trage greu motorul., in panta ii jale.
trage greu motorul., in panta ii jale.
pes |
22 Apr 2007, 19:57
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 22 April 07 |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TX/1310 TLX
1993 berlina/1987 breack
- HD 06 ULU/HD 02 DAZ
|
|||
STORMTROOPER |
22 Apr 2007, 20:25
Post
#2
|
Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti |
cam asa pateam si eu.vezi in primul rind cum ai bujiile.Daca sunt afumate sau nu.Daca sunt afumate trebuie sa-i reglezi avansul ca merge inecat.Vezi ca s-a mai discutat pe forum.
This post has been edited by STORMTROOPER: 22 Apr 2007, 20:26 |
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
$$ilvviu |
22 Apr 2007, 20:28
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT |
Ai verificat aprinderea? Vezi platina, fisele de bujii...
Scoate fisa de la fiecare bujie pe rand si vezi daca se modifica ceva in functionarea motorului. Daca nu.... e problema pe fisa/bujia respectiva. Capacul delcoului e ok? |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
oviss2006 |
22 Apr 2007, 20:36
Post
#4
|
Oviss Group: Members Posts: 90 Joined: 10 August 06 |
in primul rand verifici presiune la pompa de benzina, filtre benzina inclusiv cel de la intrarea in carb, jigloarele curatate(suflate cu pompa de pneuri), dar cred ca mai sigur ai probleme cu aprinderea: verifici bujiile sa nu fie ancrasate sau ude(le schimbi), platina(o cureti sau o schimbi si apoi o reglezi la 0.35-0.4mm), si daca tot iti face probleme schimbi garniturile dintre carb si galeria de admisie(la acest defect ar trebui sa iti curga benzina pe la axul clapetei de acceleratie), apoi sa schimbi fise, capac delco, pipa distribuitoare, si in ultimul caz bobina inductie. ma ti la curent cu ceea ce faci si rezultatele
This post has been edited by oviss2006: 22 Apr 2007, 20:38 |
--------------------
dacia
libertalogan
1990/1325-2007/1.4mpi
- VL02RIS/VL28GOD
|
|
pes |
22 Apr 2007, 23:54
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 22 April 07 |
bujiile sunt schimbate(bosch),platina ii reglata, delcou ii schimbat ca am avut probleme cu el dar nu e nou si carburatorul ii schimbat ca celalalt curgea.Am sa imi cumpar fise siliconate si am sa curat filtrele si jigleoarele ca acum cateva saptamani am ramas fara benzina(nu merge ceasul indicator) si se poate sa fi tras mizerie de pe fundul rezervorului.Ma asteptam la probleme mai serioase, dar ii bine ca nu is.Am sa reglez si avansu.
|
--------------------
Dacia
1310 TX/1310 TLX
1993 berlina/1987 breack
- HD 06 ULU/HD 02 DAZ
|
|
pes |
23 Apr 2007, 00:15
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 22 April 07 |
As mai avea o intrebare.Se poate sa nu traga bine motorul daca cauciucurile sunt de 165/80 R13?Ca in talon scrie ca trebuie de 155.
|
--------------------
Dacia
1310 TX/1310 TLX
1993 berlina/1987 breack
- HD 06 ULU/HD 02 DAZ
|
|
Muttley |
23 Apr 2007, 06:54
Post
#7
|
__________________ Group: Members Posts: 13.009 Joined: 4 September 04 From: - |
Absolut!
Sunt foarte mari in diametru alea. Pune-i 165/70 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
johny77 |
23 Apr 2007, 22:31
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 11 December 06 |
oricum verifica bine pompa de benzina, curat-o si schimba filtru de benzina
|
--------------------
dacia
1310
1999, berlina
- ms-76-luc
|
|
pes |
23 Apr 2007, 23:47
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 22 April 07 |
Astazi am scos bujiile si primele 2 de catre radiator erau negre iar celelalte 2 aratau binisor.Le-am curatat, platina ii reglata bine dar nu am avut timp sa ajung la un magazin sa imi cumpar siguranta care tine platina ca este cazuta.Probabil am uitat sa o pun data trecuta ca prin delcou nu am gasito.Am scos pe rand fisele si sa cunoscut schimbare la mersul motorului la toate 4.Merge mai bine dar tot nu merge cum ar trebui.Pompa de benzina are presiune pentru ca am dat la cama si a tasnit calumea benzina din furtun.Am observat ca atunci cand accelerez, se misca si clapeta la soc, se impinge mai mult cu el impins la maxim si cu motoru cald.Oare are ceva?
|
--------------------
Dacia
1310 TX/1310 TLX
1993 berlina/1987 breack
- HD 06 ULU/HD 02 DAZ
|
|
$$ilvviu |
25 Apr 2007, 21:15
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT |
daca 2 bujii arata bine si 2 nu se poate ca 2 fise de bujii sa aiba probleme
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
sobolan |
25 Apr 2007, 21:34
Post
#11
|
membru paros... Group: Members Posts: 8.230 Joined: 10 March 06 From: GL |
nu da avansu prea mare.....o sa-ti bata la urcari sau in sarcina.....avansu mare demoleaza motoru'.....
