Un alt Logan break mai scurt, credeti ca se va face?
![]() ![]() ![]() |
Un alt Logan break mai scurt, credeti ca se va face?
Kits |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 14 February 07 ![]() |
|
||
--------------------
VW
Golf VI
1.4 TSI 122 ponei
|
|||
vis-a-vis |
![]()
Post
#2
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Puteti sa preferati ce vreti voi, NU SE VA FACE UN BREAK PE PLATFORMA BERLINEI.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
daciafan |
![]()
Post
#3
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
eu unul mi-as fi cumparat un break normal
in nici un caz nu-mi voi cumpara struto camila MCV in veci e un monstru de masina...buna la ce? |
--------------------
/
/
/
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#4
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Apropo', pt cei care scriu aici, sa spuna daca au avut vreodata break sau daca au vrut sa-si ia vreodata!
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Kits |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 14 February 07 ![]() |
Personal mi-as lua break "scurt" asemanator cu cel din fotografie pentru ca nu am nevoie de chiar atata spatiu. Nu am mai avut break dar sper ca atunci cand vor face "cross-over-ul" daca nu va avea o caroserie de sine statatoare sa alega sa-l faca pe o varianta mai scurta decat pe platforma MCV. Timpul ne va spune ce si cum, poate ne vom putea alege tractiune integrala la orice model sau poate va fi o singura caroserie cu aspect de baby-SUV (sper)
Nu vad de ce sa nu se faca inca un model, noi ca si clienti vom avea de unde sa alegem, ei s-ar mandri ca au o gama mai bogata in plus; dupa cum spuneam ar trebui sa fie mai ieftin si cu un comportament mai bun fiind si mai usor decat MCV-ul, la acesta din urma simtindu-se "bine" kilogramele in plus. Poate inca nu este momentul sa iasa pe piata cu un asa model. Poate mai indicat ar fi sa-l scoata in momentul cand se vor "relaxa" vanzarile la MCV, asa cum s-a facut si si se va face in cazul celorlalte variante si deasemenea in cazul motorizarilor. Eu unul votez pentru. Nu poate strica. Asteptam si alte pareri. |
--------------------
VW
Golf VI
1.4 TSI 122 ponei
|
|
klaus |
![]()
Post
#6
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Cam cate Fabii break se vand?
Ca sa stim pe unde e nivelul pietii... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
ypo04 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 18 February 07 ![]() |
vedem cu toii ca in occident sunt preferate versiunile break. ofera mai mult spatiu atunci cand mergi in concediu, de exemplu. cu siguranta, o familie de acolo are si o alta masin, de oras, dar cu siguranta se va ajunge si la noi ca situatia asta sa fie frecventa. de aceea cred ca ar avea succes un break scurt de la dacia.
|
--------------------
LOGAN ABS +
1.6
2007
- -
|
|
daciafan |
![]()
Post
#8
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
stati linistiti breakul "mai scurt" sau "normal" nu va fi construit niciodata de catre dacia
|
--------------------
/
/
/
|
|
Cypher4laguna |
![]()
Post
#9
|
![]() Honda Driver Group: Members Posts: 931 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Personal sunt de acord cu daciafan. Vreo 10 ani nu vor face break scurt. Mie imi place mcv-ul... cine vrea break ieftin isi ia mcv, cine nu... treaba lor. Da faptu "ca nu iau ca e mai lung cu 20 de cm" ...deja e aberatie...
Din partea mea, se poate inchide topicul. |
--------------------
Honda
Civic & Jazz
ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
|
|
Kits |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 14 February 07 ![]() |
Nu am idee cate Skoda Fabia break s-au vandut dar sunt aproape sigur ca s-au vandut mai multe decat fabia sedan care este o aratare de masina.
