Jentzi!!!
![]() ![]() ![]() |
Jentzi!!!
smenaru' |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 7 August 03 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
Mad MAX |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 5 January 04 From: Bucuresti ![]() |
bine tati. O sa te anuntz.
Tot nu mi-ai zis daca ai dat jentile alea originale si daca le-ai dat la ce bani le-ai dat. ![]() Mersi de informatzii. Numa' bine. |
--------------------
Daewoo Cielo
ex NOVA GT
- . Totul pare mare atunci cand esti mic.
|
|
smenaru' |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 7 August 03 From: Bucuresti ![]() |
Jentiele originale erau de tabla la mine, ca asa mi-am comandat masina de la bun inceput. Mie nu mi-au placut niciodata jentile alea de aliaj care le pun ei din fabrica, sunt si mici(13'') si inguste(5 tzoli) si proaste ca material si prost gandite...........vai de mama lor!!!!!
|
-------------------- |
|
georgenis |
![]()
Post
#94
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 26 January 04 From: Busteni ![]() |
Tuning nu insemna numai exteriorul ci si trenul de rulare. Eu la Cielo am pus arcuri sport H&R fata/spate luate pomana din Germania, amortizoare gaz Sachs fata. Abia atunci simti ca ai masina cand intri in curbe la fel ca un Bmw 5 sau altele. Ex. ac de par peste 50 la ora si mai mergea poate dar nu am cauciucuri. Din pacate masina e mult mai joasa si mai rigida pentru drumurile noastre(gropi, denivelari, etc.). Acum am la Peugeot (sursa de inspiratie pentru DSN) arcuri sport Eibach si e un pic mai elastic dar la fel de sportiv. Asa ca cine e interesat de arcurile de Cielo/Opel le dau pomana cui e entuziast ca mine. Nu va mai ganditi numai la jenti!
Dati-mi un mail la georgenis@europe.com |
-------------------- Need for Speed!
|
|
smenaru' |
![]()
Post
#95
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 7 August 03 From: Bucuresti ![]() |
Georgenis, ce vrei sa spui cu "sursa de inspiratie pentru DSN"????Adica se potriveste ceva de la Peugeot la DSN??????
|
-------------------- |
|
FLEX |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 570 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Adica se potriveste ceva de la Peugeot la DSN?????? DA! SOFERUL!!!!! Acum fara mishto, ar putea cineva care a studiat problema sa ne spuna avantajele jentilor din aliaj? eu citisem intr-o carte despre automobile ceva despre reducerea maselor nesuspendate (adica nesolidare cu masina) si era acolo o demonstratie fizico-matematica cum ca cu cit janta e mai usoara, cu atit influenta resortului 1 (cauciuc) e mai redusa asupra resortului 2 (suspensie), de aici rezultind influente pozitive asupra tinutei de drum; intuitiv, mi se pare corect, as dori totusi o explicatie si pentru profani; la povestea asta cu masele se adauga, zic eu, si rigiditatea superioara a jentilor de aliaj si rezistenta mecanica superioara. |
--------------------
Daewoo Matiz
Fiat 600D "Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
|
|
georgenis |
![]()
Post
#97
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 26 January 04 From: Busteni ![]() |
QUOTE Adica se potriveste ceva de la Peugeot la DSN?????? Nu stiu ce s-ar putea potrivi, dar din punct de vedere al caroseriei si al puntii fata, inclusiv suspensiei seamana foarte mult. Peugeot 309 este oricum o masina de conceptie mai veche, dar destul de reusita la vremea ei(are partea tehnica cam ca 205,306). Din pacate Dacia nu a copiat si puntea spate(cu bari de torsiune, brate semiindependente si bara stabilizatoare in punte) care era mult mai buna pentru acest tip de masina. Trebuie sa studiez ce s-ar potrivi... |
-------------------- Need for Speed!
|
|
B0GD4N |
![]()
Post
#98
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 31 October 03 ![]() |
piua! care-i avantajul jentilor de 15' fata de cele de 14'???
|
-------------------- |
|
FLEX |
![]()
Post
#99
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 570 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Avantajul este talonul mai redus al pneurilor, adica lungimea resortului 1 (cauciuc) este mai redusa, in consecinta e mai rigid si imbunatateste tinuta de drum la mers rapid, confortul insa scade in consecinta.
|
--------------------
Daewoo Matiz
Fiat 600D "Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
|
|
B0GD4N |
![]()
Post
#100
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 31 October 03 ![]() |
pai dacap ui talon mai mic pe cele originale de 14' e si mai bine, ca cobori toata masina => tinuta si mai buna de drum
|
-------------------- |
|
smenaru' |
![]()
Post
#101
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 7 August 03 From: Bucuresti ![]() |
Talon mai mic, dar nu mai mic de 55'(185/55/14) ca altfel te fura la kilometraj!!!!
