DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> De ce Logan este atat de ieftin?

OCEBE
post 24 Sep 2004, 11:54
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.324
Joined: 30 January 04
From: galati




eu gandesc putin diferit: la stabilirea pretului (scazut) un argument serios a fost numarul de unitati estimat a fi vandute intr-o anumita perioada de timp; chit ca profitul unitar este (probabil) minim, la un numar mare de unitati vandute, profitul total este mare; plus imaginea firmei care a acaparat un segment important de pe piata.
P.S. argumentul meu nu exclude ci completeaza si alte modalitati de a scadea pretul cat mai mult


--------------------
dacia 1300
Am avut o DACIA 1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LeMartin
post 24 Sep 2004, 18:39
Post #62


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 25 August 04




Uite cine stie, OCEBE, restu cam aberati, fara suparare mai ales acel distins om care recomanda asteptarea faceliftului. Logan este ieftin pentru ca o mare parte din componente au fost preluate de la masini deja existente sau care au iesit din productie, dar pentru care SE PRODUC IN CONTINUARE PIESE. Deci costuri minime de concepere a componentelor. Componentele astea sunt deja testate, deci o fiabilitate mai mare, deci o productie de componente per masina mai mica. Adica pentru fiecare masina existenta pe piata exista un numar mai mic de componente disponibile in magazine decat in cazul lui Solenza. De ce? Durata de viata mai mare.

Apoi vine design-ul caroseriei care desi este simplu este si superb. Este simplu pentru a nu fi nevoie de prese prea complexe sau de o linie care sa necesite un grad mai mare de automatizare decat cel existent.

Apoi intra in calcul faptul ca nu prea sunt roboti in uzina Dacia, deci costuri de intretinere a robotilor nu exista, consum de curent nu exista, etc. Un muncitor ii costa (probabil) mai putin pe luna decat ar fi costat un robot. Bineinteles ca din cauza ca se folosesc oameni, rata de productie e mai scazuta decat in cazul folosirii robotilor.

Materiale pentru interior ieftine si simple de prelucrat lucru ce permite prelucrarea lor in Ro, deci costuri de productie reduse.

Logan are un ciclu de viata dublu fata de maximul din ziua de azi. Comform celor decalarate de Dacia/Renault, Logan va avea o durata de viata de 12 ani cu un facelift planuit la 6 ani. Toata chestia asta inseamna ca Renault nu trebuie sa aibe un profit unitar foarte mare pentru ca nevoia conceperii unui model nou nu este urgenta.

Preturi preferentiale pentru Romania. Din ce am inteles eu, profitul unitar va fi mai mare in cazul automobilelor vandute la export si am inteles ca oricum versiunea de 5000 euro nu se va exporta sau cel putin nu la pretul asta.

Si multe alte lucruri de care noi nu stim.

Terminati naibii odata cu acuzatiile astea stupide ca Dacia ne trage in piept acu. Au lansat o masina buna cu un pret imbatabil. Daca voi considerati ca lansarea acelui facelift (PESTE 6 ANI!!!) care va fi mai bine dotat si chair mai bun calitativ inseamna ca Logan-ul de acum nu e decat o metoda de a pacalii oamenii, atunci sunteti prosti fara orice urma de indoiala. Acest lucru se practica in cazul fiecarui model al fiecarui constructor de pe planeta asta. Ce naiba, adica cei care au luat un Renault Twingo 2004 ar trebui sa zica ca Renault i-a pacalit pentru ca tocmai au lansat Renault Twingo 2005 care e mai bun, mai bine dotat si parca si mai ieftin.
Deschide-ti naibii ochii.

Iar Logan nu este Solenza cu face-lift, este cu totul altceva, este tehnologie la nivelul anului 2004. Solenza este o Dacia NOVA cu imbunatatiri majore, air Nova e tehnologie pre-89.

Logan este o masina foarte buna in banii astia, ba chiar mai buna ca multe alte masini mult mai scumpe. Renault nu vrea sa pacaleasca pe nimeni, nu incearca sa ne vinda un produs alcatuit din rebuturi din uzinele lor, nu pune la cale nu stiu ce conspiratie mondiala, ci daor incearca sa vanda o masina buna la o suma mica. Si nu e singurul constructor de automobile care face lucrul asta.

