DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> taxa de prima inmatriculare, cat mai dureaza?

wolf_1637
post 29 Mar 2007, 21:53
Post #61


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 12 January 07




pentru Illusion si Oap acum vad ca voi aveti loganuri...si cred ca va pare rau de alegerea facuta dar asta e...
In legatura cu ce am afirmat eu am vazut la stiri ca s-au facut teste de noxe intre logan si nush ce masina straina euro 3 la sh si loganul a cam "luat-o in barbie" wink.gif
Scuze daca te-am facut sa te simti intepat dar cam asta e realitatea!


--------------------
dacia 1310 1987 tlx - gl 04 ugz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FireChief
post 29 Mar 2007, 22:00
Post #62


Ut ameris, amabilis esto * Fii amabil si o sa fii iubit


Group: Members
Posts: 683
Joined: 3 September 06
From: Bucuresti




QUOTE(wolf_1637 @ 28 Mar 2007, 20:28)
sincer cred ca una din solutii poate nu cea mai eficienta ar fi un meeting in fata parlamentului sau a primariilor din fiecare judet!!!
Jos taxa!!!  pun pariu ca loganul tipla e mai poluant decat o masina straina cu euro 3
*


ciudata potriveala...cum te-ai gindit ca loganul e mai poluant cum au dat astia la stiri un test cu loganul si nu stiu ce masina nedumerire.gif nedumerire.gif nedumerire.gif nedumerire.gif
eu am megane si nu imi pare rau de alegerea facuta....are vreo importanta tipul masinii in stabilirea unor criterii personale si formularea unor opinii???


This post has been edited by FireChief: 29 Mar 2007, 22:03


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5 dci, 100 cp , Luxe Privilege ,Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 29 Mar 2007, 22:04
Post #63


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




in topicul asta nu se discuta cumva despre taxa de prima....??? wacko.gif


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FireChief
post 29 Mar 2007, 22:11
Post #64


Ut ameris, amabilis esto * Fii amabil si o sa fii iubit


Group: Members
Posts: 683
Joined: 3 September 06
From: Bucuresti




ba da ,dar fiind cafenea, unii o mai luam pe aratura....ne scuzati!

This post has been edited by FireChief: 29 Mar 2007, 22:18


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5 dci, 100 cp , Luxe Privilege ,Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 30 Mar 2007, 06:33
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(IsNa @ 29 Mar 2007, 15:28)
[...]
Iar Romanul nu poate tolera sa i se scoata rabla de sub fund, cum zicea cineva "e o NECESITATE"...
(NU, NU, si NU! Masina NU e o necesitate!)



QUOTE(argon @ 29 Mar 2007, 16:17)
ISNA, masina nu e o necesitate? blink.gif  atunci renunta la ea, ca sa ne demostrezi !

Daca masina nu e o necesitate, atunci nici apa curenta, si canalizarea nu e. Cum pot trai atatea sute de mi de oameni cu WC-ul in curte si fara apa in casa, asa poti si tu !



QUOTE(Illusi0n @ 29 Mar 2007, 16:25)
argoane, las-o ca nu se potriveste standardul de civilizatie cu necesitatea de a avea masina. Pentru unii nu este o necesitate masina.

Daca spui ca PENTRU UNII, ai dreptate in a-l admonesta pe argon, altfel insa...
Dar in cazul asta se poate aplica si " pentru unii WC nu e necesitate", caz in care ajungi la un paradox.
In plus, este necesitate sau nu e necesitate, este totusi relativ; eu am explicat un punct de vedere mai sus de ce ar fi necesitate, la care IsNa doar decreteaza ca nu e, ca asa vrea dumnealui. Cine poate "decreta" ca e sa nu? Functie de situatia concreta poti spune ca este sau ba, zic eu.
QUOTE(IsNa @ 29 Mar 2007, 17:21)
[...]NU ARE MASINA. L-am tot descusut, cum se descurca, mi-a raspuns precis la orice intrbare despre transport.
Mentiune: sunt constient ca reteaua de transport in comun din Ro nu e la fel ca in D!

