Urmare spalare motor cu shell flushing oil
![]() ![]() ![]() |
Urmare spalare motor cu shell flushing oil
Pedro |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|||
calinp |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 2 March 04 From: Bucuresti ![]() |
trecand de la ulei valvoline la ulei petrom, sigur nu ai cum sa observi imbunatatiri
![]() |
-------------------- |
|
Maf |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 10 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu, la vechea berlina, am avut intr-un timp ulei din ala de la Petrom (Ro3). Daca desfaceai capacul de la ulei si te uitai in motor era plin de "noroi". Acest "noroi" i-mi infunda canalele de ungere. Dupa ce am schimbat uleiul cu elf (15W40), care este cu doar 20klei mai scump decat Ro3 nu am mai avut nici o problema.
Sfatul meu este sa renunti la acel ulei, care este de toata jena, si i-ti recomand elf. |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- B-00-XXX
|
|
hawkeye |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 16 July 03 ![]() |
mai exista si alte moduri de a spala motorul cand se schimba uleiul? n-am facut operatiunea asta niciodata si nu cred ca ar strica...
|
-------------------- |
|
paulp |
![]()
Post
#5
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
hawkeye, exista vreo 3-4 moduri, cu motorina, cu benzina, cu Motor Flush de vreo 10 feluri, desfacut sau pe masina, in mers sau pe loc.
Eu folosesc Motor Flush, de ala in cutie rosu cu alb de la Metro (1L). Scrie pe cutie cum se foloseste. Oricum, orice metoda ai folosi, dupa spalare trebuie schimbat filtrul de ulei. :wink: |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#6
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
I'auzi ce downgrade a facut omul. Pai RO 3 ala nu a pupat aditiv in viatza lui. Cel putin lubrifinul e cu mult superior pt ca e exact ro 3 aditivat. Insa nu pricep de ce ai tzinut acel valvoline doar 600km . E chiar atat de prost de ai renuntzat la el?! Mie imi pare o marca veche cu ceva traditie, insa sunt chiar uimit ce ce am citit!
|
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
Pedro |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Cand am cumparat masina am schimbat imediat uleiul cu acel valvoline foarte bun zic eu dar am avut ceva ghinioane (capacul ala de tabla de la chiuloasa spart , mi-a dat 1 l de ulei afara pe acolo+ca s-a innegrit imediat cum l-am pus) si am fost nevoit sa-l schimb.
|
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
nelu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Multe uleiuri straine contin si detergenti de curatare a motorului, asa ca nu trebuie sa te mire ca uleiul isi schimba destul de repede culoarea spre negru. Proprietatile de ungere raman bune in continuare.
|
--------------------
Dacia
Break CLI 2003
|
|
Pedro |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
:roll:
|
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
northwood |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 26 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Pedro, folosesc RO3 20W50 la care am adaugat un flacon de aditiv 2+2. Nu bate nimic la rece, dar becurile rosii se sting intr-adevar in 2 secunde (uleiul l-am pus acum 1000 de km). S-a innegrit si la mine, dar mi se pare normal. La schimbul urmator cred ca o sa incerc si eu produsul de curatare recomandat de Paul si o sa pun un ulei mai de Doamne-ajuta (Elf sau ceva de genul).
|
--------------------
SKARPEA MTB
Galben_Gri
2009 Maxon CM 10 - Midland ML 145
|
|
Pedro |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Si la mine e in plan acelasi lucru dar momentan nu dispun de malai, asa ca am sa mai astept
|
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
de vreo 2 luni imi batea si mie motorul la pornire vreo 2-3 secunde(pana se stingeau becurile, semn ca se facuse presiune); uleiul productie RO (nu mai stiu marca dar era 20W40) avea aproape 4000km; am dat vina ptr batai pe filtru de ulei asa ca le-am schimbat mai zilele trecute pe amandoua, folosind de data asta ulei havoline 20w50; bataia a ramas tot pret de 2 sec, ceea ce e semn rau...
|
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
Pedro |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
da si unde mai pui ca a inceput sa-mi bata un piston in fusta, asa de forma, nitelus la inceput
![]() |
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#14
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Shi la mine troncane un clindru/camasa de zici ca am diesel.
|
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
northwood |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 26 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Am facut schimbul, am pus BP Visco 3000 15W50 semisintetic, si am schimbat si filtrul.
