Probleme si circoteli vazute la Logan
![]() ![]() ![]() |
Probleme si circoteli vazute la Logan
dRg |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 13 September 04 From: Galati ![]() |
|
||
--------------------
VW
Bora 1.9 TDI 115CP
2000 Highline
- XXXX
|
|||
satori |
![]()
Post
#32
|
![]() "wherever i may roam"-er Group: Members Posts: 214 Joined: 11 February 04 From: Bucuresti ![]() |
salut.
la latin efe, masina visinie: * vopsea scursa in dreapta usii soferului (5-6 cm). * cauciuc izolatie maneta faruri deja indoit. am incercat sa il pun la loc dar nu mai voia. * materialul pus pe marginea usii pe interior. efectiv m-am speriat cand am dat cu mana acolo. este un plastic foarte abraziv. * parasolarul statea cam aiurea, departe de plafon (cred ca s-a tras prea mult de el) |
--------------------
Chevrolet
Kalos SXPP 04, Spark 06
2004, 2006
- BxxBUH
|
|
Lacaru |
![]()
Post
#33
|
Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 20 August 04 From: Brasov ![]() |
Am fost si eu la showroom sa vad Loganu:
- Am stat 3 oameni in spate (170-180, 70-80 kg) si am avut loc suficient. Aceiasi 3 oameni am stat in Megane in spate si eram inghesuiti. Loc e destul si in spate si in fata. - Nu mi-a placut conducta dintre buson si rezervorul de benzina care este pe interiorul aripii, si e neprotejata. O piatra aruncata de roata ar putea s-o fisureze sad.gif . - Vitezometrul la masina din drivetest nu functiona. sad.gif - Portbagajul se deschide doar cu cheia. Nu exista un buton de deschidere pe capota porbagajului sau in interior. Daca imi inchid din greseala cheile in interior am pus-o sad.gif . |
-------------------- |
|
arp |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 14 May 03 ![]() |
Am si eu o carcoteala cu iz de problema:
- la toate masinile expuse la dealer (6) acul turometrului nu statea la 0 (masinile oprite evident) ci ba la 800 ture, la la 1500, ba la 1000..etc,la nici una nu era la fel si la nici una nu era la 0! N-am mai vazut chestia asta la nici o masina romaneasca sau straina pana acum... - Este absolut tampit mecanismul de reglare a scaunului soferului pe inaltime! - Butoanele de pe bord sunt jenante la o masina de 8300 euro..in buna traditie 1310, SN Cam atat deocamdata! |
-------------------- Citroen Xsara HDi
|
|
inconturnabil |
![]()
Post
#35
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 14 July 04 ![]() |
parca varianta de varf costa 8000 euro |
||
--------------------
ALFA ROMEO
GIULIETTA
2011
|
|||
krist |
![]()
Post
#36
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 31 August 03 From: Galati ![]() |
My friend, daca iti uiti chieile in portbagaj nici o problema Dacia s-a gandit si la asta: ai chei de rezerva. laugh.gif |
||
-------------------- Krist
|
|||
arp |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 14 May 03 ![]() |
daca vrei vopsea metalizata si garantie de 3 ani costa 8300 euro ...
|
-------------------- Citroen Xsara HDi
|
|
Valentine |
![]()
Post
#38
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
pentru ca suntem la rubrica carcoteli, as vrea sa adaug o concluzie preliminara: intr-adevar Loganul a ramas o Dacie!
la masina pe care am incercat-o eu azi nu existau punctele de prindere ale centurilor din spate!!!!! nu existau ... nu ca erau sub bancheta sau ceva. pur si simplu nu existau ... nu mai are rost sa intram in alte detalii :shock: In continuare cumparatorii de logan trebuie sa isi faca lista de acasa cand ridica masina si sa verifice punct cu punct daca toate dotarile sunt pe masina, si daca sunt in stare ok ... :twisted: |
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
vv |
![]()
Post
#39
|
![]() dilbert.com Group: Members Posts: 1.080 Joined: 10 June 04 From: Bucuresti ![]() |
esti sigur? Si eu am comentat ca nu exista si dealer-ul a zis ca le-au bagat sub bancheta... mi se pare stupit sa nu existe, nu crezi?
