DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Mers cu SN scos din viteza

YSP_BV
post 29 Jul 2004, 13:40
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 23 July 04




Salut, am cautat si n-am gasit , care credeti ca ar fi problema ca sa mergi distante de pina la 3-500 m scos din viteza ( coborit de pante, in spatele unui camion, etc.) :shock:
Daca cineva are vreo parere despre Texaco Havoline 10W 40 :roll:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DAVIDK
post 29 Jul 2004, 13:52
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 20 July 04
From: Bucuresti




E mai bine in frana de motor, ca nu baga benzina in motor; altfel, motorul consuma 0.76l/h (dupa teorie...)


--------------------
Renault Symbol Expression 2010, 1.4 16V
Cand cumpar un lucru nou, mai intai il repar si apoi il folosesc.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 29 Jul 2004, 14:23
Post #3


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




E scris pe forum. Probleme e ca nu e bine din doua motive: unu e ca iti paradesti cutia de viteze si al doilea e ca daca mergi la relanti eficienta franelor e mult mai scazuta decat la turatii mai mari si risti sa te opresti in vre-un pom/masina ceva.

Texaco, daca nu ma insel, este si uleiul DaciaOil. Deci ce parere sa am. Proasta.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YSP_BV
post 29 Jul 2004, 14:50
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 23 July 04




Am dat search pe si am gasit nic.
Ce legatura ace mersul in relanti cu frinele?
De ce crezi ca daca mergi scos din viteza paradesti cutia?
M-am uitat pe cutia daciaoil si nu era texaco


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 29 Jul 2004, 15:04
Post #5


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




dacia oil este TEXACO !

daca mergi in frana de motor franezi , nu :shock:


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YSP_BV
post 29 Jul 2004, 15:16
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 23 July 04




Am Inteles, Sa traiti
Tre sa ai si tu mila de un biet tepuit
deci
1. mai merg un pic si scuip texaco ( macar 5000)
2. SN nu-i dacia, nu se merge scos din gear)
Asa-i bine?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 29 Jul 2004, 15:47
Post #7


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




daaaaaaaaaa biggrin.gif

eu pun dacia oil si il schimb la 5000 km biggrin.gif si merge super frumos motorul :mrgreen:


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 29 Jul 2004, 15:55
Post #8


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Frana este servo. Un furtun de vacuum vine din motor si intra in corpul franei. Cu cat turatia creste, cu atat este mai mare si eficienta franei. Deci are legatura cu turatia de relanti.

In legatura cu scosul din viteza, eu am mai explicat pe forum de ce nu este bine sa se ruleze cu masina scoasa din viteza. Se vor suprasolicita rulmentii din cutia de viteze. In situatia in care maneta de schimbare a vitezelor se afla in punctul mort motorul functioneaza la turatia de mers in gol (800 rpm), turatie care se transmite la arborele primar. Daca automobilul ruleaza cu o viteza mare arborele secundar al cutiei primeste o turatie corespunzatoare vitezei automobilului iar pinioanele de pe arborele secundar se rotesc la turatia mai mare decat cele ale arborelui primar, corespunzatoare regimului de mers in gol. Ca rezultat se creeaza o viteza relativ mare care conduce a gripari sau la distrugerea inelelor distantiere. Deci, morala ar fi ca transmisia sa nu fie decuplata niciodata, decat la schimbarea treptelor de viteza.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
toto
post 29 Jul 2004, 18:06
Post #9


Destul de fost membru


Group: Members
Posts: 432
Joined: 26 April 04
From: Bucuresti




exact asa... :mrgreen:
in plus, protejezi franele, o mare parte din sarcina de franare o preia motorul...si consuma si mai putin...so...tragi tu concluziile...


--------------------
Honda CIVIC 5D 1.8 Sport M/T - '07
romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 29 Jul 2004, 19:39
Post #10


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




Pe langa alte dezavantaje cel mai rau e ca mersul pe liber iti pericliteaza siguranta. daca incerci pe drum drept sa franezi pe liber si in viteza vei vedea diferenta de spatiu la franare. daca mai cobori si o panta mai lunga, poti sa suprasoliciti franele, iar uneori ca sa scapi dintr-o situatie neplacuta trebuie sa accelerezi repede, lucru mai greu de realizat daca esti pe liber


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GolfIII
post 30 Jul 2004, 21:31
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




Usor, usor ne-am indepartat de subiectul topicului...


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YSP_BV
post 31 Jul 2004, 09:21
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 23 July 04




Treburili este clare
Multumesc la toata lumea


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Jack Daniel's
post 31 Jul 2004, 22:39
Post #13


MEMBRU DE LA INCEPUT!