Deschide-ti naibii ochii ca sa vedeti si voi ca nu vrea nimeni sa va pacaleasca. Banuiesc ca ati prefera ca Logan sa ramana la fel pentru urmatorii 30 de ani, exact ca 1310, de fapt sunt sigur ca unii sunt nervosi ca exista nivele de echipare diferite si ati prefera sa existe doar varianta aia de 5000 euro ca sa nu mai fiti gelosi pe vecinu cu varinta de 8000 E.

Mentalitate imputita de roman prost care nu vede ca aceeasi tactica e folosita de Renault, Peugeot, Mercedes, BMW, Jeep, etc de zeci de ani...


Pana si 1310 a fost un facelift al lui 1300....

P.S. Rog moderatorii sa nu imi editeze si nici sa nu imi stearga post-ul. Nu vreau sa ii jignesc decat pe cei care se vor simti cu musca pe caciula, restul nu au de sa se simta atacati... Iar post-ul meu nu e un atac la adresa unei persoane anume ci la adresa unei mentalitati anume.


--------------------
Dacia SLZ Europa 2004 alba - B-XX-XHV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ziggy2k1ro
post 24 Sep 2004, 18:58
Post #63


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 7 April 04
From: Constanta




QUOTE

Deschide-ti naibii ochii ca sa vedeti si voi ca nu vrea nimeni sa va pacaleasca. Banuiesc ca ati prefera ca Logan sa ramana la fel pentru urmatorii 30 de ani, exact ca 1310, de fapt sunt sigur ca unii sunt nervosi ca exista nivele de echipare diferite si ati prefera sa existe doar varianta aia de 5000 euro ca sa nu mai fiti gelosi pe vecinu cu varinta de 8000 E.  

Mentalitate imputita de roman prost care nu vede ca aceeasi tactica e folosita de Renault, Peugeot, Mercedes, BMW, Jeep, etc de zeci de ani...  


Am avut si eu o iesire de genul asta... nu-ti bate capul :wink: Mentalitatile se schimba greu... plina tara de adeptii sh-ului dat cu polish si forjat pe alei fara toba finala, sa atraga atentia :!:
Imi aminteste de bancul acela cu viermele: "eh, tata, asta e tara noastra"


--------------------
Laureate 1.4MPI - CT-__-___
Nihil Sine Dero
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 24 Sep 2004, 19:04
Post #64


Membru


Group: Members
Posts: 4.469
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Eu nu ii inteleg pe cei cu Sh dinala vechi de 10-15 ani, da e BMW, cand poate sa isi ia o dacia destul de bine ingrijita, etc. Da nu poti sa comentezi gustul omului.


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ziggy2k1ro
post 24 Sep 2004, 19:15
Post #65


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 7 April 04
From: Constanta




QUOTE

Cre' ca, dupa ceva zile, se contureaza un posibil raspuns:  
Logan este mai ieftin pt. ca:  
- contine piese de la masini vechi (ca la Solenza)  
- reperele noi se realizeaza in proportie covarsitoare'n tara (nu ca la Solenza)  
- motoru'i mai ieftin decat cel de la Solenza (cele de 1.4), si probabil nu numai el)  
- s'au gasit situatii de compromis flexibile (in ceea ce priveste protectia la coroziune, echipamente etc.), care, in timp, pot suferi, sau nu, imbunatatiri (deja pregatesc Logan face-lift)  
Sfat: nu va lasati influentati de marketing.  


Asa e! De ce nu mi-ai spus ca imi luam SLZ, pe bune! Dar m-au dus cei de la Dacia cu marketingul, ca nu puteai sa ma trezesti mai devreme :twisted:

E mai ieftina pentru ca s-a investit mai putin in proiectare, pentru ca exista presele si matritele pentru o parte din piese, pentru ca se pot fabrica in RO cu oameni si oamenii aia pot fi stimulati cu ceva bani si pregatiti/struniti la nivel bun calitativ.

Uitati-va in IT: de proiectat hardware-ul se proiecteaza peste tot in lume pe oameni pregatiti si mai slab platiti decat in tarile puternic industrializate iar de fabricat se fabrica in locuri cu taxe mici si oameni cu ochisorii oblici.

Asta daca se mai intreaba cineva de ce nu prea scrie "Made in USA" pe retailul din industria IT... sa zicem procesoare Intel...

EXEMPLU: ati simtit ceva diferente mari intre Coca-Cola "regular" de la noi si de afara?