|
-------------------- |
|
dragos_77 |
![]()
Post
#102
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 29 January 04 From: braila ![]() |
doresc sa cumpar janta 13" CMS pentru solenza model metro (accept si 2 buc) tel:0744 156 824
|
-------------------- |
|
EvilOne |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti/Alexandria ![]() |
QUOTE Acum fara mishto, ar putea cineva care a studiat problema sa ne spuna avantajele jentilor din aliaj? eu citisem intr-o carte despre automobile ceva despre reducerea maselor nesuspendate (adica nesolidare cu masina) si era acolo o demonstratie fizico-matematica cum ca cu cit janta e mai usoara, cu atit influenta resortului 1 (cauciuc) e mai redusa asupra resortului 2 (suspensie), de aici rezultind influente pozitive asupra tinutei de drum; intuitiv, mi se pare corect, as dori totusi o explicatie si pentru profani; Gindeste-te la 2 masini identice care trec peste aceleasi denivelari. Roata la o masina e de 2 ori mai usoara decit la celelalta. Denivelarile fiind aceleasi, forta care actioneaza asupra arcului (resort2) e de 2 ori mai mai mica la masina cu roti mai usoare (F=ma, a - e aceeasi). La fel gindeste-te ca ai un arc pe piept si pe arc topaie prietena ta de 40kg sau in copil de 20kg. Pe cine suporti mai bine? La masina nu e vorba de "suportat" dar fabricantul trebuie sa "moaie" suspensia ca sa nu faca din masina "dric" sau "blana" Este aceasi poveste cu micsorarea masei pistonului si bielei. Micsorind masele nesuspendate (unsprung weight) poti sa intaresti coresunzator suspensia cu efecte benefice asupra stabilitatii fara a afecta prea mult confortul la rulare. Un exmplu elocvent este F360 Challange Stradale care are discuri din ceramica, prezoane din Ti si jante mai usoare: acest lucru a permis intarirea suspensie, stabilitate mult imbunatatita, in schimb revistele care au testat masina , nu au gasit-o mai inconfortabila decit versiunea normala. Imi plac la nebunie Alessio Carrera prezente pe DSN aia rosie. Am vazut de mai multe ori linga Spring Time de pe Floreasca o Solenza neagra (parca) cu niste jante foarte misto, CMS cred ca sint si mai mult ca sigur sint pe 15" . Arata f misto. |
--------------------
Reno
Megan Sedan (coaja) 1.6
2008
|
|
Marty |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
EvilOne, SLZ aia e VERDE, are nr. B 88 RDU si jantele nu sunt Alessio, cred ca-s Valbrem
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
FLEX |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 570 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti ![]() |
OK, EvilOne, am inteles despre ce e vorba, mai am o intrebare:
care sint efectele asupra tinutei de drum a masinii in cazul in care schimb doar jantele, nu fac nimic la suspensii? dupa explicatia ta, forta cu care actioneaza roata asupra amortizorului e mai mica, deci oscilatia acestuia va fi mai mica, masina oscileaza mai putin, etc. |
--------------------
Daewoo Matiz
Fiat 600D "Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
|
|
Augustin Beldeanu |
![]()
Post
#106
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 2 January 03 ![]() |
Aceste jenti sunt cumparate din targ de la un magazin...Vad ca rezista cu brio...marca...KM Acestia produc si pt marii pesti ca Alesio etc.
masina o vedeti la rubrica de poze si proprietari....scuze dar am scris doar cu un singur deget... |
-------------------- |
|
Augustin Beldeanu |
![]()
Post
#107
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 2 January 03 ![]() |
http://www.daciaclub.ro/album_cat.php?cat_...r=DESC&start=12
sau Attached thumbnail(s) album_pic.jpg ( Size: 44.65k ) Number of downloads: 418 |
-------------------- |
|
TM24RAU |
![]()
Post
#108
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 29 March 04 ![]() |
Apropo de cei care zic ca nu merg jante mai mari de 14 pe dsn.Am pe masina jante ATS de 15 cu cauciucuri 195/50/15.Sa vezi acolo stabilitate si distanta de franare.Apropo de cei cu dsn din TM nu va mai laudati masinile atat si mai iesiti si voi cu ele pe aradului sa vada lumea ce puteti cu adevarat
![]() |
-------------------- |
|
Liviu Dan |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 18 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Salutare! Am o Supernova si am o mica problema: vreau jenti aliaj dar stau cam rau cu fondurile. Ce ziceti de jenti la mana a II-a?? Pe la vulcanizari am vazut ca sunt cam nasoale, asa ca poate aveti idee pe unde se pot gasi.
