DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tuning la directie

rolly
post 24 Jan 2007, 17:01
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 267
Joined: 10 August 04
From: Alba




cei care nu au sa isi puna si abia apoi sa vorbeasca...
iar cei ce au si nu sunt multumiti de ea, sa vina la mine sa facem o tura cu masina mea cu bara pusa si una cu bara data jos, sa vada uriasa diferenta..vorbesc serios


--------------------
Dacia 1310 berlina - AB 03 NDR 1985
Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 24 Jan 2007, 17:21
Post #62


Gangester


Group: Members
Posts: 4.299
Joined: 23 February 04
From: Buzau




rolly , inseamna ca Dacia ta e mancata de rugina radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 24 Jan 2007, 20:57
Post #63


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




auzi da cat credeti ca se misca caroseria de ii puneti voi bara?si uitati-va la o masina adevarata pt raliuri,are bara dar cat e de groasa si mai ales multe altele;)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rolly
post 24 Jan 2007, 22:06
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 267
Joined: 10 August 04
From: Alba




QUOTE(SiloS @ 24 Jan 2007, 18:21)
rolly , inseamna ca Dacia ta e mancata de rugina radmasa.gif radmasa.gif
*


Daca ai avea tu masina mea....ai fi mare
Daca vrei sa afli mai multe, pot sa iti spun ca anul trecut cam pe la Paste, am luat-o la flex cu peria de sarma, ca am zis ca de 21 de ani i-o fi si ei de-o izolare...insa, spre surprinderea mea si a ta, masina mea de 21 de ani batuti pe muche avea o singura spartura in podea la picioare la sofer care era clar facuta de vreo piatra maimare, ca se vedea tabla sparta...in rest nici urma de rugina, de am ramas si eu si toti vecinii uimiti de calitatea tablei din 1985...tin sa te informez ca am tot frecat cu flexul la ea vreo saptamana, de am facut-o de lucea tabla in stare initiala atat ijn afara masinii cat si in interior...iar apoi timp de alte 2 saptamani am grunduit-o, antifonat-o si izolat-o cu mana mea, lucru serios si nu in bataie de joc cum ar fi facut aia prin service daca as fi dus-o sa imi fie facuta...
Deci, cu tot respectul, dar nu stii nimic....


--------------------
Dacia 1310 berlina - AB 03 NDR 1985
Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 24 Jan 2007, 22:46
Post #65


Gangester


Group: Members
Posts: 4.299
Joined: 23 February 04
From: Buzau




rolly , ok . No offence .

Eu tot nu inteleg cum percepi tu schimbarea comportamentului masinii in functie de bara respectiva ! Si asta pentru ca bara respectiva nu influenteaza cu nimic sistemul arc/amortizor .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rolly
post 24 Jan 2007, 23:22
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 267
Joined: 10 August 04
From: Alba




ok..sorry ca m-am ambalat
vreau sa iti spun ca inainte sa imi montez bara, de exemplu in oras daca abordam o curba de 90 de grade cu o viteza mai mare decat ar fi trebuit, masina se inclina foarte tare pe exteriorul curbei..de cand cu bara, in astfel de situatii masina se comporta mult mai stabil, nu zic ca nu se mai inclina deloc, dar totusi iti da impresia ca sta mult mai vertical..

QUOTE
  Eu tot nu inteleg cum percepi tu schimbarea comportamentului masinii in functie de bara respectiva ! Si asta pentru ca bara respectiva nu influenteaza cu nimic sistemul arc/amortizor .

Daca te gandesti mai bine, de ce au telescoapele in cap, sub saiba cea mare de metal si o saiba groasa de cauciuc?..pentru a le permite, atunci cand masina se inclina in curbe, sa se incline si ele...dar daca legi capetele telescoapelor cu o bara solida, atunci cand masina se va inclina in curba si, firesc, telescopul de pe exteriorul curbei va tinde sa se incline si el, telescopul de pe celalalta parte il va impiedica sa se mai incline prin intermediul barii respective...si iata ca avem o masina care se inclina mai putin in curbe


--------------------
Dacia 1310 berlina - AB 03 NDR 1985
Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 25 Jan 2007, 10:12
Post #67


