DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Un alt Logan break mai scurt, credeti ca se va face?

Kits
post 11 Mar 2007, 20:09
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 14 February 07




In momentul cand a iesit MCV-ul cred ca multi ne-am mirat asteptandu-ne sa iasa un break mai scurt cu ampatamentul identic cu cel al berlinei, mai ales ca berlina semana cu cea din desenele care circulau inainte de lansarea ei.

break_scurt.jpg ( Size: 21.33k ) Number of downloads: 685


Mie personal mi-ar fi placut un break "normal" si nu atat de patrat in spate, mai ales ca si berlina are destul spatiu interior. Stiu ca s-au impuscat 3-4 iepuri dintr-o data dar va intreb daca v-ar placea sa existe o versiune scurta pentru cei care nu au nevoie de 7 locuri si nici de masina de povara.

Eu cred ca daca ar fi cerere s-ar fabrica si un break mai scurt cum este in cazul noului Citroen Picasso unde exista 2 versiuni (cu 5 si 7 locuri) bine diferentiate intre el mai ales prin zona spate si cazul lui Seat Altea (si Altea XL) unde se intampla acelasi lucru.

Va invit sa va spuneti parerea despre oportunitatea unui break de sine statator, Dacia nu are decat de castigat daca isi imbogateste gama, in plus va fi mai ieftin. Poate chiar exista planuri pentru a-l fabrica si nu stiu eu. Ce parere aveti?

P.S. as face un grafic cu cei care prefera modelul mai scurt respectiv mai lung (cu procentaj) dar nu stiu cum sa procedez. Rog moderatorii sa ma ajute in cazul in care s-ar dovedi util. Multumesc.

Salutari


--------------------
VW Golf VI 1.4 TSI 122 ponei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 11 Mar 2007, 20:12
Post #2


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Puteti sa preferati ce vreti voi, NU SE VA FACE UN BREAK PE PLATFORMA BERLINEI.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 11 Mar 2007, 20:45
Post #3


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




eu unul mi-as fi cumparat un break normal
in nici un caz nu-mi voi cumpara struto camila MCV in veci
e un monstru de masina...buna la ce?


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 11 Mar 2007, 20:54
Post #4


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Apropo', pt cei care scriu aici, sa spuna daca au avut vreodata break sau daca au vrut sa-si ia vreodata!


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kits
post 11 Mar 2007, 21:41
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 14 February 07




Personal mi-as lua break "scurt" asemanator cu cel din fotografie pentru ca nu am nevoie de chiar atata spatiu. Nu am mai avut break dar sper ca atunci cand vor face "cross-over-ul" daca nu va avea o caroserie de sine statatoare sa alega sa-l faca pe o varianta mai scurta decat pe platforma MCV. Timpul ne va spune ce si cum, poate ne vom putea alege tractiune integrala la orice model sau poate va fi o singura caroserie cu aspect de baby-SUV (sper)

Nu vad de ce sa nu se faca inca un model, noi ca si clienti vom avea de unde sa alegem, ei s-ar mandri ca au o gama mai bogata in plus; dupa cum spuneam ar trebui sa fie mai ieftin si cu un comportament mai bun fiind si mai usor decat MCV-ul, la acesta din urma simtindu-se "bine" kilogramele in plus.

Poate inca nu este momentul sa iasa pe piata cu un asa model. Poate mai indicat ar fi sa-l scoata in momentul cand se vor "relaxa" vanzarile la MCV, asa cum s-a facut si si se va face in cazul celorlalte variante si deasemenea in cazul motorizarilor. Eu unul votez pentru. Nu poate strica.

Asteptam si alte pareri.


--------------------
VW Golf VI 1.4 TSI 122 ponei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 11 Mar 2007, 22:02
Post #6


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Cam cate Fabii break se vand?
Ca sa stim pe unde e nivelul pietii...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ypo04
post 11 Mar 2007, 22:03
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 18 February 07




vedem cu toii ca in occident sunt preferate versiunile break. ofera mai mult spatiu atunci cand mergi in concediu, de exemplu. cu siguranta, o familie de acolo are si o alta masin, de oras, dar cu siguranta se va ajunge si la noi ca situatia asta sa fie frecventa. de aceea cred ca ar avea succes un break scurt de la dacia.


