resetare ceas bord din senin, proble de electrica?
![]() ![]() ![]() |
resetare ceas bord din senin, proble de electrica?
edy99 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 703 Joined: 7 June 11 From: Constanta (CT) - Petrila (HD) ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Solenza Scala;
Renault Laguna 2 Initiale Paris;
2003 / 2003;
- XX XX DOD_XX XX LOL 100% adrenaline
|
|||
red_runner |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 17 March 15 ![]() |
Salut , si eu aveam aceleasi sintome cand am avut borna de minus crapata in doua . Aparent facea contact ,dar la pornire cand era nevoie de mai multa putere , intrerupea circuitul si reseta ceasul si aparent pentru 1 secunda nu mai aveam curent la nimic. Si cum zicea si edy99 verifica firul de masa ce vine de pe baterie .
|
--------------------
DACIA
Solenza
2004 - confort - 1.4 MPI
- XX 06 XXX
|
|
GabrielD |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 May 09 From: Pitesti ![]() |
Am verificat ochiul magic al bateriei, este negru - baterie descarcata.
Am desfacut fisele, am frecat cu o perie de sarma si smirghel bornele bateriei si fisele, le-am uns cu putina vaselina le-am strans bine la loc. Am verificat firele care pleaca de la borna minus a bateriei si sunt bine legate de caroserie si cutia de viteze, nu le-am desfacut. Am pus contactul din nou, dat la demarou, aceleasi simptome, inclusiv martorul de ABS care se aprinde si ramane aprins, la fel martorul de dezactivare airbag pasager. CD playerul nu mai merge acum deloc, cu/fara cheie sau contact. Am verificat traseele firelor de sub capota si din cutia cu relee si sigurante, nu sunt roase sau smulse. Ce sa fac mai departe? |
--------------------
Dacia
Logan
2006 LaureatePlus(ABS) 1.4 MPI
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
Curata si legaturile la caroserie.
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
Daca ochiul magic este negru trebuie alta baterie...
|
--------------------
...
...
...
|
|
cris06 |
![]()
Post
#36
|
![]() Mester Group: Members Posts: 597 Joined: 7 October 08 From: Iasi ![]() |
La servis, cand ti-au montat bateria noua, au verificat si curentul consumat de masina in standby? Este foarte important! Deasemenea, exploatare autovehiculului pe distante f scurte, cu porniri dese, favorizeaza incarcarea ineficienta a bateriei.
|
--------------------
Daewoo
TF19Y Cielo Exe Plus, E3/ GPL BRC 24-11 SEQ/
2006
- IS.06.---
|
|
GabrielD |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 May 09 From: Pitesti ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri!
Nu ma asteptam sa porneasca cu bateria descarcata, am scris asta mai sus ca sa subliniez ca martorii de bord de ABS si airbag ramaneau aprinsi, daca asta are vreo importanta, daca asta semnifica cumva ca problema cu pierderea de curent e de la aceste dispozitive. Bateria e aprope noua, nu are cum sa fie stricata, pierde curent pe undeva sistemul electric, adica este un consumator ascuns care dreneaza curent din baterie, cred, altfel nu imi explic. Insa ieri cand nu a pornit prima data era verde ochiul magic, asa ma si asteptam sa fie doar e aproape noua. Si nu am insistat cu pornirea sau alti consumatori. Si iata ca pana azi s-a descarcat pana s-a facut negru. Bineinteles ca o voi incarca, dar azi chiar nu am avut timp si la ora asta toate magazinele sunt inchise, dar maine la prima ora imi cumpar cabluri si o sa o incarc de la masina unui vecin. Apoi o sa masor curentul cu testerul respectiv, sper sa gasesc sa il cumpar. Problema e cum imi dau seama pe unde se pierde curent?! Scot sigurantele pe rand? Alta metoda? Banuiesc ca trebuie eliminati pe rand posibilii consumatori, dar