DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Geam electric cu 30 RON !

paulca
post 26 Mar 2007, 11:51
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 16 March 07
From: medias




E facut din : motoras stergator de parbriz ( 10 RON ) , doua pinioane de bicicleta cu lant ( 10 RON ) si cena maruntisuri, relee cabluri etc ( 10 RON )
Daca vreti poze si detalii tehnice , se rezolva !
Functioneaza de 1 an jumate fara probleme


--------------------
dacia 1310+GPL - sb03kfs 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Mar 2007, 11:57
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




1)Cate montaje ai facut, inafara de masina ta?
2)Esti din Sibiu?
3)cu pinioanele si lantul prin usa, nu zdrangane?
4)Poti pune poze aici pe topic sa vada toata lumea.


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulca
post 26 Mar 2007, 12:09
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 16 March 07
From: medias




Am facut doar pt mine pe usile din fata
Motorasele sint SH -scuze de deruta
Sint din Medias
Nu zdranganr deloc nu se aude nimic , lantul trebuie sa fie intins
Miine aduc pozele de acasa si incerc sa le pun si dau si explicarii pe poza


--------------------
dacia 1310+GPL - sb03kfs 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 26 Mar 2007, 12:15
Post #4


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Timpii de urcare si coborare??? unsure.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Supapa_jR
post 26 Mar 2007, 12:31
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 685
Joined: 18 October 05
From: Bucuresti




of...nu crezi ca era mai simplu pe curea ??? si mai silentios? in ce usa ai bagat pinioanele??in usa de RABA?


--------------------
Cagiva STX 350 / 30cp Enduro xt 660x SOLD
www.KawaMotors.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 26 Mar 2007, 12:51
Post #6


Gangester


Group: Members
Posts: 4.304
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Suna tentant ... niste poze se poate ?


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulca
post 26 Mar 2007, 13:02
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 16 March 07
From: medias




Pt argon: cred ca s-a inteles gresit NU FAC EU CU PRETUL ASTA , eu numai va spun cum am facut, nu e o propunere de afaceri
Cu curea am incercat si eu dar nu perge
Motorul incape in usa in fata ghidajului geamului si in final toata treaba va fi cu cca 2 cm in afara capitonajului si e acoperit cu un capac.
Poze miine ca de acasa nu ma pot loga ( de ce oare?)


--------------------
dacia 1310+GPL - sb03kfs 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mesteru surubel
post 26 Mar 2007, 13:40
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 18 November 05
From: Brasov




suna interesant , ma intereseaza si pe mine. Se pot adapta si pe spate ?


--------------------
Dacia Berlina 1310 TLX
Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papamuntz991
post 26 Mar 2007, 16:16
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 496
Joined: 15 January 07
From: Militari Customs




chiar foarte promitator...asteptam poze...


--------------------
Dacia 1310 - B 17 M.. '90 TLX
cu Dacia in suflet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 26 Mar 2007, 20:34
Post #10


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




eu am vazut ca la electro precizia se fac motoare de geamuri:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulca
post 27 Mar 2007, 09:22
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 16 March 07
From: medias