|
--------------------
Renault
Grand Scenic
2008
- B.00.XXX
|
|
klaus |
![]()
Post
#40
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Le adaug si eu aici
- Sina scaunului sofer (la masina de test deja se blocase; sper sa nu fie o problema des intalnita, desi...) - Lipsa contraaripilor metalice pe fata (a oalelor rotilor; exista doar oalele din plastic - usor de observat pe o masina alba) - Discurile neventilate - Portbagajul (care pe masurate are doar vre-o 450 litri + spatiile laterale dinspre spate). Sistemul de balamale+arcuri ocupa mult spatiu din portbagaj - Modul cum e montata roata de rezerva (cu janta in sus) - Ruliul in curbe - Zgomotul interior (izolarea fonica - se putea mai bine) - Pozitia butoanelor de climatizare, a manetei de recirulare si a butonului pentru oglinzi electrice - Spritarea parbrizului, fara plecarea stergatoarelor (clasic la UCH) - Mocheta potbagajului (fara suport rigid - ca si la Symbol de altfel) - Pozitionarea banchetei spate (nu stiu de ce am trait cu impresia ca spatarul e mai la verticala ca de obicei - ceea ce conduce bineinteles si la o crestere a locului pentru genunchi) |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Valix |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 340 Joined: 5 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Mai copii, voi faceti niste afirmatii despre Clio Symbol pe care ori nu le cunoasteti, ori va amagiti singuri ca "asa e si la modele mai scumpe Renault". Deci:
1. portbagajul de la Symbol nu flambeaza absolut deloc si nici nu e pericol sa loveasca luneta; 2. intr-adeva, are arcuri, dar ele intra intr-o masca de platic si nu sunt deloc deranjante; 3. mocheta e rigida, nu se poate impaturi si se scoate destul de greu din portbagaj. eu am clio symbol de 1 an si 3 luni, si nici nu s-a valurit, nici nu s-a deformat mocheta. |
-------------------- Skoda Octavia 2
1.6 MPI 102 CP Elegance, full options Neagra, interior bej |
|
the_linu |
![]()
Post
#42
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 13 September 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
Este OK, ai dreptate, dar hai sa fim un pic mai pretentiosi, ce D-zeu ! Cu cat se ridica acest cost al masinii daca acolo puneau un capac sau o mocheta care sa sustina o greutate cat de cat ?!? Vezi, asta este problema noastra a romanilor, ca acceptam multe porcarii si CULMEA - pe banii nostri. |
||
-------------------- ... parerea mea ...
|
|||
virus2150 |
![]()
Post
#43
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 3 September 04 ![]() |
Vreau sa semnalizez o viitoare problema. Exista riscul ca puntea de pe spate intre 0 s i3 ani sa cedeze. Uitati-va la ea cum e facuta pun pariu ca in trafic cu timpu ea se va indoi si va tocii cauciucuriele alea de c.c.t si ulterior va ceda. Eu asa ceva la 1300 nu am auzit sa se fi intamplat pentru ca e bine realizata nu ca la Logan unde este o simpla bara si mai formeaza si o parghie de gradul 3 ca sa fie beton.
:cry: |
-------------------- |
|
Clapagiul |
![]()
Post
#44
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 12 June 04 ![]() |
Am studiat si eu mai bine ce a zis cineva pe acest forum. Faptul ca pedala de acceleratia aproape jumatate de cursa o face intrand intr-o scobitura in podea. Si daca presul intra sub pedala.... |
||
-------------------- |
|||
FLEX |
![]()
Post
#45
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 570 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Puntea la 1300 este o punte rigida cu brate longitudinale, la Logan e o punte cu epura deformabila in intentia de a realiza o suspensie mai moderna fara a-i creste prea mult costul de productie ... asa a fost proiectata, aparenta de fragilitate e doar o aparenta! |
||
--------------------
Daewoo Matiz
Fiat 600D "Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
|
|||
GolfIII |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
Am gasit si eu destule probleme mai mult sau mai importante la Logan, dar majoritatea au fost deja amintite asa ca n-am sa mai repet... La lista as vrea sa adaug insa nesimtirea si neprofesionalismul unor dealeri.
Urcat in una din masini am intrebat si eu de ce este acceleratia asa "cazuta", nu e reglat cablul?. Mi s-a raspuns pe un ton IRONIC ca Logan nu are cablu de acceleratie, are senzor de turatie :shock: Ce are sula cu prefectura (scuzati expresia). Ulterior am fost intrebat de o domnisoara de acolo ce parere am de Logan si am izbucnit: Ce parere sa am daca e facuta in Romania, de romani si daca se strica trebuie sa vin la ei la firma sa mi-o repare. Mai tarziu, tipul cu senzorul de turatie a recunoscut ca a gresit si a spus ca acceleratia are cursa mica din cauza presurilor :mrgreen: Pacat! |
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#47
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
Fiind vorba de circoteli, subiectul a fost mutat la... birfe :mrgreen: :wink:
|
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
Ake |
![]()
Post
#48
|
||||
![]() Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai cum ziceam si eu intr-un post la "drive-test"
Nu pot sa bag mana-n foc ca toate sunt bazaconii ca nu ma pricep asa de bine, dar pareau suspecte si de aceea le-am mentionat . Din pacate nici unul din cei mai priceputi ca mine de pe forum nu m-au lamurit asa ca mai incerc. |
||||