cum? Maine o sa curat si legaturile la caroserie. La servis, anume AMAT Pitesti, mi-au vandut bateria aceasta Rombat de 60Ah cu 420 lei. Eram presat sa plec si am luat-o, desi mi s-a parut mult. Nu au verificat nimic, am stat langa masina. Dar cand am fost sa semnez hartiile mi-a spus ca a verificat. Dupa aceea m-am mai interesat cat costa bateria respectiva, desi stiam ca in urma cu 3 ani platisem 320 lei pe una identica la alt service. Am aflat ca tot cam atat costa si i-am amenintat ca ii dau in judecata, si pentru altceva. Seful de service m-a sunat si mi-a dat 100 lei inapoi, spunand ca a fost o eroare. Cautand acum certificatul de garantie printre hartiile de la ei tocmai ce am constatat ca NU E. Deci nu mi-au dat nici certif de garantie. Maine sun la Rombat, la Dacia, la ANPC, la avocat. De data asta chiar ii dau in judecata. This post has been edited by GabrielD: 3 Nov 2015, 20:27 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 LaureatePlus(ABS) 1.4 MPI
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
QUOTE(GabrielD @ 3 Nov 2015, 20:26) Multumesc pentru raspunsuri! Nu ma asteptam sa porneasca cu bateria descarcata, am scris asta mai sus ca sa subliniez ca martorii de bord de ABS si airbag ramaneau aprinsi, daca asta are vreo importanta, daca asta semnifica cumva ca problema cu pierderea de curent e de la aceste dispozitive. Bateria e aprope noua, nu are cum sa fie stricata, pierde curent pe undeva sistemul electric, adica este un consumator ascuns care dreneaza curent din baterie, cred, altfel nu imi explic. Insa ieri cand nu a pornit prima data era verde ochiul magic, asa ma si asteptam sa fie doar e aproape noua. Si nu am insistat cu pornirea sau alti consumatori. Si iata ca pana azi s-a descarcat pana s-a facut negru. Bineinteles ca o voi incarca, dar azi chiar nu am avut timp si la ora asta toate magazinele sunt inchise, dar maine la prima ora imi cumpar cabluri si o sa o incarc de la masina unui vecin. Apoi o sa masor curentul cu testerul respectiv, sper sa gasesc sa il cumpar. Problema e cum imi dau seama pe unde se pierde curent?! Scot sigurantele pe rand? Alta metoda? Banuiesc ca trebuie eliminati pe rand posibilii consumatori, dar cum? Maine o sa curat si legaturile la caroserie. La servis, anume AMAT Pitesti, mi-au vandut bateria aceasta Rombat de 60Ah cu 420 lei. Eram presat sa plec si am luat-o, desi mi s-a parut mult. Nu au verificat nimic, am stat langa masina. Dar cand am fost sa semnez hartiile mi-a spus ca a verificat. Dupa aceea m-am mai interesat cat costa bateria respectiva, desi stiam ca in urma cu 3 ani platisem 320 lei pe una identica la alt service. Am aflat ca tot cam atat costa si i-am amenintat ca ii dau in judecata, si pentru altceva. Seful de service m-a sunat si mi-a dat 100 lei inapoi, spunand ca a fost o eroare. Cautand acum certificatul de garantie printre hartiile de la ei tocmai ce am constatat ca NU E. Deci nu mi-au dat nici certif de garantie. Maine sun la Rombat, la Dacia, la ANPC, la avocat. De data asta chiar ii dau in judecata. Bateria noua? Ce date are inscriptionate pe partea superioara? Probabil ca statea de foarte de mult timp prin rafturi...iar faptul ca avea ochiul megic verde e irelevant - el este alimentat de la 2 celule intre celelalte putind exista intreruperi...iar pretul ala iti iei Varta sau Bosch Silver... Userul Bygy iti poate da mai multe detalii... |
--------------------
...
...
...
|
|
GabrielD |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 May 09 From: Pitesti ![]() |
Pe parte superioara a bateriei scrie, in plastic: A147CC, probabil seria, si pe o eticheta lipita: 6001547710 B326UE8 X1 RENAULT GROUP MADE IN ROMANIA. OCHI MAGIC etc.