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
galeo |
26 Apr 2007, 07:55
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 2 September 06 |
|
--------------------
dacia
1310
1984
|
|
PaulT |
26 Apr 2007, 13:10
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti |
Daca se misca si clapeta de soc odata cu actionarea acceleratiei nu e bine deloc.Soc tras si motor cald=>cam ceea ce patesti tu:lipsa de putere.Din cauza asta s-ar putea sa ai si bujii negre.Vezi de ce e angrenata de acceleratie si nu o sa mai ai probleme.Bafta.
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
sobolan |
26 Apr 2007, 21:39
Post
#14
|
membru paros... Group: Members Posts: 8.230 Joined: 10 March 06 From: GL |
QUOTE(galeo @ 26 Apr 2007, 07:55) La mine daca nu-i dau avansul mai mare merge prost sau mai exact ,,da in nas'' cum se mai spune;care ar putea sa fie explicatia? sa inteleg ca asa merge bine,nu? dar cand urci in panta si dai pedala in forja nu cumva iti bate avansu? am mai spus si a mai spus si altcineva pe aici : avansu mare demoleaza motoru' ! |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
pes |
27 Apr 2007, 20:11
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 22 April 07 |
nu cred ca de la avans ii da oricum si ala trebuie reglat.Astazi in treapta a 4 a si a 5 a, nu avea putere motorul.Mai sa se opreasca dar la relantiu statea.Am mai mers ceva timp si a inceput si in a 3 a.Am mai mers un pic si mia murit motorul.Nu se alimenta.Dadeam la cama pana se umpea carburatorul, mergea pana se termina din el si se oprea.am schimbat pompa.dar sa dovedit ca nu putea sa traga din rezervor, si am pus un compresor de roti pe gura tevii si am desfundato.Ce trebuie sa fac sa nu mai patesc asa ceva?
|
--------------------
Dacia
1310 TX/1310 TLX
1993 berlina/1987 breack
- HD 06 ULU/HD 02 DAZ
|
|
maseax |
27 Apr 2007, 23:40
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 30 September 05 From: Focsani Vrancea |
Da rezervorul jos si curatal.Nu recomand rezervor nou. In 2 luni a ruginit si s-a spart. In rezervor este o sita dar cred ca a infundat-o rugina.
This post has been edited by maseax: 27 Apr 2007, 23:41 |
--------------------
Renault
Megane2
2005
- VN
|
|
galeo |
30 Apr 2007, 10:14
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 2 September 06 |
QUOTE(sobolan @ 26 Apr 2007, 22:39) sa inteleg ca asa merge bine,nu? dar cand urci in panta si dai pedala in forja nu cumva iti bate avansu? am mai spus si a mai spus si altcineva pe aici : avansu mare demoleaza motoru' ! I-am aflat buba:aveam 2 fise care se smulsesera cu tot cu mufa in care veneau in capacul de delcou;am schimbat capacul de delcou insa acum nu mai pornea deloc,asa ca am schimbat si rotorul ala care da scanteie si totul a fost ok,acum mere brici |
--------------------
dacia
1310
1984
|
|
galeo |
30 Apr 2007, 10:18
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 2 September 06 |
Asa ca iti recomand si tie sa iei de la cineva un capac de delcou si un distribuitor sa vezi daca mere la fel de prost.Nu e de ajuns sa verifici capacul daca e fisurat,el poate avea defecte fara ca sa le poti observa
|
--------------------
dacia
1310
1984
|
|
adrian.peter |
30 Apr 2007, 19:37
Post
#19
|
struggling passionate Group: Members Posts: 23 Joined: 18 March 07 From: București, România |
salut. întradevăr, un rezervor nou e periculos. unele-s făcute la turci și nu au nici o protecție la coroziune. oricum, dacă speli rezervorul să te aștepți la surprize. un cunoscut de-al meu l-a spălat și a observat că e ciur. mai ținea doar din cauza mizeriei de pe fund. în cazul ăsta, dacă e rezervorul original, te sfătuiesc să-l păstrezi și să-l repari prin alămire sau cositorire.
|
--------------------
Dacia
1300
1984
- NT 06 JMT
|
|
sobolan |
2 May 2007, 20:32
Post
#20
|
membru paros... Group: Members Posts: 8.230 Joined: 10 March 06 From: GL |
apropo de bujii....am pus eu de alea in cutie albastra DACIA.....sunt eyQuem(sau cam asa ceva).....sunt de nota 10 !!!
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
pes |
4 May 2007, 23:22
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 22 April 07 |
Am cam rezolvat problemele de la motor dar as mai avea o intrebare.Se poate ca motorul sa nu traga bine si din cauza cutiei de viteze(5 trepte dar nu stiu ce raport si ce cuplu)?
|
--------------------
Dacia
1310 TX/1310 TLX
1993 berlina/1987 breack
- HD 06 ULU/HD 02 DAZ
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th May 2024 - 06:21 |