Iata descrierea detaliata inclusiv poze si desene aproape tehnice:
Motorul: luat din tirg, frecat de rugina, dat cu ulei. Se desface motorul si se deconecteaza firul de masa din interior. Amindoua periile se conecteaza la fire si se scot firele pe gaura din capac. Nici un fir nu trebuie sa aiba contact cu masa ca motorul sa se invirta in ambele sensuri.Se face un sablon cu gaurile de fixare si gaura din mijloc ( din carton) si se pozitioneaza pe fata interioara a usii in fata ghidajului geamului a.i. sa fie axa pe orizontata cu axa macaralei. NICI O GRIJA, INCAPE! Se gaureste si se decupeaza dupa sablon ( operatia cea mai grea! ) Vezi si DCS00081. La montajul motorului trebuie avut grija ca sa fie inclinat un pic cu partea de jos inspre exteriorul masinii astfel ca pinioanele sa fie aproximativ coplanare. Asta se face prin adaugarea a citorva saibe la surubul din partea de jos. Axul motorului se gaureste si se pune un stift in gaura, pe care vine piesa din fig1.. Pinionul se prinde de aceasta piesa cu niste suruburi M4 aproximativ centrat. Bineinteles piesa asta poate sa difere, eu asta am gasit prin jurul casei si l-am folosit
Macaraua: Aici atentie mare! Vezi fig3. Trebuie confectionat o saiba mare din aluminiu de diametru 25-30 mm si de grosime 8-10 mm. Asta e piesa principala! Se da o gaura de 10 mm in centru astfel incit sa intre ffff. greu pe axul macaralei, practic se impinge pe caneluri cu piulita de M6 pe filetul macaralei. Asta e tot secretul. Intrind asa greu isi face loc axul in aluminiu si se blocheaza atit de tare incit se poate lua jos numai cu extractorul de rulmenti cu gheare De piesa de aluminiu se va prinde celalalt pinion. Spun inca o data cota de 10mm diametru e orientativ, atit era la mine, dar trebuie masurat bine pe caneluri si facuta gaura cu 0,5 mm mai mic decit ce ati masurat. Nu exagerati nici cu asta ca se va rupe filetul!
Intinzatorul: Vezi fig2. practic e un surub M6 prins de tabla usii peste care se va roti o bucatica de teava care va veni in contact cu lantul. Surubul se baga in gaura dinspre interiorul usii. Cred ca desenul e f clar.
Pinioanele si lantul: Se iau din tirg ( chinezesti ) cele mai mici pinioane ce se gasesc cu lantul aferent. Se va avea grija ca lantul si pinioanele sa se potriveasca, se va incerca inainte de a cumpara. Nu toate se potrivesc! Lantul trebuie sa fie neaparat nou cu sistemul lui original de inchidere ca pe usa nu se poate nitui un lant vechi
Montajul:Se monteaza pinioanele ca mai sus si se taie lantul aproximativ . Vezi DSC00081,83,84 se monteaza lantul , se inchide si se cauta o pozitie pentru intinzator a.i. sa nu fie nici prea intins , nici prea moale. Se insemneaza locul intinzatorului. Aici intinzator se numeste teava care se va roti!. Se demonteaza lantul se da o gaura in tabla usii si se monteaza intinzatorul bine uns . Se verifica sa se roteasca usor si sa nu aiba joc axial prea mare. Ultima operatie este montarea lantului. : NEAPARAT SE VA MONTA LANTUL DESCHIS SI DUPA MONTAREA INTINZATORULUI. Se pozitioneaza lantul si se inchide pe pozitie Asta e o operatie putin dificila dar daca va luati o bere mare…..De acum totul trebuie sa functioneze. Nu uitati sa ungeti mecanismul.
Partea electrica: vezi fig5 si DSC00082. Se va face prin relee si push-butoane dupa figura 5a. sau 5b in functie de optiuni. 5a pentru cei ce nu au telecomanda: punctul “A “ se leaga direct la masa, iar 5b pentru cei care ai o alarma ( telecomanda ) care are optiunea de inchidere a geamului ( cca 30 sec temporizare ) In acest caz trebuie neaparat montat intrerupatorul de “ capat de cursa “ care intrerupe alimentarea atunci cind geamul a ajuns sus. Eu personal am folosit un intrerupator de capat de cursa cu lamela montat pe sectorul dintat al macaralei, actionat de cauciucul ala din capat, dar se pot gindi si alte pozitii. Releele sint de tip auto, dar pe la cealalta usa am pus relee Millionspot mult mai ieftine ( 2-3 RON/buc)
Concluzii: Vezi DSC00054,85 totul va iesi in afara capitonajului cu cca 2 cm, ceea mai inalta piesa fiind intinzatorul deci aici atentie. In final am facut o rama de stejar invelit in piele care vine in jurul mecanismului ( a se vedea suruburile de prindere montate inainte! ) in care am montat si butoanele de actionare ( 2+2) si am inchis cu un carton tare invelit in piele. A fost o solutie provizorie dar a ramas asa. Cine face ceva mai frumos sa posteze aici!!!!
Timp de cursa cca 10-12 sec folosind viteza mica a motorului. La acea vreme imi era frica sa nu se rupa ceva si asa a ramas.
Sper ca se intelege tot ce am postat , dar raspund cu placere la intrebari cazuale, ca nici eu nu mi-am adus aminte de tot ce am facut atunci.