Pai atunci, domnule, de ce mai deschizi discutia despre aplicabilitatea necesitatii in D asupra necesitatii in RO?

This post has been edited by diaconuliviu: 30 Mar 2007, 06:36


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolf_1637
post 30 Mar 2007, 07:35
Post #66


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 12 January 07




este cineva de pe acest topic care aplatit acea "taxa de prima inmatriculare"??
Va astept in continuare cu critici si pareri la adresa taxei si implicit a guvernantilor care au adoptat-o!!!!!
Va multumesc!:d


--------------------
dacia 1310 1987 tlx - gl 04 ugz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 30 Mar 2007, 07:41
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Prigoana? Am citit pe aici "argumentari" pro taxa in stilul Prigoana, nu de alta.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 Mar 2007, 08:04
Post #68


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Lasa-l pa ala , ca si-a luat al treilea avion de curand. La alea se plateste oare taxa de prima inmatriculare?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 30 Mar 2007, 08:44
Post #69


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.724
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(wolf_1637 @ 29 Mar 2007, 22:53)
pentru Illusion si Oap acum vad ca voi aveti loganuri...si cred ca va pare rau de alegerea facuta dar asta e...


si unde ai citit tu asta?
in momentul in care l-am cumparat, Loganul avea un raport dotari/pret mai bun decat orice de pe piata. Eram constient ca nu e prea bine sa-mi cumpar prima serie (cine isi aminteste de primul Pentium stie unde vreau sa bat).
Am preferat ca de cei 3.000 E diferenta pana la un Clio la aproximativ aceleasi dotari sa-mi mobilez apartamentul si sa nu stau ca altii cu casa goala dar cu masina in parcare.

QUOTE(wolf_1637 @ 29 Mar 2007, 22:53)
In legatura cu ce am afirmat eu am vazut la stiri ca s-au facut teste de noxe intre logan si nush ce masina straina euro 3 la sh si loganul a cam "luat-o in barbie" wink.gif


Si la ce post erau stirile astea? La OTV cumva? Atunci e clar.

QUOTE(wolf_1637 @ 29 Mar 2007, 22:53)
Scuze daca te-am facut sa te simti intepat dar cam asta e realitatea!
*



N-ai de ce sa te scuzi. Din pacate realitatea nu e aia care se prezinta la stiri. Iti pot ilustra cu un exemplu de stire, aseara pe Antena 1.
Intro: "a luat foc calea ferata" - eronat, luasera foc traversele
"daca mecanicul locomotivei nu oprea, trenul ar fi sarit in aer" - eronat, reprezentantul CF, ce functie o fi avut el, a zis ca "locomotiva si vagoanele ar fi putut lua foc; din cauza ca locomotivele au rezervoare de motorina"



@diaconuliviu: aici discutam despre necesitatea masinii, nu a WC-ului. Pe cand WC-ul este o necesitate cotidiana pentru toti, masina nu. Sau pe romaneste spus, e musai sa ne kkm, dar nu neaparat sa mergem cu masina.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 Mar 2007, 08:51
Post #70


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




asa cum nu-i musai sa mergi cu masina, te poti kk la fel de bine in curte, la kktoarea cu groapa in pamant.

Nu-ti doresc sa folosesti maxi-taxi, supraaglomerate, cu manele cantand, si mirosuri dubioase, de la cei ce nu stiu ce-i ala sapun, cu soferi inconstienti care cu o mana incaseaza, cu alta vorbesc la telefon, si cu a treia merg cu 130 km/h, sa scoata timp bun wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 30 Mar 2007, 09:00
Post #71


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.724
Joined: 1 November 04
From: sat




ce nu vor unii sa inteleaga e ca nu poti face comparatia intre necesitatea unui WC (care apropo, poate fi si sub forma latrinei in spatele casei in unele locuri) si confortul asigurat de o masina.

