mare atentie la inaltatoare
![]() ![]() ![]() |
mare atentie la inaltatoare
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|||
panter1 |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
am si eu o problema.. am observat ca desi masina este goala fara greutati in ea sau oameni sta inclinata de spate spre stanga.. am masurat distanta de la cauciuc la aripa apoi pe dreapta si este diferenta de vro 3 cm.. As putea sa ii pun inaltator doar pe stanga spate sa stea dreapta?? Asta ca sa nu cumpar alt arc deoarece oricat l-as taia si masura tot nu o sa stea drept fiindca ramane celalalt vechi.. iar atunci va trebui sa l-e schimb pe ambele
![]() Mentionez ca masina nu a carat greutati mari si mai ales pe o parte.. pe partea soferului.. a fost scoala de soferi pana sa ajunga la mine.. iar la mine a carat prea putin.. Abia acum am observat aceasta diferenta.. Vreau sa merg la geometrie deoarece i-am eliminat jocurile de orice fel pe fata si ma gandesc ca daca sta intr-o parte nu e bine pentru unghiuri This post has been edited by panter1: 3 Jun 2011, 15:42 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#33
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
panter1 mai bine faci un efort financiar si cumperi ambele arcuri pe spate,daca gasesti la dezmembrari ar fi bine sa le iei direct de pe o masina,asta ca sa vezi cat sta de inalta si dreapta
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
panter1 |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
inalta nu ma intereseaza.. ar fi suficient cum este pe dreapta acum adica potrivita.. nu car cartofi sau ciment cu ea.. este mai mult pentru plimbare.. maxim 5 oameni in masina si ceva bagaje usoare.. As incerca totusi cu un inaltator pe partea stanga sa indrept situatia sa vad cum e..
Cum arata inaltatoarele astea pentru arc, cu cat poate ridica mai sus masina si cam cat costa?? unde se pun, pe partea de jos intre arc si placa aia care il tine sau partea de sus?? Care este operatiunea? ... Si daca nu voi reusi sau apar probleme de dezechilibru al masinii voi aplica metoda lui nikuniku de mai sus ![]() This post has been edited by panter1: 3 Jun 2011, 18:47 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#35
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
sunt niste inaltatoare de cauciuc care se pun intre arc si taleru puntii,fara sa pui inaltator si la amortizor,la itp nu ai probleme,se ridica cam 2-3 cm
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
panter1 |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
ar fi suficient 2-3 cm.. multumesc am sa caut prin magazine, sper sa gasesc
![]() This post has been edited by panter1: 3 Jun 2011, 21:23 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
ghitza |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Le poti pune sus la arc intre arc si taleru de sus ,si la ITP daca vrea si le vede te respinge,cunoisc cazuri destule
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
panter1 |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
multzam.. a mea e cocosata cam tare doar de o parte.. am fost sa ii fac geometria si mi-a zis sa ii pun inaltator pe partea stanga.. Deci daca are cineva de pe forum asa ceva de dat il rog sa spuna
![]() ![]() This post has been edited by panter1: 8 Jun 2011, 17:24 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
recinalcol |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru : Amputat Group: Members Posts: 686 Joined: 19 November 09 ![]() |
Am si eu o problema,daca ma puteti ajuta cu un sfat.
Am schimbat amortizoarele si arcurile pe spate (masina imi statea aplecata spre stanga)Mecanicul mi-a pus inaltatoare la amortizoare,problema e ca arcurile sant tare proaste (autospeed) nu sariti,ma asteptam sa fie proaste dar nici chiar asa si pe langa asta nu am gasit nimic altceva in oras (am vrut sa fie noi) Masina goala imi sta tare lasata,daca mai pun 3 oameni in spate,imi intra roata un sfert in masina. Ce as putea sa fac?Banuiesc ca si amortizoarele vor fi afectate. |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- VS-22-REC
|
|
tynn |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
N-ai alta solutie decat sa pui niste arcuri bune.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
ghitza |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Schimba arcurile,dute la un remat si ia o pereche de arcuri de fata din care tai o spira jumate,si nu mai pui nici inaltatoare la telescoape
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
recinalcol |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru : Amputat Group: Members Posts: 686 Joined: 19 November 09 ![]() |
Arcuri de fata nu,am sa caut alte arcuri eventual pe la dezmembrari,nu vreau sa fie foarte tari (nu car niciodata cu masina).
Daca nu este alta posibilitate... |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- VS-22-REC
|
|
ghitza |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
pai deasta am zis sa tai o spira jumate ,sa nu stea masina ridicata de spate si poti sa urci in masina si 4 persoane fara sa iti intre roate sub aripa
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Altadata, se spingluiau arcurile. Acum nu mai ai unde, ca cuptoarele le-au "mancat". Se testa duritatea materialului, se baga la cuptor, se intindea cat era nevoie si se calea cu o duritate ceva mai mare, dupa care se testa din nou. Mai tarziu, incalzite cu autogenul si racite in ulei, rezultatul era in functie de vreme, temperatura uleiului, culoare ce o reuseai la incalzit, mana si cap. Erau trei variante: sa se lase in timp, sa tina perfect si sa plesneasca iarna. Daca acum, cand computerul le dicteaza ce piesa sa-ti dea de pe raft, ce pretentie mai aveti la calitate? Nu vedeti ca la noi sunt toate adunaturile ? Cum indrazniti sa mai pretindeti ceva nou? Ceva care inca nu a fost testat, care nu stiti cum functioneaza.Voi le dati sperante HOTILOR si mincinosilor. NOU? Si prost!
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
eu am schimbat pe spate arcurile si amortizoarele. amortizoarele sunt bilstein si arcurile de uzina, am break. ideea e ca arcurile fiind noi sunt f tari si imi tineau amortizoarele f sus astfel incat am pus 2 saci cu nisip in porbagaj ca sa le tin mai presate dar pe denivelari tot se aude in masina cum "boncane", nu am gasit un cuvant mai apropiat.
credeam ca dupa schimbare sunetul se va diminua dar din pacate nu, ce sa fie? se simte ca si cand as avea suspensie sport |
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
recinalcol |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru : Amputat Group: Members Posts: 686 Joined: 19 November 09 ![]() |
la fel si eu,am pus amortizoare bilstein si arcuri facute de marea firma
![]() La hopuri se comporta mult mai bine ca inainte dar masina e foarte jos.Acum daca bashtalu zice ca nici alea de fabrica nu sant stralucite (aveam de gand sa le arunc pe astea sa-mi iau de fabrica)cred ca o sa apelez la ideea lui ghitza. bashtalu cred ca tu ar trebui sa mai tai din ele dar ideea e ca tot tari vor fi.Acum asteapta si parerea la cineva priceput. |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- VS-22-REC
|
|
crizarachetelordincuba |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 28 December 12 ![]() |
salut. pentru a strange piulita inferioara a amortizorului spate la o dacie 1310 trebuie ridicata puntea masinii adica presat arcul putin sau merge si cu masina pe asfalt lasata normal? multumesc.
PS: nu am cunostinte mari despre mecanica articulatiilor unei masini. |
--------------------
DACIA
1310
1999 L "Muntii nostri aur poarta, noi cersim din poarta-n poarta!"
|
|
bashtalu |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.051 Joined: 9 September 06 From: Bucuresti ![]() |
io zic sa ridici masina pe cric, o pui pe capra si spoi ridici si puntea cu alt cric ca sa iti fie mai usor sa strangi piulita
|
--------------------
Audi
A4
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 13:05 |