DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme si circoteli vazute la Logan

dRg
post 13 Sep 2004, 10:36
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 13 September 04
From: Galati




Salut!
1-La parasolar sofer, in locul unde are loc frecarea dintre parasolar si clema de sustinere se rupsese vinilinul (banuiesc ca nu a facut mai mult de 500 curse dute-vino).
2-La aripa spate,in locul unde vine scobitura rotii, este un surb care este prins direct pe tabla. Dupa parerea mea acolo dupa 1000-2000 km va sari vopseaua si vor aparea puncte de rugina (se putea pune o saiba plasiticata intre capul surubului si tabla).


--------------------
VW Bora 1.9 TDI 115CP 2000 Highline - XXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
satori
post 13 Sep 2004, 11:02
Post #32


"wherever i may roam"-er


Group: Members
Posts: 214
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




salut.
la latin efe, masina visinie:
* vopsea scursa in dreapta usii soferului (5-6 cm).
* cauciuc izolatie maneta faruri deja indoit. am incercat sa il pun la loc dar nu mai voia.
* materialul pus pe marginea usii pe interior. efectiv m-am speriat cand am dat cu mana acolo. este un plastic foarte abraziv.
* parasolarul statea cam aiurea, departe de plafon (cred ca s-a tras prea mult de el)


--------------------
Chevrolet Kalos SXPP 04, Spark 06 2004, 2006 - BxxBUH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lacaru
post 13 Sep 2004, 11:08
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 20 August 04
From: Brasov




Am fost si eu la showroom sa vad Loganu:
- Am stat 3 oameni in spate (170-180, 70-80 kg) si am avut loc suficient. Aceiasi 3 oameni am stat in Megane in spate si eram inghesuiti. Loc e destul si in spate si in fata.
- Nu mi-a placut conducta dintre buson si rezervorul de benzina care este pe interiorul aripii, si e neprotejata. O piatra aruncata de roata ar putea s-o fisureze sad.gif .
- Vitezometrul la masina din drivetest nu functiona. sad.gif
- Portbagajul se deschide doar cu cheia. Nu exista un buton de deschidere pe capota porbagajului sau in interior. Daca imi inchid din greseala cheile in interior am pus-o sad.gif .


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arp
post 13 Sep 2004, 11:51
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 14 May 03




Am si eu o carcoteala cu iz de problema:
- la toate masinile expuse la dealer (6) acul turometrului nu statea la 0 (masinile oprite evident) ci ba la 800 ture, la la 1500, ba la 1000..etc,la nici una nu era la fel si la nici una nu era la 0! N-am mai vazut chestia asta la nici o masina romaneasca sau straina pana acum...
- Este absolut tampit mecanismul de reglare a scaunului soferului pe inaltime!
- Butoanele de pe bord sunt jenante la o masina de 8300 euro..in buna traditie 1310, SN
Cam atat deocamdata!


--------------------
Citroen Xsara HDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
inconturnabil
post 13 Sep 2004, 11:54
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 14 July 04




QUOTE

Butoanele de pe bord sunt jenante la o masina de 8300 euro..in buna traditie 1310, SN  

parca varianta de varf costa 8000 euro


--------------------
ALFA ROMEO GIULIETTA 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krist
post 13 Sep 2004, 11:56
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 31 August 03
From: Galati




QUOTE
Am fost si eu la showroom sa vad Loganu:
- Am stat 3 oameni in spate (170-180, 70-80 kg) si am avut loc suficient. Aceiasi 3 oameni am stat in Megane in spate si eram inghesuiti. Loc e destul si in spate si in fata.
- Nu mi-a placut conducta dintre buson si rezervorul de benzina care este pe interiorul aripii, si e neprotejata. O piatra aruncata de roata ar putea s-o fisureze  :( .
- Vitezometrul la masina din drivetest nu functiona. sad.gif  
- Portbagajul se deschide doar cu cheia. Nu exista un buton de deschidere pe capota porbagajului sau in interior. Daca imi inchid din greseala cheile in interior am pus-o  :( .


My friend, daca iti uiti chieile in portbagaj nici o problema Dacia s-a gandit si la asta: ai chei de rezerva. laugh.gif


--------------------
Krist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
arp
post 13 Sep 2004, 11:57
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 14 May 03




daca vrei vopsea metalizata si garantie de 3 ani costa 8300 euro ...


