aceiasi problema ca si vaselina 23
![]() ![]() ![]() |
aceiasi problema ca si vaselina 23
rox4up |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 28 March 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
berlina
1979
|
|||
vijelie |
![]()
Post
#2
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Bobina?
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
driverx |
![]()
Post
#3
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Inainte sa mai umbli la o masina care a stat, PRIMUL si PRIMUL lucru care il faci este sa schimbi TOATA benzina... TOATA. Oricum, e posibil ca masina ta sa se fi stricat in astea 4 luni, FOARTE posibil, dar tu poti schimba juma' de masina daca tu tot cu benzina aia ai pretentia sa mearga. M-am chinuit cu cineva cu un papuc de ne-au iesit ochii, asta dupa ce masina a stat aproape 2 luni. N-avea nici pe dracu masina, desi era o rapciuga, era de la benzina. Si nu e singurul caz care il stiu.
Tot experienta persoanala (mai veche). Masina lui tata, masina abandonata. Dupa 4-5 ani destat am incercat sa o pornesc. Se miscau toate foarte bine bine in ea (Dacia 1300 rulz). Problema e ca nu pornea. Sub nici o forma. La fel, mult ne-a trebuit sa ne prindem de ce. Benzina. Am scos benzina din CNC, si am ramas tampit. Arata ca cea mai curata si pura apa din lume. Si NU asta e culoarea benzinei, precum stim cu totii. Cum i-am pus benzina proaspata doar in CNC, a pornit...la sfert, si nu is bancuri vanatoresti. N-am facut nici un reglaj, nici nimic. This post has been edited by driverx: 28 Mar 2007, 09:54 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
rox4up |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 28 March 07 ![]() |
La bobina bobina ne-am uitat dar pare ok iar benzina i-am pus ca era pe rezerva cand am luat-o dupa cele 4 luni . mai are rost sa ii scot acum totata benzina si sa pun alta?daca e nevoie fac si asta , orice numai sa mearga!
si inca ceva ieri cand reglam la ea o ambalam ca sa auzim motorul si la turatii mari se auzea ca si cand ar da cineva cu pocnitori si a explodat toba,se poate sa fie ceva infundat (intrb eu ca o incepatoare ce sunt)? |
--------------------
dacia
berlina
1979
|
|
driverx |
![]()
Post
#5
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Eu ti-am zis ce am avut de zis. Din pacate am 3-4 exemple in care dupa o perioada chiar scurta, benzina nu mai avea proprietatile necesare pentru ca motorul sa mearga ca lumea, sau chiar sa poata porni cat de cat. Acuma depinde si cat ai dat la cheie cu ea, in sensu ca ma intreb daca s-a consumat de pe tur benzina care deja era, chiar daca tu ai alimentat.
A explodat in toba pentru ca s-au acumulat acolo gaze nearse de motor. De ce? din varii motive. Schimba benzina, asigura-te ca benzineste, asigura-te ca scanteieste (fa macar reglaj de avans static) si dai o cheie. E posibil sa nu mearga bine, dar daca nu are probleme, trebuie sa mearga ceva. This post has been edited by driverx: 28 Mar 2007, 10:22 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
rox4up |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 28 March 07 ![]() |
Multumesc mult pt sfaturi am sa incerc si variantele astea si va tin la curent cu ce se intampla.
|
--------------------
dacia
berlina
1979
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Asta e un lucru prea des scapat din vedere! Asa este, benzina se degradeaza rapid nefolosita. Am observat si eu aici in Aus chestia asta, purtind dupa mine un bidon de benzina de urgenta, care sta nefolosit luni in sir si deodata ai nevoie de el si merge masina prost.
Stau si ma intreb citi oameni nu s-au luat dupa sfaturile noastre care mai de care cind ei de fapt incercau sa porneasca pe benzina terminata. Acestea fiind zise, nu e obligatoriu ca problema sa fie de la benzina. Masina stind mult garata e posibil ca unele din pasajele carburatorului sa se colmateze cu timpenii in principal daca apa a patruns pe acolo, si asta e o durere sa o rezolvi. Pasajele cu pricina sunt bineinteles cele mai greu accesibile, si nu e posibil sa te uiti direct in ele, trebuie sa le sufli cu aer comprimat si sa speri ca sunt in regula. Singurul lucru pe care il poti face e sa ai o pompita de cauciuc ca cele folosite de ceasornicari ca sa sufle praful de pe mecanisme, si prevazuta cu un virf de plastic sa sufli fiecare pasaj in parte, blocind toate iesirile cu exceptia celei pe care vrei sa o verifici si asa, unul cite unul sa verifici toate pasajele. Si aveti grija sa nu iasa aerul inapoi pe linga pompa, bre! This post has been edited by Gheorghedracu: 28 Mar 2007, 11:20 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Si ma intreb de ce se degradeaza? Cea care sta in rezervor as admite ca prin acele supape de la buson isi pierde fractiile volatile raminind cele "grele". Dar in bidonul etans? Care substante sint instabile chimic?
E doar o curiozitate, stiu ca se degradeaza dar DE CE? |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Uite un extras
9.4. Stability 9.4.1. Existent (?washed?) Gum Petrol can slowly oxidise in the presence of air to form undesirable oxidation products such as peroxides or gums. These products are soluble in the fuel, but can appear as sticky residue when the petrol evaporates. The residues can deposit on carburettors, injectors, intake port valves and impact the vehicle's performance. These problems can be managed through a specification on existent gum. Gums are typically specified as either washed or unwashed. Unwashed gum is measured by evaporating a sample of petrol and weighing the residue. This not only measures the gum formation, but it also measures the additives (detergents etc). To determine the inherent gum, the sample is then washed with a solvent, which removes the additives - this is ?washed gum?. 9.4.2. Induction period Induction period is an indication of storage stability. Fuels with poor stability will form insolubles that can block fuel filters. Petrol oxidises in the presence of air and water, particularly if the fuel contains non-hydrotreated cracked products, which are relatively unstable. High temperatures also accelerate the oxidation of petrol. Further, petrol degrades when in contact with copper or zinc because these two metals actively promote oxidation of petrol. Accordingly, prolonged storage of fuel in such an environment can result in the oxidation of petrol to form undesirable gums and sediment. Such undesirables can cause filter plugging, combustion chamber deposit formation, and gumming or lacquering of injection system components with resultant sticking and wear. Sau citeste intregul articol aici: http://www.environment.gov.au/atmosphere/f...pubs/paper4.pdf Interesant paragraful despre guma care se depune. Aia care omoara carburatoare si injectoare. |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
vaselina23 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 26 March 07 ![]() |
La mine la daciuta parca au mai disparut smuciturile, i-am curatat sita din carburator, avea desutule mizerie. Eu am inceput sa banuiesc pompa de benzina
![]() Incearca sa verifici alimentarea cap-coada inclusiv carburatorul. |
--------------------
Dacia
Tarantula 1310
1992
- PH-06-XXF
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 23:39 |