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4
|
|||||
calin.c |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 27 July 04 From: sighisoara ![]() |
tipul de la latin efe se lauda ca au atins 195 pe DN1 la ~ 6.000 ture in viteza a5-a .. greu de crezut
toti mintim dar asta isi bate joc de minciuna :lollol: la anul logan va costa 5000 euro dar ii va scoate bara de torsiune si inca citeva "nimicuri" dupa spusele lor :mrgreen: |
-------------------- |
|
bunicu |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 12 September 04 ![]() |
in sfirsit am reusit sa fac drive test pe ambition. adaug celor observate "la rece" ce am vazut "la cald" in 1,5 km parcursi
- masina mi s-a parut puturoasa la demarari (kalos 1,4 94CP raspunde mai prompt la acceleratie) - acceleratia mi s-a prut "moale" - am frinat brusc de la 60-70 km/h. abs-ul a functionat spre sfirsit, DUPA ce masina a mers putin cu rotile blocate. sincer nu stiu daca este un functionament normal. poate ca da, poate ca nu.... - la curbe se smite ca e "inalta" |
--------------------
Renault
Megane 2.1
Estate 1,5 dci 101 CP comfort expression
|
|
paulp |
![]()
Post
#51
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Eu nu sint chiar asa de circotas, dar am si citeva mici observatii:
1. Lipsa discurilor ventilate (un - fata de DSN) 2. Lipsa chederului de mascare la luneta. Arata de parca luneta e pusa cu prastia acolo. 3. Instabilitatea in curbe luate mai in forta. 4. Minerele de viraj fixe. 5. Capul schimbatorului e dizgratios rau. (poate femeilor o sa le placa :twisted: ) 6. Cauciucuri Montana :vmad: Inconturnabil, poate o fi virful de gama la 8300, cu pret de plecare la 5000, dar macar optional sa ai posibilitatea sa iti imbunatatesti masina. Or, in buna traditie romaneasca, in continuare vom ramine mecanici si electricieni chiar si pe Logan (actuatoare la portbagaj, blana la capota, piele la volan, schimbatoare momo, incalzire la oglinzi etc.....). |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
Ov |
![]()
Post
#52
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
[quote]
2. Lipsa chederului de mascare la luneta. Arata de parca luneta e pusa cu prastia acolo. [/quote] laugh.gif asta-i chiar buna, pana acum măcăneați ca sunt chederele mari si groase, si acum cand au pus fara cheder, nu va place 8) |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
paulp |
![]()
Post
#53
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
frate, am zis cheder de mascare nu de etansare
uita-te la Cielo si o sa vezi cum e :wink: |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
Valentine |
![]()
Post
#54
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
palup, incalzire la oglinzi exista deja pe varianta de top! wink.gif
|
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
paulp |
![]()
Post
#55
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
scuze atunci, o sa ma duc sa frec dealeru la cap (de fapt fetele din show-room) sa-mi arate unde naiba e butonul ala ca eu n-am dat de el :wink:
|
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
Maf |
![]()
Post
#56
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 10 January 03 From: Bucuresti ![]() |
[quote]
scuze atunci, o sa ma duc sa frec dealeru la cap (de fapt fetele din show-room) sa-mi arate unde naiba e butonul ala ca eu n-am dat de el [/quote] Din cate stiu e acelasi cu butonul dezaburire luneta!. Si mie mi-au spus la drive-test ca oglinzile sunt incalzite. |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- B-00-XXX
|
|
paulp |
![]()
Post
#57
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Aha, e clar. Inseamna ca fetele alea chiar sint doar de decor. Inca un punct minus :twisted: , dar au la plusuri... :inger:
|
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
paull2002 |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru Group: Members Posts: 107 Joined: 18 October 04 From: Timisoara ![]() |
[quote=maddan,13 Sep 2004, 10:20]
Faza misto la RealitateaTV (singurul reportaj coerent de la drive test-ul din Cappadochia), a fost ca au aratat accelerarea de la 0 la 120km/h (suficient de rapida, cu toate ca turometrul aproape rupea cadranul ala, ceea ce inseamna ca ii daduse talpa, nu gluma), apoi au... TAIAT imaginea, si au aratat doar vreo 3 secunde cu masina la 180 km/h, dar se cam legana imaginea... De ce oare or fi taiat imaginea exact in plaja de viteze unde se plange mai toata lumea? O fi murit acolo motorul, si apoi o fi durat 3-6 minute pana au ajuns la 180km/h? Ca ma gandesc ca daca erau doar 20-30 de secunde intre 120 si 180, ar fi aratat... :roll: din ce stiu eu ,e ca la motoarele pe injectie la unele modlel nu stiu dca e cazul si aici ,dar poate e ,este ca acul turometrului la capatul ceasului inseamna oprirea motorului pt ca sa nu sara afara de sub sub capota,e adevarat. |
--------------------
LOGAN
PREFERENCE 1,4 PERLA
- TM 23 PAU
|
|
maxx |
![]()
Post
#59
|
![]() Megane Renault Sport 2.0 Turbo 225hp, 6 speed, 0 - 100 6,5s Group: Members Posts: 401 Joined: 26 September 04 From: Bucuresti - Tei ![]() |
acul turometrului la capatul ceasului inseamna oprirea motorului
e chiar interesanta chestia ![]() stie careva?? |
--------------------
DACIA
Logan Ambition Perla
- B 62 DRB ---- RENAULT -- NISSAN -- DACIA ----
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 18:54 |