--------------------
Citroen Xsara HDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 13 Sep 2004, 11:59
Post #38


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




pentru ca suntem la rubrica carcoteli, as vrea sa adaug o concluzie preliminara: intr-adevar Loganul a ramas o Dacie!

la masina pe care am incercat-o eu azi nu existau punctele de prindere ale centurilor din spate!!!!! nu existau ... nu ca erau sub bancheta sau ceva. pur si simplu nu existau ... nu mai are rost sa intram in alte detalii :shock:

In continuare cumparatorii de logan trebuie sa isi faca lista de acasa cand ridica masina si sa verifice punct cu punct daca toate dotarile sunt pe masina, si daca sunt in stare ok ... :twisted:


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vv
post 13 Sep 2004, 13:08
Post #39


dilbert.com


Group: Members
Posts: 1.080
Joined: 10 June 04
From: Bucuresti




esti sigur? Si eu am comentat ca nu exista si dealer-ul a zis ca le-au bagat sub bancheta... mi se pare stupit sa nu existe, nu crezi?


--------------------
Renault Grand Scenic 2008 - B.00.XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 13 Sep 2004, 13:32
Post #40


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Le adaug si eu aici
- Sina scaunului sofer (la masina de test deja se blocase; sper sa nu fie o problema des intalnita, desi...)
- Lipsa contraaripilor metalice pe fata (a oalelor rotilor; exista doar oalele din plastic - usor de observat pe o masina alba)
- Discurile neventilate
- Portbagajul (care pe masurate are doar vre-o 450 litri + spatiile laterale dinspre spate). Sistemul de balamale+arcuri ocupa mult spatiu din portbagaj
- Modul cum e montata roata de rezerva (cu janta in sus)
- Ruliul in curbe
- Zgomotul interior (izolarea fonica - se putea mai bine)
- Pozitia butoanelor de climatizare, a manetei de recirulare si a butonului pentru oglinzi electrice
- Spritarea parbrizului, fara plecarea stergatoarelor (clasic la UCH)
- Mocheta potbagajului (fara suport rigid - ca si la Symbol de altfel)
- Pozitionarea banchetei spate (nu stiu de ce am trait cu impresia ca spatarul e mai la verticala ca de obicei - ceea ce conduce bineinteles si la o crestere a locului pentru genunchi)


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valix
post 13 Sep 2004, 13:47
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 340
Joined: 5 January 04
From: Bucuresti




Mai copii, voi faceti niste afirmatii despre Clio Symbol pe care ori nu le cunoasteti, ori va amagiti singuri ca "asa e si la modele mai scumpe Renault". Deci:
1. portbagajul de la Symbol nu flambeaza absolut deloc si nici nu e pericol sa loveasca luneta;
2. intr-adeva, are arcuri, dar ele intra intr-o masca de platic si nu sunt deloc deranjante;
3. mocheta e rigida, nu se poate impaturi si se scoate destul de greu din portbagaj. eu am clio symbol de 1 an si 3 luni, si nici nu s-a valurit, nici nu s-a deformat mocheta.


--------------------
Skoda Octavia 2
1.6 MPI 102 CP
Elegance, full options
Neagra, interior bej
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the_linu
post 13 Sep 2004, 13:49
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 13 September 04
From: Cluj-Napoca




QUOTE
Fratilor, vad ca vi s-a pus pata pe roata de rezerva. Nu are Clio nimic peste roata de rezerva in afara de mocheta si voi vreti sa aiba loganu care e cu 2000 Euro mai ieftin? treba este ca roata vine la nivel cu podeaua porbagajului iar mocheta este destul de groasa, plasticata (sau plastifiata, nu stau sa ma gandesc care e corect acum) si de aceea nu este nevoie ca la cielo de placa aia sa o acopere... .


Este OK, ai dreptate, dar hai sa fim un pic mai pretentiosi, ce D-zeu !
Cu cat se ridica acest cost al masinii daca acolo puneau un capac sau o mocheta care sa sustina o greutate cat de cat ?!?
Vezi, asta este problema noastra a romanilor, ca acceptam multe porcarii si CULMEA - pe banii nostri.


--------------------
... parerea mea ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
virus2150
post 13 Sep 2004, 13:55
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 3 September 04




Vreau sa semnalizez o viitoare problema. Exista riscul ca puntea de pe spate intre 0 s i3 ani sa cedeze. Uitati-va la ea cum e facuta pun pariu ca in trafic cu timpu ea se va indoi si va tocii cauciucuriele alea de c.c.t si ulterior va ceda. Eu asa ceva la 1300 nu am auzit sa se fi intamplat pentru ca e bine realizata nu ca la Logan unde este o simpla bara si mai formeaza si o parghie de gradul 3 ca sa fie beton.