--------------------
LOGAN ABS + 1.6 2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 11 Mar 2007, 22:08
Post #8


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




stati linistiti breakul "mai scurt" sau "normal" nu va fi construit niciodata de catre dacia


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cypher4laguna
post 11 Mar 2007, 22:15
Post #9


Honda Driver


Group: Members
Posts: 931
Joined: 2 November 04
From: Bucuresti




Personal sunt de acord cu daciafan. Vreo 10 ani nu vor face break scurt. Mie imi place mcv-ul... cine vrea break ieftin isi ia mcv, cine nu... treaba lor. Da faptu "ca nu iau ca e mai lung cu 20 de cm" ...deja e aberatie...

Din partea mea, se poate inchide topicul.


--------------------
Honda Civic & Jazz ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kits
post 11 Mar 2007, 22:22
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 14 February 07




Nu am idee cate Skoda Fabia break s-au vandut dar sunt aproape sigur ca s-au vandut mai multe decat fabia sedan care este o aratare de masina.

Oricum nu ar demonstra nimic pentru ca Skoda are alte preturi, adica la banii de Prestige (105 cp si multe altele) iti iei o Fabia (65cp cam cheala) deci nu prea le putem compara.

Cel putin la noi in tara Loganul are pretul ca un mare avantaj de partea lui (fiind mult mai ieftin decat in vest) inclusiv service, piese, asigurari...


--------------------
VW Golf VI 1.4 TSI 122 ponei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 11 Mar 2007, 23:06
Post #11


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




Tu vrei un break mai scurt asa cum altii vor o berlina mai mica (adica vor solenza inapoi smile.gif). E evident ca break mai mic pe actuala platforma o sa avem cand se va pune si solenza inapoi in fabricatie. Cei de la Dacia au de mult gandite versiunile si planul de marketing, iar din ce au scos pana acum se pare ca se merge pe conceptul cat mai multa masina pe cat mai putini bani. Probabil daca chiar va aparea un break mai mic, va aparea o data cu inlocuirea platformei Logan, in considerentul ca peste 10-12 ani se vor cauta breakuri mai mici... De fapt cine stie ce moda o fi pe atunci, daca or mai exista masini, poate o sa zburam cu presuri cu reactie smile.gif


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
menta
post 12 Mar 2007, 00:12
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 202
Joined: 26 February 06
From: Bucuresti




Cine a avut break si are nevoie de break zi de zi nu cred ca va starmba din nas vis-a-vis de MCV. Un break mai scurt nu cred ca o sa apara in curand pt ca nu-i vad rostul. Cine vrea break doar pentru ai intra cutia de la televizor in porbagaj o data la cativa ani mai bine plateste transportul de la magazin acasa si merge in continuare cu berlina.


--------------------
Dacia Logan Papuc / Kia ceed SW / Megane Grandtour 2008/2008/2006 - B - 38/90/909 - WWK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
șoferistul
post 12 Mar 2007, 06:40
Post #13


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




Am avut break, am așteptat breakul de la Logan și am comandat berlină. Prețul e prea mare, mașina e prea mare, confortul în mașină este același, porbagajul are podeaua prost profilată (în dreptul banchete spate) și este prea mare.

Aș fi cumpărat un MCV doar dacă bancheta spate ar fi fost 10-15 cm mutată mai în spate la varianta cu 5 locuri, să pot spune că are spațiul imens în habitaclu. Degeaba are ampatamentul mărit dacă acestă modificare favorizează ocupanții de pe locurile 6 și 7 și cumpărătorii de Van.


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan.A
post 12 Mar 2007, 09:34
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 21 June 04




Perfect de acord cu ultima parere exprimata de soferistul.
Am zis mai demult ca reno ne trateaza ca pe bananieri. Conform majoritatii parerilor de aici, se pare ca ne si place.

Pana acum as fi fost client de logan daca ar fi existat acel break adevarat, nu vanul cu locuri care este mcv. Sau macar berlina sa fi avut hayon.

Acei 20 de cm in plus la lungime, sau cati ori fi la mcv, n-ar trebui sa se simnta decat in bine. Ei bine nu e asa, am mers cu mcv si ampatamentul mai mare ca al berlinei il face sa fie de-a dreptul autobuz.

Cati ati incercat confortul banchetei spate la mcv? Eu l-am incercat si e mult sub cel oferit de berlina. Daca vreau sa-mi duc copii in EU, sa stea vre-o 12 ore in masina, nu pot sa-i tin ca-n caruta.