Attached thumbnail(s)
1.jpg ( Size: 99.91k ) Number of downloads: 425
2.jpg ( Size: 115.8k ) Number of downloads: 357
3.jpg ( Size: 113.31k ) Number of downloads: 328
4.jpg ( Size: 94.73k ) Number of downloads: 326
5.jpg ( Size: 213.76k ) Number of downloads: 353
DSC00081.jpg ( Size: 126.27k ) Number of downloads: 605
DSC00082.jpg ( Size: 135.3k ) Number of downloads: 571
DSC00083.jpg ( Size: 95.33k ) Number of downloads: 465
DSC00084.jpg ( Size: 139.56k ) Number of downloads: 609
DSC00085.jpg ( Size: 152.58k ) Number of downloads: 637


--------------------
dacia 1310+GPL - sb03kfs 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 27 Mar 2007, 09:29
Post #12


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Felicitari..........

Releele alea stau cam rau acolo..........nu intra apa la ele?

Va salut.


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Mar 2007, 09:41
Post #13


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Daca ramanea fata de usa intacta, cu montajul la interior era perfect. Asa decupat cu masca aia nu imi place deloc.

Butoanele se mai pot pune si pe consola centrala, are locuri special destinate.

Mi se pare mult mai elegant asa dar si costurile sunt mai mari:

hpim0346ym3.th.jpg
hpim0339tl7.th.jpg


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 27 Mar 2007, 09:53
Post #14


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Te felicit pentru munca.
Dar nu-mi place. E inestetic, ineficient (pinioane, lant??? wacko.gif ), iar timpul de 12 secunde e ENORM!!!
Singura chestie aparent pozitiva e pretul. Dar crezi ca merita economia? E un nonsens sa faci economie la o imbunatatire de confort.
Nu vreau sa te descurajez, dar personal prefer montajul asta


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut17
post 27 Mar 2007, 13:34
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 18 August 05
From: Roman




QUOTE(Muttley @ 27 Mar 2007, 09:53)
Te felicit pentru munca.
Dar nu-mi place. E inestetic, ineficient (pinioane, lant???  wacko.gif ), iar timpul de 12 secunde e ENORM!!!
Singura chestie aparent pozitiva e pretul. Dar crezi ca merita economia? E un nonsens sa faci economie la o imbunatatire de confort.
Nu vreau sa te descurajez, dar personal prefer montajul asta
*



vrei sa ne spui cum ai facut tu? ce motorase ai folosit? in cat timp se deschid ale tale? ms.


--------------------
Dacia 1310 VW Bora
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 27 Mar 2007, 13:45
Post #16


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05






--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut17
post 27 Mar 2007, 15:42
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 18 August 05
From: Roman




QUOTE(argon @ 27 Mar 2007, 13:45)


merci

This post has been edited by ionut17: 27 Mar 2007, 15:43


--------------------
Dacia 1310 VW Bora
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 27 Mar 2007, 20:55
Post #18


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




frumos si interesant;)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 28 Mar 2007, 07:28
Post #19