Thanks! |
--------------------
Dacia
SuperNova
|
|
Augustin Beldeanu |
![]()
Post
#110
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 2 January 03 ![]() |
Liviu dute in Targ in Vitan si cum intri , la baraci prima baraca pe stanga, dupa locul cu tabalarie are sau / si aduce jenti. Vezi ca ei aduc doar un singur model deoarece nu vor sa blocheze banii in asa ceva...asa ca trebuie sa vorbresti cu ei. Eu de acolo le-am luat. Vineri le-am trecut pe Casco . Nu mi-a trebuit factura cat am dat pe ele si cei de la Asigurari mi le-au asigurat la pret aproape dublu.
Marty Mai ai volanul sau mai poti face rost de modelul pe argintiu sau daca nu un model pe negru cum ai pe masuina. Eu am DSN. Incerc sa ajung la intalniri sa vorbim dar nu prea pot. Vorbim la telefon.... 0722694942. Da-mi te rog un semn si te sun eu. |
-------------------- |
|
Liviu |
![]()
Post
#111
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Va rog sa continuati discutiile despre cumparari/vanzari la BURSA ... daca nu, va mut eu fortat !
![]() |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
Liviu Dan |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 18 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Mersi, o sa ma duc sa vad ce si cum e.
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
SuperNova
|
|
spidmann |
![]()
Post
#113
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 19 April 04 ![]() |
eu am pus nishte roti la mina a 2-a...pe 15, MIM...de 7...cu gume TOYO RoadPro de 195/50/15(cu protectie pt janta)...si bineinteles pe spate distantiere:)...ceea ce latzeste spatele
![]() pret per tot...200e(4 roti+4gume)+500k 4antifurt(de mercedes)+500k 2distantiere de aluminiu...so... |
-------------------- |
|
DSops |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 663 Joined: 20 November 02 From: Timisoara ![]() |
Liviule nu fii rau. Nimeni nu a vandut ceva aici. La multe topicuri se discuta despre piese, unde se gasesc si cat costa. Jantele sunt tuning SN, deci chiar la subiect.
|
-------------------- Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male. |
|
andu77 |
![]()
Post
#115
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 11 August 03 From: Bucuresti ![]() |
Forte, daca mai arunci un ochi pe forum si daca mai ai masina, pune niste poze cu SN cu jante de 15"
|
--------------------
Dacia
SupeRNova Rapsodie
- B-29-EZI
|
|
MariusWsW |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 9 May 04 ![]() |
Ca sa nu va mai atinga pe spate am recurs la o metoda f.simpla.Am jante intoarse de aliaj si flanse de 28mm pate si 22mm fata.In arcurile de pe spate,intre punte si partea de sus a arcului am pus nu inaltatoare ci opritoare de cauciuc din banda de sina de tramvai(rulouri) pt a fi moale.Nu e deloc rigida iar la 4 persoane se comporta EXCEPTIONAL.Nu atinge iar la hopuri nu se lasa mai mult deca vreti.Le puteti ajusta sa culiseze roata 3-4cm, max 5.
|
-------------------- Omului ii trebuie 1 an sa invete sa vorbeasca si o viata sa invete sa taca...
|
|
Mad MAX |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru Group: Members Posts: 186 Joined: 5 January 04 From: Bucuresti ![]() |
De unde iau si eu niste jante CMS (din alea care maresc ampatamentul- adica mai iesite in afara) cu 5 spite pe 13. au multi pe nova. daca are idee cineva de unde pot lua .....
|
--------------------
Daewoo Cielo
ex NOVA GT
- . Totul pare mare atunci cand esti mic.
|
|
Flavian |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 25 April 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
De la METRO.
|
--------------------
Renault Megane 2.2
Sedan 1.5dci
2006
|
|
MariusWsW |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 9 May 04 ![]() |
Va sfatuiesc sa alegeti flansele la roti pe spate de 32mm si pe fata de 27mm.Eu am si uite cum arata FARA JANTE!!!!!! Daca mai pun si jante.....
Attached thumbnail(s) P5260044.JPG ( Size: 157.29k ) Number of downloads: 328 P5260044.JPG ( Size: 157.29k ) Number of downloads: 315 |
-------------------- |
|
MariusWsW |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 9 May 04 ![]() |
Iata cum arata o DSN cu flanse in loc de jante intoarse.Imi pare rau ca nu e toata poza dar e prea mare si nu am reusit sa o adaug.A trebuit sa mai tai din ea... Flansele sunt de 32mm pe spate si de 27mm pe fata.Stabilitatea??? E super buna dar trebuie sa mai aduci madificari suspensiilor spate...
Attached thumbnail(s) P5260044Modificata.JPG ( Size: 97.12k ) Number of downloads: 266 P5260044Modificata.JPG ( Size: 97.12k ) Number of downloads: 258 |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th July 2025 - 17:04 |