DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Jentzi!!!

smenaru'
post 23 Jan 2004, 19:41
Post #91


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 7 August 03
From: Bucuresti




Mad Max, usurel tati......
1.jentile astea au costat 500 euro si le-am luat de la C&C Tunning, 300 jentile si 200 gumele.
2. celelante jenti le am in casa si nu vreau sa le vand, ca nu se stie ce se intampla.
3 intradevar jentile de fabrica sunt, nu proaste ci fffff proaste pt ca daca te uiti la distanta dintre etrier si janta te ia durerea de cap , adica distanta este de vreo 2 mm si daca ai luat o groapa mai serioasa ai toate sansele sa iti atinga janta in etrier.
4.suspensia a fost modificata astfel: am taiat 2 spire jumate dupa care am pus niste tampoane de cauciuc intre spire ca sa se ridigizeze un pic suspensia si astfel nu am treaba la hopuri , gropi, denivelari, etc...
5.operatia nu dureaza mai mult de 45 min daca ai toate sculele(cand vrei sa te apuci sa ma anunti si iti arat cu se face treaba super repede!)


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mad MAX
post 24 Jan 2004, 09:32
Post #92


Membru


Group: Members
Posts: 186
Joined: 5 January 04
From: Bucuresti




bine tati. O sa te anuntz.
Tot nu mi-ai zis daca ai dat jentile alea originale si daca le-ai dat la ce bani le-ai dat. tongue.gif

Mersi de informatzii.

Numa' bine.


--------------------
Daewoo Cielo ex NOVA GT - .
Totul pare mare atunci cand esti mic.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smenaru'
post 24 Jan 2004, 12:01
Post #93


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 7 August 03
From: Bucuresti




Jentiele originale erau de tabla la mine, ca asa mi-am comandat masina de la bun inceput. Mie nu mi-au placut niciodata jentile alea de aliaj care le pun ei din fabrica, sunt si mici(13'') si inguste(5 tzoli) si proaste ca material si prost gandite...........vai de mama lor!!!!!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgenis
post 26 Jan 2004, 00:34
Post #94


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 26 January 04
From: Busteni




Tuning nu insemna numai exteriorul ci si trenul de rulare. Eu la Cielo am pus arcuri sport H&R fata/spate luate pomana din Germania, amortizoare gaz Sachs fata. Abia atunci simti ca ai masina cand intri in curbe la fel ca un Bmw 5 sau altele. Ex. ac de par peste 50 la ora si mai mergea poate dar nu am cauciucuri. Din pacate masina e mult mai joasa si mai rigida pentru drumurile noastre(gropi, denivelari, etc.). Acum am la Peugeot (sursa de inspiratie pentru DSN) arcuri sport Eibach si e un pic mai elastic dar la fel de sportiv. Asa ca cine e interesat de arcurile de Cielo/Opel le dau pomana cui e entuziast ca mine. Nu va mai ganditi numai la jenti!
Dati-mi un mail la georgenis@europe.com


--------------------
Need for Speed!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smenaru'
post 26 Jan 2004, 13:56
Post #95


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 7 August 03
From: Bucuresti




Georgenis, ce vrei sa spui cu "sursa de inspiratie pentru DSN"????Adica se potriveste ceva de la Peugeot la DSN??????


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 26 Jan 2004, 14:57
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




QUOTE

Adica se potriveste ceva de la Peugeot la DSN??????

DA! SOFERUL!!!!!

Acum fara mishto, ar putea cineva care a studiat problema sa ne spuna avantajele jentilor din aliaj? eu citisem intr-o carte despre automobile ceva despre reducerea maselor nesuspendate (adica nesolidare cu masina) si era acolo o demonstratie fizico-matematica cum ca cu cit janta e mai usoara, cu atit influenta resortului 1 (cauciuc) e mai redusa asupra resortului 2 (suspensie), de aici rezultind influente pozitive asupra tinutei de drum; intuitiv, mi se pare corect, as dori totusi o explicatie si pentru profani; la povestea asta cu masele se adauga, zic eu, si rigiditatea superioara a jentilor de aliaj si rezistenta mecanica superioara.


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
georgenis
post 26 Jan 2004, 22:11
Post #97


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 26 January 04
From: Busteni




QUOTE

Adica se potriveste ceva de la Peugeot la DSN?????? 


Nu stiu ce s-ar putea potrivi, dar din punct de vedere al caroseriei si al puntii fata, inclusiv suspensiei seamana foarte mult. Peugeot 309 este oricum o masina de conceptie mai veche, dar destul de reusita la vremea ei(are partea tehnica cam ca 205,306). Din pacate Dacia nu a copiat si puntea spate(cu bari de torsiune, brate semiindependente si bara stabilizatoare in punte) care era mult mai buna pentru acest tip de masina.
Trebuie sa studiez ce s-ar potrivi...


--------------------
Need for Speed!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B0GD4N
post 27 Jan 2004, 02:35
Post #98


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 31 October 03




piua! care-i avantajul jentilor de 15' fata de cele de 14'???