Da' pe vremea odiosului cand nu aveau toti masina, nu era tot o "necesitate"? Si au trait multi si fara "necesitatea" astea. Ai mei n-au avut masina cativa ani buni de cand au inceput serviciul, si cu toate astea s-au descurcat si fara. Mai mult, chiar dupa ce si-au cumparat, tata a continuat sa mearga pe jos la serviciu (oricum era aproape) iar mama, din cauza ca nu avea carnet si avea serviciul la dracu-n praznic, prin niste sate de munte, a continuat sa se descurce cum a putut pana cand si-a gasit un serviciu mai aproape de casa.
Da, sunt situatii cand o masina e neaparat necesara, dar de aici pana la "o masina pentru fiecare" e cale lunga si utopica.


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 Mar 2007, 09:02
Post #72


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Dar nu suntem egali? nu au toti acelasi drept la o masina, oricare si-ar permite-o?! sau va e frica ca va ocupa locurile de parcare sau faceti mai mult pana la servici din cauza traficului? ce gandire e si asta?

Unii au nevoie, pentru ca sunt mai speciali probabil...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 30 Mar 2007, 09:05
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(wolf_1637 @ 29 Mar 2007, 22:53)
pentru Illusion si Oap acum vad ca voi aveti loganuri...si cred ca va pare rau de alegerea facuta dar asta e...
.... teste de noxe intre logan si nush ce masina straina euro 3 la sh si loganul a cam "luat-o in barbie" wink.gif

Din cele citite de pe aici am tras concluzia ca majoritatea posesorilor de Logan care regreta ceva este ca nu au luat o versiune superioara si in special AC. Acum stau si ma gandesc ca tu nu ai nici un argument sa afirmi ca noua ne pare rau ca am luat Logan...sau ai? Daca da, spune-l.
In ceea ce priveste testul de noxe, de asemenea ar trebui sa dai date clare ci nu "nush ce masina". Poate au facut o comparatie intre Logan dci si Clio dci si a iesit Clio mai putin poluant? biggrin.gif de asemenea e importanta sursa; daca e la OTV sau ceva similar nu merita sa crezi stirea...

Edit: eu am platit taxa de prima inmatriculare

This post has been edited by OAP: 30 Mar 2007, 09:05


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 30 Mar 2007, 09:06
Post #74


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.724
Joined: 1 November 04
From: sat




@argon:
De la avea drept la o masina pana la a-ti putea permite o masina e diferenta.
Toti avem dreptul la o casa, dar unii au o garsoniera, altii apartament iar altii vila. Unii au cate trei-patru case. Altii n-au nici una, stau cu chirie. Aia ce-ar trebui sa faca, sa iasa-n strada si sa ceara sa scada taxele la materialele de constructii si la mana de lucru? Sau preturile la chirii?

"Unii au nevoie, pentru ca sunt mai speciali probabil..." - si ce vrei sa spui cu asta?

This post has been edited by Illusi0n: 30 Mar 2007, 09:08


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 Mar 2007, 09:09
Post #75


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




adica ce se aude, unii care au masina, dar vorbesc in numele altora, si isi asuma dreptul in a decide cine are si cine nu are nevoie de masina. Asta decide fiecare, nu decidem in numele altora...asta a fost inainte de 1989.

This post has been edited by argon: 30 Mar 2007, 09:10


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 30 Mar 2007, 09:16
Post #76


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.724
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(argon @ 30 Mar 2007, 10:09)
adica ce se aude, unii care au masina, dar vorbesc in numele altora, si isi asuma dreptul in a decide cine are si cine nu are nevoie de masina. Asta decide fiecare, nu decidem in numele altora.
*



Si? m-am opus eu la asta? Chiar am fost de acord, ca fiecare are dreptul la o masina. Aia pe care si-o permit, daca si-o permit. In 1999 puteam sa-mi permit o masina veche, o Dacie pe care nu mi-am cumparat-o insa pentru ca nu era neaparat necesar sa merg cu masina la facultate sau sa merg cu masina din Timisoara pana acasa la ai mei si retur.

Ori unii nu vor sa priceapa diferenta de la necesitate la utilitate/moft si de la a vrea pana la a putea.

Edit: sters din motiv de raspuns corect biggrin.gif

This post has been edited by Illusi0n: 30 Mar 2007, 09:19


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 Mar 2007, 09:18
Post #77


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




m-am opus eu la asta?