Azi am cumparat cabluri de pornire cu 27 lei si multimetru digital cu 50 lei. Am masurat tensiunea la borne: 5,95 V. Curent in stand by: 59 mA Am scos radioCDul, il banuiam. Tensiunea la borne: 6,47 V. Curent in stand by: 52 mA. Asta o fi vinovatul? Maine un vecin o sa imi dea curent de la masina lui si sper sa o pornesc. (Nu stiu daca a fost chiar standby, ca nu am incuiat-o) Ar putea fi de vina releul de incarcare al bateriei?! |
--------------------
Dacia
Logan
2006 LaureatePlus(ABS) 1.4 MPI
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
http://www.daciaclub.ro/Cod-baterie-ROMBAT-t34646.html
https://www.google.ro/search?q=data+fabrica...AhWma3IKHdELCD8 ciudat codul ala...dupa cum se zice pe forum 2007? cam veche... |
--------------------
...
...
...
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(GabrielD @ 4 Nov 2015, 21:57) Azi am cumparat cabluri de pornire cu 27 lei si multimetru digital cu 50 lei. Am masurat tensiunea la borne: 5,95 V. Curent in stand by: 59 mA Am scos radioCDul, il banuiam. Tensiunea la borne: 6,47 V. Curent in stand by: 52 mA. prima data incarci bateria pe un redresor minim 24h maxim 36 apoi repeti masuratorile apoi pornesti motorul si verifici tensiunea la bornele bateriei trebuie sa fie in jur de 14,4 bagi consumatori (faruri aeroterma , etc ) masori din nou nu trebuie sa scada mai mult de 13,8 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
GabrielD |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 May 09 From: Pitesti ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri.
Ultima tensiune luata 6,76 V. Sunt 5 grade afara, am invelit bateria cu multe carpe, sa nu inghete. Maine voi cauta redresor si la alte magazine, azi nu am gasit la magazinele de piese auto si scule. 5 Nov 2015, 10:43: Azi dimineata tensiunea la borne era 7,13 V. Am conectat-o cu cabluri la alta masina si a pornit imediat. Am tinut motorul pornit 30 minute. In acest timp, tensiunea la borne a fost initial 14,3 V, apoi a scazut pana la 13,89 V, fara consumatori. In timp ce mergea motorul am pus faza scurta - 13,85 V. Am pus faza lunga, faruri ceata, aeroterma la maxim - 13,46 V. Am oprit motorul -12,65V. Ochiul magic- tot negru. Dupa 40 minute am verificat tensiunea la borne cu motorul oprit - 12,33 V. Am pornit motorul - 14.01 V initial, dupa 20 minute in care a mers aerotema, apoi am oprit-o si apoi arata 13.85 cu motorul pornit. Am oprit motorul - 12,68 V. Ochiul magic - negru. Am incercat sa scot doapele de pe surf superioara a bateriei sa verific nivelul dar nu ies - trebuie desurubate cu ceva? Am desfacut borna minus, am masurat curentul, fara sa incui masina, 0.85 A, dar variabil. Am desfacut ambele borne tensiune in baterie 12,62 V. Am lasat-o asa, am incuiat cu cheia. Voi verifica peste 30 min sa vad daca a scazut tensiunea. In starea in care e acum mai are rost sa o mai pun pe redresor? De ce nu se face verde ochiul magic? This post has been edited by GabrielD: 5 Nov 2015, 10:43 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 LaureatePlus(ABS) 1.4 MPI
|
|
andutu |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
Orice lucru nou poate fi stricat.Ochiul ala magic e fix pix in general se ia dupa tensiunea de la bornele bateriei dar chiar si asa daca misti de baterie o sa vezi ca se tot schimba verde / alb /negru.Cel mai sigur e cu aparatul de masura.
Poti sa ai 12.7v la baterie dar capacitatea ei sa fie aproape de0 Consumul 0.85A este normal nu are cum sa iti descarce bateria. Daca tensiunea la borne a ajuns la 6.76 sigur are probleme bateria. This post has been edited by andutu: 5 Nov 2015, 16:19 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
are rost sa mai repet partea cu incarcarea pe redresor !!!!????
ai bateria descarcata , ochiul ala masoara densitatea electrolitului , ala nu se face verde in 15-20 -30-1 ora de functionat motorul , si in continuare vei avea probleme cu bateria 0,85A este mult trebuie sa fie undeva la 0,05A cind masori lasa aparatul conectat mai mult timp , 1-3 min , sa ai toate usile inchise si portbagajul becurile din interior stinse daca vrei sa iei alta baterie nu ai decit.......... |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
GabrielD |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 May 09 From: Pitesti ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri.