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(Muttley @ 1 Oct 2005, 19:31)
Am sa-ti spun cat m-a costat pe mine montarea geamurilor electrice pe fata: 2 motorase de Peugeot 305 de la dezmembrari (cred c-ar merge si de Citroen BX de vreme ce pinionul e compatibil cu sectorul dintat de pe macaraua de dacie, insa mie nu mi-au placut din cauza carcasei care era capsulata si din plastic) - 600 de mii. Cabluri duble, aprox 8m - aprox 200 de mii. Intrerupatoare - eu le-am luat de la un prieten, da' nu cred sa depaseasca 200 de mii... cred.. Maruntisuri: 6 suruburi de 6mm + 6piulite + vreo 30 de saibe (distantiere) + papuci pt cuplarea firelor - nu retin, vreo 50 de mii cred toate... Total - aprox 1 milion...
De mentionat ca mi le-am pus singur pt ca montarea lor e destul de laborioasa si necesita multa atentie, mie personal mi-au trebuit 3 dupa-amieze ca sa termin, asa ca angajarea unui "meserias" mi se pare exclusa, ar iesi o panarama. Un aspect ce m-a incantat este acela ca in portiere nu trebuie taiat deloc, trebuiesc doar 3 gauri/usa pt suruburi, deci modificarea-i reversibila.

Sa-ti raspund si daca merita... eu unul mi le-am montat pt ca ma incurcau manivelele si a trebuit sa le elimin ca sa pot baga in portiere o pereche de difuzoare mai maricele... Altfel nu m-as fi incurcat, nu este decat o alta instalatie ce se poate defecta (imagineaza-ti nervi daca-ti ramane un geam deschis...). Un alt neajuns este consumul mare de curent, alternatorul de Dacie e cam mic (al meu cel putin e cam depasit de situatie, mai am si alti consumatori suplimentari destul de mari). Apoi, din aceeasi cauza a consumului de curent, e de preferat sa se umble la ele doar cu motorul pornit - nepractic si neeconomic daca le inchizi dupa ce ai parcat masina si ai oprit motorul. O alta chestie nasoala este ca verificarea deschiderii / inchiderii complete a geamului trebuie facuta vizual ( mai ales in mers cand nu se aud motorasele ceea ce este periculos, ca distrage atentia de la condus) ca altfel, daca se actioneaza butoanele in timp ce motorasele nu se mai invart, se pot arde. Masinile dotate din fabrica presupun ca au si sisteme de protectie pt asa ceva, eu n-am. La sistemul mecanic, chestiile astea se simt la mana... Si ultimul dezavantaj ce-mi vine acum in minte este ca atunci cand te grabesti, geamul poate fi inchis mai repede manual decat electric. Cu motorul pornit, la mine o deplasare completa dureaza cam 5 sec / cursa, ceea ce e f bine zic eu, dar cu motorul oprit si contactul pus (ca eu le am pe contact) dureaza mai mult. Ca sa nu mai zic ca omoara si bateria. Ca sa enumar si cateva avantaje, ca sunt si dintr-astea, e mai comod sa apesi niste butoane decat sa dai la manivelele de Dacie, iar sa poti deschide geamul din dreapta doar apasand un buton si fara sa trebuiasca sa te-ntinzi prin masina, e o adevarata incantare, mai ales pt un posesor de dacie... Hmmm... ar mai fi reactiile pasagerilor din dreapta, dar asta n-au importanta practica  happy.gif

Ca sa trag linie, mie cel putin nu-mi pare rau deloc ca am facut modificarea (in ciuda multelor "dezavantaje", probabil necesita obisnuire, abia mi le-am pus), decizia o ia fiecare in functie de propriile-i prioritati... Succes
*



Da argon, asta e linkul.

DAR... Ce am scris acolo am scris imediat dupa montare. De atunci, sistemul a suferit mici imbunatatiri.
Si anume:
1) am inlocuit cablajele vechi de 1 mm cred cu cabluri de 2.5 mm in sectiune siliconate (din Metro)
2) am legat plusul direct de borna bateriei cu o siguranta pe fir.