Oricum nu ar demonstra nimic pentru ca Skoda are alte preturi, adica la banii de Prestige (105 cp si multe altele) iti iei o Fabia (65cp cam cheala) deci nu prea le putem compara. Cel putin la noi in tara Loganul are pretul ca un mare avantaj de partea lui (fiind mult mai ieftin decat in vest) inclusiv service, piese, asigurari... |
--------------------
VW
Golf VI
1.4 TSI 122 ponei
|
|
minny |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 ![]() |
Tu vrei un break mai scurt asa cum altii vor o berlina mai mica (adica vor solenza inapoi
![]() ![]() |
--------------------
------
------
------
|
|
menta |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 202 Joined: 26 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Cine a avut break si are nevoie de break zi de zi nu cred ca va starmba din nas vis-a-vis de MCV. Un break mai scurt nu cred ca o sa apara in curand pt ca nu-i vad rostul. Cine vrea break doar pentru ai intra cutia de la televizor in porbagaj o data la cativa ani mai bine plateste transportul de la magazin acasa si merge in continuare cu berlina.
|
--------------------
Dacia
Logan Papuc / Kia ceed SW / Megane Grandtour
2008/2008/2006
- B - 38/90/909 - WWK
|
|
șoferistul |
![]()
Post
#13
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
Am avut break, am așteptat breakul de la Logan și am comandat berlină. Prețul e prea mare, mașina e prea mare, confortul în mașină este același, porbagajul are podeaua prost profilată (în dreptul banchete spate) și este prea mare.
Aș fi cumpărat un MCV doar dacă bancheta spate ar fi fost 10-15 cm mutată mai în spate la varianta cu 5 locuri, să pot spune că are spațiul imens în habitaclu. Degeaba are ampatamentul mărit dacă acestă modificare favorizează ocupanții de pe locurile 6 și 7 și cumpărătorii de Van. |
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
Stefan.A |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 21 June 04 ![]() |
Perfect de acord cu ultima parere exprimata de soferistul.
Am zis mai demult ca reno ne trateaza ca pe bananieri. Conform majoritatii parerilor de aici, se pare ca ne si place. Pana acum as fi fost client de logan daca ar fi existat acel break adevarat, nu vanul cu locuri care este mcv. Sau macar berlina sa fi avut hayon. Acei 20 de cm in plus la lungime, sau cati ori fi la mcv, n-ar trebui sa se simnta decat in bine. Ei bine nu e asa, am mers cu mcv si ampatamentul mai mare ca al berlinei il face sa fie de-a dreptul autobuz. Cati ati incercat confortul banchetei spate la mcv? Eu l-am incercat si e mult sub cel oferit de berlina. Daca vreau sa-mi duc copii in EU, sa stea vre-o 12 ore in masina, nu pot sa-i tin ca-n caruta. Reno isi face banutu cat mai gros si-l doare in pix de civilizarea consumatorului. Corporatiile mari au datoria de a promova evolutia, in toate formele ei. Cel putin ei spun asta, la nivel declarativ. Insa francezii dau paine si circ la bobor, ca ies bani frumosi. Nu spun ca nu-i inteleg, insa mor de oftica. Eu unul prefer decizii paguboase pe moment care insa nu pot fi decat castigatoare pe termen lung. De ce Germania, poate tara cu industria auto cea mai dezvoltata (raportat la proportii) are un adevarat cult pt sw, break,estate, variant,avant,touring sau cum ii mai zice? Pentru ca au ajuns la gradul de civilizatie, inclusiv a constiintei cumparatorului - daca exista notiunea asta - care ii spune sa cumpere un bun polivalent, poate mai scump, dar care merita investitia si pays-off, ca sa zic asa. In incheiere, mesaj pt reno: inteleg ca nu o sa faceti acel break prea curand, insa loganul face-lift, cand va iesi, macar FACETI-L FRATILOR CU HAYON!!! Gen Octavia sau Solenza. Si jur ca-l cumpar. Sau nu mai spuneti ca oferiti masini de familie. Spuneti clar ca oferiti ce se cere. Adica un rahat mai cu mot decat 1310. |
