Problema cutie de viteze cu 4 trepte, nu intra in treptele 1 si 3...
![]() ![]() ![]() |
Problema cutie de viteze cu 4 trepte, nu intra in treptele 1 si 3...
v_razvan_c |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
-
|
|||
OAP |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Mai intai verifica sa nu ai suruburile din spate retezate (acolo unde se prinde de traversa). ai verifica de asemenea ghidajele, e o bucsa in spate unde intra tija in cutie..tampoanele de cauciuc de pe ghidaj deasemenea...
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
...sa inteleg ca nu-i ceva din cutie?Rulmenti,pinioane,etc...cand face figura,atunci cand scot din viteza se simte maneta grea...incleiata,nu stiu cum sa ma pronunt.
|
--------------------
-
-
-
|
|
adostar |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 419 Joined: 12 October 04 From: Galati ![]() |
Daca problema nu se rezolva din timonerie..atunci pot fi sincroanele uzate.
|
--------------------
gaz
cazan
1980
- gaz/porc
|
|
OAP |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
O.K.,multumesc,dar am uitat sa spun ca atunci cand este oprit motorul intra 1 si 3
![]() sincroanele unde sunt plasata?in cutie..inafara ei.... |
--------------------
-
-
-
|
|
OAP |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
merci pt.raspunsuri,maine o sa ma bag sub ea,o sa-i mai pun si ulei(oricum cred ca trebuia),si revin in caz ca mai am nevoie de ajutor.
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
v_razvan_c |
![]() ![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
M-am linistit,deja incepusem sa-mi caut o alta cutie de viteze.Am fost la o rampa si m-am bagat sub ea,problema era din cauza unei sigurante,care lipsea,imediat unde se termina maneta jos,tija iesea cand avea ea chef.I-am pus si ulei dar abia am apucat sa pun 300gr. si incepuse sa curga,aveti idee daca pun mai mult de 2l se intampla ceva?Astea cu 4 trepte cica de 2 l au nevoie.Merci pt.ajutor,ati avut dreptate ca nu cutia a fost de vina.
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Nu ai cum sa pui mult peste 2 l, acel "dop" lateral marcheaza nivelul. Din cauza viscozitatii mari a uleiului sa zicem ca pui 100-200 ml in plus, daca pui cu "spritiera", nu-i problema, cutia are un "aerisitor" la partea superioara prin care se "descarca" eventuala suprapresiune creata de incalzire.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
v_razvan_c |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 665 Joined: 11 March 07 ![]() |
OK,m-am lamurit,multumesc pt.ajutor
![]() |
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 14:32 |