DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme cu robinetul de la instaltia de incalzire, Ce-i de facut?

florinutzu
post 24 Apr 2007, 11:07
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 290
Joined: 6 July 05
From: Piatra Neamt




Imi curge robinetul si pierd apa prin el. Se poate desface si repara?
Mentionez ca nu curgea de la inceput ci acumdupa 1an de utilizare. Il deschid la maxim ca e frig afara si apoi cand se infierbanta apa il mai reduc putin asa incat sa incalzesz interiorul asa cum doresc eu. De la miscarile astea banuiesc ca s-a uzat ceva in interior si curge exact pe langa axul piesei care inchide si deschide.
Si daca il desfac sa ma bag in el ce fac cu coloanele ramase suspendate? Nu va curge antigelul din ele asa incat sa fie necesara o noua umplere a circuitului?
Nu exista o solutie de a lua o piesa mai buna si a pune acolo asa incat sa tina mai mult de 1 an?
Mentionez ca la 500Km pun 1l de lichid de racire. Mi se pare o pierdere mare totusi si periculoasa daca nu verific des. Am fost sfatuit sa pun un robinet de la instalatia din casa. Da nu imi convine ca tre sa ma dau jos din masina sa reglez caldura. Stiu ca sunt mai rezistente dar poate totusi... sunt solutii mai bune.
Va multumesc!


--------------------
DACIA BERLINA 1310L - NT 05 XXX
Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 24 Apr 2007, 11:50
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Cel mai bine pui alrul nou si speri sa nimeresti unul bun..smile.gif
La masina lui taica-miu nu curge desi masina are 7 ani deja.
Depinde de noroc. De reparat nu cred ca se poate.


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 24 Apr 2007, 11:52
Post #3


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu se repara, sunt de unica folosinta. Mergi la magazin, si atentie , il testezi la gura, sufli cu el inchis sa vezi daca rasufla, daca trece aerul cer altul, daca e etans il iei. Eu cu metoda asta la magazin am nimerit al 4-lea bun. Se uita vanzatoarea ca la urs, dar nu a avut ce comenta, i-am explicat ca mai bine le verific acum, decat sa ma duc la OPC cu unul rau, a tacut chitic...

Poti face oricand dintr-un robinet sanitar cu fluture, 2 nipluri si un teu, si te tine o viata, dar nu-l mai poti controla din interior.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 24 Apr 2007, 14:34
Post #4


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




QUOTE(argon @ 24 Apr 2007, 11:52)
Poti face oricand dintr-un robinet sanitar cu fluture, 2 nipluri si un teu, si te tine o viata, dar nu-l mai poti controla din interior.
*




Eu am facut din robinet de 1/2 sanitar, un ,,T,, de Cupru cu diametrul de 15 si doua bucati de teava de cupru de acelasi diametru. Le-am cositorit pe conectorii de legatura cu robinetul. Merge fff bine. Dar, asa cum a zis si arogon , nu se mai poate face reglarea lui din habitaclu. Nu e nici o problema.

Pe stuturile de cupru m cositorit o sarma care are rolul de a nu lasa furtunul sa se traga din stut (am facut ca un guler). Apoi am strans cu coliere. Nici o problema.

Mare atentie........pe langa ca iti curge antigel pe acolo, in unele regimuri de functionare ale motorului/pompei de apa se trage si aer in instalatie. Instalatia incepe sa aiba aer, nu se mai face racirea corespunzator (cu consecintele stiute). Mai rau e ca ii scade punctul de fierbere (care la o instalatie presurizata este peste 100 de grade celsius) si mai apare si rugina in instalatie (de la blocul motor care e din fonta si care se corodeaza in prezenta aerului in apa). Daca apa contine aer mai apare si fenomanul de cavitatie la pompa, cavitatie care distruge pompa.


Concluzia? inlocuit robienetul cu unul sanitar. Mare atentie si la robinetele facute din metal. Sunt dintr-un material extrem de prost. Ca exemplu am cumparat un ,,T,, de aerisire care era din metal si..............dupa juma de an a fost tocate efectiv de lichid. Il am in masina ca material didactic :smile.gif))

Va salut cu stima,

This post has been edited by autom: 24 Apr 2007, 14:36


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th May 2024 - 06:52
Forum Renault