DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Pistoane 1,4 usurate de mine

ciprianeduard
post 13 Sep 2005, 21:21
Post #61


Membru agitat


Group: Members
Posts: 743
Joined: 16 June 05
From: PLOIESTI




QUOTE(cristimm @ 8 Sep 2004, 08:35)
Usurand pistonul nu se obtine un spor foarte mare pentru ca oricum e dintr-un aliaj usor (sper ca si la Dacia). Daca vrei intr-adevar rezultate incearca sa usurezi boltul care e din otel deci e greu. (se largeste gaura din interior).
*


eu nu cred ca este indicat sa usurezi boltul existent ca se va rupe mai da graba sa faci altul din un mateial mai rezistent si mai usor ( care stie si are posibilitate) dar cred ca si gaurile alea de la piston sunt bune.
SGM crezi ca te poti interesa de unde ai luat tu pistoanele alea daca mai poate aduce? (stoc mai vechi) PLS


--------------------
Dacia MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI - ...... 2008, 2004
_____________________________________________________________________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianeduard
post 13 Sep 2005, 21:26
Post #62


Membru agitat


Group: Members
Posts: 743
Joined: 16 June 05
From: PLOIESTI




SGM eu lucrez vizavi de bila drumul-taberei la un garaj, daca poti vino si intreaba de mine acolo ca am niste idei....


--------------------
Dacia MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI - ...... 2008, 2004
_____________________________________________________________________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 13 Nov 2005, 11:38
Post #63


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.745
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Dar la faptul ca contragreutatiele arborelui cotit sunt gandite pentru alte mase decat cele pe care le obtineti voi nu v-ati gandit? O sa aveti un motor care vibreaza ca un telefon in timpul cursului.
Acu tre sa fac un calcul de echilibrare la un motor de tractor si e chinul de pe lume! Mai bine va limitati la ussurarea volantei ca e mai simplu si de efect.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 15 Nov 2005, 01:28
Post #64


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Serios, vibreaza motorul? Te limitezi la citit carti, nu ai vazut niciodata ceva facut practic. Asta e problema tuturor facultatilor, numai teorie, practica zero, de aia ies studentii pareleli cu realitatea.

Motorul meu avea toate componentele din miscare usurate, si echilibrate dinamic. Contragreutatile arborelui cotit au fost frezate. Puneam moneda pe muchie, in picioare pe motorul pornit. Nu vibra la nici o turatie.
Motorul ala facea 8500 ture relaxat si raspundea instant la acceleratie. Nu mai mai lungesc la discutie, nu are rost.


--------------------
Dacia 1310 RACING - B 34 SGM 1991 full fara piele
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 15 Nov 2005, 16:08
Post #65


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.745
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Domnu', dumneata ai facut si echilibrarea dinamica a mecanismului motor. Nu sunt multi oameni care stiu ce e aceea o echilibrare dinamica si la fel de putini stiu de ce e necesara. Pentru informatia ta , am facut si sortare de pistoane si bolturi dupa greutae.
Baiatul care a inceput topicul maltarata pistoanele dupa ureche si monata pistoanle . Ce credeti ca se intampla daca accelera pe la vreo 3000 rpm????


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 15 Nov 2005, 18:03
Post #66


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Gripat.Acum sincer,cati dintre noi au la dispozitie o masina de echilibrat + un nea` Ionica care sa nu ia la bord un 100 de vodka inainte de lucrare?

Eu vreau sa fac un motor patrat,77*77 cu pistoane si camasi de 1600 dar arbore de 1300/1400(cursa 77mm)+chiulasa rabotata bine(bineinteles ca inca nu stiu daca supapele vor lovi pistoanele...apropo pisoane de 1600+arbore de 1300=punctul mort superior cu 3.25 mm mai jos) ca intr-un final sa am un raport de compresie 7,8-8:1....mai departe este povestea clasica cu turbina->vezi SGM Turbo...
Si bineinteles ca m-am lovit si eu de problema echilibrarii dinamice.Pana acum nu am gasit o firma in Oradea care sa faca asa ceva.

+alte probleme:cine imi copiaza un ax cu came.....