A nu se intelege gresit, vorbeam la modul general. Nici mie nu imi convine sa creasca numarul de masini, dar nu poti opri omu' sa-si ia o masina, non euro sau euro5, atata timp cat e legal, dupa legi europene, si corespunde dpdv tehnic si estetic, vina e a celor care nu fac ce ar trebui cu drumurile neincapatoare din tara asta.

This post has been edited by argon: 30 Mar 2007, 09:22


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 30 Mar 2007, 09:23
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Asa cum toti avem dretul la un avion particular si la un iaht la Mediterana, dar nu toti avem posibilitatea.

Tu cam confunzi termenul "a avea dreptul" la ceva, cu "societatea e obligata sa-mi asigure mie" acel ceva in orice forma, si sa suporte consecintele.

Si nu, argon, nu suntem toti egali, asta era invatatura altui regim, poate ti-l amintesti, poate esti prea tanar (?)...
Versiunea acceptata azi e "toti ne nastem cu aceleasi drepturi". Unde ajungem, poate diferi f. mult.

Pe scurt: pt. masina trebuie platit. Pt. ca masina polueaza, ocupa spatiu public, obliga societatea la investitii in drumuri,parcari, etc; si pt. toate astea tu, eu, oricine, daca vrem masina trebuie sa platim: impozit, taxe de poluare, taxe de parcare, taxe de drum, asa ne achitam fata de societate pt. privilegiul de a ne transporta fundurile grase in masina personala nefiind obligati sa impartim spatiul si aerul cu alti oameni.


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 Mar 2007, 09:25
Post #79


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




egali in drepturi nea...la aia ma refeream..si platim toate taxele, cine a zis ca vrea masina dar nu vrea sa plateasca darile? (exceptand taxa de prima inmatriculare, care este subiectul topicului)


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 30 Mar 2007, 09:33
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Illusi0n @ 30 Mar 2007, 08:44)
s[...]
@diaconuliviu: aici discutam despre necesitatea masinii, nu a WC-ului. Pe cand WC-ul este o necesitate cotidiana pentru toti, masina nu. Sau pe romaneste spus, e musai sa ne kkm, dar nu neaparat sa mergem cu masina.

Asa cum am spus in acel post ca poate trebuie sa fac o naveta si ca acel timp de asteptare in frig, ploaie, in picioare ar periclita o stare de sanatate, costurile navetei fiind aceleasi in ambele situatii - si o spun din fapt concret - imi mai spui ca masina e moft? Daca da, explica-mi cum se poate face ACUM, LA NOI, o naveta civilizata, fara timpi de asteptare mari, fara stat in ploi, inghesuiala, in picioare, etc?

LE: o sa-mi spui ca nu are relevanta, ca se discuta de masini; ba are:nu poti impune ceva cind nu ai alternativa VIABILA la acel ceva.

QUOTE(Illusi0n @ 30 Mar 2007, 09:06)
@argon:
De la avea drept la o masina pana la a-ti putea permite o masina e diferenta.
Toti avem dreptul la o casa, dar unii au o garsoniera, altii apartament iar altii vila. Unii au cate trei-patru case. Altii n-au nici una, stau cu chirie. Aia ce-ar trebui sa faca, sa iasa-n strada si sa ceara sa scada taxele la materialele de constructii si la mana de lucru? Sau preturile la chirii?
[...]

Atunci ce ai propune? Conform "logicii" necesitatii taxei de prima inmatriculare, sa se bage taxa de prima construire a unei case, cu cit casa e mai din chirpici sa fie taxa mai mare? Sau impozite mai mari pe ea, "sa se <<incurajeze>> constructia caselor mari"?

Si iar intreb: ce e mai putin poluant? Un non euro-cu care pot sa circul in continuare sau un E2 SH?


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolf_1637
post 30 Mar 2007, 11:10
Post #81


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 12 January 07




Pentru Oap despre testul cu noxele l-am vazut pe pro tv si nu s-a specificat marca masinii second hand pentru a nu face reclama....si se discuta tot pe tema taxei de prima inmatriculare in acel reportaj!!

