DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Viitorul VW concurent pentru Logan, spionat

LemonDemon
post 18 Apr 2007, 19:21
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 21 February 06




Domnilor , dupa ani de anonimat si 1310 , acuma cand vindem 250.000 de masini strambam din nas? Sa imi fie cu iertare dar unii dintre noi ar trebui sa lase jos coada raioasa si sa recunoasca : acum 5 ani nici cu gandul nu gandeam, nici nu cugetam.


--------------------
None None N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 18 Apr 2007, 19:27
Post #62


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




nh1980ro, ca le spui asa de frumos si atat de dragalas, cam la cat crezi tu ca se ridica manopera la o masina, din totalul costului?
Ca vad ca revine obsesiv ideea ca se luceraza ieftin in alte parti si o sa fie ieftinache rau masina, din cauza fortei de munca.
Cat naiba credeti ca e forta aia de munca din pretul masinii 70%?
50%?

Si VW declara ca o sa faca trotineta de 3.000 euro. Asa a declarat si renault de 5000 USD, si iaca ca nu i-a reusit totusi chiar pana acolo.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 18 Apr 2007, 19:55
Post #63


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Initial reusise sa o faca de 5000E (nu $) si fara TVA, dar intre timp au cerut muncitorii marire de salariu..smile.gif

In tarile civilizate masinile sunt construite si folosind multi roboti si atunci costurile cu forta de munca sunt mai mici, dar la Dacia ultima data cand m-a interesat subiectul, aveau un singur robot care punea parbrizele la Logan. Restul era facut de sclavi care fura in draci. Asta e romanul nostru.

Nu contesta nimeni faptul ca Dacia a facut un pas important cu Logan, dar sa nu uitam ca Logan in unele tari se vinde sub numele Renault si pentru ca imaginea Dacia e cea a unei masini pentru lumea a 3-a. In Iran, tara in care se exportau la greu berline, Loganul e Tondar 90 si nu Logan. De ce oare?

Si apoi de la 250.000 de masini (dupa 3 ani de productie si extindere) si pana la cateva milioane ale VW mai e ceva drum. Eu asta nu inteleg, de ce credeti voi ca-i e frica lu' VW de Dacia?
VW daca e in c@c@t cu vanzarile, concediaza frumos niste chinezi si niste nemti, inchide fabrica si la revedere, ramane cu ce are mai proftabil. La noi daca al'de Tariceanu si cei dinaintea lui nu-i pupau in c@r pe cei de la Renault, crezi ca mai faceau ceva? Cand s-a privatizat Dacia, a fost de la inceput cu dedicatie, chiar daca au mai venit si altii la licitatie.



This post has been edited by nh1980ro: 18 Apr 2007, 19:59


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 18 Apr 2007, 21:37
Post #64


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Cand Swaitzer a declarat ca face Loganul de 5.000 Euro/USD (nici el nu mai stia bine), dolarul era mai tare ca euroiul. Dupa care a dat-o la intors ca nu a zis euro, ci dolari, si ca intre timp dolarul a luat-o la vale, dar aia 5.000 usd reveneau pe la 6.000 euro cand a declarat el prima oara...
Si tot nu am vazut cat crede lumea ca reprezinta procentajul ala cu forta de munca din cheltuielile totale...

Si ca exemplu: daca ar fi 20% (desi e deja cam mult...), si salariile ar fi in China de 3 ori mai mici ca la noi, asta ar inseamna ca o masina facuta in China ar fi cu 14% mai ieftina decat in Romania. In cazul ideal.
Intre 6500 si 3000 diferenta e mai mare de 14%, zic si eu...
Parera mea: cine crede ca masina in China va fi cu 40% mai ieftina ca in Romania numai din forta de munca DELIREAZA. Parere personala.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cypher4laguna
post 18 Apr 2007, 23:17
Post #65


Honda Driver


Group: Members
Posts: 931
Joined: 2 November 04
From: Bucuresti




Sunt si eu de acord cu domnul klaus. Sa traiesti stimabile!

Oricum de la titlul topicului e gresit. Cum sa scoata VW masina ieftina? Sa fim seriosi... la cum arata masina aia camuflata numai ieftina nu o sa fie. Are prea multe solutii complicate (a se citi scumpe) si daca va fi sa o faca in afara UE si sa o importe va avea un plus de 10% cadou la pret (taxe vamale).

