Ce poate sa scartaie asa tare la roata ???
![]() ![]() ![]() |
Ce poate sa scartaie asa tare la roata ???
Claudiopolis |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 29 July 04 From: Sibiu ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
|
|||
bogdan_i |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 28 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Scartaie chiar la roata?
Mie imi scartaia groaznic un pivot. Din cauza caldurii probabil, i se scursese vaselina. Si cum ma prinsese intr-un moment cam nasol cu banii, taica-miu l-a dat jos, i-a bagat vaselina si l-a pus inapoi. Si acuma e perfect OK. |
--------------------
RENAULT
Symbol
- b-45-...
|
|
george_d |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 343 Joined: 10 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Cel mai probabil e amortizorul. Poate ti-au facut o bucurie in service si l-au schimbat.
|
--------------------
Dacia
1210
|
|
Claudiopolis |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 29 July 04 From: Sibiu ![]() |
Nu pare de la roata. Mai degraba arc-amortizor. E ca scartaitul paturilor cu arcuri pe care-l mai auzi noaptea prin vecini, asa...ritmic. :-)
|
--------------------
Dacia
1310 L
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Poate fi, intr-adevar si pivot..am patit-o si eu...
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Claudiopolis |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 29 July 04 From: Sibiu ![]() |
Nu cred ca mi-au schimbat amortizorul. Pentru simplul motiv ca mai proaste ca ale mele nu sunt. Dar oricum, nu scartaiau inainte!
|
--------------------
Dacia
1310 L
|
|
notchman |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 10 November 03 From: calarasi ![]() |
Poa sa fie bucsele de caocioc de la amortizor , si mie imi scartaia la lada de innebuneai ,am crezut prima oara ca este scaunul de vina?!!?!?
|
--------------------
Lada
lada 1200 combi
- CL-O1-NGJ
|
|
Claudiopolis |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 29 July 04 From: Sibiu ![]() |
Sa stii ca se poate! Ca-s coapte de numa! Dar daca ma apuc sa le ung si slabesc suruburile de strangere nu-mi sare amortizorul de la loc? Ma gandesc ca sunt tensiuni acolo...
|
--------------------
Dacia
1310 L
|
|
OCEBE |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.324 Joined: 30 January 04 From: galati ![]() |
Claudiopolis,
Apleaca-ti atentie si asupra pivotilor mai ales ca doi colegi ti-au indicat acest lucru, eu fiind al treilea (si mie mi-au scartait pivotii). |
--------------------
dacia
1300 Am avut o DACIA 1300
|
|
Claudiopolis |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 29 July 04 From: Sibiu ![]() |
Acuma la 3 ma duc la ala care mi-a schimbat planetarele. L-am sunat si i-am zis de chestie. "Se rezolva" zice tipul 8) "numai sa veniti." Va spun ce a fost pana la urma.
Va multumesc la toti, e bun forumul asta, acuma ma duc la el si-l pun direct sa "adulmece" pivotul. Daca nu erau sfaturile voastre credeam tot ce-mi zice. |
--------------------
Dacia
1310 L
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Si eu am avut aceesi problema, am schimbat pivotul inferior, bucsile inferioare, bucsile tirant. Sacartia rau de tot cand ma apasam pe ea, si am schimbat absolut tot ce era stricat pe partea aia.
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
Laurentiuu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
[quote] ...imi scartaie ceva de ma iau de cap dupa cativa km... la roata stanga-fata, cand apas masina pe stanga-fata sau merg cu ea pe drum. Problema e ca scartaie la cea mai mica apasare![/quote]
Daca "mecanicul" Gica de la scularie, a umblat si la bucsele bratului inferior, de acolo provine scirtiiala. Cele doua piulite se string NUMAI dupa ce masina este lasat pe sol. Daca acele piulite se string cu masina pe elevator sau cric, la lasarea pe sol, bucsele se vor torsiona iar cauciucul dintre inelul interior si cel superior se va rupe provocind scirtiitul. Remediu: dupa ce se aude scirtiitul, singurul remediu este schimbarea bucselor. |
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|
Claudiopolis |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 29 July 04 From: Sibiu ![]() |
Am fost la mecanic. Dupa ce a umplut-o de ulei pe dedesubt, cu speranta ca scapa de mine, masina scartaia la fel. Pana la urma a dibuit-o. Bucsele de la tirantul stanga fata. Erau atat de stranse incat se incalecasera. Fuga la magazin, bucse noi si inlocuire cu re- reglare a directiei ulterior.
|
--------------------
Dacia
1310 L
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 00:45 |