--------------------
Laureate 1.4MPI - CT-__-___
Nihil Sine Dero
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dani
post 24 Sep 2004, 19:26
Post #66


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 23 August 04




QUOTE
Uite cine stie, OCEBE, restu cam aberati, fara suparare mai ales acel distins om care recomanda asteptarea faceliftului. Logan este ieftin pentru ca o mare parte din componente au fost preluate de la masini deja existente sau care au iesit din productie, dar pentru care SE PRODUC IN CONTINUARE PIESE. Deci costuri minime de concepere a componentelor. Componentele astea sunt deja testate, deci o fiabilitate mai mare, deci o productie de componente per masina mai mica. Adica pentru fiecare masina existenta pe piata exista un numar mai mic de componente disponibile in magazine decat in cazul lui Solenza. De ce? Durata de viata mai mare.  

Aproximativ de acord cu tine.

QUOTE

Apoi vine design-ul caroseriei care desi este simplu este si superb. Este simplu pentru a nu fi nevoie de prese prea complexe sau de o linie care  sa necesite un grad mai mare de automatizare decat cel existent.  

La inceput mi s-a parut foarte urat designul... acum imi pare acceptabil, dar in nici un caz superb. Oricum, trebuiau sa-l faca simplu pt costuri reduse.

QUOTE

Apoi intra in calcul faptul ca nu prea sunt roboti in uzina Dacia, deci costuri de intretinere a robotilor nu exista, consum de curent nu exista, etc. Un muncitor ii costa (probabil) mai putin pe luna decat ar fi costat un robot. Bineinteles ca din cauza ca se folosesc oameni, rata de productie e mai scazuta decat in cazul folosirii robotilor.

Ceee ? Am o intrebare pt tine. Daca e mai ieftin un muncitor decat un robot atunci de ce dreaq s-au mai inventat robotii ?
(probabil ca investitia initiala e mai mica fara roboti)

QUOTE

Materiale pentru interior ieftine si simple de prelucrat  lucru ce permite prelucrarea lor in Ro, deci costuri de productie reduse.

Materiale ieftine, calitate...

QUOTE

Logan are un ciclu de viata dublu fata de maximul din ziua de azi. Comform celor decalarate de Dacia/Renault, Logan va avea o durata de viata de 12 ani cu un facelift planuit la 6 ani.  

Deci sa nu le luam dupa reclame. 'om trai si 'om vedea. sper sa ai dreptate.

QUOTE

Toata chestia asta inseamna ca Renault nu trebuie sa aibe un profit unitar foarte mare pentru ca nevoia conceperii unui model nou nu este urgenta.

Orice companie vrea profit maxim. NIMENI nu face munca patriotica.
Eu sper ca si concurenta sa reactioneze si sa apara o competitie si pe acest segment.

QUOTE

Preturi preferentiale pentru Romania. Din ce am inteles eu, profitul unitar va fi mai mare in cazul automobilelor vandute la export si am inteles ca oricum versiunea de 5000 euro nu se va exporta sau cel putin nu la pretul asta.

5000 euro e numai pt reclama. Iar ca sa o justifice vor distribui aceste masini ieftine... dar numai in romania (aici chiar nu vad ce profit ar putea obtine renault)

QUOTE

Si multe alte lucruri de care noi nu stim.

Si si mai multe lucruri de care noi nu stim

QUOTE

Terminati naibii odata cu acuzatiile astea stupide ca Dacia ne trage in piept acu. Au lansat o masina buna cu un pret imbatabil.


QUOTE

Daca voi considerati ca lansarea acelui facelift (PESTE 6 ANI!!!) care va fi mai bine dotat si chair mai bun calitativ inseamna ca Logan-ul de acum nu e decat o metoda de a pacalii oamenii, atunci sunteti prosti fara orice urma de indoiala. Acest lucru se practica in cazul fiecarui model al fiecarui constructor de pe planeta asta. Ce naiba, adica cei care au luat un Renault Twingo 2004 ar trebui sa zica ca Renault i-a pacalit pentru ca tocmai au lansat Renault Twingo 2005 care e mai bun, mai bine dotat si parca si mai ieftin.
Deschide-ti naibii ochii.

Argumentele bune, limbajul insa spune cate ceva despre tine.

QUOTE

Iar Logan nu este Solenza cu face-lift, este cu totul altceva, este tehnologie la nivelul anului 2004. Solenza este o Dacia NOVA cu imbunatatiri majore, air Nova e tehnologie pre-89.

