Mers cu SN scos din viteza
![]() ![]() ![]() |
Mers cu SN scos din viteza
YSP_BV |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 23 July 04 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
DAVIDK |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 20 July 04 From: Bucuresti ![]() |
E mai bine in frana de motor, ca nu baga benzina in motor; altfel, motorul consuma 0.76l/h (dupa teorie...)
|
--------------------
Renault
Symbol
Expression 2010, 1.4 16V Cand cumpar un lucru nou, mai intai il repar si apoi il folosesc.
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#3
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
E scris pe forum. Probleme e ca nu e bine din doua motive: unu e ca iti paradesti cutia de viteze si al doilea e ca daca mergi la relanti eficienta franelor e mult mai scazuta decat la turatii mai mari si risti sa te opresti in vre-un pom/masina ceva.
Texaco, daca nu ma insel, este si uleiul DaciaOil. Deci ce parere sa am. Proasta. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
YSP_BV |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 23 July 04 ![]() |
Am dat search pe si am gasit nic.
Ce legatura ace mersul in relanti cu frinele? De ce crezi ca daca mergi scos din viteza paradesti cutia? M-am uitat pe cutia daciaoil si nu era texaco |
-------------------- |
|
GeorgeB |
![]()
Post
#5
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
dacia oil este TEXACO !
daca mergi in frana de motor franezi , nu :shock: |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
YSP_BV |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 23 July 04 ![]() |
Am Inteles, Sa traiti
Tre sa ai si tu mila de un biet tepuit deci 1. mai merg un pic si scuip texaco ( macar 5000) 2. SN nu-i dacia, nu se merge scos din gear) Asa-i bine? |
-------------------- |
|
GeorgeB |
![]()
Post
#7
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
daaaaaaaaaa biggrin.gif
eu pun dacia oil si il schimb la 5000 km biggrin.gif si merge super frumos motorul :mrgreen: |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#8
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Frana este servo. Un furtun de vacuum vine din motor si intra in corpul franei. Cu cat turatia creste, cu atat este mai mare si eficienta franei. Deci are legatura cu turatia de relanti.
In legatura cu scosul din viteza, eu am mai explicat pe forum de ce nu este bine sa se ruleze cu masina scoasa din viteza. Se vor suprasolicita rulmentii din cutia de viteze. In situatia in care maneta de schimbare a vitezelor se afla in punctul mort motorul functioneaza la turatia de mers in gol (800 rpm), turatie care se transmite la arborele primar. Daca automobilul ruleaza cu o viteza mare arborele secundar al cutiei primeste o turatie corespunzatoare vitezei automobilului iar pinioanele de pe arborele secundar se rotesc la turatia mai mare decat cele ale arborelui primar, corespunzatoare regimului de mers in gol. Ca rezultat se creeaza o viteza relativ mare care conduce a gripari sau la distrugerea inelelor distantiere. Deci, morala ar fi ca transmisia sa nu fie decuplata niciodata, decat la schimbarea treptelor de viteza. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
toto |
![]()
Post
#9
|
![]() Destul de fost membru Group: Members Posts: 432 Joined: 26 April 04 From: Bucuresti ![]() |
exact asa... :mrgreen:
in plus, protejezi franele, o mare parte din sarcina de franare o preia motorul...si consuma si mai putin...so...tragi tu concluziile... |
--------------------
Honda
CIVIC
5D 1.8 Sport M/T - '07 romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#10
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Pe langa alte dezavantaje cel mai rau e ca mersul pe liber iti pericliteaza siguranta. daca incerci pe drum drept sa franezi pe liber si in viteza vei vedea diferenta de spatiu la franare. daca mai cobori si o panta mai lunga, poti sa suprasoliciti franele, iar uneori ca sa scapi dintr-o situatie neplacuta trebuie sa accelerezi repede, lucru mai greu de realizat daca esti pe liber
|
--------------------
-
-
-
|
|
GolfIII |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
Usor, usor ne-am indepartat de subiectul topicului...
|
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
YSP_BV |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 23 July 04 ![]() |
Treburili este clare
Multumesc la toata lumea |
-------------------- |
|
Jack Daniel's |
![]()
Post
#13
|
![]() MEMBRU DE LA INCEPUT! Group: Members Posts: 2.010 Joined: 26 October 03 ![]() |
Fratilor eu pana pana acum asa am condus si nu am stricat nici o cutie , dar poate sunt eu norocos , desi nu cred
|
--------------------
.
.
. Multi membri, putini oameni!
