asta nu inseamna ca asa sunt toate. fi mai retinut despre valoarea masini tale........ |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#68
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(rolly @ 24 Jan 2007, 23:22) ok..sorry ca m-am ambalat vreau sa iti spun ca inainte sa imi montez bara, de exemplu in oras daca abordam o curba de 90 de grade cu o viteza mai mare decat ar fi trebuit, masina se inclina foarte tare pe exteriorul curbei..de cand cu bara, in astfel de situatii masina se comporta mult mai stabil, nu zic ca nu se mai inclina deloc, dar totusi iti da impresia ca sta mult mai vertical.. Daca te gandesti mai bine, de ce au telescoapele in cap, sub saiba cea mare de metal si o saiba groasa de cauciuc?..pentru a le permite, atunci cand masina se inclina in curbe, sa se incline si ele...dar daca legi capetele telescoapelor cu o bara solida, atunci cand masina se va inclina in curba si, firesc, telescopul de pe exteriorul curbei va tinde sa se incline si el, telescopul de pe celalalta parte il va impiedica sa se mai incline prin intermediul barii respective...si iata ca avem o masina care se inclina mai putin in curbe a naibi viata ce prost sunt ca nu m-am gandit si eu sa pun o bara intre amortizoare ca sa nu se mai incline masina in curbe si am investit in arcuri cat mai tari, bari stabilizatoare de raliu, amortizoare intarite, bascule inferiore pe +4 si etc |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
SiloS |
![]()
Post
#69
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.299 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
rolly , ti se pare .
![]() Atata tot . Ai tu impresia ca sta mai bine pe curbe si pur si simplu intri mai tare in curbe . Bara respectiva NU INFLUENTEAZA CU NIMIC comportamentul masinii . Poti sa nu ma crezi pe mine , ca eu nu am modificari pe masina in afara de un sticker amarat cu daciaclub.ro , insa asculta-l pe Aalpine1 ca el iti spune din experienta . ![]() |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
OAP |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(rolly @ 25 Jan 2007, 00:22) ok..sorry ca m-am ambalat vreau sa iti spun ca inainte sa imi montez bara, de exemplu in oras daca abordam o curba de 90 de grade cu o viteza mai mare decat ar fi trebuit, masina se inclina foarte tare pe exteriorul curbei..de cand cu bara, in astfel de situatii masina se comporta mult mai stabil, nu zic ca nu se mai inclina deloc, dar totusi iti da impresia ca sta mult mai vertical.. Daca te gandesti mai bine, de ce au telescoapele in cap, sub saiba cea mare de metal si o saiba groasa de cauciuc?..pentru a le permite, atunci cand masina se inclina in curbe, sa se incline si ele...dar daca legi capetele telescoapelor cu o bara solida, atunci cand masina se va inclina in curba si, firesc, telescopul de pe exteriorul curbei va tinde sa se incline si el, telescopul de pe celalalta parte il va impiedica sa se mai incline prin intermediul barii respective...si iata ca avem o masina care se inclina mai putin in curbe si uite asa te poti alege cu un telescop rupt daca bara e foarte rigida, bine stransa in suruburi si ceva joc la bucsi... ![]() |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#71
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
cred ca daca ar exista bara ca aceea de vanzare in vitan ar fi ceva de genul : "extra suport de goarne"
![]() |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
rolly |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 267 Joined: 10 August 04 From: Alba ![]() |
Atata vreme cat nu-i poti scoate ochelarii de cal romanului sa vada si altfel decat doar inainte, eu ma retrag...Am bara montata de 2 ani jumate, sunt foarte multumit de efectele ei, masina nu e nici ruginita iar pe bara nu am niciun claxon..
Insa daca voi sustineti sus si tare ca nu e buna si ca nu aduce decat rau..ATUNCI NU VA PUNETI.. |
--------------------
Dacia 1310
berlina
- AB 03 NDR
1985 Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
|
|
SiloS |
![]()
Post
#73
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.299 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
rolly , colegul Aalpine1 a avut o asemenea bara si nu ca a ta , ci d-aia mai smechera reglabila , si masina lui a fost printre primele low-ridere din Bucuresti , si el iti spune din experienta ca bara nu are nici un efect .
Eventual mai fa un test : incearca sa te duci pe o zona libera asfaltata , un obor ceva , si roteste-te cu masina . Treptat accelereaza ; inregistreaza viteza la care rotile din fata au alta traiectorie decat cea imprimata de volan . Altfel spus , noteaza viteza la care iti fuge fata . Noteaza rezultatele la masina cu/fara bara . Bafta ! |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Muttley |
![]()
Post
#74
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(SiloS @ 26 Jan 2007, 07:47) Tocmai din cauza asta ma gandesc c-a avut problemele de care a zis. Daca dupa montaj a tras capetele in sensul apropierii lor mi se pare normal ca amortizoarele au fost solicitate. Eu nu am bara, dar cand voi avea timp si conditii sa-mi fac una nu voi ezita. Am convingerea ca ajuta. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#75
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Ma, tu vrei sa iei curbele cu 100 la ora cu bani putini!
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#76
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Cini, ieu???