Iar pretul de Logan este cu totul altceva. (adica ceva mai mare, deci e normal ca si calitatea sa fie mai buna... sper)

QUOTE

Logan este o masina foarte buna in banii astia, ba chiar mai buna ca multe alte masini mult mai scumpe.

???? Asta de unde stii ? Mi se pare o afirmatie gratuita.


QUOTE

Renault nu vrea sa pacaleasca pe nimeni, nu incearca sa ne vinda un produs alcatuit din rebuturi din uzinele lor, nu pune la cale nu stiu ce conspiratie mondiala, ci daor incearca sa vanda o masina buna la o suma mica.


Frate. SUMA AIA NU E MICA. Sa ne gandim la cat este salariul mediu in ro. In SUA cu $2.500 / luna iti iei o masina "medie" sa zicem din 8 salarii presupunand ca nu consumi nimic din banii aia.
In romania iti iei un Logan cu $300 / luna din aprox 30 de salarii.

QUOTE

Deschide-ti naibii ochii ca sa vedeti si voi ca nu vrea nimeni sa va pacaleasca.

Mie mi se pare normal ca orice companie sa-si vanda produsele la un pret cat mai mare posibil atata timp cat cererea este mare, pt a obtine astfel profit maxim. Scade cererea, scade si pretul.

QUOTE

Banuiesc ca ati prefera ca Logan sa ramana la fel pentru urmatorii 30 de ani, exact ca 1310, de fapt sunt sigur ca unii sunt nervosi ca exista nivele de echipare diferite si ati prefera sa existe doar varianta aia de 5000 euro ca sa nu mai fiti gelosi pe vecinu cu varinta de 8000 E.

Ba sa stii ca sunt multi care o sa-si cumpere doar varianta de $5.700 iar cu diferenta o sa-si cumpere ceva electrocasnice, etc.

QUOTE

Mentalitate imputita de roman prost        care nu vede ca aceeasi tactica e folosita de Renault, Peugeot, Mercedes, BMW, Jeep, etc de zeci de ani...

Sa ne traiesti, confrate!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LeMartin
post 24 Sep 2004, 22:09
Post #67


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 25 August 04




Dani, nu vrei sa stii ce mult imi pasa mie de ce parere iti lasa tie limbajul meu. Poate ar trebui sa observi ca folosire acelui limbaj a fost provocata de ceea ce mi-a fost dat sa citesc pe topicul asta.

Sa explic cateva lucruri:
1) Un muncitor ROMAN este mai ieftin decat un robot industrial.

2) Am participat la un drive-test cu Logan, deci imi dau seama cat de buna e masina fata de altele similare ca pret sau chiar mai scumpe in care am mers. Afirmatia nu e tocmai gratuita pentru ca lumea sare si spune ca orice masina germana e buna datorita tarii de unde vine, iata o afirmatie gratuita. Si mai gratuita este expresia "Tot Dacie e!", iar cel care o foloseste scade ENORM in ochii mei pentru ca da dovada de o prostie incurabila. Iar ca explicatie, daca Logan este chiar doar cu 1% mai bun ca Solenza, deja pot spune ca este o masina FOARTE buna, pentru ca in opinia mea Solenza este o masina buna.

3) Faptul ca o masina foloseste la interior materiale mai ieftine nu neaga calitatea asamblarii lor si nici a prelucrarii lor. Personal sunt mai mult decat multumit de interiorul unui Logan.

4)Sa nu iei dupa reclame este un sfat bun, aplicabil la orice producator de masini. Daca ar fi sa ma iau dupa reclame, Mercedes ar fi cel mai bun producator de masini, cand studiul JD Power 2004 il clasifica tocmai la locul 11 in ordinea calitatii, cu Toyota pe locul 1.

5) Suma pe care o dai pe un Logan este mica tinand cont ca o masina de dimensiuni similare, noua costa mult mai mult. Cel mai ieftin Logan este 5700 E, iar o masina similara este peste 8000 E. Ca suma nu e mica pentru un roman nu prea conteaza pentru ca daca pentru noi e mare, hai sa ne gandim ca pentru un somalez este imposibil de atins. Aia nu au bani de paine. Deci totul trebuie pus in perspectiva pietei auto de la noi. Tot asa nu ma doare gura sa spun ca un Porsche 911 simplu este ieftin fata de alte masini cu performante similare, dar nu voi putea sustine ca este ieftin pentru mine. Eu unul nu am bani nici macar de un Oltcit de 400 E si tot consider ca Logan este ieftin.