:cry:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Clapagiul
post 13 Sep 2004, 13:55
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 12 June 04




QUOTE
dezavantaj major - motor extrem, de puturos . Aveam pretentii de la un 1.6 90CP dar e dezamagitor. in treapta a 3-a la 40 pe ora am turat=o la 4.000 de ture cu greu .. mi-au luat 2-300 de metri sa o duc la 4.000 si deabea urca spre 60 extreem de puturos.am inteles ca ar fi cutia de vina... ma rog  
tipul de la dealerul la care am fost mi-a zis ca au urcat-o la 195km/h .. greu de crezut


Am studiat si eu mai bine ce a zis cineva pe acest forum. Faptul ca pedala de acceleratia aproape jumatate de cursa o face intrand intr-o scobitura in podea. Si daca presul intra sub pedala....


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 13 Sep 2004, 14:28
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




QUOTE
Vreau sa semnalizez o viitoare problema.  Exista riscul ca puntea de pe spate intre 0 s i3 ani sa cedeze. Uitati-va la ea cum e facuta pun pariu ca in trafic cu timpu ea se va indoi si va tocii cauciucuriele alea de c.c.t si ulterior va ceda. Eu asa ceva la 1300 nu am auzit sa se fi intamplat pentru ca e bine realizata nu ca la Logan unde este o simpla bara si mai formeaza si o parghie de gradul 3 ca sa fie beton.


Puntea la 1300 este o punte rigida cu brate longitudinale, la Logan e o punte cu epura deformabila in intentia de a realiza o suspensie mai moderna fara a-i creste prea mult costul de productie ... asa a fost proiectata, aparenta de fragilitate e doar o aparenta!


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GolfIII
post 13 Sep 2004, 19:49
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




Am gasit si eu destule probleme mai mult sau mai importante la Logan, dar majoritatea au fost deja amintite asa ca n-am sa mai repet... La lista as vrea sa adaug insa nesimtirea si neprofesionalismul unor dealeri.
Urcat in una din masini am intrebat si eu de ce este acceleratia asa "cazuta", nu e reglat cablul?. Mi s-a raspuns pe un ton IRONIC ca Logan nu are cablu de acceleratie, are senzor de turatie :shock: Ce are sula cu prefectura (scuzati expresia). Ulterior am fost intrebat de o domnisoara de acolo ce parere am de Logan si am izbucnit: Ce parere sa am daca e facuta in Romania, de romani si daca se strica trebuie sa vin la ei la firma sa mi-o repare.
Mai tarziu, tipul cu senzorul de turatie a recunoscut ca a gresit si a spus ca acceleratia are cursa mica din cauza presurilor :mrgreen:
Pacat!


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 13 Sep 2004, 20:40
Post #47


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




Fiind vorba de circoteli, subiectul a fost mutat la... birfe :mrgreen: :wink:


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ake
post 13 Sep 2004, 20:57
Post #48


Morderator


Group: Moderatori
Posts: 1.040
Joined: 6 July 04
From: Bucuresti




QUOTE
La lista as vrea sa adaug insa nesimtirea si neprofesionalismul unor dealeri.

Pai cum ziceam si eu intr-un post la "drive-test"
QUOTE

Diverse elcubratii ale baiatului de la AMG cu care am mers in masina:
\" ABS-ul intra in functiune la viteze de peste 100\"
\" Viteza e limitata electronic la 175 km/h\"
\" Turatia e limitata la 5000 rot.\"
raspuns la intrebarea \" E aceeasi cutie de pe SLZ?\": \"Nu, ca asta are motor mai puternic\" !!
\" Cutia de viteze e setata in vitezele 1,2,3 pentru carat greutati mari si de aceea demareaza mai incet\"

Nu pot sa bag mana-n foc ca toate sunt bazaconii ca nu ma pricep asa de bine, dar pareau suspecte si de aceea le-am mentionat . Din pacate nici unul din cei mai priceputi ca mine de pe forum nu m-au lamurit asa ca mai incerc.


--------------------
(si) Dacia Logan Laur.1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calin.c
post 13 Sep 2004, 21:05
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 310
Joined: 27 July 04
From: sighisoara




tipul de la latin efe se lauda ca au atins 195 pe DN1 la ~ 6.000 ture in viteza a5-a .. greu de crezut
toti mintim dar asta isi bate joc de minciuna :lollol:
la anul logan va costa 5000 euro dar ii va scoate bara de torsiune si inca citeva "nimicuri" dupa spusele lor :mrgreen:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bunicu
post 13 Sep 2004, 21:32
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 257
Joined: 12 September 04




in sfirsit am reusit sa fac drive test pe ambition. adaug celor observate "la rece" ce am vazut "la cald" in 1,5 km parcursi
- masina mi s-a parut puturoasa la demarari (kalos 1,4 94CP raspunde mai prompt la acceleratie)
- acceleratia mi s-a prut "moale"
- am frinat brusc de la 60-70 km/h. abs-ul a functionat spre sfirsit, DUPA ce masina a mers putin cu rotile blocate. sincer nu stiu daca este un functionament normal. poate ca da, poate ca nu....
- la curbe se smite ca e "inalta"


