DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Furtunul pentru aer lipsa=moare motorul ?

luciank
post 12 Apr 2007, 20:35
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 5 April 07




Am pierdut de tot furtunul acela gros care intra in filtrul de are (pana acum aveam o improvizatie cu juma' de furtun). Ar putea fi asta explicatia pentru faptul ca moare motorul dupa 5 minute de mers la ralanti (trage aer cald de la motor) ?
Multumesc.


--------------------
Renault Megane 1 Hatchback 1999 1.6 16V RXE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dispeceru
post 12 Apr 2007, 20:56
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 652
Joined: 6 August 06
From: Bucuresti




problema ta pare sa fie de la motorasul pas cu pas nu de la furtunul ala.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 MPi 2008
mdea...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 12 Apr 2007, 21:11
Post #3


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Hm...trage aer fals...e o posibilă cauză...

(furtunul de recirculare vapori ulei - între capac tacheți și filtrul de aer)

This post has been edited by Catalin Marinarul: 12 Apr 2007, 21:12


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dispeceru
post 12 Apr 2007, 23:34
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 652
Joined: 6 August 06
From: Bucuresti




adica cum trage aer fals ? trage acelasi aer ca si cu furtunu ala...poate doar nitel mai cald.
ca nota informativa : furtunu ala e aproape 100 lei !


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 MPi 2008
mdea...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 13 Apr 2007, 08:50
Post #5


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Ok, deci nu e chiar fals... blush.gif

Dar acel aer ce intră pe acolo e aer nefiltrat, și nu e chiar bine...

This post has been edited by Catalin Marinarul: 13 Apr 2007, 13:32


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 13 Apr 2007, 09:21
Post #6


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Tubul respectiv are rolul de a trage ar dintr-o zona mai rece, nu din zona calda a motorului. Cu el sau fara, nu pe acolo se trage aer fals. Aerul fals se trage DUPA corpul clapeta, nu inaintea lui.
Opinia mea concorda cu cea a lui dani_nistor: mai degraba motorasul pas cu pas e de vina


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th August 2025 - 10:07
Forum Renault