Probleme cu robinetul de la instaltia de incalzire, Ce-i de facut?
Probleme cu robinetul de la instaltia de incalzire, Ce-i de facut?
florinutzu |
24 Apr 2007, 11:07
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 290 Joined: 6 July 05 From: Piatra Neamt |
|
||
--------------------
DACIA
BERLINA 1310L
- NT 05 XXX Cel ce pune o intrebare e prost pana afla raspunsul.
Cel ce nu intreaba e prost pentru todeauna! |
|||
nh1980ro |
24 Apr 2007, 11:50
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. |
Cel mai bine pui alrul nou si speri sa nimeresti unul bun..
La masina lui taica-miu nu curge desi masina are 7 ani deja. Depinde de noroc. De reparat nu cred ca se poate. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
argon |
24 Apr 2007, 11:52
Post
#3
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Nu se repara, sunt de unica folosinta. Mergi la magazin, si atentie , il testezi la gura, sufli cu el inchis sa vezi daca rasufla, daca trece aerul cer altul, daca e etans il iei. Eu cu metoda asta la magazin am nimerit al 4-lea bun. Se uita vanzatoarea ca la urs, dar nu a avut ce comenta, i-am explicat ca mai bine le verific acum, decat sa ma duc la OPC cu unul rau, a tacut chitic...
Poti face oricand dintr-un robinet sanitar cu fluture, 2 nipluri si un teu, si te tine o viata, dar nu-l mai poti controla din interior. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
autom |
24 Apr 2007, 14:34
Post
#4
|
membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! |
QUOTE(argon @ 24 Apr 2007, 11:52) Poti face oricand dintr-un robinet sanitar cu fluture, 2 nipluri si un teu, si te tine o viata, dar nu-l mai poti controla din interior. Eu am facut din robinet de 1/2 sanitar, un ,,T,, de Cupru cu diametrul de 15 si doua bucati de teava de cupru de acelasi diametru. Le-am cositorit pe conectorii de legatura cu robinetul. Merge fff bine. Dar, asa cum a zis si arogon , nu se mai poate face reglarea lui din habitaclu. Nu e nici o problema. Pe stuturile de cupru m cositorit o sarma care are rolul de a nu lasa furtunul sa se traga din stut (am facut ca un guler). Apoi am strans cu coliere. Nici o problema. Mare atentie........pe langa ca iti curge antigel pe acolo, in unele regimuri de functionare ale motorului/pompei de apa se trage si aer in instalatie. Instalatia incepe sa aiba aer, nu se mai face racirea corespunzator (cu consecintele stiute). Mai rau e ca ii scade punctul de fierbere (care la o instalatie presurizata este peste 100 de grade celsius) si mai apare si rugina in instalatie (de la blocul motor care e din fonta si care se corodeaza in prezenta aerului in apa). Daca apa contine aer mai apare si fenomanul de cavitatie la pompa, cavitatie care distruge pompa. Concluzia? inlocuit robienetul cu unul sanitar. Mare atentie si la robinetele facute din metal. Sunt dintr-un material extrem de prost. Ca exemplu am cumparat un ,,T,, de aerisire care era din metal si..............dupa juma de an a fost tocate efectiv de lichid. Il am in masina ca material didactic :)) Va salut cu stima, This post has been edited by autom: 24 Apr 2007, 14:36 |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th May 2024 - 06:52 |