Oricum... daca Fiat sau Skoda nu fac ieftin nu ma astept sa faca VW. VW a facut multa vreme varianta sedan la Polo in America de sud, Africa de sud chiar, si au fost cateva si in Polonia, eu vazand una cu ochii mei la noi in tara. Dar polo nu e tocmai ieftin. Ce ar trebui sa faca VW sa reduca costurile de la un Polo sedan sa ajunga la un nivel competitiv REAL (minim 20%)?

This post has been edited by Cypher4laguna: 18 Apr 2007, 23:20


--------------------
Honda Civic & Jazz ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 18 Apr 2007, 23:47
Post #66


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




@klaus Eu nu am zis ca o sa fie chiar 3000E masina respectiva. Dar tu nu iei in calcul si forta de munca necesara pentru producerea subansamblelor si pieselor respectivei masini, distributia si transportul repsectivelor piese, energia etc. Ca daca piesele sunt facute cu forta de munca ieftina, ies mai ieftine, mai scade pretul, la fel si daca serviciile de distributie, transport sunt mai ieftine. Daca mai punem si faptul ca s-ar putea sa dea mai putini bani pe marketing/publicitate iese si mai ieftin.
Daca au o capacitate de productie mare, iar marja de profit per bucata poate fi mai mica.
In plus nu stiu exact ce taxe tre sa dea la stat muncitorii si angajatorii din China, dar e posibil sa aiba ceva facilitati.

Apoi s-ar putea sa aiba altfel de TVA respectivii chinezi si cum masina e destinata in special pietei Chineze....

Iar cheltuielile cu forta de munca in tarile mai putin civilizate unde e forta de munca ieftina variaza intre 10 si 30%, crescand pe masura ce tara e mai 'civilizata'.

Si apoi poti face o masina mare (vezi chinezariile Jeep like), dar cu siguranta zero si materiale de cea mai proasta calitate, dar cu un pret inmbatabil. Depinde cat de jos vrei sa mergi cu inselatul clientului.

Ia uitati-va aici cam ce upercut isi ia in mecla soferul de la un SUV chinezesc cu airbaguri(pretul in UK e cam 10.000 de lire)
&q=chinese+car

si apoi uitati-va la tiribomba asta de Smart:




--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutz_r
post 19 Apr 2007, 07:50
Post #67


© ...membru cu symbol ™


Group: Members
Posts: 596
Joined: 27 October 06
From: Bucuresti ... u.e






--------------------
renault symbol fidji 1.5 dci 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LemonDemon
post 19 Apr 2007, 12:19
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 21 February 06




Pai daca se produce in spatiul non-eu sunt curios si ce taxe o sa se puna....


--------------------
None None N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 19 Apr 2007, 12:37
Post #69


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Partea asta e simpla. O produci in non-eu si o aduci in germania la asamblat, unde ii pui siglele si rotile si gata..smile.gif


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cypher4laguna
post 19 Apr 2007, 20:35
Post #70


Honda Driver


Group: Members
Posts: 931
Joined: 2 November 04
From: Bucuresti




@nh1980ro radmasa.gif

hai ca esti tare... chiar crezi ca asa merge? daca nu e un minim de productie in tara respectiva (parca peste 50%, caz in care se considera ca made in -respectiv taxata din- tara x unde se face cea mai mare parte din produs) produsul importat si asamblat se taxeaza vamal... sau mai e varianta taxarii pieselor (la taxe mai mici ca la produsul finit) si asamblare fara taxa vamala de import (de exemplu Logan in Maroc, Rusia, Columbia, Brazilia).

La nivelul UE taxa vamala de import la auto (din tari cu clauza natiunii celei mai favorizate) este de 10%. La restul nu stiu, pentru ca se negociaza la nivel de tara, apoi la tara cu clauza CNMF.

sfarsitul lectiei biggrin.gif


--------------------
Honda Civic & Jazz ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 19 Apr 2007, 22:32
Post #71


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Ai dreptate. De aceea Logan se fabrica in diversele tari cu piese de la producatori de prin zona respectiva. De aceea Dacia Logan va fi produsa doar la Pitesti. Deja vanzarile la Dacia Logan scad, asa ca asteptam ceva noutati..smile.gif

Cum China e si piata mare de desfacere si are si forta de munca ieftina, eu spun ca e o afacere buna pentru VW cu eventuala lui masina low cost nu?