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 26 October 03




Fratilor eu pana pana acum asa am condus si nu am stricat nici o cutie , dar poate sunt eu norocos , desi nu cred


--------------------
. . .
Multi membri, putini oameni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 1 Aug 2004, 00:03
Post #14


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Big2003, nu degeaba spune pe spatele fiecarui aparat ca nu e bine sa-l desfaci cand e inca e sub tensiune. Exista riscul de a te electrocuta. Ei bine, eu umblu la ele numai sub tesiune si nu am patit nimic pana acum (de vreme ce mai pot sa scriu pe forum - bine m-am curentat odata la blitz-ul unui aparat foto de mi-a amortit mana vreo jumatate de ora, dar nu asta conteaza). Asa si cu masinile. Nu e bine sa faci treaba asta. Exista riscul de a se strica. Asta nu inseamna ca trebuie neaparat sa se si strice. Cum e norocul fiecaruia.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Remus66
post 26 Sep 2004, 00:10
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 25 September 04




Mosilor din experienta mea de sofer relativ cuminte, am observat ca este mult mai bine sa frinezi un pic inainte de curba si incepi accelerarea dupa ce ai trecut de jumatatea ei.Altfel chestia cu servofrina si rulajul cu cutia de viteze cuplata este perfect adevarata!


--------------------
Volkswagen Golf 4 Pacific Variant 2005 - B-71-KPD
Cu un nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat; dar duci o lupta colosala, cu prostul care are scoala!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 26 Sep 2004, 00:20
Post #16


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Aha...
Si apelativul "Mosilor" la cine se refera?
Nu am bagat de seama sa mai am un companion la tras de sireturi!
Armata nu am facut-o asa ca nu cred ca am facut-o impreuna...
Nu crezi ca ar fi ideal daca ai sterge unul din posturi, sunt dubleuri si ai edita apelativul?


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bestie
post 26 Sep 2004, 00:58
Post #17


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 1
Joined: 25 September 04
From: Bucuresti




Ba, tu iar esti intepat si te iei de lume? Cine te crezi? E si omu' abia sosit pe forum si ai venit tu cu fitele tale! Lasa omu' sa-si spuna parerea!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.C.
post 26 Sep 2004, 07:15
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.152
Joined: 24 January 04
From: Ploiesti ,din cind in cind.




Alo,domnule Bestie !
Controleaza-ti putin limbajul ca nu esti la piata !
Adresarile astea cu Ba si Mosilor nu prea se potrivesc ,e bine sa stiti asta mai ales ca sinteti incepatori .
Iar Asarban are perfecta dreptate !
Acum on topic:
Cind cobori nu este bine sa ai cutia pe liber,pentru ca asa nu mai beneficiezi de frina de motor si suprasoliciti sistemul de frinare,care la un moment dat se supraincalzeste si la revedere cu frinele !
Si nu v-as recomanda sa se intimple asta cind cobori Dealul Feleacului,Posada sau Transfagarasanul ! :shock:


--------------------
Renault Megane II Sedan Influence 1,6 16 V ,2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
barceloon
post 26 Sep 2004, 07:40
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 11 September 04
From: SIBIU




Uff, parca ati fi pe un chat..
On-topic: pana la urma ce conteaza mai mult, asa zisa economie de "gaz" sau sigurantza masinii si a noastra..?!!?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex
post 26 Sep 2004, 11:16
Post #20


Membru autentic


Group: Admin
Posts: 749
Joined: 22 May 02




barceloon, intre "economia" de benzina si siguranta ta (sau/si a masinii) eu cred ca nu exista si nu poate exista vreodata nici macar semn de egalitate.
[OFFTOPIC]
Bestie, esti cumva justitiarul forumului? Ia mai tine-ti gura cateva saptamani si vezi cam cum merge treaba pe aici sau iti dam de acum eject ca sa poti sa te duci pe forumuri mai bune? :twisted:
[/OFFTOPIC]


--------------------
N/A N/A N/A
snafu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 28 Sep 2004, 09:22
Post #21


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=7458

Linkul de mai sus arata locul in care se vor continua discutiile despre abordarea curbelor:)

P.S. : Acel topic a aparut in urma unui "split" facut de aici ...


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihail75
post 29 Sep 2004, 21:07
Post #22


mihail


Group: Members
Posts: 466
Joined: 12 October 03
From: Iasi




ceva asemanator cu topicul doream sa intreb si eu.
cind trec peste o denivelare, gen linie de tramvai, incetinesc, scot din viteza pina trec, apoi reintru in viteza, de obicei in a 2-a. este vreo problema daca fac asa.
multam
m75


--------------------
Dacia Logan Laureat 1.4 MPI - Is-YY-XXX
mihail, fost cu Logan Laureat 1.4, acum cu Opel Astra Sedan 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 6 Oct 2004, 16:34
Post #23


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(mihail75 @ 29 Sep 2004, 21:07)
ceva asemanator cu topicul doream sa intreb si eu.
cind trec peste o denivelare, gen linie de tramvai, incetinesc, scot din viteza pina trec, apoi reintru in viteza, de obicei in a 2-a. este vreo problema daca fac asa.
multam
m75
*


Din pacate nu sunt atat de priceput incat sa-ti spun categoric daca e bine sau nu. Mie din principiu nu mi se pare OK sa mergi scos din viteza - (teoretic ca in caz de urgenta sa poti manevra masina mai bine si mai rapid)
Dar sunt curios ce motive ai sa faci asa?


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
"Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 6 Oct 2004, 17:48
Post #24


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




scrie prin carti: in caz de franare, daca e scos din viteza, impactul asupra rotilor e mai mic decat daca sunt angrenate in viteza, respectiv frana de motor.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th July 2025 - 14:52
Forum Renault