This post has been edited by wolf_1637: 30 Mar 2007, 11:10


--------------------
dacia 1310 1987 tlx - gl 04 ugz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 30 Mar 2007, 11:24
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




@wolf: Este posibil ceea ce spui tu. Dar faptul ca nu au precizat marca masinii te baga intr-o ceata totala. Apoi ar mai fi importante si valorile, deoarece [pot fi valori mai bune la una sau la cealalta si amandoua masinile sa fie in parametrii...


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 Mar 2007, 11:37
Post #83


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




probabil au comparat un Logan E3 cu un SH E4, sau cu un SH tot E3 dar la 1000 cc.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 30 Mar 2007, 12:05
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




"Testul" ala e irelevant, pt. ca nu de masini E2 ne temem noi.
Noi ne temem de vechituri care se sumpara cu 1000E. Si nu puteti spune ca daca "se da liber", in Ro se vor aduce doar masini de la E2 in sus. Atunci inca n-ar fi problema, dar se vor aduce cu zecile de mii vechituri <1000E, cu motoare varza si tablele ruginite.
Uitati-va la ce trece spre Bulgari. Majoritatea sunt rable care cara rable. Am vazut dube cu peretii gauriti de rugina in care erau indesate cate o masina culcata pe latura, care arata in asa hal ca nu se mai vede daca o rastorni. Am vazut camion preistoric incarcat cu o camoineta numai rugini pe care era cocotat un Golf1. Eu sincer ma si mir UNDE le mai gasesc in Europa, cred ca pe la schrot-uri, ca pe strazi nu prea vezi asa ceva. Astea se vor aduce cu miile daca se da liber.
O masina buna aduci si acum mai ieftin decat inainte de aderare (cu vama!), doar rablele sunt blocate cu adevarat.

This post has been edited by IsNa: 30 Mar 2007, 12:06


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tossi
post 30 Mar 2007, 12:51
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




QUOTE(IsNa @ 30 Mar 2007, 13:05)
"Am vazut camion preistoric incarcat cu o camoineta numai rugini pe care era cocotat un Golf1.



Daca ''pachetul'' era structurat in modul in care zici tu, crezi ca masinile respective le mai si inmatriculau? sau le aduceau pentru piese?
P.S. pentru camioane nu se plateste taxa de inmatriculare. nu?

Masina nu este un lux ci o NECESITATE tot mai mare.


--------------------
Renault Megane 1.5 dci 2004 - B6SSSS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 30 Mar 2007, 13:13
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Piese care vor folosi la mentinerea in circulatie a unor rable care trebuiau topite de mult.

Ceea ce-mi aminteste: care ar mai putea fi ratiunea mult aclamatului program "rabla", pe care statul cheltuie o caruta de bani din impozitele noastre, daca in acelasi timp am permite aducerea in tara a zeci de mii de rable din afara. Observati absurdul situatiei: merg in spania si-mi aduc o rabla cumparata cu 300E, si la anul o bag la "program" primind pe ea 1000E din impozitele cinstitului cetatean Roman. Pai numitului cetatean ii convine ca banii lui sa fie dati pe curatirea de rable a regatului Spaniei?

This post has been edited by IsNa: 30 Mar 2007, 13:14


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 30 Mar 2007, 13:18
Post #87


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Nu cred ca are importanta faptul ca masina este un moft sau o necesitate.
Important este faptul sa iti permiti sa ai masina. Si prin asta, repet a nu stiu cata oara, trebuie sa ii respecti pe ceilalti, nu sa iti bati joc de sanatatea lor.

Uitati-va la exemplele concrete.

Iti iei un passat sh (cum zicea cineva) .. ok .. il iei cu o suma modica (sa zicem 6000 euro) mai dai 3000 pe taxa de imnatriculare => ai passat la 9000 euro .. cat un logan ..
Problema care ii macina pe multi insa este: " pai daca eu dau 500 de euro pe o masina de ce trebuie sa mai dau inca 3000 de euro pe taxa ? ca doar e mai mare taxa decat masina!" ... rapunsul la intrebarile astora ar fi : daca iti iei harb, trebuie sa ti-l permiti, altfel, ciocul mic si joc de glezne.

