DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Oferta vw polo

romeodr
post 11 Apr 2007, 14:59
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 18 March 07
From: brasov




motor performant,inseamna in mintea mea,consum mic,fiabilitate,in timp,si multi,multi km,cu el......si,apropo,unde mai poti fugi,cu masina in ziua de astazi,cind peste tot sunt radare,sunt puncte de penalizare,etc,etc,...si inca un avantaj,taxele mici!!!iar motoarele acestea pe benzina cu cilindree mica,1.2, 1.4,nu sunt nici asa de sofisticate din punct de vedere tehnic,vezi turbo,etc....


--------------------
LAGUNA 1ph2 NEVADA GRANDTOURS CONCORDE ..1998 luna noiembrie 06..avion cu motor..!!! - BV 77 EME
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 11 Apr 2007, 15:15
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




QUOTE(romeodr @ 11 Apr 2007, 16:59)
si,apropo,unde mai poti fugi,cu masina in ziua de astazi,cind peste tot sunt radare,sunt puncte de penalizare,etc,etc....
*



Cica vor face autostrazi. biggrin.gif


--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
david79
post 11 Apr 2007, 15:26
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 888
Joined: 19 March 05




dupa 20000 km cu polo
un mare + la capitolul stabilitate, asta fata de solenza, supernova. putin cam prea tare suspensia. m-am tot jucat cu ea in viraje si e o placere smile.gif
greieri in masina absolut deloc, directie destul de precisa.
finisaje: in afara de un mic defect de imbinare la consola schimbatorului nu am ce reprosa. materialele de buna calitate, chiar daca se murdaresc destul de usor
la insonorizare : decent, dar se potea si mai bine. ( eu am tdi )
volum portbagaj : micut pentru 2 persoane suficient , pentru 4 persoane in concediu destul de limitat
cutia de vizeze nota 10, foarte precisa
frana e foarte puternica, si foarte bine dozata forta de apasare a pedalei
motorul nu intra in discutie, eu am 1.4 diesel in 3 cilindrii de care sunt foarte multumit
ca remarca : putin ciudata amplasarea politei de depozitare sub coloana de directie
haionul de inchide putin cam greu , trebuie trantit ( poate ca asa trebuie )
usile au un sistem interesant de inchidere ( opritorul usii ) de 2 ori chiar m-am lovit cand se inchideau ( au ceva forta )
ca echipare are abs, 2 airbag, drumuri grele, C.B .... e undeva pe la mijloc cu dotarile, am plecat de la confortline
defecte pana acum : 0

This post has been edited by david79: 11 Apr 2007, 15:54


--------------------
Toyota corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ; 2008 / 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 11 Apr 2007, 15:39
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Cu ce dimensiuni de cauciucuri? Ca se batea moneda pe ele mai devreme, inclusiv in ceea ce priveste stabilitatea unde i-ai dat +.


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
david79
post 11 Apr 2007, 15:43
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 888
Joined: 19 March 05




185/60/14

la polo sunt disponibile si omologate, scrie si pe usa rezervorului

165/ 70 / 13 - mai rar

165/65/14

185/60/14

195/??/15 - varianta sportline

eu am platit 100 e diferenta cana am facut comanda ca sa trec de la 165/65/14 la 185/60/14

cred ce problema dimensiunii rotilor e irelevanta


--------------------
Toyota corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ; 2008 / 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 11 Apr 2007, 16:00
Post #36


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




QUOTE(argon @ 11 Apr 2007, 10:55)
o masina gandita pentru roti de 13 nu se va comporta bine cu roti pe 15 de exemplu? cutia de viteza are in ea niste rapoarte care sunt gandite pentru un anumit diametru al rotii, cu roti mai mari se da toata ingineria peste cap.

*



Diametrul rotii poate ramane acelasi, daca se monteaza cauciucuri cu talon ingust.

Revenind la subiectul topicului, pot preciza ca am condus acest model, iar prin comparatie cu masina mea, deci aceeasi clasa, aceeasi cilindree, e mai buna la toate capitolele, cu exceptia:
- frane
- spatiu.
Deci cred ca e o oferta atragatoare.
Totusi, se simte lipsa unei motorizari diesel in acest nivel de echipare.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 12 Apr 2007, 01:34
Post #37


Membru


Group: Members
Posts: 4.469
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(Kits @ 10 Apr 2007, 18:27)
este o oferta interesanta avand in vedere ca tabla de la vw chiar nu rugineste.

*



Cate Logan/Clio/Albea&stuff ai vazut tu ruginite? Bineinteles, in conditii de xploatare normale.


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Apr 2007, 07:44
Post #38


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Cate Logan/Clio/Albea&stuff mai vechi de 5-6 ani ai vazut? wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 12 Apr 2007, 07:57
Post #39


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Clio e pe strada de mai mult de 6 ani, din cate stiu eu, argon. wink.gif


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Apr 2007, 09:47
Post #40


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Stiu, Clio-ul are ceva ani, dar eu , precum si St probabil ne refeream la astea mai noi, de dupa 2001, de unde stii ca virgula generatiile vechi de Clio nu au beneficiat de un tratament diferit la tabla? macar cele vechi nu-s facute la mama dracu' , ci la mama lor.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 12 Apr 2007, 10:37
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




Firmele serioase aplica virgula galvanizarea de pe la inceputul anilor 90. Deci si modelele mai vechi de clio cred ca virgula sunt galvanizate. smile.gif


--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 12 Apr 2007, 10:42
Post #42


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Deci virgula nu sunt nici alea vechi virgula galvanizate punct


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 12 Apr 2007, 10:44
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




QUOTE(vijelie @ 12 Apr 2007, 12:42)
Deci virgula nu sunt nici alea vechi virgula galvanizate punct
*



Ai virgula dreptate! biggrin.gif


--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alc2
post 12 Apr 2007, 21:47
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 575
Joined: 12 July 05
From: Bucuresti




QUOTE(romeodr @ 11 Apr 2007, 08:03)
motorul in trei cilindrii,este mai echilibrat decit cel in patru,

Esti sigur ? Eu stiam contrariul , cu cat creste numarul cilindrilor putem vorbi de o echilibrare superioara . Te invit sa verifici " echilibrarea mai buna " la un motor de Matiz , daca nu ai avut timp sa faci o comparatie intre motoarele de 1,4 si si 1,2 de la Polo .
Cat despre zgomot , cel de 1.2 suna cel putin straniu , ai nevoie de ceva timp sa te obisnuiesti cu noul "sound" .Cred ca o alegere mai inteleapta ar fi o motorizarea de 1.4 , dar deja au sarit din buzunar 2000 eur si sunt off topic .


--------------------
Renault Kadjar Intens Flame red_K9K-648 -
Ex :Renault Clio III 2007/1.4 16v/98 CP/Privilege/ Beige Poivre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th July 2025 - 18:18
Forum Renault