Concurentul Logan nu trebuie cautat in Europa. Logan nu e intentionat pentru pietele Europene (Iran,Maroc, Brazilia, India..). Deci n-are rost sa ne gandim la taxele din UE.

This post has been edited by nh1980ro: 19 Apr 2007, 22:42


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiutzu
post 19 Apr 2007, 22:47
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 530
Joined: 23 March 07




in respectiva stire se va mentiona ca pretul unui autoturism standard o sa fie in jurul valorii de 7000 de euro! la acest pret concurenta pe acest segment o sa fie acerba si cred ca diferenta o sa fie data de calitate si de costurile de intretinere! daca nemtii or sa reuseasca sa lanseze acest proiect cred ca dacia o sa piarda din clienti!


--------------------
Dacia Logan Laureate 2009 - DJ-04-ANN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 19 Apr 2007, 23:05
Post #73


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Eu cred ca voi nu intelegeti o chestie. Dacia Logan se fabrica numai la Pitesti. Concurentii Logan sunt pentru Logan sub marca Renault, Samsung, Nissan etc. si nu Dacia. Daca VW nu va produce repsectivul autoturism in Romania, el va fi mai scump importat in RO decat un Logan de la Dacia. Ramane sa vedem cine cumpara Craiova si atunci vorbim despre concurenta la Dacia Logan.(daca e cazul)

Dacia isi pierde din clienti prin deteriorarea imaginii (ca de obicei as zice). Deja au aparut destule zvonuri cum ca vopseaua e proasta si chiar daca au reparat problema, clientii nu uita. Poti sa fraieresti clientul o data...

This post has been edited by nh1980ro: 19 Apr 2007, 23:09


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 20 Apr 2007, 11:57
Post #74


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(nh1980ro @ 20 Apr 2007, 00:05)
Eu cred ca voi nu intelegeti o chestie. Dacia Logan se fabrica numai la Pitesti.
Eu cred ca intelegem destule...
Dacia Logan se mai face si in Maghreb (in speta in Maroc), nu doar la Pitesti...
Deh, fanatismul orbeste...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 20 Apr 2007, 12:46
Post #75


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Asa o fi, dar asta nu ajuta cu nimic uzina de la Pitesti. Daca vanzarile Dacia produse la Pitesti scad, asta nu inseamna ca o sa vina VW sa vanda masina lui ieftina in Romania.
Pentru masinile fabricate in Maroc, profitul se duce la Renault (Dacia ia in cel mai bun caz un comision sau livreaza kit-uri)
In concluzie, VW va face o masina low-cost pentru pietele in care Logan (indiferent ca e sub marca Dacia, Renault, etc.) are o cota de piata mare si piata are un potential pentru aceste masini low-cost. Iar China e tocmai piata potrivita pentru asta.

In Romania masinile cu fiabilitate mare in timp si relativ scumpe se vand cel mai putin.
Romanilor le place sa cumpere masini ieftine (cei care nu-si permit ceva mai scump) sau Renault(cei care isi permit o masina de pana in 16.000E).
Pentru masini low cost deja are Logan o piata mare, si VW nu mai are ce cauta la noi, decat in cazul in care cumpara Craiova (dar ma indoiesc).







--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 20 Apr 2007, 12:50
Post #76


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




E, dar macar ne ajuta sa intelegem destule...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiutzu
post 20 Apr 2007, 20:28
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 530
Joined: 23 March 07




QUOTE(nh1980ro @ 20 Apr 2007, 13:46)
Asa o fi, dar asta nu ajuta cu nimic uzina de la Pitesti. Daca vanzarile Dacia produse la Pitesti scad, asta nu inseamna ca o sa vina VW sa vanda masina lui ieftina in Romania.
Pentru masinile fabricate in Maroc, profitul se duce la Renault (Dacia ia in cel mai bun caz un comision sau livreaza kit-uri)
In concluzie, VW va face o masina low-cost pentru pietele in care Logan (indiferent ca e sub marca Dacia, Renault, etc.) are o cota de piata mare si piata are un potential pentru aceste masini low-cost. Iar China e tocmai piata potrivita pentru asta.

