Schimbare pivot inferior si bucse brat, am nevoie de sfaturi
![]() ![]() ![]() |
Schimbare pivot inferior si bucse brat, am nevoie de sfaturi
diaconuliviu |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|||
danny_b |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Acele smecherii despre care am afirmat eu,te ajuta sa lucrezi singur si eficient.E nevoie de presa pentru ROTULE si de cea pentru extras si introdus bucsile in bratul inferior.Si scule bine-nteles.Sunt multe de spus, dar nu as vrea sa afirme cineva ca eu dau sfaturi.Doamne fereste.Dar daca vrea cineva sa stie mai mult , ma poate contacta si eu cu mare placere le voi spune ce si cum.E mai comod in service dar costa.A legerea e a fiecaruia.PASTE FERICIT!
|
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
Muttley |
![]()
Post
#33
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(adumitrachy @ 4 Apr 2007, 21:40) @Mutley De ce vrei sa iti faci provizie de bucse? Tu le schimbi des? Eu nu le-am schimbat niciodata pana acuma de cand am masina. Le-am schimbat o singura data asta-vara. Toate. Impreuna cu tot ce inseamna articulatie, bucsa samd pe masina. Bucsele cel putin erau din uzina toate. Dar cum deja au inceput s-apara probleme pe la unele componente (de ex, am vazut sapt trecuta ca bucsa centrala de la bascula spate e coapta toata desi e Fartec) m-astept sa fie necesara refacerea operatiunii mai curand decat mi-as fi dorit. Si cel mai deranjant este ca Fartec se spune c-ar fi cel mai bun. Si se coace asemeni cozonacului... ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
La inlocuirea pivotilor originali cu cei cu surub nu trebuie neaparat folosite doua piulite. Renault furnizeaza cele patru suruburi M6 pas normal 1mm, cu piulite nylock (o saiba de teflon capsulata in capatul piulitei). Aceste piulite nu se desfac niciodata de la sine, dar nu pot fi refolosite odata ce au fost demontate (sau ma rog, nu e indicat).
De asemeni cel mai grav este sa folositi suruburi normale, de OL37. Astea se reteaza fara veste (si cu cit sunt mai strinse, cu atit se reteaza mai usor). Suruburile din kit-ul Renault sunt OL60. Daca vreti sa aflati ce calitate de otel au suruburile folosite vedeti aici codurile folosite de diversi producatori: http://dodgeram.org/tech/specs/bolts/SAE_bolt_strength.html asta pentru SAE Pentru metrice, aici (cautati tabelul 10, mai jos pe pagina): http://euler9.tripod.com/bolt-database/22.html Pentru pivoti va trebuie cel putin 8.8 (sau trei liniute pina la margine in sistem SAE) Succes This post has been edited by Gheorghedracu: 6 Apr 2007, 10:04 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
unde ti-au schimbat tie bucsile alea cu 15 ron ??? ma duc si eu pe acolo pentru unele operatiuni d'astea la care e de munca . . .
|
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
cristi74 |
![]() ![]()
Post
#36
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 15 July 05 ![]() |
QUOTE(Ford_V6 @ 9 Apr 2007, 11:26) unde ti-au schimbat tie bucsile alea cu 15 ron ??? ma duc si eu pe acolo pentru unele operatiuni d'astea la care e de munca . . . Daca mie mi-au luat 40 lei ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.2 16v
2009
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 13:41 |