probleme cu carburatorul?, relanti instabil, pornire de pe loc innecacioasa
![]() ![]() ![]() |
probleme cu carburatorul?, relanti instabil, pornire de pe loc innecacioasa
marusinho |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() sofer de... Dacie Group: Members Posts: 48 Joined: 4 September 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Berlina
1997 L
- numar de SJ
|
|||
workarea |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 10 October 05 From: Drumul Taberei ![]() |
In primul rind, nu mai baga benzina da la Lukoil. In al doilea rind baga un carburetor cleaner in rezervor (o sticluta la un plin), iar pina la plin ar fi bine sa completezi cu Effix. Chiar are efect. In al treilea rind, curata carburatorul, schimba filtrul de benzina si vezi filtrul de aer in ce stare e. Toate astea ti le-am zis pornind de la premisa ca problemele tale sint din cauza benzinei de la Lukoil, ca asa ai zis (intr-adevar, e o benzina proasta).
In ceea ce priveste jiclorul de ralenti, pot sa-ti spun ca la mine carburatorul merge perfect, dar cu un singur jiclor de ralenti: are in cap doua incizii oblice facute cu pila. Cu orice alt jicler, nou-nout, sta prost la ralenti. Sincer, nu stiu care e explicatia (nici nu m-a interesat), dar cred ca problema e aceeasi cu ce zici tu. |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1,6 MPI, 2007
- B-**-***
|
|
tibip |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 17 October 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Workarea, poti te rog sa faci o poza cu jiglerul tau "pilit"? Din pacate si mie imi face probleme carburatorul, si daca desfac putin jiglerul de ralanti, merge brici...
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- numar simplu
|
|
marusinho |
![]()
Post
#4
|
![]() sofer de... Dacie Group: Members Posts: 48 Joined: 4 September 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
in primul rand merci de raspunsul prompt.
in ceea ce priveste effix, te referi la benzina nu? da ca si chestie cam la cat ii litru? oricum merci de propunere o sa incerc !! cu curatarea carburatorului , tocmai am terminat un tub de spray ce tocmai asta spunea ca face: curata carburatorul si sincer sa fiu ca si aspect intr-adevar se observa o diferenta, acuma nu stiu cat de eficient este si dpdv mecanic. o intrebare am desi suna cam jenant pt un posesor de masina de ceva ani: unde e filtru de benzina?sau la ce te referi la sita aia cilindrica ce este pe conducta de alimentare dinainte de carburator? iar la filtru de aer ce ar trebui sa stiu daca il desfac? ce ar trebui sa urmaresc sa nu aibe, sau sa aibe? merci inca odata!! aaa.... era sa uit o intrebare pt tibip: tu cum ai incercat sa faci ca jiclorul sa nu isi schimbe pozitia odata desfacut ? io m-am gandit sa pun o saiba grover sau ceva de genu oricum ceva cat de cat elastic, sa opuna o rezistenta pt a impiedica autodesfacerea, un fel de mini arc ar fi ideal dar dimensiunea ar fi prea mica, nr de spire mai precis... in fine, tu ce solutie ai adoptat? |
--------------------
Dacia
Berlina
1997 L
- numar de SJ
|
|
workarea |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 10 October 05 From: Drumul Taberei ![]() |
@tibip: ma indoiesc ca pot face o poza ca lumea in zilele urmatoare. Incerc miine cu telefonul, nu stiu ce-o iesi. Mai bine ma apuc si ti-l desenez. Oricum, nu cred ca pilitura aia ar trebui sa aiba aceiasi parametri si la tine - poate mai mult, poate mai putin, mai ahi, mai aha...
@marusinho: Effix costa tot atit cit benzina cu care ai avut tu belele, daca nu chiar mai putin. Sprayul respectiv e foarte bun pentru o curatare sumara, de intretinere, dar pentru o treaba ca la carte ar cam trebui demontat carbul de tot. Filtrul de benzina este cilindrul ala de plastic transparent cu sita de hirtie care, ATENTIE, trebuie pus inaintea pompei de benzina, ca sa o protejeze si pe dinsa. N-ar strica sa verifici si pompa de benzina, ca tot veni vorba. O modalitate simpla e urmatoarea: daca ai nivelul in CNC reglat corect, scoti furtunul de alimentare care intra in carb, il bagi intr-o sticla si pornesti motorul. Pina se opreste (adica cu benzina din CNC) pompa ar trebui sa debiteze cam 750 ml (jumatate de sticla de 1,5 l. Daca da mult mai putin, nu e bine. Filtrul de aer il scoti de-acolo si te uiti cit e de imbicsit. Daca tu intrebi chestia asta, inseamna ca nu l-ai schimbat niciodata. Fa-o acum, costa doar 10 lei. This post has been edited by workarea: 30 Mar 2007, 02:10 |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1,6 MPI, 2007
- B-**-***
|
|
tibip |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 17 October 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
@marusinho : eu circul cu jiglorul de ralanti bine infiletat, si cu capul plin de nervi. La cealalta dacie pe care l-am avut, am folosit o saiba plata extrem de subtire de la ciocul de la sprituitor. Este din cupru, si tine bine. Am incercat prima data sa pun sarma de cupru pe filet, dar nu a tinut manevta. Cu saiba de cupru, nu se desface. De unde procuri saiba? Din orice set de jigloare de dacia, din comert. In set sunt 2 saibe mici, din care folosesti numai unul.