In Romania masinile cu fiabilitate mare in timp si relativ scumpe se vand cel mai putin.
Romanilor le place sa cumpere masini ieftine (cei care nu-si permit ceva mai scump) sau Renault
(cei care isi permit o masina de pana in 16.000E).
Pentru masini low cost deja are Logan o piata mare, si VW nu mai are ce cauta la noi, decat in cazul in care cumpara Craiova (dar ma indoiesc).
*

sincer mie nu mi se pare o masina ieftina la 6400 de euro si sa nu iti dea nici macar presuri la ea! o masina ieftina era vechea dacia 1310 nu dacia logan!
bun au scos o masina europeana, pentru ca eu consider ca loganul este o masina europeana, la un pret cat de cat mic dar se pare ca cei de la dacia isi da cu firma in cap!
inca mai au ceva probleme de rezolvat si lucruri de pus la punct dar mi se pare inadmisibil ceea ce am vazut acum o luna si ceva la o spalatorie in orash, cand un tip care isi luase un logan nou, avea numerele rosii pe ea, in momentul cand a spalat-o a inceput sa curga vopseaua de pe ea! nu cred ca VW si-ar permite asa ceva spre ex!
P.S in Craiova umbla vorba ca fabrica o sa fie preluata de Ford!


--------------------
Dacia Logan Laureate 2009 - DJ-04-ANN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 20 Apr 2007, 22:28
Post #78


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(andreiutzu @ 20 Apr 2007, 21:28)
sincer mie nu mi se pare o masina ieftina la 6400 de euro si sa nu iti dea nici macar presuri la ea!
*
Si cam la ce masini in zona de 10.000 euro (nu zic 6.400, ca as fi cam bulangiu) iti dau presuri direct de la producator, daca nu-ti face dealerul un "cadou"?
Daca s-ar putea niste exemple, ca inteleg ca loganul este o exceptie, deci nu ar fi probleme cu gasit exemplele...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 20 Apr 2007, 23:39
Post #79


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Pai doar dealerul vine cu bani de acasa pentru a-ti face tie cadou covorase....
Acum sa lasam covorasele, problema e ca la 6400E Dacia s-ar putea sa-ti faca un cadou cu multe probleme:)

Eu astept sa vad cine cumpara Craiova si apoi mai vedem care-i treaba (pentru Romania vorbind, ca daca scoate VW sau GM sau TOYOTA ceva ieftin, pa pa Renault cu tot cu Logan). La pret mic si pentru mers preponderent in oras eu zic ca un Matiz e perfect. Are consum decent, A/C, usile se inchid ca la masini, nu suna a gol (ca daca te urci in el se umple ..biggrin.gif ), relativ usor de intretinut, taxe mici. Cam asta ar fi masina de 5000E. Masini MINI similare au preturi mult mai mari si nu sunt sigur ca ofera mai mult (poate doar Smart-ul - dar ce pret....)


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiutzu
post 21 Apr 2007, 00:39
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 530
Joined: 23 March 07




QUOTE(klaus @ 20 Apr 2007, 23:28)
Si cam la ce masini in zona de 10.000 euro (nu zic 6.400, ca as fi cam bulangiu) iti dau presuri direct de la producator, daca nu-ti face dealerul un "cadou"?
Daca s-ar putea niste exemple, ca inteleg ca loganul este o exceptie, deci nu ar fi probleme cu gasit exemplele...
*


daca accepti un pret de 12.000 ca fiind in zona de 10.000 iti dau exemplu skoda ocatvia tour care avea dotari cum ar fi: aer conditionat, geamuri electrice fata, oglinzi laterale electrice și încălzite, airbag sofer si airbag pasager! apoi fata de dacia cei de la skoda ofera si o garantie de 3 ani pentru vopsea!
@nh1980ro matizu doar pentru ca e mic e perfect pt oras dar in privinta consumului nu e asa perfect!
asa cum am zis o masina la 6400 de euro la care nu ti se ofera nimic mi se pare destul de scumpa! apoi daca fac o comparatie intre loganul full-options si skoda octavia tour...parca m-ar tenta mai mult o skoda, care in lipsa geamurilor electrice pe spate are cam aceleasi dotari cu loganu full-options!

This post has been edited by andreiutzu: 21 Apr 2007, 00:39


--------------------
Dacia Logan Laureate 2009 - DJ-04-ANN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cypher4laguna
post 21 Apr 2007, 01:11
Post #81


Honda Driver


Group: Members
Posts: 931
Joined: 2 November 04
From: Bucuresti




Comparam Logan Prestige 1,6 16V 105 cp cu Skoda Octavia Tour de baza 1,4 75 CP (care e 12374 Euro, fara eventuale reduceri)? nono.gif Ce treaba e asta?... comparam cu lipsa de loc in spate la Octavia Tour? Hai sa urcam la 1,6 102 CP (care e 12960 Euro).