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#77
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(Muttley @ 26 Jan 2007, 07:52) Tocmai din cauza asta ma gandesc c-a avut problemele de care a zis. Daca dupa montaj a tras capetele in sensul apropierii lor mi se pare normal ca amortizoarele au fost solicitate. Eu nu am bara, dar cand voi avea timp si conditii sa-mi fac una nu voi ezita. Am convingerea ca ajuta. ![]() |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#78
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(rolly @ 25 Jan 2007, 23:15) Atata vreme cat nu-i poti scoate ochelarii de cal romanului sa vada si altfel decat doar inainte, eu ma retrag...Am bara montata de 2 ani jumate, sunt foarte multumit de efectele ei, masina nu e nici ruginita iar pe bara nu am niciun claxon.. Insa daca voi sustineti sus si tare ca nu e buna si ca nu aduce decat rau..ATUNCI NU VA PUNETI.. poate u ar trebuii sa iti scoti ochelarii....... |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
SiloS |
![]()
Post
#79
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.299 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Atata timp cat e reglabila ... poate fi reglata sa impinga oalele sau sa le apropie . Cred ca reglajul se face dintr-un filet . Asa e , Aalpine ?
Insa indiferent daca le apropie sau le departeaza cu cativa mm nu au cum sa influenteze calitatea amortizoarelo . |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#80
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
asta e un secret care numai rolly il stie si nu vreau sa il descoper
![]() bara mai mult incurca nu poti sa verifici lichidul de frana .... |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#81
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Hai sa va zic eu cum sta treaba cu bara asta minune.
Caroseria de dacie, partea din fata, are 2 planuri (aproximativ si prin reducere la absurd) perpendiculare pe sol, formate din contraaripi si restul de elemente de caroserie. Ele "lucreaza" odata cu suspensia, flamband catre interior. Asta deoarece in plan orizontal sunt sustinute doar de bucatica aia triunghiulara care se prinde undeva sub parbriz si de oala amortizorului care e aproximativ fix puIa... Bara minune, rigidizeaza cele doua contraaripi una de alta si la curbe, tot ansamblul se deformeaza in forma de paralelogram. Efectele deformarii sunt mai mici, dar exista... diferenta fiind minora tragand linie si punand egal. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#82
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 27 Jan 2007, 01:22) Hai sa va zic eu cum sta treaba cu bara asta minune. Caroseria de dacie, partea din fata, are 2 planuri (aproximativ si prin reducere la absurd) perpendiculare pe sol, formate din contraaripi si restul de elemente de caroserie. Ele "lucreaza" odata cu suspensia, flamband catre interior. Asta deoarece in plan orizontal sunt sustinute doar de bucatica aia triunghiulara care se prinde undeva sub parbriz si de oala amortizorului care e aproximativ fix puIa... Bara minune, rigidizeaza cele doua contraaripi una de alta si la curbe, tot ansamblul se deformeaza in forma de paralelogram. Efectele deformarii sunt mai mici, dar exista... diferenta fiind minora tragand linie si punand egal. ai uitat sa spui ceva bara minume trebuie sa fie prinsa de oale nu de amortizoare ..... |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#83
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Asta era de la sine inteleasa
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#84
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
nu mai lasa locuri de inteles de la sine ca se gasesc unii baetii (ca fete nu exista pe aici) mai carcotasi care comenteaza dupa aceea ...
|
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#85
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu ma bucur, atat timp cat e constructiv si mai ales adevarat d.p.d.v. tehnic.
E bine sa ai cu cine conversa la obiect ![]() This post has been edited by vis-a-vis: 29 Jan 2007, 10:07 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Twister |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 4 May 05 ![]() |
Cand am citit titlul topicului am crezut ca e vb de servidirectie pe Berlina, insa... dezamagire, e vb de bara portclaxoane.
|
--------------------
Dacia 1310L
1397cm³
- CT-01-...
1994 Imi place munca: ma fascineaza. Pot sta sa o contemplu ore intregi.
|
|
amc |
![]()
Post
#87
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
YUGO
Zavzta
- 1-B-NU-IS--chhh
2007/prestige
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#88
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
|
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#89
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
|
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
cosmin_cosmin_1 |
![]()
Post
#90
|
nu stiu Group: Members Posts: 309 Joined: 30 June 04 From: Valcea ![]() |
intrebare noua
e vreo diferenta doar din punct de vedere functional intre urmatoarele doua tipuri? ma refer la faptul ca una e complet rigida si cealalta are articulatie in capete. Stiu ca varianta cu articulatie e mai universala,se poate da mai usor jos.. Am posibilitatea de a-mi construi amandoua tipurile si trebuie sa aleg varianta finala. Masina este una de mica de dimensiuni, si bara va fi prinsa intre oale. Multumesc:) This post has been edited by cosmin_cosmin_1: 15 May 2007, 14:36 Attached thumbnail(s) bara1.jpg ( Size: 21.39k ) Number of downloads: 139 bara2.jpg ( Size: 54.41k ) Number of downloads: 166 |
--------------------
Opel
Tigra si corsa
anii 90
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 13:15 |