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 27 Jan 2004, 11:07
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Avantajul este talonul mai redus al pneurilor, adica lungimea resortului 1 (cauciuc) este mai redusa, in consecinta e mai rigid si imbunatateste tinuta de drum la mers rapid, confortul insa scade in consecinta.


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B0GD4N
post 28 Jan 2004, 11:43
Post #100


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 31 October 03




pai dacap ui talon mai mic pe cele originale de 14' e si mai bine, ca cobori toata masina => tinuta si mai buna de drum


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
smenaru'
post 28 Jan 2004, 15:04
Post #101


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 7 August 03
From: Bucuresti




Talon mai mic, dar nu mai mic de 55'(185/55/14) ca altfel te fura la kilometraj!!!!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos_77
post 29 Jan 2004, 21:28
Post #102


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 29 January 04
From: braila




doresc sa cumpar janta 13" CMS pentru solenza model metro (accept si 2 buc) tel:0744 156 824


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EvilOne
post 13 Feb 2004, 13:29
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti/Alexandria




QUOTE

Acum fara mishto, ar putea cineva care a studiat problema sa ne spuna avantajele jentilor din aliaj? eu citisem intr-o carte despre automobile ceva despre reducerea maselor nesuspendate (adica nesolidare cu masina) si era acolo o demonstratie fizico-matematica cum ca cu cit janta e mai usoara, cu atit influenta resortului 1 (cauciuc) e mai redusa asupra resortului 2 (suspensie), de aici rezultind influente pozitive asupra tinutei de drum; intuitiv, mi se pare corect, as dori totusi o explicatie si pentru profani;


Gindeste-te la 2 masini identice care trec peste aceleasi denivelari. Roata la o masina e de 2 ori mai usoara decit la celelalta. Denivelarile fiind aceleasi, forta care actioneaza asupra arcului (resort2) e de 2 ori mai mai mica la masina cu roti mai usoare (F=ma, a - e aceeasi).

La fel gindeste-te ca ai un arc pe piept si pe arc topaie prietena ta de 40kg sau in copil de 20kg. Pe cine suporti mai bine? La masina nu e vorba de "suportat" dar fabricantul trebuie sa "moaie" suspensia ca sa nu faca din masina "dric" sau "blana"

Este aceasi poveste cu micsorarea masei pistonului si bielei.

Micsorind masele nesuspendate (unsprung weight) poti sa intaresti coresunzator suspensia cu efecte benefice asupra stabilitatii fara a afecta prea mult confortul la rulare. Un exmplu elocvent este F360 Challange Stradale care are discuri din ceramica, prezoane din Ti si jante mai usoare: acest lucru a permis intarirea suspensie, stabilitate mult imbunatatita, in schimb revistele care au testat masina , nu au gasit-o mai inconfortabila decit versiunea normala.


Imi plac la nebunie Alessio Carrera prezente pe DSN aia rosie. Am vazut de mai multe ori linga Spring Time de pe Floreasca o Solenza neagra (parca) cu niste jante foarte misto, CMS cred ca sint si mai mult ca sigur sint pe 15" . Arata f misto.


--------------------
Reno Megan Sedan (coaja) 1.6 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 13 Feb 2004, 14:06
Post #104


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




EvilOne, SLZ aia e VERDE, are nr. B 88 RDU si jantele nu sunt Alessio, cred ca-s Valbrem


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 13 Feb 2004, 18:33
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




OK, EvilOne, am inteles despre ce e vorba, mai am o intrebare:
care sint efectele asupra tinutei de drum a masinii in cazul in care schimb doar jantele, nu fac nimic la suspensii? dupa explicatia ta, forta cu care actioneaza roata asupra amortizorului e mai mica, deci oscilatia acestuia va fi mai mica, masina oscileaza mai putin, etc.


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Augustin Beldeanu
post 11 Mar 2004, 20:53
Post #106


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 2 January 03




Aceste jenti sunt cumparate din targ de la un magazin...Vad ca rezista cu brio...marca...KM Acestia produc si pt marii pesti ca Alesio etc.
masina o vedeti la rubrica de poze si proprietari....scuze dar am scris doar cu un singur deget...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Augustin Beldeanu
post 11 Mar 2004, 20:59
Post #107


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 2 January 03




http://www.daciaclub.ro/album_cat.php?cat_...r=DESC&start=12


sau

Attached thumbnail(s)
album_pic.jpg ( Size: 44.65k ) Number of downloads: 418


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TM24RAU
post 29 Mar 2004, 01:09
Post #108


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 29 March 04




Apropo de cei care zic ca nu merg jante mai mari de 14 pe dsn.Am pe masina jante ATS de 15 cu cauciucuri 195/50/15.Sa vezi acolo stabilitate si distanta de franare.Apropo de cei cu dsn din TM nu va mai laudati masinile atat si mai iesiti si voi cu ele pe aradului sa vada lumea ce puteti cu adevarat icon_twisted.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu Dan
post 18 Apr 2004, 20:01
Post #109


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 18 April 04
From: Bucuresti




Salutare! Am o Supernova si am o mica problema: vreau jenti aliaj dar stau cam rau cu fondurile. Ce ziceti de jenti la mana a II-a?? Pe la vulcanizari am vazut ca sunt cam nasoale, asa ca poate aveti idee pe unde se pot gasi.
Thanks!