6} Logic ca orice companie cauta un profit, dar in Romania nu cred ca Renault cauta acel profit imediat. Personal cred ca profitul pe unitate este mai mare in cazul unui Logan de 8000 E decat in cazul unui Logan de 5700 E. De aici vine si profitul lui Renault. In strainatate masinile vor avea alte preturi, spre exemplu versiunea de 5000 E ar costa in Marea Britanie 3200 Lire, care la cursul de azi inseamna peste 6000 E. Iata de unde profitul. Simplu si logic. Cred ca pentru Renault este mai important in momentul actual sa re-construiasca imaginea lui Dacia si incepe cu tara natala a marcii. Ba chiar consider ca Renault au facut foarte multe pentru noi, drept clienti mai importanti ca altii, prin faptul ca suntem primii care primesc aceasta masina si prin faptul ca aceasta masina exista. Tare ma indoiesc ca alt constructor ar fi fost capabil de asemenea lucru tinand cont de situatia fiecaruia in parte.

6) Cei mai multi clienti Logan au optat pana acum pentru versiunea de 8000 E. Ca se vor vinde si celelalte variante este o certitudine, dar eu ma refeream la o mentalitate bolnavicioasa a romanului de a se plange copilareste de unele lucruri. Cum ar fi ca Renault ii pacaleste pentru ca nu le da la 5700 E dotarile de pe cea de 8000 E sau ca de ce are vecinu din aia "mai buna". Marea majoritate a romanilor mai au multe de invatat despre cum stau unele lucruri.

7) Gusturile nu se discuta, dar pentru mine Logan arata de sute de ori mai bine decat un Golf IV, sau decat Renault Symbol sau Fabia Sedan. Mie imi place.

8 ) Sunt roman si nu ma deranjeaza asta, ba chiar imi place, dar prost nu sunt cu certitudine


--------------------
Dacia SLZ Europa 2004 alba - B-XX-XHV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ziggy2k1ro
post 25 Sep 2004, 09:43
Post #68


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 7 April 04
From: Constanta




QUOTE

Daca e mai ieftin un muncitor decat un robot atunci de ce dreaq s-au mai inventat robotii ?  
(probabil ca investitia initiala e mai mica fara roboti)  

Un robotel relativ nou de la ABB costa vreo 25mii euro fara accesorizare suplimentara. Te mai costa programarea lui si mentenanta. Un omulet de la Dacia cu tot cu scolirea in Franta si salariul lui pe 2 ani costa mai putin. Nu va face treaba neaparat mai buna si mai rapida... dar o va face mai ieftin cu siguranta! 8) A, daca esti intr-o tara puternic industrializata, da, asa este! Robotii sunt mai ieftini!


--------------------
Laureate 1.4MPI - CT-__-___
Nihil Sine Dero
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dani
post 25 Sep 2004, 11:25
Post #69


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 23 August 04




QUOTE

Faptul ca o masina foloseste la interior materiale mai ieftine nu neaga calitatea asamblarii lor si nici a prelucrarii l

Poate sa fie ansamblata cu o precizie de cativa microni. Sa fie interiorul cel mai catifelat si cu designul cel mai frumos, dar daca tragi oleaca de tapiserie si se rupe...

QUOTE

ca un Porsche 911 simplu este ieftin fata de alte masini cu performante similare


Este o chestiune de exprimare:

"Maxina X este o masina ieftina !"
"Masina X este o masina mai ieftina decat Masina Y !"

Presupuneam ca Masina X costa un milion de euro, iar Masina Y costa un milion jumate de euro.

"Masina X este o masina mai ieftina decat Masina Y " => perfect adevarat.
"Maxina X este o masina ieftina !" => Hmmmm.


S-a inteles ceva din ce-am vrut sa spun ? Iar titlul este "De ce Logan este atat de ieftin?" si NU "De ce Logan e mai ieftin decat X ?".


QUOTE

Gusturile nu se discuta, dar pentru mine Logan arata de sute de ori mai bine decat un Golf IV, sau decat Renault Symbol sau Fabia Sedan. Mie imi place.  