-------------------- |
|
daciafan |
![]()
Post
#15
|
/ Group: Members Posts: 1.670 Joined: 20 January 05 ![]() |
uite cum vad eu lucrurile
puterea economica si implicit cea financiara se concentreaza in centrele urbane mari in consecinta tot aici se gasesc si cei ce cu suficiente resurse materiale ce isi pot permite sa mearga in weeked sau in concedii in terte locuri cu toata familia ce vreau sa spun este ca segmentul de care aminteam il identific eu ca fiind si potentialul "client" pentru MCV insa eu cred ca un astfel d potential client isi va cumpara MCV numai daca in prealabil si-a achizitionat o masina cu care sa-si poata face treaba in oras in alta ordine de idei cine isi permite sa-si cumpere o a doua masina pentru iesit la iarba verde are suficienti bani sa-si ia ceva mai bun decat MCV asa ca intrebarea mea este cui i se adreseaza acest MCV? pentru ca la tara sau in oraselele de provincie mai aerisite unde ar avea loc giganticul MCV si unde locurile de parcare si aglomeratia nu sunt inca probleme de nerezolvat oamenii nu dispun de banii necesari achiztionarii MCV-ului pe de lata parte in centrele urbane mari MCV-ul e inutilizabil si as putea continua cu argumentele la nesfarsit..... |
--------------------
/
/
/
|
|
Stefan.A |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 21 June 04 ![]() |
Daciafan: argumentele stau toate in picioare insa financiar reno iese mai bine asa.
Daca era profitabil probabil ca ar fi facut logan scuter, sau dimpotriva logan bus. Precizari: Postul de mai sus nu trebuie luat ca un afront de "cumparatorul de logan in lipsa de alternative". Cred ca si eu as face la fel, insa as ajunge sa cumpar logan cum m-am dus si la vot - alegand raul cel mai mic. Numai ca in cazul asta ma cam tenteaza varianta astra classic, care desi facuta pentru emergenti si veche de 10 ani macar iti da un break decent pt familie. Cu costuri comparative. Precizare catre reno: loganul hatch - sau urmatorul model citadin - cum s-o numi el, nu va umple si nisa lasata libera de un break autentic. Insa Logan facelift cu hayon ar umple aceasta nisa fara costurile de dezvoltare de la 0 a unei versiuni de caroserie noua. Daca acest hayon creste asa de tare costul atunci se poate opta pentru mentinerea berlinei in 2 variante - capac clasic si hayon (vezi mondeo, primera sau vectra ![]() This post has been edited by Stefan.A: 12 Mar 2007, 10:26 |
-------------------- |
|
menta |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 202 Joined: 26 February 06 From: Bucuresti ![]() |
La necesitatile mele mcv sa aratat perfect...adica....ma ocup cu sticla decorativa si vitralii. iar in mcv imi intra sticla de 2m lungime si 90 cm latime (cu bancheta scoasa) .... in breakul normal intra doar 1metru 60 si ceva de cm lungime si tb sa car sticla mai mare afara pe masina....uneori ploua.. ninge si e ma bine sa stea la interior. Nu spun ca nu am si dimensiuni mai mari dar pt ele inchiriez un papuc. Cand am masurat porbagajul la mcv in showroom nu-mi venea sa cred ... parca era masina facuta pe comanda......aia 2 m erau ceea ce imi doream. Nu am asteptat vanul deoarece o folosesc si in scop personal. Nu contest faptul ca este prea mare ... ca bancheta spate e incomoda... prea inalta....si foarte tare... aveti dreptate cand ati spus ca se putea monta bancheta mai in spate sa fie mai mult loc in habitaclu si un pic mai mic portbagajul.... iar usile de la portbagaj sunt sinistre... dar pt ce am eu nevoie e ok masina la banii astia.
|
--------------------
Dacia
Logan Papuc / Kia ceed SW / Megane Grandtour
2008/2008/2006
- B - 38/90/909 - WWK
|
|
GicaPopescu |
![]()
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 18 October 05 ![]() |
MCV-ul nu poate fi numit break, de aceea Dacia nici nu i-a zis Logan break.