Daca e sa-l ducem la dotari echivalente (jante, MP3,suport lombar, geamuri el fata/spate, tetiera mijloc spate si faruri ceata) ne da un pret de 14661 Euro, fara eventuale reduceri. Deja e o diferenta (se pare mica pentru unii) de 4500 Euro. Nu contest ca nu se poate ajunge la un pret mic, dar eu avand optiunea, mi-as configura masina cat mai mult... si sa dau atataia bani pe o Skoda... va rog sa ma scuzati... nu vreau sa tin Loganul o vesnicie.

Acum nu stiu de altii, dar eu la Golanul meu nu am ce sa-i reprosez. Imi place si cum arata, n-are greierasi, trage bine... si in afara de airbaguri laterale, ABS si ESP si climatronic, e o masina mai mult decat corecta.

Si ca sa fiu on topic... reiterez ce am zis in posturile precedente: imi vine greu sa cred ca VW va scoate o masina mai ieftina ca Skoda la aceeasi clasa (Fabia Sedan... care nu e nici ea prea ieftina) ...


--------------------
Honda Civic & Jazz ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 21 Apr 2007, 01:18
Post #82


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




Sunt putin off-topic, dar asa si Hyundai Accent la 12.000E ofera muuulte chestii si garantie 6 ani (3 ani masina si inca 3 ani pentru motor si instalatia electrica parca).

Iar la 11.000E primesti echipare Ambition (aproximativ), motor 1.4 16 V (95CP). E drept ca dai 1900E in plus fata de Logan Ambition, dar eu zic ca merita si numai prin faptul ca ai garantie 3 ani din start si inca 3 ani pt motor.

This post has been edited by nh1980ro: 21 Apr 2007, 01:25


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kunt
post 21 Apr 2007, 08:57
Post #83


Membru lenes


Group: Members
Posts: 484
Joined: 9 December 05




Intereseaza-te si tu cat costa reviziile la accent si apoi mai vorbeste. Aia 6 ani de garantie sunt mai de graba o povara la ce scoruri au aia...
Iar pentru toti astia care vad logane cu vopseaua curgand de pe ele si alte chestii de-astea, fratilor, voi va dati seama ce spuneti ?!



--------------------
Dacia Logan Preference 1.4 MPI, 2005 - 50 VDU
"Oamenii sunt persoane umane" - ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 21 Apr 2007, 10:36
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.491
Joined: 14 January 06




QUOTE(nh1980ro @ 19 Apr 2007, 22:32)
Ai dreptate. De aceea Logan se fabrica in diversele tari cu piese de la producatori de prin zona respectiva. De aceea Dacia Logan va fi produsa doar la Pitesti. Deja vanzarile la Dacia Logan scad, asa ca asteptam ceva noutati..smile.gif

Cum China e si piata mare de desfacere si are si forta de munca ieftina, eu spun ca e o afacere buna pentru VW cu eventuala lui masina low cost nu?

Concurentul Logan nu trebuie cautat in Europa. Logan nu e intentionat pentru pietele Europene (Iran,Maroc, Brazilia, India..). Deci n-are rost sa ne gandim la taxele din UE.
*



vanzarile de logan nu au scazut smile.gif de exemplu exporturile au crescut cu 25% radmasa.gif si pe martie au fost paremi-se si cresteri

QUOTE(nh1980ro @ 21 Apr 2007, 01:18)
Sunt putin off-topic, dar asa si Hyundai Accent la 12.000E ofera muuulte chestii si garantie 6 ani (3 ani masina si inca 3 ani pentru motor si instalatia electrica parca).

Iar la 11.000E primesti echipare Ambition (aproximativ), motor 1.4 16 V (95CP). E drept ca dai 1900E in plus fata de Logan Ambition, dar eu zic ca merita si numai prin faptul ca ai garantie 3 ani din start si inca 3 ani pt motor.
*



un accent care sa aiba cam aceleasi lucruri ca un logan costa 11.805 euro http://www.hyundairo.ro/showroom/index.php...id=430&action=2
compara-l cu un logan 1.6 ambition + airbaguri laterale si vezi ce diferenta de pret exista intre cele 2 masini. Si vezi ce inseamna asta ca procent din pretul masinii. Si vezi daca problemele nu cumva sunt (dpdv statistic) ceva mai multe la accent decat la logan. Si apoi vezi si de preturi la revizii si apoi vezi si ca tot ce e peste garantia aia de 3 ani nu se transmite la un doilea proprietar