Mi-am cumparat redresor de 10 A, cu 125 lei de la Auchan, la ora 13 cand am pus-o la incarcat tensiunea era 12,6 V inainte sa il bag in priza, dupa ce l-am bagat in priza, redresorul arata 15 A. Acum la ora 20 arata 10 A si tensiunea la borne e de 15 V - e prea mare ca tensiune de incarcare?! Magicul ochi e inca negru, il mai controlez maine dimineata. Dupa ce se incarca complet bateria voi relua testele, de data asta respectand toate etapele de a caror importanta imi dau seama cum (dupa ce am incuiat-o si am desfacut borna minus ca sa pun testerul a pornit alarma......- trebuia invers). This post has been edited by GabrielD: 5 Nov 2015, 20:41 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 LaureatePlus(ABS) 1.4 MPI
|
|
andutu |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
Dar eu nu inteleg daca bateria zici ca e noua, garantie nu exista?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
GabrielD |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 May 09 From: Pitesti ![]() |
Nu mi-a dat certificatul de garantie, asta s-a intamplat la un service autorizat Dacia, la AMAT Pitesti, unde mi-au vandut baterie Dacia Rombat 60Ah cu 420 lei. Mi-a spus ca are 2 ani garantie, dar printre hartii nu era certificatul.
Vreau sa vad cum se comporta bateria si apoi ma duc peste ei din nou. 5 Nov 2015, 23:41: Tocmai am verificat: Redresorul e usor calai, caldut, arata tot 10 A. Bateria e rece, s-a amplificat putin zgomotul de bule, ochiul magic a inceput sa se inverzeasca, e verde inchis, are 15,31 V. Redresorul e acesta: http://www.rogroup.ro/ro/catalogue/details/323/253 Am incercat si functiunea baterie plina(neagra), nu stiu cum se cheama, e butonul din mijloc. Am observat ca s-a amplificat zgomotul in redresor, tensiunea a crescut la 15,50V si redresorul arata 11A. Am comutat inapoi pe baterie descarcata (alba) sau ce o insemna. Am lasat geamurile larg deschise, probabil frigul va incetini procesul de incarcare. 6 Nov 2015, 08:38: Azi la ora 7.00, dupa 18 ore, dupa ce toata noaptea geamurile au fost larg deschise, bateria era rece, ochiul magic verde, nu verde deschis ca inainte, avea 15,5 V si se auzea un zgomot usor de bule. Redresorul era rece, arata 10 A. L-am oprit, o voi monta pe masina chiar daca e partial incarcata, se va mai incarca si pe masina. Cand va stationa mult masina voi scoate fisele de la baterie ca sa previn o descarcare accidentala. Daca e cazul mai pun diseara bateria la redresor. This post has been edited by GabrielD: 6 Nov 2015, 08:38 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 LaureatePlus(ABS) 1.4 MPI
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#48
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Pai cu 125 de lei redresoru + 50 de lei testeru, mai pui 50 de lei si iei baterie noua, cu garantie plus ca scapi si de bataia de cap. Pt Solenza am luat Caranda cu 220 de lei, 2 ani garantie. Nu prea ai facut afecere....
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cind o baterie este incarcata curentul de incarcare scade undeva la 1-2A
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
QUOTE(Iulikk @ 6 Nov 2015, 11:07) Pai cu 125 de lei redresoru + 50 de lei testeru, mai pui 50 de lei si iei baterie noua, cu garantie plus ca scapi si de bataia de cap. Pt Solenza am luat Caranda cu 220 de lei, 2 ani garantie. Nu prea ai facut afecere.... N-auzi ca a dat 420 de lei pe baterie? Cu toti banii isi lua un agm... |
--------------------
...
...