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#14
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Big2003, nu degeaba spune pe spatele fiecarui aparat ca nu e bine sa-l desfaci cand e inca e sub tensiune. Exista riscul de a te electrocuta. Ei bine, eu umblu la ele numai sub tesiune si nu am patit nimic pana acum (de vreme ce mai pot sa scriu pe forum - bine m-am curentat odata la blitz-ul unui aparat foto de mi-a amortit mana vreo jumatate de ora, dar nu asta conteaza). Asa si cu masinile. Nu e bine sa faci treaba asta. Exista riscul de a se strica. Asta nu inseamna ca trebuie neaparat sa se si strice. Cum e norocul fiecaruia.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Remus66 |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 25 September 04 ![]() |
Mosilor din experienta mea de sofer relativ cuminte, am observat ca este mult mai bine sa frinezi un pic inainte de curba si incepi accelerarea dupa ce ai trecut de jumatatea ei.Altfel chestia cu servofrina si rulajul cu cutia de viteze cuplata este perfect adevarata!
|
--------------------
Volkswagen Golf 4
Pacific Variant
2005
- B-71-KPD Cu un nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat; dar duci o lupta colosala, cu prostul care are scoala!
|
|
asarban |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Banned Posts: 2.288 Joined: 24 May 02 ![]() |
Aha...
Si apelativul "Mosilor" la cine se refera? Nu am bagat de seama sa mai am un companion la tras de sireturi! Armata nu am facut-o asa ca nu cred ca am facut-o impreuna... Nu crezi ca ar fi ideal daca ai sterge unul din posturi, sunt dubleuri si ai edita apelativul? |
-------------------- Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
|
|
Bestie |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 1 Joined: 25 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Ba, tu iar esti intepat si te iei de lume? Cine te crezi? E si omu' abia sosit pe forum si ai venit tu cu fitele tale! Lasa omu' sa-si spuna parerea!
|
-------------------- |
|
M.C. |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.152 Joined: 24 January 04 From: Ploiesti ,din cind in cind. ![]() |
Alo,domnule Bestie !
Controleaza-ti putin limbajul ca nu esti la piata ! Adresarile astea cu Ba si Mosilor nu prea se potrivesc ,e bine sa stiti asta mai ales ca sinteti incepatori . Iar Asarban are perfecta dreptate ! Acum on topic: Cind cobori nu este bine sa ai cutia pe liber,pentru ca asa nu mai beneficiezi de frina de motor si suprasoliciti sistemul de frinare,care la un moment dat se supraincalzeste si la revedere cu frinele ! Si nu v-as recomanda sa se intimple asta cind cobori Dealul Feleacului,Posada sau Transfagarasanul ! :shock: |
--------------------
Renault Megane
II Sedan Influence
1,6 16 V ,2005
|
|
barceloon |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 11 September 04 From: SIBIU ![]() |
Uff, parca ati fi pe un chat..
On-topic: pana la urma ce conteaza mai mult, asa zisa economie de "gaz" sau sigurantza masinii si a noastra..?!!? |
-------------------- |
|
alex |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Admin Posts: 749 Joined: 22 May 02 ![]() |
barceloon, intre "economia" de benzina si siguranta ta (sau/si a masinii) eu cred ca nu exista si nu poate exista vreodata nici macar semn de egalitate.
[OFFTOPIC] Bestie, esti cumva justitiarul forumului? Ia mai tine-ti gura cateva saptamani si vezi cam cum merge treaba pe aici sau iti dam de acum eject ca sa poti sa te duci pe forumuri mai bune? :twisted: [/OFFTOPIC] |
--------------------
N/A
N/A
N/A snafu
|
|
Liviu |
![]()
Post
#21
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=7458
Linkul de mai sus arata locul in care se vor continua discutiile despre abordarea curbelor:) P.S. : Acel topic a aparut in urma unui "split" facut de aici ... |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
mihail75 |
![]()
Post
#22
|
![]() mihail Group: Members Posts: 466 Joined: 12 October 03 From: Iasi ![]() |
ceva asemanator cu topicul doream sa intreb si eu.
cind trec peste o denivelare, gen linie de tramvai, incetinesc, scot din viteza pina trec, apoi reintru in viteza, de obicei in a 2-a. este vreo problema daca fac asa. multam m75 |
--------------------
Dacia Logan
Laureat 1.4 MPI
- Is-YY-XXX mihail, fost cu Logan Laureat 1.4, acum cu Opel Astra Sedan 1.6
|
|
Ake |
![]()
Post
#23
|
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mihail75 @ 29 Sep 2004, 21:07) ceva asemanator cu topicul doream sa intreb si eu. cind trec peste o denivelare, gen linie de tramvai, incetinesc, scot din viteza pina trec, apoi reintru in viteza, de obicei in a 2-a. este vreo problema daca fac asa. multam m75 Din pacate nu sunt atat de priceput incat sa-ti spun categoric daca e bine sau nu. Mie din principiu nu mi se pare OK sa mergi scos din viteza - (teoretic ca in caz de urgenta sa poti manevra masina mai bine si mai rapid) Dar sunt curios ce motive ai sa faci asa? |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
RIon |
![]()
Post
#24
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
scrie prin carti: in caz de franare, daca e scos din viteza, impactul asupra rotilor e mai mic decat daca sunt angrenate in viteza, respectiv frana de motor.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th July 2025 - 14:52 |