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(rolly @ 24 Jan 2007, 17:01)
cei care nu au sa isi puna si abia apoi sa vorbeasca...
iar cei ce au si nu sunt multumiti de ea, sa vina la mine sa facem o tura cu masina mea cu bara pusa si una cu bara data jos, sa vada uriasa diferenta..vorbesc serios
*



ne lesi ?
aveam bara cum ai u intre amortizoare reglabila (deci cum ramane ?) (de ce oare o aveam reglabila micule inginer ia gandestete)
inafara ca sau dus bucsile de metal de la tija amortizorului din oala nu s-a intamplat nimic interesant........
daca a ta e ruginita asta nu inseamna ca asa sunt toate.
fi mai retinut despre valoarea masini tale........


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 25 Jan 2007, 10:14
Post #68


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(rolly @ 24 Jan 2007, 23:22)
ok..sorry ca m-am ambalat
vreau sa iti spun ca inainte sa imi montez bara, de exemplu in oras daca abordam o curba de 90 de grade cu o viteza mai mare decat ar fi trebuit, masina se inclina foarte tare pe exteriorul curbei..de cand cu bara, in astfel de situatii masina se comporta mult mai stabil, nu zic ca nu se mai inclina deloc, dar totusi iti da impresia ca sta mult mai vertical..
Daca te gandesti mai bine, de ce au telescoapele in cap, sub saiba cea mare de metal si o saiba groasa de cauciuc?..pentru a le permite, atunci cand masina se inclina in curbe, sa se incline si ele...dar daca legi capetele telescoapelor cu o bara solida, atunci cand masina se va inclina in curba si, firesc, telescopul de pe exteriorul curbei va tinde sa se incline si el, telescopul de pe celalalta parte il va impiedica sa se mai incline prin intermediul barii respective...si iata ca avem o masina care se inclina mai putin in curbe
*



a naibi viata ce prost sunt ca nu m-am gandit si eu sa pun o bara intre amortizoare ca sa nu se mai incline masina in curbe si am investit in arcuri cat mai tari, bari stabilizatoare de raliu, amortizoare intarite, bascule inferiore pe +4 si etc


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 25 Jan 2007, 14:09
Post #69


Gangester


Group: Members
Posts: 4.299
Joined: 23 February 04
From: Buzau




rolly , ti se pare . biggrin.gif

Atata tot . Ai tu impresia ca sta mai bine pe curbe si pur si simplu intri mai tare in curbe .

Bara respectiva NU INFLUENTEAZA CU NIMIC comportamentul masinii .

Poti sa nu ma crezi pe mine , ca eu nu am modificari pe masina in afara de un sticker amarat cu daciaclub.ro , insa asculta-l pe Aalpine1 ca el iti spune din experienta . wink.gif


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 25 Jan 2007, 14:23
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(rolly @ 25 Jan 2007, 00:22)
ok..sorry ca m-am ambalat
vreau sa iti spun ca inainte sa imi montez bara, de exemplu in oras daca abordam o curba de 90 de grade cu o viteza mai mare decat ar fi trebuit, masina se inclina foarte tare pe exteriorul curbei..de cand cu bara, in astfel de situatii masina se comporta mult mai stabil, nu zic ca nu se mai inclina deloc, dar totusi iti da impresia ca sta mult mai vertical..
Daca te gandesti mai bine, de ce au telescoapele in cap, sub saiba cea mare de metal si o saiba groasa de cauciuc?..pentru a le permite, atunci cand masina se inclina in curbe, sa se incline si ele...dar daca legi capetele telescoapelor cu o bara solida, atunci cand masina se va inclina in curba si, firesc, telescopul de pe exteriorul curbei va tinde sa se incline si el, telescopul de pe celalalta parte il va impiedica sa se mai incline prin intermediul barii respective...si iata ca avem o masina care se inclina mai putin in curbe
*


si uite asa te poti alege cu un telescop rupt daca bara e foarte rigida, bine stransa in suruburi si ceva joc la bucsi... tongue.gif


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 25 Jan 2007, 16:54
Post #71


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




cred ca daca ar exista bara ca aceea de vanzare in vitan ar fi ceva de genul : "extra suport de goarne" smile.gif))))))))))


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rolly
post 25 Jan 2007, 23:15
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 267
Joined: 10 August 04
From: Alba




Atata vreme cat nu-i poti scoate ochelarii de cal romanului sa vada si altfel decat doar inainte, eu ma retrag...Am bara montata de 2 ani jumate, sunt foarte multumit de efectele ei, masina nu e nici ruginita iar pe bara nu am niciun claxon..
Insa daca voi sustineti sus si tare ca nu e buna si ca nu aduce decat rau..ATUNCI NU VA PUNETI..