MCV-ul este o utilitara (nu intamplator e identica cu VAN-ul) cu geamuri si fara usi culisante, buna la carat cartofi sau persoane (max. 7), dar in nici un caz nu este un break. Daca Reno se va hotari vreodata sa faca si un Logan break, probabil ca el va arata cam ca in poza de mai sus, dar e putin probabil ca il vor face vreodata, fiindca o noua caroserie ar implica multe costuri suplimentare, ceea ce la Logan nici nu intra in discutie. This post has been edited by GicaPopescu: 12 Mar 2007, 12:15 |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6MPI
- DJ-XX-XXX
|
|
ionut16031987 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 29 May 06 ![]() |
Nimeni nu a auzit de Logan Hachback. Dupa imagini mi s-a parut ca arata ca vehea dacie Liberta
![]() |
--------------------
dacia
preference/ dacia 1310 tlx
2005 1.4 mpi,/ 1989
- IF 01 ???
|
|
klaus |
![]()
Post
#20
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Da' un logan cabrio a auzit cineva ceva, se va face?
Dar un Logan coupe, ce ziceti, se va face? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Stefan.A |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 21 June 04 ![]() |
Fanteziile la dormitor, nimeni nu vrea hot rod logan. Daca totusi vrea cineva sa puna mana pe flex.
Insa facelift-ul cu hayon in loc de capac nu mi se pare deloc asa fantezist. Si nici nu cred ca ar atrage costuri ne-mai-vazute de productie. Va rog sa ma convingeti ca loganul actual se vinde mai bine decat s-ar vinde unul identic cacaroserie (na!), dar cu hayon. Inainte de lansarea mcv, userul cj01pel se jura ca a vazut un break autentic (nu mcv) pe banda de fabricatie. Tare as vrea sa-i aud comentariile aici. |
-------------------- |
|
DFA |
![]()
Post
#22
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
cj01pel a fost un intoxicator, nu furniza informații reale.
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
klaus |
![]()
Post
#23
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
E, si maxturbo zicea mai deunezi, acu vreo 2 ani ca sigur-sigur si fara dubii, ca a vazut el si ca are informatii sigure ca dieselul va fi 1.9 dCi...
Multi au zis multe pe aici. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Stefan.A |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 431 Joined: 21 June 04 ![]() |
DFA, stii tu asta, sau ai dedus?
Io am si acum un pm de la cj01pel, de acum aproape un an, in care zice ca stie ce-a vazut si oamenii vorbesc multe. Parea ca nu vorbesc cu andy (pt cine se uita la desene animate). L-am rugat sa intre aici sa comenteze. Ramane sa vedem daca apare. |
-------------------- |
|
ionut16031987 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 29 May 06 ![]() |
Eu cand am spus de Logan hachback am spus-o pentru ca am vazut un reportaj pe tv
|
--------------------
dacia
preference/ dacia 1310 tlx
2005 1.4 mpi,/ 1989
- IF 01 ???
|
|
bendix |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.005 Joined: 10 November 04 From: Timisoara.RO ![]() |
Multi se indoiesc inca de faptul ca romanii ar prefera break-uri si hatch-uri in pofida clasicei berline.