--------------------
Dacia SuperNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Augustin Beldeanu
post 19 Apr 2004, 07:23
Post #110


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 2 January 03




Liviu dute in Targ in Vitan si cum intri , la baraci prima baraca pe stanga, dupa locul cu tabalarie are sau / si aduce jenti. Vezi ca ei aduc doar un singur model deoarece nu vor sa blocheze banii in asa ceva...asa ca trebuie sa vorbresti cu ei. Eu de acolo le-am luat. Vineri le-am trecut pe Casco . Nu mi-a trebuit factura cat am dat pe ele si cei de la Asigurari mi le-au asigurat la pret aproape dublu.


Marty


Mai ai volanul sau mai poti face rost de modelul pe argintiu sau daca nu un model pe negru cum ai pe masuina. Eu am DSN. Incerc sa ajung la intalniri sa vorbim dar nu prea pot. Vorbim la telefon.... 0722694942. Da-mi te rog un semn si te sun eu.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 19 Apr 2004, 12:44
Post #111


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Va rog sa continuati discutiile despre cumparari/vanzari la BURSA ... daca nu, va mut eu fortat ! 243.gif


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu Dan
post 20 Apr 2004, 08:21
Post #112


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 18 April 04
From: Bucuresti




Mersi, o sa ma duc sa vad ce si cum e. biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
Dacia SuperNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spidmann
post 20 Apr 2004, 20:56
Post #113


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 19 April 04




eu am pus nishte roti la mina a 2-a...pe 15, MIM...de 7...cu gume TOYO RoadPro de 195/50/15(cu protectie pt janta)...si bineinteles pe spate distantiere:)...ceea ce latzeste spatele tongue.gif n-arata ca porsche,dar...n-atinge nimic...inarcata la max!!!

pret per tot...200e(4 roti+4gume)+500k 4antifurt(de mercedes)+500k 2distantiere de aluminiu...so...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DSops
post 21 Apr 2004, 08:25
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 663
Joined: 20 November 02
From: Timisoara




Liviule nu fii rau. Nimeni nu a vandut ceva aici. La multe topicuri se discuta despre piese, unde se gasesc si cat costa. Jantele sunt tuning SN, deci chiar la subiect.


--------------------
Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu77
post 22 Apr 2004, 12:31
Post #115


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 11 August 03
From: Bucuresti




Forte, daca mai arunci un ochi pe forum si daca mai ai masina, pune niste poze cu SN cu jante de 15"


--------------------
Dacia SupeRNova Rapsodie - B-29-EZI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusWsW
post 9 May 2004, 22:20
Post #116


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 9 May 04




Ca sa nu va mai atinga pe spate am recurs la o metoda f.simpla.Am jante intoarse de aliaj si flanse de 28mm pate si 22mm fata.In arcurile de pe spate,intre punte si partea de sus a arcului am pus nu inaltatoare ci opritoare de cauciuc din banda de sina de tramvai(rulouri) pt a fi moale.Nu e deloc rigida iar la 4 persoane se comporta EXCEPTIONAL.Nu atinge iar la hopuri nu se lasa mai mult deca vreti.Le puteti ajusta sa culiseze roata 3-4cm, max 5.


--------------------
Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mad MAX
post 13 May 2004, 22:47
Post #117


Membru


Group: Members
Posts: 186
Joined: 5 January 04
From: Bucuresti




De unde iau si eu niste jante CMS (din alea care maresc ampatamentul- adica mai iesite in afara) cu 5 spite pe 13. au multi pe nova. daca are idee cineva de unde pot lua .....


--------------------
Daewoo Cielo ex NOVA GT - .
Totul pare mare atunci cand esti mic.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Flavian
post 14 May 2004, 07:52
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 25 April 03
From: Cluj-Napoca




De la METRO.


--------------------
Renault Megane 2.2 Sedan 1.5dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusWsW
post 27 May 2004, 12:46
Post #119


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 9 May 04




Va sfatuiesc sa alegeti flansele la roti pe spate de 32mm si pe fata de 27mm.Eu am si uite cum arata FARA JANTE!!!!!! Daca mai pun si jante.....

Attached thumbnail(s)
P5260044.JPG ( Size: 157.29k ) Number of downloads: 328
P5260044.JPG ( Size: 157.29k ) Number of downloads: 315


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MariusWsW
post 27 May 2004, 13:07
Post #120


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 9 May 04




Iata cum arata o DSN cu flanse in loc de jante intoarse.Imi pare rau ca nu e toata poza dar e prea mare si nu am reusit sa o adaug.A trebuit sa mai tai din ea... Flansele sunt de 32mm pe spate si de 27mm pe fata.Stabilitatea??? E super buna dar trebuie sa mai aduci madificari suspensiilor spate...

Attached thumbnail(s)
P5260044Modificata.JPG ( Size: 97.12k ) Number of downloads: 266
P5260044Modificata.JPG ( Size: 97.12k ) Number of downloads: 258


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th July 2025 - 17:04
Forum Renault