E adevarat, toti suntem egali in drepturi. Dar asa cum toti avem dreptul sa avem masina, tot la fel toti avem dreptul de a respira aer curat ... si cei care vor sa isi ia harburi de 500 de euro din "vest" imi suprima mie dreptul asta.

Zicea cineva ca din cauza taxei el va continua sa mearga cu masina curenta care poate polueaza mai mult decat cealalta.
Raspuns: eu prefer sa vad 10 dacii vechi non-euro pe strada decat 100 de harburi vestice, tot non-euro.

Dar, asta e doar parerea mea ..


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinakes
post 30 Mar 2007, 13:42
Post #88


X


Group: Members
Posts: 341
Joined: 24 March 06
From: X




Eu cred ca ideea de baza este ca trebuie sa nu se aduca toate rablele !

Dar legea e ( ca si majoritatea celorlalte legi romanesti ) ambigua si este clar ca doar jumatate de idee a guvernantilor a fost buna , au impiedicat aducerea rablelor dar in acelasi timp si-au ajutat si importatorii !

Pe de alta parte nici nu prea ai cum sa pui taxa doar pe anumite categorii de masini , in speta mai jos de E3 pentru ca atunci discriminarea ar fi si mai evidenta.

Legea in esenta este buna dar data prost sau mai bine spus gandita prost.

Eu cred ca aceasta problema a rablelor se putea reglementa cel mai bine din impozite si nu de anul asta ci de cativa ani , se impunea o taxa si se mentiona ca aceasta va creste in fiecare an cu invechirea masinii, astfel se rezolva si problema schimbarii parcului auto national.

Daca vrei o masina atunci trebuie sa iti permiti sa o intretii si sa iti permiti sa platesti pentru ea taxele si impozitele aferente !

Cu ocazia asta se decideau destui oameni daca masina e o necesitate sau doar un moft!


--------------------
X X X - X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROK
post 30 Mar 2007, 13:55
Post #89


Membru incoruptibil


Group: Members
Posts: 226
Joined: 10 November 06
From: Bucuresti




este o lege tampita

- inainte de 2007 aduceai masina sh dar nu mai veche de 8 ani - cu euro3.
- puteau sa lase aceeasi lege dar cu minim euro 2 dar cu o verificare riguroasa la RAR si ITP.
- bun nu aducem harburi dar ce facem cu camioanele vechi care polueaza ? de ce nu impune o lege si pt. firmele care folosesc harburi?
- daca cei de la ITP si-ar face treaba ca lumea nu ar mai exista harb in romania.


--------------------
dacia solenza 2004 scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 30 Mar 2007, 14:12
Post #90


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.724
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(diaconuliviu @ 30 Mar 2007, 10:33)
Asa cum am spus in acel post ca poate trebuie sa fac o naveta si ca acel timp de asteptare in frig, ploaie, in picioare ar periclita o stare de sanatate, costurile navetei fiind aceleasi in ambele situatii  - si o spun din fapt concret -  imi mai spui ca masina e moft? Daca da, explica-mi cum se poate face ACUM, LA NOI, o naveta civilizata, fara timpi de asteptare mari, fara stat in ploi, inghesuiala, in picioare, etc?


Daca ai neaparat nevoie de o masina, cumpara masina pe care ti-o permiti, non-euro sau euro x. Daca nu-ti permiti o masina, faci naveta cum poti. Cunosc oameni care au facut si unii care fac naveta cu autobuzul sau cu autostopul, ii compatimesc sincer, dar asta nu inseamna sa demaram un program "o masina pentru fiecare". Pentru ca sunt oameni care ar putea sa cumpere o masina cu 500 E (norma Euro 1-2(-3) ) si sa nu aiba bani sa o intretina. Sa vezi atunci cresterea numarului de accidente.
Si mie mi-ar place sa-mi plimb fundu-n BMW x5 ca e mai comod si mai sigur decat Loganul, dar asta-mi permit deocamdata. Cand mi-oi permite un Volvo XC 90 si o sa se justifice achizitia, o s-o fac.