--------------------
Dacia 1310 berlina - AB 03 NDR 1985
Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 26 Jan 2007, 07:47
Post #73


Gangester


Group: Members
Posts: 4.299
Joined: 23 February 04
From: Buzau




rolly , colegul Aalpine1 a avut o asemenea bara si nu ca a ta , ci d-aia mai smechera reglabila , si masina lui a fost printre primele low-ridere din Bucuresti , si el iti spune din experienta ca bara nu are nici un efect .

Eventual mai fa un test : incearca sa te duci pe o zona libera asfaltata , un obor ceva , si roteste-te cu masina . Treptat accelereaza ; inregistreaza viteza la care rotile din fata au alta traiectorie decat cea imprimata de volan . Altfel spus , noteaza viteza la care iti fuge fata . Noteaza rezultatele la masina cu/fara bara .

Bafta !


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 26 Jan 2007, 07:52
Post #74


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(SiloS @ 26 Jan 2007, 07:47)
rolly , colegul Aalpine1 a avut o asemenea bara si nu ca a ta , ci d-aia mai smechera reglabila
*


Tocmai din cauza asta ma gandesc c-a avut problemele de care a zis. Daca dupa montaj a tras capetele in sensul apropierii lor mi se pare normal ca amortizoarele au fost solicitate.
Eu nu am bara, dar cand voi avea timp si conditii sa-mi fac una nu voi ezita. Am convingerea ca ajuta.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 26 Jan 2007, 09:17
Post #75


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Ma, tu vrei sa iei curbele cu 100 la ora cu bani putini! radmasa.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 26 Jan 2007, 09:21
Post #76


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Cini, ieu??? huh.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 26 Jan 2007, 10:18
Post #77


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(Muttley @ 26 Jan 2007, 07:52)
Tocmai din cauza asta ma gandesc c-a avut problemele de care a zis. Daca dupa montaj a tras capetele in sensul apropierii lor mi se pare normal ca amortizoarele au fost solicitate.
Eu nu am bara, dar cand voi avea timp si conditii sa-mi fac una nu voi ezita. Am convingerea ca ajuta.
*



smile.gif) vrei sa iti pui multe goarne ?


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 26 Jan 2007, 10:19
Post #78


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(rolly @ 25 Jan 2007, 23:15)
Atata vreme cat nu-i poti scoate ochelarii de cal romanului sa vada si altfel decat doar inainte, eu ma retrag...Am bara montata de 2 ani jumate, sunt foarte multumit de efectele ei, masina nu e nici ruginita iar pe bara nu am niciun claxon..
Insa daca voi sustineti sus si tare ca nu e buna si ca nu aduce decat rau..ATUNCI NU VA PUNETI..
*



poate u ar trebuii sa iti scoti ochelarii.......


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 26 Jan 2007, 12:07
Post #79


Gangester


Group: Members
Posts: 4.299
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Atata timp cat e reglabila ... poate fi reglata sa impinga oalele sau sa le apropie . Cred ca reglajul se face dintr-un filet . Asa e , Aalpine ?

Insa indiferent daca le apropie sau le departeaza cu cativa mm nu au cum sa influenteze calitatea amortizoarelo .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 26 Jan 2007, 13:02
Post #80


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




asta e un secret care numai rolly il stie si nu vreau sa il descoper tongue.gif
bara mai mult incurca nu poti sa verifici lichidul de frana ....