Rezultat - cursa s-a scurtat ca durata de la 5 secunde pe coborare si 6 sec pe urcare la 3 sec pe coborare si 4.5 pe urcare. Alternatorul nu mai face figuri, pt ca pe langa alimentarea geamurilor, am legat la baterie si mp3-ul si amplificatorul. Deh, asta se-ntampla cand esti tufa la electronica happy.gif
Deci abia acum geamurile merg asa cum trebuie...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulca
post 28 Mar 2007, 08:04
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 16 March 07
From: medias




Sint de acord cu voi ca estetica lasa de dorit . A fost o solutie de moment care din lipsa timpului a ramas definitiva. Poate acum in urma criticilor voastre voi scoate lenea din organism.
Cind am conceput treaba asta am avut in cap doua criterii:
1 Sa fie butoanele de comanda neaparat pe usa ca eu n-am vazut sa fie in alta parte decit la SLZ ( parca ) chiar daca ar fi locuri " dedicate" pe bord
2 Sa poata fi reparat usor, dupa ce am avut o experienta socanta de 400 km cu geamul ramas blocat in februarie si asta la un AUDI care e masina cu pretentii. Acum la mine daca desfac lantul cu un obiect ascutit pot ridica geamul cu mina rotind de pinion. Voi care aveti cu cablu cum procedati daca nu se inchide in februarie sau nu se deschide in iulie? Se poate spune ca un lucru bun nu se strica....asa s-au gindit si cei de la Audi
Am cronometrat pentru prima data timpul de urcare =8 sec, si cum am mai scris ( daca citeati cu atentie ) e pe viteza mica a motorului, la viteza mare sint convins ca nu ar face mai mult de 3-4 sec. Voi incerca!


--------------------
dacia 1310+GPL - sb03kfs 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 28 Mar 2007, 11:19
Post #21


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




mutley poa bagi in film cu geamurile in actiune;))


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 28 Mar 2007, 11:36
Post #22


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Da' stiu ca n-ai imaginatie... blink.gif Nu-ti poti inchipui un geam care coboara si urca fara un amarat care sa traga in disperare de o manivela?!?

Ma rog, am sa fac si film, ca sa fii tu multumit tongue.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 28 Mar 2007, 11:55
Post #23


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




wink.gif vroiam asa de design:) excl.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 28 Mar 2007, 12:42
Post #24


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




ce tiganie e cu tampenia aia pusa pe usa, mai bine cauti la dezmembrari macara de renault fuego, sau iei una de la selenium decat sa faci aia la usa


--------------------
Dacia Logan - EDH 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 28 Mar 2007, 12:47
Post #25


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Omul a lucrat singur, a facut tutorial complet, ne-a impartasit si noua din experienta lui.
Chiar era necesar sa spui c-a iesit o tiganie? dry.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 28 Mar 2007, 13:19
Post #26


Gangester


Group: Members
Posts: 4.304
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Aici e de apreciat munca si faptul ca omul a facut ceva dupa ideile lui ... sincer , nu-mi place cum arata . Imi place cum arata la Muttley . tongue.gif


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 28 Mar 2007, 13:33
Post #27


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




merita respecte nu am nimic impotriva chiar apreciez munca lui, dar tot mai bine ar merge motorasul in interior, am aruncat acum o privire la macara, daca scoti pinionul acela de la manivela poti monta motorasul cu pinionul direct in interior pe macara, parerea mea


--------------------
Dacia Logan - EDH 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 28 Mar 2007, 13:42
Post #28


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Exact asta am facut eu, cu mentiunea ca motorasul era deja echipat cu pinionul potrivit pt macara.
La paulca nu mi se pare eleganta solutia...
...motoras cu pinion de bicicleta / lant / pinion de bicicleta / pinion de macara / macara.
E lantul cinematic prea lung!

In schimb, pt motorasele de stergator cred ca e cam greu de pus pinionul de pe manivela pe motoras. Nici nu stiu daca e posibil. In plus, motorasele de pejo pe care le-am folosit eu sut foarte plate. Doar acest aspect a permis montarea lor intre chesonul usii si geam. Din amintiri, parca motorul de stergator nu e foarte subtirel... unsure.gif

This post has been edited by Muttley: 28 Mar 2007, 13:43


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 28 Mar 2007, 20:13
Post #29


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




eu la geamurile din spate am macarale electrice in genul celor de la selenium, cand am cumparat mecanismul il luasem eventual pt fata dar am pus pe spate ca pe fata vreau sa imi pastrez macaralele vechi


--------------------
Dacia Logan - EDH 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th September 2025 - 02:55
Forum Renault