QUOTE(diaconuliviu @ 30 Mar 2007, 10:33)
LE: o sa-mi spui ca nu are relevanta, ca se discuta de masini; ba are:nu poti impune ceva cind nu ai alternativa VIABILA la acel ceva.
Atunci ce ai propune? Conform "logicii" necesitatii taxei de prima inmatriculare, sa se bage taxa de prima construire a unei case, cu cit casa e mai din chirpici sa fie taxa mai mare? Sau impozite mai mari pe ea, "sa se <<incurajeze>> constructia caselor mari"?

Si iar intreb: ce e mai putin poluant? Un non euro-cu care pot sa circul in continuare sau un E2 SH?
*



Constructia casei se taxeaza si aia, avand nevoie de autorizatie de constructie, proiect etc etc etc, altfel, cum avem toti dreptul la o casa se vor inmulti cocioabele din chirpici iluminate cu gaz lampant in care nu exista WC si apa curenta. Doar avem toti dreptul la o casa, nu? Oricum exista multe si nu cred ca statul roman traieste din impozitul pe cocioabe.

In legatura cu incurajarea constructiei de case in general, da, exista niste programe (anemice intr-adevar) care incurajeaza asta. Cat despre casele mari, numai la romani se construiesc case mari a-mboulea, doar pentru a arata respectivul celorlalti ca "s-a ajuns". Dupa care se plange ca incalzirea e scumpa (pai e scumpa, ca in loc sa faci izolare termica ai preferat piscina interioara), ca e impozitul mare (daca ai construit casa cu 16 camere, 4 bai, 2 bucatarii, piscina si sauna, si avand 640 mp "utili" e normal). Pentru ca romanu' vrea mereu sa epateze si sa iasa-n evidenta. Cu casa, cu mobilul, cu ghiulul, cu lantul de aur si cu masina.

QUOTE(wolf_1637 @ 30 Mar 2007, 12:10)
Pentru Oap despre testul cu noxele l-am vazut pe pro tv si nu s-a specificat marca masinii second hand pentru a nu face reclama....si se discuta tot pe tema taxei de prima inmatriculare in acel reportaj!!
*


Dar s-a specificat ca se compara cu Dacia Logan. Insa cum in acceptiunea unora dintre romani "Dacia nu e masina", nu s-a considerat reclama cand au pomenit-o. Buna miscarea, mesajul e negativ, dar se vorbeste despre masina. Mai mult, nici nu s-a facut testul cu o masina noua, ci cu una a vreunui voluntar racolat pe strada. Ca sa punem capac, probabil si capacitatile cilindrice ale celor doua masini testate erau diferite.

QUOTE(Liviu @ 30 Mar 2007, 14:18)
Nu cred ca are importanta faptul ca masina este un moft sau o necesitate.
Important este faptul sa iti permiti sa ai masina. Si prin asta, repet a nu stiu cata oara, trebuie sa ii respecti pe ceilalti, nu sa iti bati joc de sanatatea lor.

[...]

E adevarat, toti suntem egali in drepturi. Dar asa cum toti avem dreptul sa avem masina, tot la fel toti avem dreptul de a respira aer curat ... si cei care vor sa isi ia harburi de 500 de euro din "vest" imi suprima mie dreptul asta.

Zicea cineva ca din cauza taxei el va continua sa mearga cu masina curenta care poate polueaza mai mult decat cealalta.
Raspuns: eu prefer sa vad 10 dacii vechi non-euro pe strada decat 100 de harburi vestice, tot non-euro.
[...]
*



Mai mult decat atat, cel care isi va cumpara cu 500 E o masina sh probabil nu va avea bani sa o mentina intr-o stare tehnica corespunzatoare. Dar daca se intampla Doamne fereste un accident, ce zice romanu'? "Ceasu' rau". In schimb, daca ar fi implicata o Dacie ar zice "au murit ca erau in Dacie, cutare marca ar fi rezistat mai bine".
Ca si Liviu, prefer o Dacie non-euro bine intretinuta decat orice alta marca Euro x si tratata doar cu "apa si talpa".


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
11 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th July 2025 - 14:28
Forum Renault