@workarea : fa te rog o poza. vreau sa vad cum au fost facute piliturile alea, dupa care ma apuc de teste. E enervant cum se comporta masina, mai ales ca am si toba din spate gaurita si se aude "buf-buf-buf" la ralanti... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- numar simplu
|
|
marusinho |
![]()
Post
#7
|
![]() sofer de... Dacie Group: Members Posts: 48 Joined: 4 September 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
ok, merci de indicatii,
am sa ma pun pe treaba sa incerc macar unele din chestiile pe care mi le-ati spus. in special cu filtru de aer, pt ca intr-adevar de cand e pe mana mea masina(de vro 4 ani ) eu unul n-am schimbat filtru de aer , si cred ca nici taicameu nu a apucat. o sa va ti la curent cu ce reusesc!!! numai bine |
--------------------
Dacia
Berlina
1997 L
- numar de SJ
|
|
KTC |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 3 May 06 From: BUC -IF ![]() |
Desfaci jiglorul de la relantiu si pui o saiba mica de textolit, cupru sau orice altceva si iti merge mult mai rotund. Probabil cand l-ai curatat l-ai infiletat prea mult, vine benzina putina si motorul merge gatuit.
Incearca sa pornesti motorul si cu el mergand desfaci putin jiglorul de relantiu si pe urma te duci sa te uiti la acul de la turometru, ai sa observi ca e stabil, deci motor iti mege mult mai rotund. 6 luni de zile m-am chinuit ca nu-mi statea relantiul cum trebuie. Acul de la turometru tot batzaia si nu mergea rotund deloc ... pana a venit un prieten si mi-a aratat. Totul era de la amarata aia de saiba. This post has been edited by KTC: 30 Mar 2007, 15:18 |
--------------------
Dacia
1310
`85 (54cp)
- IF 75 KTC BMW 325i `93 (192cp) - B 95 KTC
|
|
marusinho |
![]()
Post
#9
|
![]() sofer de... Dacie Group: Members Posts: 48 Joined: 4 September 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
am inlocuit filtrul, un vecin mi-a spus ca n-are rost ca merge si fara sa il inlocuiesc, dar tot lam schimbat. sa va spun sicer problema mea nu sa rezolvat nici asa, parca ar merge un pic mai bine dar asta doar la turatii mari, cand trec de 200-2500.
ii enervanta faza: cand vreau sa pornesc de pe loc atuni ii vin dracii, daca vreau sa pornesc normal, linistit se tot zgaltaie si motorul da sa moara miar daca nu ii dau acceleratie klumea moare. doar atunci cand pornesc mai "nervos" nu face figuri. aaa... si inca ceva, workarea am incercat testul pe care l-ai zis tu: cu carbu: am luat conducta de alimentare si am lasato sa curga intr-o sticla: a curs aproape un litru si nu dadea semn sa se opreasca numai ca am oprito eu ca era sticla de doar 1 l. asa ca pp ca consuma "prea putina benzina" si ia prea mult aer. nu-i asa? KTK as incerca solutia ta, si io mam gandit ca ar trebui sa pun o saiba numai ca nu mi sa potrivit aia care o aveam. am o intrebare: nu consuma mai mult asa? nu ia prea multa benzina? si inca o chestie de unde as putea face rost de o saiba exact cu diametrul filetului jiclorului? is cumva incluse in setul de jicloare, daca mi-as lua unul nou? numai bine. |
--------------------
Dacia
Berlina
1997 L
- numar de SJ
|
|
iulian.bisty |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 382 Joined: 24 March 07 From: Braila ![]() |
in zona ingrosata se face un sant fin cu o pila triunghiulara
Attached File(s) |
--------------------
Renault
Megane 3 2015
Kadjar 2017 zxcxzcz
|
|
workarea |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 10 October 05 From: Drumul Taberei ![]() |
QUOTE(marusinho @ 30 Mar 2007, 18:14) a curs aproape un litru si nu dadea semn sa se opreasca numai ca am oprito eu ca era sticla de doar 1 l. asa ca pp ca consuma "prea putina benzina" si ia prea mult aer. nu-i asa? Nu presupui bine. In primul rind, as zice ca nivelul e prea mare in CNC. Plutitorul se regleaza la grosimea tigarii. In al doilea rind, jiclerul de ralenti, dupa cum ii zice si numele, dozeaza amestecul doar la ralenti, deci nu are legatura cu problema ta legata de pornire. Acestea fiind zise, cauta pe forum cum se regleaza surubul de amestec (in doua cuvinte, il invirti pina obtii turatia maxima la ralenti, dar cauta simai citeste), apoi cauta chestii legate de reglarea avensului (gasesti pe forum tot ce-ti trebuie, explicat de nenumarate ori). Filtrul de aer trebuia schimbat, nu te lua dupa vecin la faza asta. @tibip: am facut poza cu telefonul, a iesit o laie. Mai incerc miine-poimiine o poza pe bune. iulian.bisty a zis exact despre ce-i vorba, numai ca la mine sint 2 santuri. Era acelasi lucru daca era un sant mai adinc sau trei mai fine. Ia-o din aproape in aproape pina la victoria finala! This post has been edited by workarea: 30 Mar 2007, 21:13 |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1,6 MPI, 2007
- B-**-***
|
|
KTC |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 3 May 06 From: BUC -IF ![]() |
Eu am pus o saiba de textolit, mereu cumparam platina pt schimb si gaseam in cutia aceea.
Eu zic doar sa pornesti motorul, si cu el mergand desfaci un pic surubul de relantiu, si vezi sigur daca e de la surub sau nu. Si nu, nu o sa-ti consume mai mult ... si daca tot stai sa te gandesti ... vrei sa-ti mearga motorul rotund sau te zgarcesti pt un dop de benzina si il tii mergand in suturi. |
--------------------
Dacia
1310
`85 (54cp)
- IF 75 KTC BMW 325i `93 (192cp) - B 95 KTC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 13:46 |