Mie Golf IV mi se pare super fain. Celelalte doua mentionate de tine is urate si ele ca si Logan... parerea mea.


QUOTE

Sunt roman si nu ma deranjeaza asta, ba chiar imi place, dar prost nu sunt cu certitudine, daca te consideri prost, felicitari dani caci primul pas spre vindecare e recunoasterea. Eu m-am referit clar la o mentalitate de roman prost.

Si eu sunt roman... si mi se rupe. Roman scrie doar in acte. Daca ma mut in USA o sa fiu american. Iaca fas... nu mai pot eu de asta.
Iar cu mentalitatea la care te refereai tu, aduc o completare: Romanii prosti NU numai ca sunt prosti, dar ei cred ca sunt mai destepti decat ceilalti romani... carora le zic prosti.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ziggy2k1ro
post 25 Sep 2004, 11:50
Post #70


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 7 April 04
From: Constanta




Alo, ati scapat haturile baieti... :mrgreen:


--------------------
Laureate 1.4MPI - CT-__-___
Nihil Sine Dero
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luxxxian
post 25 Sep 2004, 13:19
Post #71


Membru


Group: Members
Posts: 171
Joined: 6 September 04
From: Cluj-Napoca




QUOTE

A, daca esti intr-o tara puternic industrializata, da, asa este! Robotii sunt mai ieftini!


[OFF - TOPIC]
Am auzit ca or inceput si japonezii sa renunte la roboti pe alocuri.
Cica nu mai avea cine sa le cumpere marfa.
Acuma au oameni, care lucreaza si primesc salar, si cumpara marfa de banii aia -> se vinde marfa biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ddragos
post 29 Sep 2004, 09:37
Post #72





Group: Members
Posts: 0
Joined: 29 September 04




Toata lumea tipa ca Logan este ba ieftina ba scumpa. Hai sa vedem cat de scumpa sau de ieftina este masinuta:
Logan Ambition: 8000 E (ca sa zici ca daca tot dai un ban beremi sa stai in fata iar fata de versiunea de 7500 E primesti destul de multe in 500E);
Vopsea metalizata: 160 E;
Garantie extinsa: 180 E (ca sa stai linistit 3 ani in privinta masinii);
Casco: 348 E (29E/luna - daca faci finantare prin leasing pe 5 ani si ca sa dormi bine noaptea si sa nu te gandesti ce se intampla prin parcarea blocului);
Taxa administrativa: 202 E;
Taxe inmatriculare: 100 E (soc. de leasing aproape ca te obliga sa-ti faci inmatricularea prin ei);
RCA pentru 1 an: 30 E;
Accesorii : 150 E (trusa medicala, triunghi, sigurante, becuri, covoroase, ceva banuti pentru un capac la roata de rezerva ca altfel se strica mocheta, nu sunt sigur daca mai vin cu cric si manivela, etc.);
Un plin de benzina: 35 E;
Alarma: 80 (asta ca sa stai linistit ca nu-ti ataca unii masina carora nu le pasa daca ai tu asigurare sau nu).
Hai sa facem recapitulatia: 8000+160+180+348+202+100+30+150+35+80= 9285 (eventual poti sa scapi de 130 E la casco daca nu faci creditarea prin leasing, de 202 E la taxa administrativa de la leasing, de vreo 40 E la inamtriculare daca te ocupi singur, te amagesti ca 35E pentru benzina tot ii dai si daca ai casco nu mai pui alarma - 80 E = 8798 E)
Concluzie: ca sa ai o masina cat de cat buna si sa stai linistit ca dupa ce ai dat atatia bani ai si confortul si linistea necesare platesti intre 8800 E si 9300 E; 1E = 1.2311 $ ieri asa ca ajungi sa dai pe un golan intre 10.850 USD si 11.450 USD deci la un salariu de sa zicem 400 USD dai cam 30 salarii.
Cum e masinuta acum: ieftina sau scumpa.
Dragos.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ddragos
post 29 Sep 2004, 09:38
Post #73