M-am tot gandit care sunt avantajele berlinei si imi vine in minte un singur lucru: portbagajul este un pic mai sigur in ceea ce priveste furtul. Daca vedeti voi si alte avantaje, spuneti ! |
--------------------
Dacia
Logan
Ambiance - 2005
- TM10### , alb arctic In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
|
|
Kits |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 14 February 07 ![]() |
pai ar mai fi faptul ca la berlina nu se aude nici un troncanit din portbagaj, motiv pentru care nici nu s-a facut cu hayon asa cum multi isi doresc.
cred ca un break pe aceeasi platforma cu berlina (ca in poza de sus) ar arata inclusiv mai bine decat varianta in trei volume ceea ce nu se poate spune si despre MCV. spatiul de la usa din spate pana la roata arata ciudat si rotile par subdimensionate avand ampatamentul atat de mare. sper din tot sufletul ca daca vor face crossover-ul cu aceeasi caroserie ca la MCV sa decupeze macar mai mult aripile (gen s2000) si montand roti cu diametrul mai mare nu va mai arata asa ciudat. (vezi Altea Freetrack) sa dea Domnul sa iasa si un "break mai scurt" si un nou model Dacia crossover de-sine-statator sa avem de unde alege, nu ne poate strica nici noua in calitate de clienti si nici firmei Dacia, cu siguranta se va vinde poate mai bine ca MCV daca ar costa cu 1000 euroi mai putin ca acesta. Pana la urma si noi si neamtzu consumator de Logan tot pe pretul mic mergem (numai preturi miiiici) |
--------------------
VW
Golf VI
1.4 TSI 122 ponei
|
|
TWK |
![]()
Post
#28
|
![]() Rider on the Storm Group: Members Posts: 190 Joined: 21 February 07 ![]() |
nu cred ca se va face vreodata break pe aceeasi platforma cu berlina(adica un break mai scurt). nu inteleg de ce vrei asta, in principiu pt un break cu cat e mai mare cu atat mai bine. marimea mcv-ului eu o vad ca pe un avantaj. daca vrei ceva mai scurt ia-ti berlina...
|
--------------------
Logan
1.4
2007
|
|
atehnic |
![]()
Post
#29
|
![]() membru meserias Group: Members Posts: 77 Joined: 19 September 05 ![]() |
QUOTE(bendix @ 16 Mar 2007, 11:29) Intreb si eu ca prostul, daca e asa usor sa faci o modificare low-cost, de ce nu s-a facut inca din 2004 ? Eventual in 2007 se putea face varianta revizuita si imbunatatita ![]() Iata aici un articol care v-ar putea interesa. http://www.expres.ro/article.php?artid=300292 |
--------------------
Logan Preferance
+ Kia cee'd
* 2005 // 2008
- CT 36 // 09 "Eu sunt un om pe niste scari..."
|
|
terente101 |
![]() ![]()
Post
#30
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 11 February 07 From: suceava ![]() |
Parerea mea e ca toate comentariile de aici mai ales cele a le lui loganfan sunt niste aberatii .
Eu am MCv si o folosesc zi de zi in oras si inca nu am ramas fara nici o oglinda sau alte treburi din astea deci MCV-ul nu este asa de mare pe cat se abereaza aici pot sa spun ca sunt destul de multumit de confortul pe care il ofera chiar si cel oferit de bancheta din spate inafara ca e putin prea inalta si daca se pune cineva de 2 metri pe mijloc nu am vizibilitate nu mi se parea chiar asa de tare , inca nu am facut un drum mai lung de 200 KM fara oprire da voi face cat de curand . Inainte de MCv am avut un passat de prin '92 si era la fel de lung si de lat deci MCv-ul nu e o masina char asa de imensa Mentionez ca nu am o familie numeroasa(eu,sotiasi baiatul) si nu folosesc masina pt afaceri sau altceva de genul asta am luat-o ca sa am si eu unde sa pun bagajele cand ma duc la munte, mare , etc Parerea mea este ca e mult mai frumoasa decat loganul berlina Cel berlina e foarte inalt in spate plus stopurile acelea foarte urate , etc Rog moderatori daca considera ca postul meu nu isi are locul aici sa il stearga ![]() This post has been edited by terente101: 15 Apr 2007, 16:29 |
--------------------
dacia
MCV ambiance
1.6 MPI
- SV-08-DIH
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 03:53 |