Reno isi face banutu cat mai gros si-l doare in pix de civilizarea consumatorului. Corporatiile mari au datoria de a promova evolutia, in toate formele ei. Cel putin ei spun asta, la nivel declarativ.
Insa francezii dau paine si circ la bobor, ca ies bani frumosi.

Nu spun ca nu-i inteleg, insa mor de oftica. Eu unul prefer decizii paguboase pe moment care insa nu pot fi decat castigatoare pe termen lung.

De ce Germania, poate tara cu industria auto cea mai dezvoltata (raportat la proportii) are un adevarat cult pt sw, break,estate, variant,avant,touring sau cum ii mai zice? Pentru ca au ajuns la gradul de civilizatie, inclusiv a constiintei cumparatorului - daca exista notiunea asta - care ii spune sa cumpere un bun polivalent, poate mai scump, dar care merita investitia si pays-off, ca sa zic asa.

In incheiere, mesaj pt reno: inteleg ca nu o sa faceti acel break prea curand, insa loganul face-lift, cand va iesi, macar FACETI-L FRATILOR CU HAYON!!! Gen Octavia sau Solenza. Si jur ca-l cumpar.

Sau nu mai spuneti ca oferiti masini de familie. Spuneti clar ca oferiti ce se cere. Adica un rahat mai cu mot decat 1310.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 12 Mar 2007, 09:57
Post #15


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




uite cum vad eu lucrurile
puterea economica si implicit cea financiara se concentreaza in centrele urbane mari in consecinta tot aici se gasesc si cei ce cu suficiente resurse materiale ce isi pot permite sa mearga in weeked sau in concedii in terte locuri cu toata familia
ce vreau sa spun este ca segmentul de care aminteam il identific eu ca fiind si potentialul "client" pentru MCV
insa eu cred ca un astfel d potential client isi va cumpara MCV numai daca in prealabil si-a achizitionat o masina cu care sa-si poata face treaba in oras
in alta ordine de idei cine isi permite sa-si cumpere o a doua masina pentru iesit la iarba verde are suficienti bani sa-si ia ceva mai bun decat MCV
asa ca intrebarea mea este cui i se adreseaza acest MCV?
pentru ca la tara sau in oraselele de provincie mai aerisite unde ar avea loc giganticul MCV si unde locurile de parcare si aglomeratia nu sunt inca probleme de nerezolvat oamenii nu dispun de banii necesari achiztionarii MCV-ului
pe de lata parte in centrele urbane mari MCV-ul e inutilizabil
si as putea continua cu argumentele la nesfarsit.....


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan.A
post 12 Mar 2007, 10:20
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 21 June 04




Daciafan: argumentele stau toate in picioare insa financiar reno iese mai bine asa.
Daca era profitabil probabil ca ar fi facut logan scuter, sau dimpotriva logan bus.

Precizari:

Postul de mai sus nu trebuie luat ca un afront de "cumparatorul de logan in lipsa de alternative". Cred ca si eu as face la fel, insa as ajunge sa cumpar logan cum m-am dus si la vot - alegand raul cel mai mic.
Numai ca in cazul asta ma cam tenteaza varianta astra classic, care desi facuta pentru emergenti si veche de 10 ani macar iti da un break decent pt familie. Cu costuri comparative.

Precizare catre reno: loganul hatch - sau urmatorul model citadin - cum s-o numi el, nu va umple si nisa lasata libera de un break autentic.
Insa Logan facelift cu hayon ar umple aceasta nisa fara costurile de dezvoltare de la 0 a unei versiuni de caroserie noua.

Daca acest hayon creste asa de tare costul atunci se poate opta pentru mentinerea berlinei in 2 variante - capac clasic si hayon (vezi mondeo, primera sau vectra cool.gif - solutie de compromis care v-ar asigura acoperirea targetului de break clasic, nu papuc cu locuri.