Inainte sa dau jos vechiul ulei (RO3 cu 2+2) am pus un litru de MotorFlush 2+2 si l-am lasat 5 minute la ralanti. Se sting becurile rosii instantantaneu la pornire, la ralanti presiune putin peste 2, in mers 4 (la 80 de grade). |
--------------------
SKARPEA MTB
Galben_Gri
2009
|
|
stere |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 21 June 04 From: Targu Mures ![]() |
pe mine ma bate gandul sa pun un 10W40, semisintetic, sau chiar sintetic. Pareri?
|
--------------------
Dacia
Logan
- provizoriu Newton a murit...Einstein a murit...si nici eu nu ma simt prea bine...
|
|
nelu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Inafara de schimbul facut la 1000km (am pus uleiul Dacia primit la cumpararea masinii) am pus Esso 10W40 (semisintetic, stiu ca doar 5Wxx si 0Wxx sunt sintetice). S-a comportat excelent pana acum (doar 11.000km), am trecut iarna si vara asta f bine. Becul de la ulei se stinge in mai putin de 1s. Am schimbat de fiecare data si filtrul.
|
--------------------
Dacia
Break CLI 2003
|
|
cristi_21us |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 5 March 04 From: Brasov ![]() |
e vre-o problema daca am schimbat tipul de ulei fara sa spal motorul cu benzina, motorina, Shell Flush sau ce o mai fii.Am avut Mobil 1 20W50 si nu avea decat vre-o 5000 km dar am zis ca daca tot am posibilitatea sa il schimb m-am hotarat la un Aral 20W50.Oricum l-am lasat sa se scurga vre-o 45 min si era motorul cald.Am schimbat si flitru binenteles.Ce consecinte poate avea daca nu am spalat motorul?cu presiunea la ulei nu am probleme sta la 6 cu motorul cald la 1400 rpm si 4 la 900 rpm.asa era si inainte presiunea.
|
--------------------
Fiat
Albea
2006
|
|
stere |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 21 June 04 From: Targu Mures ![]() |
eu n-am spalat niciodata motorul, la nici una din masinile pe carele-am avut (parca ma incearca un sentiment de vinovatie acum smile.gif ) - si n-am avut nici un fel de probleme. Odata doar, dupa un schimb de ulei la renault 5 chiar in service fiind, dupa ce au turnat aia uleiul in motor si am pornit, n-a mai vrut sa se stinga becul. Au dat jos baia de ulei, au demontat pompa, au curatat-o, si de atunci am mers 30.000 pana am vandut-o.
|
--------------------
Dacia
Logan
- provizoriu Newton a murit...Einstein a murit...si nici eu nu ma simt prea bine...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Stiu ca sint putin off topic.. dar dupa segmentare la cit se skimba uleiul?
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx
|
|
Ov |
![]()
Post
#21
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
de regula dupa ce strangi chiulasa, adica in jur de 800-1000 km
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
dragOn |
![]()
Post
#22
|
![]() Fost deținător Dacia (1310, Liberta, Solenza) Group: Members Posts: 692 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Pedro, pune-i din nou 20W50 pentru că se va face mai bine ungerea și zgomotul ar putea dispărea!
|
--------------------
VOLKSWAGEN
PASSAT
TDi 131CP/2002
- B xx UEX Never drive faster then your angel can fly !!!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
[quote]de regula dupa ce strangi chiulasa, adica in jur de 800-1000 km[/quote]
OK..mercic.. Am avut ulei RO..banui M20W40..cind l-am skimbat am gasit pe dopul magnetic cam o linguritza de "noroi" format din ulei si pilitura.Skimbasem segmentii, arborele cu came, arborele cotit si cuzinetzii.. e normal sa apara atita pilitura? In plus..in ulei se vede suspensie de pilitura Acum am inlocuit filtrul si uleiul..am pus 15W50 Castrol GTX3 PROTEC.. e bun? Din ce observ.. (abia acum dupa skimb am skimbat sonda de presiune) presiunea de ulei ajunge la 6 apoi..la 80 grade scade in relanti pe la 1,5 si in turatie pe la 3,5-4.. Sa skimb uleiul? culmea e ca dupa 2 zile de circulat e inca "curat".. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx
|
|
northwood |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 236 Joined: 26 November 03 From: Bucuresti ![]() |
[quote]
Acum am inlocuit filtrul si uleiul..am pus 15W50 Castrol GTX3 PROTEC.. e bun? Din ce observ.. (abia acum dupa skimb am skimbat sonda de presiune) presiunea de ulei ajunge la 6 apoi..la 80 grade scade in relanti pe la 1,5 si in turatie pe la 3,5-4.. Sa skimb uleiul? culmea e ca dupa 2 zile de circulat e inca "curat".. [/quote] Uleiul se va innegri in 300 de kilometri, nu-ti face probleme smile.gif Recomandarea pentru iarna este ulei 10W30, pentru vara 20w40. Fiindca 15w50 este mai gros (vascos) decat 10w30, cred ca e un compromis bun iarna-vara. Presiunile la ralanti/turatie cred ca sunt in limite normale la 80 de grade. |
--------------------
SKARPEA MTB
Galben_Gri
2009 Maxon CM 10 - Midland ML 145
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
OK..multumesc, northwood
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 11:14 |