sfaturi set motor 1600 nova gt
![]() ![]() ![]() |
sfaturi set motor 1600 nova gt
brasil |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Mai bine organ decat membru Group: Members Posts: 140 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Ford Mondeo Turnier
TDDI, 116 caluti frumosi
2001 Renault Twingo Soleil 1998, 8v PACE VOUA, TUTUROR ! |
|||
freeman30 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 31 May 04 From: Bucuresti ![]() |
In manual scrie ca pt motorul de 1600 ,trebuie sa fie de cauciuc.
|
--------------------
Daewoo
Tico
SX 2000
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
In nici un caz nu merge! schimba setul.
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
- B 34 SGM
1991 full fara piele www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
draku |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 3 November 04 From: Bucuresti ![]() |
nu merge, "umarul" de sprijin al camasilor pe bloc arata diferit: la cele cu inele din tabla de cu este drept (la 90 grade) iar la cele cu o-ring-uri de cauciuc este tesit (cam 45 grade)
daca la montezi asa iti intra apa in ulei, iar in 5 minute se face "smantana" tot uleiul am patit-o eu... ![]() |
--------------------
ex Dacia Nova
Barkas B1000
- Barkas
1989 Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
|
|
brasil |
![]()
Post
#5
|
![]() Mai bine organ decat membru Group: Members Posts: 140 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
am inteles ca se pot strunji camasile si se poate face acel umar in care sa se aseze garniturile de cu
voi ce stiti? |
--------------------
Ford Mondeo Turnier
TDDI, 116 caluti frumosi
2001 Renault Twingo Soleil 1998, 8v PACE VOUA, TUTUROR ! |
|
draku |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 3 November 04 From: Bucuresti ![]() |
sincer, eu ma indoiesc ca se poate face operatiunea asta fara a avea urmari asupra formei cilindrice a camasii. mai de-a dreptul, in momentul cand camasa se prinde in universalul strungului, aceasta se poate deforma/ovaliza si adio cilindru....
plus ca trebuie sa stii exact cotele cred ca mai simplu este sa iei un set de camasi de 1300, sa verifici cotele exterioare, si sa alezezi/honuiesti interiorul la cota pistonului... sau mergi inapoi cu setul ala si schimba-l (dai si tu "o bere"...) This post has been edited by draku: 19 Jan 2005, 18:07 |
--------------------
ex Dacia Nova
Barkas B1000
- Barkas
1989 Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
|
|
brasil |
![]()
Post
#7
|
![]() Mai bine organ decat membru Group: Members Posts: 140 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
am rezolvat problema
le-am dat la strunjit exact pe forma celor care folosesc garnituri de cupru si m-a costat 200k in pret intra si o demonstratie cu un comparator ca sa vad ca nu s-au ovalizat concluzie: de la set cu garnituri de cauciuc se poate face modificare pentru garnituri de cupru, invers nu multumesc de sfaturi, oricum |
--------------------
Ford Mondeo Turnier
TDDI, 116 caluti frumosi
2001 Renault Twingo Soleil 1998, 8v PACE VOUA, TUTUROR ! |
|
Ov |
![]()
Post
#8
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.527 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
subiect rezolvat
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th August 2025 - 10:48 |