This post has been edited by Stefan.A: 12 Mar 2007, 10:26


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
menta
post 12 Mar 2007, 10:55
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 202
Joined: 26 February 06
From: Bucuresti




La necesitatile mele mcv sa aratat perfect...adica....ma ocup cu sticla decorativa si vitralii. iar in mcv imi intra sticla de 2m lungime si 90 cm latime (cu bancheta scoasa) .... in breakul normal intra doar 1metru 60 si ceva de cm lungime si tb sa car sticla mai mare afara pe masina....uneori ploua.. ninge si e ma bine sa stea la interior. Nu spun ca nu am si dimensiuni mai mari dar pt ele inchiriez un papuc. Cand am masurat porbagajul la mcv in showroom nu-mi venea sa cred ... parca era masina facuta pe comanda......aia 2 m erau ceea ce imi doream. Nu am asteptat vanul deoarece o folosesc si in scop personal. Nu contest faptul ca este prea mare ... ca bancheta spate e incomoda... prea inalta....si foarte tare... aveti dreptate cand ati spus ca se putea monta bancheta mai in spate sa fie mai mult loc in habitaclu si un pic mai mic portbagajul.... iar usile de la portbagaj sunt sinistre... dar pt ce am eu nevoie e ok masina la banii astia.


--------------------
Dacia Logan Papuc / Kia ceed SW / Megane Grandtour 2008/2008/2006 - B - 38/90/909 - WWK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GicaPopescu
post 12 Mar 2007, 12:11
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 18 October 05




MCV-ul nu poate fi numit break, de aceea Dacia nici nu i-a zis Logan break.
MCV-ul este o utilitara (nu intamplator e identica cu VAN-ul) cu geamuri si fara usi culisante, buna la carat cartofi sau persoane (max. 7), dar in nici un caz nu este un break.
Daca Reno se va hotari vreodata sa faca si un Logan break, probabil ca el va arata cam ca in poza de mai sus, dar e putin probabil ca il vor face vreodata, fiindca o noua caroserie ar implica multe costuri suplimentare, ceea ce la Logan nici nu intra in discutie.

This post has been edited by GicaPopescu: 12 Mar 2007, 12:15


--------------------
Dacia Logan 2006 Ambition 1,6MPI - DJ-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut16031987
post 12 Mar 2007, 14:15
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 29 May 06




Nimeni nu a auzit de Logan Hachback. Dupa imagini mi s-a parut ca arata ca vehea dacie Liberta tongue.gif


--------------------
dacia preference/ dacia 1310 tlx 2005 1.4 mpi,/ 1989 - IF 01 ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Mar 2007, 14:42
Post #20


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Da' un logan cabrio a auzit cineva ceva, se va face?
Dar un Logan coupe, ce ziceti, se va face?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan.A
post 12 Mar 2007, 15:38
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 21 June 04




Fanteziile la dormitor, nimeni nu vrea hot rod logan. Daca totusi vrea cineva sa puna mana pe flex.

Insa facelift-ul cu hayon in loc de capac nu mi se pare deloc asa fantezist. Si nici nu cred ca ar atrage costuri ne-mai-vazute de productie.
Va rog sa ma convingeti ca loganul actual se vinde mai bine decat s-ar vinde unul identic cacaroserie (na!), dar cu hayon.

Inainte de lansarea mcv, userul cj01pel se jura ca a vazut un break autentic (nu mcv) pe banda de fabricatie. Tare as vrea sa-i aud comentariile aici.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 12 Mar 2007, 15:40
Post #22


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




cj01pel a fost un intoxicator, nu furniza informații reale.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Mar 2007, 15:43
Post #23


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




E, si maxturbo zicea mai deunezi, acu vreo 2 ani ca sigur-sigur si fara dubii, ca a vazut el si ca are informatii sigure ca dieselul va fi 1.9 dCi...
Multi au zis multe pe aici.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan.A
post 12 Mar 2007, 16:04
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 431
Joined: 21 June 04




DFA, stii tu asta, sau ai dedus?
Io am si acum un pm de la cj01pel, de acum aproape un an, in care zice ca stie ce-a vazut si oamenii vorbesc multe. Parea ca nu vorbesc cu andy (pt cine se uita la desene animate). L-am rugat sa intre aici sa comenteze.
Ramane sa vedem daca apare.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut16031987
post 13 Mar 2007, 20:47
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 29 May 06




Eu cand am spus de Logan hachback am spus-o pentru ca am vazut un reportaj pe tv


--------------------
dacia preference/ dacia 1310 tlx 2005 1.4 mpi,/ 1989 - IF 01 ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bendix
post 13 Mar 2007, 23:40
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.005
Joined: 10 November 04
From: Timisoara.RO




Multi se indoiesc inca de faptul ca romanii ar prefera break-uri si hatch-uri in pofida clasicei berline.

