racire motor, capacel rezervor
![]() ![]() ![]() |
racire motor, capacel rezervor
SuntZmeu |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 31 May 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
DSN
2001 clima 1,4MPI
- B 69 K T A
|
|||
Iuliutz |
![]()
Post
#2
|
![]() No Signal Group: Members Posts: 309 Joined: 9 April 07 From: Alba Iulia ![]() |
Instalatia de racire la supernova functioneaza sub presune si vasul acela este vas de expansiune. Stai linistit ca la majoritatea creste nivelul lichidului la presiune, cand e motorul cald
|
--------------------
Dacia
Super Nova
2001 Confort
- AB05XTP Statie: Yaesu ft857d, Wouxun KG-UVD1P
Antena: Sirio ML145, Proxel Slim Gainer AZ505 Ford Focus turnier 2002, 1.6 benzina Matiz 2003 798 cc |
|
AlinREHAU |
![]()
Post
#3
|
![]() membru incepator Group: Members Posts: 718 Joined: 21 March 06 ![]() |
Stiu pe cineva care avea capacul ala de la vasul de expansiune stricat si ii fierbea motorul , dupa ce am schimbat senzorul de temperatura de la mine la el tot asa facea (fierbea motorul apoi incepea sa mearga GMV-ul ) dupa ce am schimbat capacul de la vasul de expansiune mergea perfect . calculatorul porneste GMV-ul la 99 grade celsius si apa la presiunea admosferica fierbe la 100 , motorul este mai fierbinte in zona cilindrilor si apa incepe sa fiarba acolo si dupa ce ajunge in dreptul sondei declanseaza si GMV-ul dar prea tarziu . Daca apa e sub presiune nu mai fierbe la 100 grade si asta ii da o marja de timp (101 , 102 , 103 grade ) timp in care apa are timp sa parcurga distanta intre cilindru si sonda de temperatura .
|
--------------------
Dacia
break
96
|
|
nik1965 |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 17 June 05 ![]() |
|
--------------------
dacia
logan , duster
2005, 2017
- xx-xx-xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th July 2025 - 06:36 |