Cutie de viteze logan 1.4 - 1.6 aceeasi de pe Solenza?
![]() ![]() ![]() |
Cutie de viteze logan 1.4 - 1.6 aceeasi de pe Solenza?
daciaclub-Balcanic |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 9 July 03 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Logan
Preference 1,4 MPI
- B-39-NRZ
|
|||
Lucian123 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 240 Joined: 25 August 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu este diferita pozitonarea marche-arrier-ului.
In fotografiile de prezentare a Loganului asa aparea: stanga -sus, langa trapta I. |
--------------------
DACIA LOGAN
Laureate 1.4 Rosu
- B40XXX
|
|
bassfreak |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 897 Joined: 29 August 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu am marche-arrier-ul in dreapta jos, sub treapta a 5-a , langa treapta a 3-a
Logan Ambiance 1.4 |
--------------------
Dacia
Logan
2004 Ambiance Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
|
|
Blizzzard |
![]()
Post
#34
|
![]() BMF Group: Members Posts: 22 Joined: 21 August 04 From: Timisoara ![]() |
Si eu am marche-arrier-ul in dreapta jos,sub tr a 5-a
Logan Laureat 1.6 |
--------------------
Dacia
Logan
2004 Laureate Nu exista adevar absolut - asta este absolut adevarat!
Cand ai dreptate, fii logic; cand n-ai, fii evaziv! |
|
tazzz |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 521 Joined: 26 August 04 From: Iasi - Romania ![]() |
deci pozitionarea marche-arrier-ului era in stanga treptei 1 doar in pozele cu concept-ul interiorului, atat :arrow: in toate pozele de prezentare in afara de alea cu conceperea interiorului marche-arrier-ul este pozitionad in dreapta treptei 4 si sub treapta 5, in configuratia:
1 - 3 - 5 | -- | -- | 2 - 4 - R si numai asa, nu altfel decat daca va schimbati voi cutia :!: |
--------------------
Dacia Logan
Laureat 1.6
- IS XX TAZ si aici ar fii semnatura nu? :)
|
|
DomnulK |
![]()
Post
#36
|
![]() ex kAndrei Group: Members Posts: 1.403 Joined: 7 September 03 From: Bucuresti ![]() |
Adica ,din cate am priceput eu, cutia de pe LOGAn este o cutie micsorata<ca dimensiuni> dupa modelul MEGANE. Are ACELEASI PRINCIPII DE FUNCTIONARE-acum nu bag mana in foc ca shi functioneaza-ca CEA DE PE MEGANE.
Am gresit Domnule KLAUS? Daca am gresit ,dati cu pietre! |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1.6 MPI
2004 Asfalt Uscat!
|
|
dragOn |
![]()
Post
#37
|
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Din ce înțeleg eu Logan 1.4 are cutie diferită de 1.6. Cutia de pe Logan-ul de 1.6 e aceeași cu cele de pe SLZ și DSN.
Corect? Atunci ce e cu cutia de pe Logan-ul de 1.4? |
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
Dragos |
![]()
Post
#38
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 265 Joined: 17 August 04 From: Galati ![]() |
Din motive de costuri. Au mai salvat 25-30 Euro. |
||
--------------------
Dacia
Solenza 1.4MPI Clima
- ... Posesor de Solenza...
|
|||
Marius |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Stimabililor, va rog sa nu va mai dati cu parerea decat daca sunteti bine informati. Simple speculatii cum ca "noua" cutie de pe Logan ar fi de Laguna sau Velsatis as putea spune si eu biggrin.gif , binenteles nu e nimeni obligat sa ma creada. Am intrebat daca e vreo diferenta intre cutiile de viteze de pe Logan si cele pe care le cunoastem (SLZ+DSN). Se pare ca nimeni nu e in stare sa mentioneze diferentele dintre acestea.
Parca vad ca nu s-au sinchisit sa modifice nimic la gupul motor+ambreiaj+cutie intre Solenza si Logan 1.4 si cat de curand vom auzi si la Logan tacanitul de diesel. Sper sa ma insel. |
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
MariusWsW |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 9 May 04 ![]() |
Doamne Dumnezeule...sunteti de speriat...Fratilor experienta isi spune cuvantul...am mers cu toate daciile si logan1,4 .DSN-ul meu trage de rupe...la fel si solenza...treaba se complica la Golan...Aceleasi rapoarte la toate 3.Aceleasi turatii aceeasi viteza.Golanul in skimb e mai greu...il fumeaza si DSN si SLZ.Clar.Acelasi Marsarier(Scuze nu stiu franceza) si toate la fel.Daca pe 1,6 au pus cutia de 1.4 ar trebui sa aiba putere mare dar rapoarte mai nasoale.Adica se tureaza repede si tre sa dai alta treapta mult mai repede.Deci cutia e cam scurta.II trebuie o cutie mai lunga dar mai puturoasa ca rapoartele nu sunt aceleasi,nu sunt standard.
EXEMPLU---Pe o Imprezza WRC nu o sa o vedeti ca fuge mao mult de 160km/h fiindca chiar de are 6 trepte cutia e facuta de forta nu de viteza si are logic cai mai multi.CUTIA DA MUUUUULTI CAI.ca la bicicleta-pinion mare+foaie mare=urci dealul,deci ai forta dar nu viteza. |
-------------------- Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#41
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
|
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
maidanezu |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 9 June 06 ![]() |
am si eu o intrebare am vazut un motor cu cutie de solenza intr-un servis ,era dat jos ca sa-i schimbe ambreiajul ,pe cutie era o priza un fel de senzor nu aveam tel cu camera la mine ca-i faceam poza da pentru ce ar trebuii sa fie senzorul acela
|
--------------------
xxx
xxx
xxx
- zzzzzzz
|
|
A_L_E_X |
![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 13 June 04 From: Constanta ![]() |
Probabil senzorul de marsh-arriere.
|
--------------------
Dacia
Logan Preferance 1.4
- CT-XX-XXX
|
|
klaus |
![]()
Post
#44
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
depinde unde era pozitionat. Era fie cel de marche-arriere, fie cel de viteza.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
maidanezu |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 9 June 06 ![]() |
cu motorul asezat in caroserie cu tot cu cutie ,senzorul era sus pe cutie in partea din spate sub pompa de frana
This post has been edited by maidanezu: 10 Jun 2006, 00:20 |
--------------------
xxx
xxx
xxx
- zzzzzzz
|
|
klaus |
![]()
Post
#46
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
de viteza
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
tudormon |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 28 March 05 ![]() |
"EXEMPLU---Pe o Imprezza WRC nu o sa o vedeti ca fuge mao mult de 160km/h fiindca chiar de are 6 trepte cutia e facuta de forta nu de viteza si are logic cai mai multi.CUTIA DA MUUUUULTI CAI.ca la bicicleta-pinion mare+foaie mare=urci dealul,deci ai forta dar nu viteza."
Vrei sa zici, pe unul setat pentru raliuri cu curbe din 10 in 10 metri? Nici atunci nu sunt sigur ca e asa. Cuvantul pe care il cauti e cuplu, nu cai putere. |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 09:24 |