...
|
|
andutu |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
zgomotul ala de bule e din baterie? daca da inseamna ca fierbe si atunci e semn ca baterie nu e buna sau a stat prea mult la incarcat.
Carandele sunt bune , te duci cumperi aia iti pune analizatorul pe ea dupa care iti da factura garantia si iti ataseaza hartia de la analizator. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
GabrielD |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 May 09 From: Pitesti ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri.
Pe redresor arata 15,5 V si 10 A. Dupa ce am deconectat-o de la redresor arata 12,9 V. Am pus-o pe masina, am pornit motorul, fara consumatori, arata 14,65 V. Am plecat am mers circa 40 de minute, am oprit motorul, am scos fisele, arata 12,9 V. A stat 5 ore fara fise, de teama sa nu se descarce accidental. Am masurat tensiunea inainta sa pun din nou fisele: 13,1 V. Am pus fisele: 12,89 V. Ochiul magic e de un verde intens acum. Se strica ceva daca tensiunea e 12,9 V in loc de 12,6 V ?! Parca nu imi vine sa o descarc intentionat acum, dar daca trebuie... |
--------------------
Dacia
Logan
2006 LaureatePlus(ABS) 1.4 MPI
|
|
andutu |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
nu se strica, o sa se stabilizeze
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
bion |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Oare mersul la vanzator si cerut garantia e dificil? Din cate stiu eu e dificil daca ai montat bacteria fara sa ai hartiuta de la serviceul recomandat de ei pentru montare verificare. Cand ai aia se completeaza garantia. Altfel cineva a facut o manarie si altcineva a fost fraier.
PS Intr-un singur loc nu mi-au cerut hertiuta dar mi-au luat bacteria veche si cativa lei pentru reciclare ![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
GabrielD |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 31 May 09 From: Pitesti ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri si pentru cele 2 linkuri catre topicuri mai vechi. Voi citi ce scrie acolo.
La incarcare zgomotul de bule era ca la o bere proaspat desfacuta, nici pe departe ca la un ibric, multumesc pentru precizari. Inseamna ca nu a fiert bateria mea. Cand am deconectat-o de la redresor, dupa 18 ore, curentul era tot de 10 A. Voi cauta sa vad pe unde pierde curent, daca nu imi dau seama merg la service. Dupa ce mi-au vandut o baterie de duzina, fara certificat de garantie, cu 420 lei, nu mai am incredere in ei. E vorba de service AMAT Pitesti. Nu mi-au spus ca trebuie sa revin pentru testarea bateriei ca sa imi dea garantia. In schimb, dupa ce le-am spus ca ii dau in judecata pentru altceva, m-a sunat sa ma duc sa recalculeze pretul si mi-a dat inapoi 100 lei. In urma cu trei ani, la Mavexim Targoviste, mi-a dat garantia o data cu bateria cand au montat-o. La fel si unei rude. Aseara dupa un drum de 2 ore tensiunea era 12,8 V cu motorul oprit. Nu am mai scos fisele. Azi dimineata era 12,6 V. Apoi dupa 2 drumuri scurte era 12,8 V. Ochiul magic e verde deschis intens acum. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 LaureatePlus(ABS) 1.4 MPI
|
|
ramsen |
![]()
Post
#57
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
@GabrielD, eu nu inteleg unde este problema la baterie in afara ca nu ai primit garantia si a costa 420 lei?? Orice baterie statuta si nefolosita mai mult timp dupa ce este pusa pe o masina si alternatorul incarca in parametrii corecti o sa auzi niste bulburuci in ea pentru ca in timpul asta acidul din baterie incepe sa se formateze.Asa ca stai linistit si nu te mai agita atat ca nu patesti nimic la baterie sau la masina ca iti face tie bulburuci sau altele.Bateria ta abia acum se formateaza cum trebuie si multumestei alternatorului ca il ai bun si incarca super frumos.Era mai rau daca dupa un timp lasata pe masina si dadeai sa pornesti sa nu se invarta electromotorul,aici era o adevarat problema tinand cont de pretul pe care l ai dat pe baterie.Asa ca nu te mai alarma atat si multi km sa faci cu bateria asta...SUCCES
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 19:33 |