This post has been edited by Ciumonk: 16 Nov 2005, 08:36


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx `65 VW 1200
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 15 Nov 2005, 22:03
Post #67


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.745
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Incearca sa rabotezi blocul motor. La motoare Lada de 1600 asa se mareste raportul de comprimare. Dar s-ar putea sa fie nevoie sa adancesti gaurile prezoanelor, caci insurubate fiind pe lungime mai mica pot stemui filetul.
De echilibrat parca zicea cineva de hidromecanica BV (mai aproape decat bucurestiul.)
Mult noroc si sper sa-ti iasa.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 16 Nov 2005, 13:19
Post #68


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Nope,nu rabotez blocul.Nici gand.
Acum ma gandesc la 2 variante pentru motorul turbo:
1)Sa honuiesc camasile la 76 mm(pt 1400) si sa imi iasa un motor aproape patrat 76x77.Dar pentru asta trebuie sa cumpar o chiulasa de 1600 si si pistoane,segmenti.Sau sa pun o mama de garnitura placata groasa si sa pastrez chiulasa de 1300+supape mai mari,solutie care mi se pare barbara.Sau sa gasesc pistoane de Alpine scobite in stare buna ,dar slabe sanse.Sau,sau sau......

2)Sa pun un set de 1600 si sa las arborele de 1300/1400.O sa am PMS cu 3,25 mm mai jos(desi s-ar putea sa fie si pistoane pt raport de compresie mai mic) si rabotez chiulasa(nu foarte mult,teoretic ar trebui sa micsorez volumul cu 9-10 cm3)+supape mai mari.Si imi iese un motor patrat 77x77,cilindreea 1434 cm3.
Dar aici ar putea sa apara problemele:
-se micsoreaza distanta dintre peretele exterior al camasii si peretele blocului,si s-ar putea sa fie probleme cu (virgula) curgerea/debitul apei,racirea.
-trebuie marit diametrul de centrare in bloc,operatie care trebuie facuta ca la carte si nu de nea` Ionica.
-garniturile folosite:hartie nu se poate,raman cele de cupru si cauciuc.Din nou probleme.
Sa nu uitati ca aici vorbesc de turbo.

Si pana la urma mai bine gasesc un motor de Renault Alpine turbo sau GTT....


This post has been edited by Ciumonk: 16 Nov 2005, 14:56


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx `65 VW 1200
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 17 Nov 2005, 16:54
Post #69


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.745
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Off -topic A incercat cineva sa puna un compresor mecanic pe Dacie? Un Eaton M45 de pe un Mercedes ar face treaba buna, e usor de instalat, poate fi decuplat, nu are lag si la turatiile pe care le atinge motorul argesean merge perfect. Nu e la fel fel de eficienta ca turbina, dar solutia e mult mai simpla si de efect. Plus ca da boost de la 2000 rpm in sus.
Oricum, usurarea pistoanelor la un motor supraalimentat nu e o idee buna (daca pistoanele vin de la un aspirat). Poate cauti la Mahle niste pistoane forjate.
De unde fascinatia asta cu motoare "square"?? Honda S2000 are cursa de 84mm parca mai mare ca alezajul iar in F1 cursa e 2/3 din alezaj. Nu rapoartele conteaza ci precizia echilibrarii.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 18 Nov 2005, 18:36
Post #70


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Off topic mare:am gasit o Alfa Romeo 33 4x4,1.5 l ,105 cp,motor boxer.Pret foarte mic.Extrem de mic.Neinmatriculabila....as putea sa o cumpar pt VTM.


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx `65 VW 1200
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 18 Nov 2005, 19:09
Post #71


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.745
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Do it man! Daca tot vrei sa ai o masina rapida e muuuuuuult mai buna decat dacia. Tu nu ai un topic separat cu planurile pentru masinuta ta? daca nu posteaza unul si vb acolo.
Ca sa nu fiu tottal off topic, nu prelucrati piese ale motorului fara sa stiti ce faceti. Cumparati o carte pe subiectul respectiv sau cautati pe net un articol pe tema respectiva.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 19 Nov 2005, 15:13
Post #72


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Tot off-topic:pana nu cumpar o masina nu deschid nici un topic.Sa am prima data ceva concret.


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx `65 VW 1200
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 16:49
Forum Renault