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 27 Jan 2007, 01:22
Post #81


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Hai sa va zic eu cum sta treaba cu bara asta minune.
Caroseria de dacie, partea din fata, are 2 planuri (aproximativ si prin reducere la absurd) perpendiculare pe sol, formate din contraaripi si restul de elemente de caroserie.
Ele "lucreaza" odata cu suspensia, flamband catre interior.
Asta deoarece in plan orizontal sunt sustinute doar de bucatica aia triunghiulara care se prinde undeva sub parbriz si de oala amortizorului care e aproximativ fix puIa...
Bara minune, rigidizeaza cele doua contraaripi una de alta si la curbe, tot ansamblul se deformeaza in forma de paralelogram. Efectele deformarii sunt mai mici, dar exista... diferenta fiind minora tragand linie si punand egal.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 29 Jan 2007, 09:08
Post #82


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(vis-a-vis @ 27 Jan 2007, 01:22)
Hai sa va zic eu cum sta treaba cu bara asta minune.
Caroseria de dacie, partea din fata, are 2 planuri (aproximativ si prin reducere la absurd) perpendiculare pe sol, formate din contraaripi si restul de elemente de caroserie.
Ele "lucreaza" odata cu suspensia, flamband catre interior.
Asta deoarece in plan orizontal sunt sustinute doar de bucatica aia triunghiulara care se prinde undeva sub parbriz si de oala amortizorului care e aproximativ fix puIa...
Bara minune, rigidizeaza cele doua contraaripi una de alta si la curbe, tot ansamblul se deformeaza in forma de paralelogram. Efectele deformarii sunt mai mici, dar exista... diferenta fiind minora tragand linie si punand egal.
*



ai uitat sa spui ceva
bara minume trebuie sa fie prinsa de oale nu de amortizoare .....


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 29 Jan 2007, 09:19
Post #83


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Asta era de la sine inteleasa biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 29 Jan 2007, 09:24
Post #84


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




nu mai lasa locuri de inteles de la sine ca se gasesc unii baetii (ca fete nu exista pe aici) mai carcotasi care comenteaza dupa aceea ...


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 29 Jan 2007, 09:28
Post #85


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Eu ma bucur, atat timp cat e constructiv si mai ales adevarat d.p.d.v. tehnic.
E bine sa ai cu cine conversa la obiect biggrin.gif

This post has been edited by vis-a-vis: 29 Jan 2007, 10:07


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Twister
post 29 Jan 2007, 10:00
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 4 May 05




Cand am citit titlul topicului am crezut ca e vb de servidirectie pe Berlina, insa... dezamagire, e vb de bara portclaxoane.


--------------------
Dacia 1310L 1397cm³ - CT-01-... 1994
Imi place munca: ma fascineaza. Pot sta sa o contemplu ore intregi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amc
post 29 Jan 2007, 10:07
Post #87


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(SiloS @ 26 Jan 2007, 07:47)
si masina lui a fost printre primele low-ridere din Bucuresti ,
*



radmasa.gif si prima dacie turbo din Bucuresti cine a avut?


--------------------
YUGO Zavzta - 1-B-NU-IS--chhh 2007/prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 29 Jan 2007, 10:25
Post #88


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(Twister @ 29 Jan 2007, 10:00)
Cand am citit titlul topicului am crezut ca e vb de servidirectie pe Berlina, insa... dezamagire, e vb de bara portclaxoane.
*



cam asa se intampla pe topicurile astea .....
ai vreo idee cu servodirectie ?


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 29 Jan 2007, 10:27
Post #89


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(amc @ 29 Jan 2007, 10:07)
radmasa.gif si prima dacie turbo din Bucuresti  cine a avut?
*



securistii - cu motor de r5 gtt
dar cu NOS ? tongue.gif
dar cu compresor ? tongue.gif


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_cosmin_1
post 15 May 2007, 14:35
Post #90


nu stiu


Group: Members
Posts: 309
Joined: 30 June 04
From: Valcea




intrebare noua
e vreo diferenta doar din punct de vedere functional intre urmatoarele doua tipuri? ma refer la faptul ca una e complet rigida si cealalta are articulatie in capete.
Stiu ca varianta cu articulatie e mai universala,se poate da mai usor jos..

Am posibilitatea de a-mi construi amandoua tipurile si trebuie sa aleg varianta finala. Masina este una de mica de dimensiuni, si bara va fi prinsa intre oale.

Multumesc:)

This post has been edited by cosmin_cosmin_1: 15 May 2007, 14:36

Attached thumbnail(s)
bara1.jpg ( Size: 21.39k ) Number of downloads: 139
bara2.jpg ( Size: 54.41k ) Number of downloads: 166


--------------------
Opel Tigra si corsa anii 90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 13:15
Forum Renault