--------------------
Kia Rio 2021 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiutzu
post 21 Apr 2007, 11:11
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 530
Joined: 23 March 07




QUOTE(Kunt @ 21 Apr 2007, 09:57)
Intereseaza-te si tu cat costa reviziile la accent si apoi mai vorbeste. Aia 6 ani de garantie sunt mai de graba o povara la ce scoruri au aia...
Iar pentru toti astia care vad logane cu vopseaua curgand de pe ele si alte chestii de-astea, fratilor, voi va dati seama ce spuneti ?!
*


eu am zis ce am vazut....asta e problema ta daca crezi sau nu! omu respectiv avea un loigan rosu si dupa cei-au samponat aia masina si au dat cu apa pe ea vopseaua a inceput sa se spele, sa curga...spune cum vrei tu! initial am crezut ca se reflecta masina in apa dar nu era asa!


--------------------
Dacia Logan Laureate 2009 - DJ-04-ANN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai5
post 21 Apr 2007, 12:18
Post #86


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 2 September 04
From: Craiova




QUOTE(SilviuB @ 21 Apr 2007, 11:12)

Si apropo de filmuletul ala cu smart. Fac pariu cu oricine ca daca era un om un masina nu scapa cu viata. Nemtii astia sunt nationalisti la extrem, arata ei cat de tare e otelul din care e facuta masina, dar nu zic si ce s-ar fi intamplat cu un om daca era in masina. Eu unul prefer sa nu mai am ce face cu masina decat sa dau dau coltu' si sa fie masina intreaga. Mai exista si casco pentru asa ceva.

*




Tocmai asta era ideea, ai rabdare pana la sfarsitul filmuletului "sa traga concluzia".


--------------------
Renault Megane II Sedan 2005-1.6 16V - DJ-06-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 21 Apr 2007, 13:32
Post #87


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Andreiutzu, daca nu te superi pe mine, ce masini ziceai ca vin din fabrica cu covorase?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C.C.
post 21 Apr 2007, 14:35
Post #88


Membru


Group: Members
Posts: 190
Joined: 10 April 05




de fapt, e destul de greu sa concureze vreo alta masina noua cu loganul (cel putin in romania). insa am inteles ca europenii (a se citi nemtii+cei interesati) vor sa bage niste reguli mult mai stricte in ce priveste siguranta, poluarea, etc., tocmai ca sa "faulteze" expansiunea masinilor low-cost.
adica, masinile or sa trebuiasca sa indeplineasca standarde mult mai dure de protectie si poluare, lucru care nu poate fi facut cu modele de low-cost. astfel de masini vor ramane pt.tarile lumii a treia.
mai pe romaneste "daca noi nu putem sa producem low-cost, nici voi nu aveti voie".
acuma, nu zic nimic, siguranta, poluarea, sunt importante, dar, in acelasi timp, vor fi si pretextul de a interzice anumite masini.
bine-ar fi sa nu fie adevarat.


--------------------
opel vectra a 1990, ex. dacia 1310 - abxxxx
scopul NU scuza mijloacele!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 21 Apr 2007, 16:22
Post #89


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Asta nu e o problema. Pai de aia are Loganul facut pt. nemti, ABS si E4.(cu toate ca bara e plastic negru, nevopsita si radioul lipseste, in locul lui existand un spatiu de depozitare) Probabil si pe cele diesel vor pune curand si filtru de particule. dry.gif


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nh1980ro
post 21 Apr 2007, 19:12
Post #90


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




@aphophis Citeste putin articolul asta:
http://www.informatiiauto.ro/dacia-raporte...07-sid1082.html


Cat despre concurentii Logan o masina low-cost, nu stiu cat e cazul sa mai vorbim. Logan deja nu prea mai e asa low cost. Pentru o suma cu aproximativ 20% mai mare iti poti lua alta model de la alta firma (exemplele au fost mai sus si cred ca mai sunt si altele).

Ce vorbeste lumea despre masini low-cost ar fi ceva de genul asta:
http://www.automarket.ro/stiri/renault-anu...-3000-2681.html

Oricum mi se pare aberant.
Daca n-ai bani de masina, folosesti transportul public si gata.

In ritmul asta ne intoarcem la berlina 1300. (aia e cam 3000E)


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 20:32
Forum Renault