Group: Members
Posts: 0
Joined: 29 September 04




Toata lumea tipa ca Logan este ba ieftina ba scumpa. Hai sa vedem cat de scumpa sau de ieftina este masinuta:
Logan Ambition: 8000 E (ca sa zici ca daca tot dai un ban beremi sa stai in fata iar fata de versiunea de 7500 E primesti destul de multe in 500E);
Vopsea metalizata: 160 E;
Garantie extinsa: 180 E (ca sa stai linistit 3 ani in privinta masinii);
Casco: 348 E (29E/luna - daca faci finantare prin leasing pe 5 ani si ca sa dormi bine noaptea si sa nu te gandesti ce se intampla prin parcarea blocului);
Taxa administrativa: 202 E;
Taxe inmatriculare: 100 E (soc. de leasing aproape ca te obliga sa-ti faci inmatricularea prin ei);
RCA pentru 1 an: 30 E;
Accesorii : 150 E (trusa medicala, triunghi, sigurante, becuri, covoroase, ceva banuti pentru un capac la roata de rezerva ca altfel se strica mocheta, nu sunt sigur daca mai vin cu cric si manivela, etc.);
Un plin de benzina: 35 E;
Alarma: 80 (asta ca sa stai linistit ca nu-ti ataca unii masina carora nu le pasa daca ai tu asigurare sau nu).
Hai sa facem recapitulatia: 8000+160+180+348+202+100+30+150+35+80= 9285 (eventual poti sa scapi de 130 E la casco daca nu faci creditarea prin leasing, de 202 E la taxa administrativa de la leasing, de vreo 40 E la inamtriculare daca te ocupi singur, te amagesti ca 35E pentru benzina tot ii dai si daca ai casco nu mai pui alarma - 80 E = 8798 E)
Concluzie: ca sa ai o masina cat de cat buna si sa stai linistit ca dupa ce ai dat atatia bani ai si confortul si linistea necesare platesti intre 8800 E si 9300 E; 1E = 1.2311 $ ieri asa ca ajungi sa dai pe un golan intre 10.850 USD si 11.450 USD deci la un salariu de sa zicem 400 USD dai cam 30 salarii.
Cum e masinuta acum: ieftina sau scumpa.
:shock: :shock: :evil: Dragos.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ziggy2k1ro
post 29 Sep 2004, 09:52
Post #74


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 7 April 04
From: Constanta




Este ieftina comparand cu produse similare de pe piata, accesorizare similara... si tinand seama de TCO.


--------------------
Laureate 1.4MPI - CT-__-___
Nihil Sine Dero
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 29 Sep 2004, 09:56
Post #75


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




Asta e deja birfa de 2 lei, deci... spor la birfe, baieti! :mrgreen:


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vv
post 29 Sep 2004, 10:22
Post #76


dilbert.com


Group: Members
Posts: 1.080
Joined: 10 June 04
From: Bucuresti




ddragos, hai sa vedem cat costa un Matiz E:
- Masina pe undeva pe la 4500 euro
- Motor de ferrari ca sa traga ca lumea 10k euro (dai un ban da' stai in fata)
- Modificarile necesare ca sa poata tine un motor de Ferrari inca 10k euro
- Credit prin camatari ca bancile nu imi dau banii astia - inca 25k euro dobanda.
Total: pe la 50.000 euro. A draq ce scumpe sunt matizurile astea!!!! Si inca nu am pus toate costurile la care m-am gandit....


--------------------
Renault Grand Scenic - B.00.XXX 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 29 Sep 2004, 10:29
Post #77


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Mie imi place Loganul - pe afara.
Pe dinauntru nu imi place deloc, din cauza calitatii execrabile a materialelor. Cred ca tocmai asta va fi problema acestei masini: durabilitatea. Nu vreau sa ma gandesc ce se va alege din cearceaful ala de pe scaune dupa 3 ani de utilizare.
Pana mea, nu puteau sa puna si ei un velur, un jacquard, un altceva pe scaune??
Sunt super suparat pe Renault din asta cauza, si tot d-aia Solenza scrie pe mine!

Revenind la Logan - pretul lui e foarte corect. Da, are dreptate Dragos cand adauga mia aia de euro la pretul final. Dar sa nu uitam ca mia aia se adauga oricum si la masinile mai scumpe cumparate - ba inca pentru ele adaugi mai mult.

Orice masina ai lua: chiar si Solenza la 5600 de euro, tot adaugi vreo 400-800 de euro ca sa termini cu actele si asigurarile.

Asa ca Loganul ramane o masina ieftina, fata de ce ofera. Daca Renault ar baga si alte textile in interior, ar fi chiar o masina super ok.


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... - Bsiceva... 2006/7
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th July 2025 - 01:17
Forum Renault