M-am tot gandit care sunt avantajele berlinei si imi vine in minte un singur lucru: portbagajul este un pic mai sigur in ceea ce priveste furtul. Daca vedeti voi si alte avantaje, spuneti !


--------------------
Dacia Logan Ambiance - 2005 - TM10### , alb arctic
In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kits
post 14 Mar 2007, 14:45
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 14 February 07




pai ar mai fi faptul ca la berlina nu se aude nici un troncanit din portbagaj, motiv pentru care nici nu s-a facut cu hayon asa cum multi isi doresc.

cred ca un break pe aceeasi platforma cu berlina (ca in poza de sus) ar arata inclusiv mai bine decat varianta in trei volume ceea ce nu se poate spune si despre MCV. spatiul de la usa din spate pana la roata arata ciudat si rotile par subdimensionate avand ampatamentul atat de mare. sper din tot sufletul ca daca vor face crossover-ul cu aceeasi caroserie ca la MCV sa decupeze macar mai mult aripile (gen s2000) si montand roti cu diametrul mai mare nu va mai arata asa ciudat. (vezi Altea Freetrack)

sa dea Domnul sa iasa si un "break mai scurt" si un nou model Dacia crossover de-sine-statator sa avem de unde alege, nu ne poate strica nici noua in calitate de clienti si nici firmei Dacia, cu siguranta se va vinde poate mai bine ca MCV daca ar costa cu 1000 euroi mai putin ca acesta. Pana la urma si noi si neamtzu consumator de Logan tot pe pretul mic mergem (numai preturi miiiici)


--------------------
VW Golf VI 1.4 TSI 122 ponei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TWK
post 16 Mar 2007, 20:57
Post #28


Rider on the Storm


Group: Members
Posts: 190
Joined: 21 February 07




nu cred ca se va face vreodata break pe aceeasi platforma cu berlina(adica un break mai scurt). nu inteleg de ce vrei asta, in principiu pt un break cu cat e mai mare cu atat mai bine. marimea mcv-ului eu o vad ca pe un avantaj. daca vrei ceva mai scurt ia-ti berlina...


--------------------
Logan 1.4 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atehnic
post 13 Apr 2007, 15:15
Post #29


membru meserias


Group: Members
Posts: 77
Joined: 19 September 05




QUOTE(bendix @ 16 Mar 2007, 11:29)
Intreb si eu ca prostul, daca e asa usor sa faci o modificare low-cost, de ce nu s-a facut inca din 2004 ?

Eventual in 2007 se putea face varianta revizuita si imbunatatita smile.gif
*





Iata aici un articol care v-ar putea interesa.

http://www.expres.ro/article.php?artid=300292


--------------------
Logan Preferance + Kia cee'd * 2005 // 2008 - CT 36 // 09
"Eu sunt un om pe niste scari..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
terente101
post 15 Apr 2007, 16:29
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 11 February 07
From: suceava




Parerea mea e ca toate comentariile de aici mai ales cele a le lui loganfan sunt niste aberatii .
Eu am MCv si o folosesc zi de zi in oras si inca nu am ramas fara nici o oglinda sau alte treburi din astea deci MCV-ul nu este asa de mare pe cat se abereaza aici pot sa spun ca sunt destul de multumit de confortul pe care il ofera chiar si cel oferit de bancheta din spate inafara ca e putin prea inalta si daca se pune cineva de 2 metri pe mijloc nu am vizibilitate nu mi se parea chiar asa de tare , inca nu am facut un drum mai lung de 200 KM fara oprire da voi face cat de curand .
Inainte de MCv am avut un passat de prin '92 si era la fel de lung si de lat deci MCv-ul nu e o masina char asa de imensa
Mentionez ca nu am o familie numeroasa(eu,sotiasi baiatul) si nu folosesc masina pt afaceri sau altceva de genul asta am luat-o ca sa am si eu unde sa pun bagajele cand ma duc la munte, mare , etc
Parerea mea este ca e mult mai frumoasa decat loganul berlina
Cel berlina e foarte inalt in spate plus stopurile acelea foarte urate , etc
Rog moderatori daca considera ca postul meu nu isi are locul aici sa il stearga cool.gif

This post has been edited by terente101: 15 Apr 2007, 16:29


--------------------
dacia MCV ambiance 1.6 MPI - SV-08-DIH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 03:53
Forum Renault