--------------------
Renault Megane 2.1 Estate 1,5 dci 101 CP comfort expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 14 Sep 2004, 09:57
Post #51


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Eu nu sint chiar asa de circotas, dar am si citeva mici observatii:
1. Lipsa discurilor ventilate (un - fata de DSN)
2. Lipsa chederului de mascare la luneta. Arata de parca luneta e pusa cu prastia acolo.
3. Instabilitatea in curbe luate mai in forta.
4. Minerele de viraj fixe.
5. Capul schimbatorului e dizgratios rau. (poate femeilor o sa le placa :twisted: )
6. Cauciucuri Montana :vmad:

Inconturnabil, poate o fi virful de gama la 8300, cu pret de plecare la 5000, dar macar optional sa ai posibilitatea sa iti imbunatatesti masina.
Or, in buna traditie romaneasca, in continuare vom ramine mecanici si electricieni chiar si pe Logan (actuatoare la portbagaj, blana la capota, piele la volan, schimbatoare momo, incalzire la oglinzi etc.....).


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 14 Sep 2004, 09:59
Post #52


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




[quote]
2. Lipsa chederului de mascare la luneta. Arata de parca luneta e pusa cu prastia acolo.
[/quote]

laugh.gif asta-i chiar buna, pana acum măcăneați ca sunt chederele mari si groase, si acum cand au pus fara cheder, nu va place 8)


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 14 Sep 2004, 10:00
Post #53


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




frate, am zis cheder de mascare nu de etansare
uita-te la Cielo si o sa vezi cum e :wink:


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Valentine
post 14 Sep 2004, 10:11
Post #54


Old Timer


Group: Members
Posts: 1.074
Joined: 20 September 03
From: California




palup, incalzire la oglinzi exista deja pe varianta de top! wink.gif


--------------------
Ford Focus 2009
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.

Atentie, atentie, si iar atentie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 14 Sep 2004, 10:14
Post #55


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




scuze atunci, o sa ma duc sa frec dealeru la cap (de fapt fetele din show-room) sa-mi arate unde naiba e butonul ala ca eu n-am dat de el :wink:


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maf
post 14 Sep 2004, 10:35
Post #56


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 10 January 03
From: Bucuresti




[quote]
scuze atunci, o sa ma duc sa frec dealeru la cap (de fapt fetele din show-room) sa-mi arate unde naiba e butonul ala ca eu n-am dat de el
[/quote]

Din cate stiu e acelasi cu butonul dezaburire luneta!. Si mie mi-au spus la drive-test ca oglinzile sunt incalzite.


--------------------
Dacia Solenza Clima - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 14 Sep 2004, 10:39
Post #57


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Aha, e clar. Inseamna ca fetele alea chiar sint doar de decor. Inca un punct minus :twisted: , dar au la plusuri... :inger:


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paull2002
post 19 Oct 2004, 18:58
Post #58


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 18 October 04
From: Timisoara




[quote=maddan,13 Sep 2004, 10:20]
Faza misto la RealitateaTV (singurul reportaj coerent de la drive test-ul din Cappadochia), a fost ca au aratat accelerarea de la 0 la 120km/h (suficient de rapida, cu toate ca turometrul aproape rupea cadranul ala, ceea ce inseamna ca ii daduse talpa, nu gluma), apoi au... TAIAT imaginea, si au aratat doar vreo 3 secunde cu masina la 180 km/h, dar se cam legana imaginea...
De ce oare or fi taiat imaginea exact in plaja de viteze unde se plange mai toata lumea? O fi murit acolo motorul, si apoi o fi durat 3-6 minute pana au ajuns la 180km/h? Ca ma gandesc ca daca erau doar 20-30 de secunde intre 120 si 180, ar fi aratat... :roll:




din ce stiu eu ,e ca la motoarele pe injectie la unele modlel nu stiu dca e cazul si aici ,dar poate e ,este ca acul turometrului la capatul ceasului inseamna oprirea motorului pt ca sa nu sara afara de sub sub capota,e adevarat.


--------------------
LOGAN PREFERENCE 1,4 PERLA - TM 23 PAU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maxx
post 19 Oct 2004, 19:18
Post #59


Megane Renault Sport 2.0 Turbo 225hp, 6 speed, 0 - 100 6,5s


Group: Members
Posts: 401
Joined: 26 September 04
From: Bucuresti - Tei




acul turometrului la capatul ceasului inseamna oprirea motorului

e chiar interesanta chestia smile.gif
stie careva??


--------------------
DACIA Logan Ambition Perla - B 62 DRB
---- RENAULT -- NISSAN -- DACIA ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2025 - 18:54
Forum Renault