Probleme enervante cu carburatorul!, Ba merge...ba nu merge....
Probleme enervante cu carburatorul!, Ba merge...ba nu merge....
UncleSam |
14 Apr 2007, 01:21
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 14 April 07 |
|
||
--------------------
Dacia
Nova
1999 GT
|
|||
$$ilvviu |
14 Apr 2007, 09:10
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT |
O rezolvare foarte simpla si ieftina este schimbarea carburatorului dublu cu unul monocorp, pe care ti-l poti regla si singur.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
apollo |
14 Apr 2007, 10:28
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani |
La tine e din reglaje de e asa puturoasa?
Aia sunt mecanici la care ai fost? Cum a zis si Silviu , pune un carburator monocorp si rezolvi orice problema.Pe langa faptul ca o reglezi tu, consumul iti va scadea simtitor. De exemplu eu am monocorp si imi consuma 7% in oras si 5-5,5% in afara. Nu o sa mai ai acelasi demaraj cum ai avut cu dublucorpul dar fii linistit, tu monteaza`l si ai sa fii multumit. 50RON un caarburator + 20RON flansa cu garniturile si ce mai e pe acolo.Stie vanzatorul de la piese auto. Cu reclamatia care vrei sa o faci, te sfatuiesc sa apelezi la OPC |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
mihai0070 |
14 Apr 2007, 11:51
Post
#4
|
NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti |
Pune carburator de 1400 si nu o sa mai ai probleme ...
Cine iti recomanda carburatorul de 1400 stie de ce PS cred ca 90 % din novele de pe piata au carburatoare de 1400 Apropo de raclamatii : la OPC trebuie sa vii cu dovada acte facturi ... altele detalii PRV ... dar recomand Vocea Clientului ... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
apollo |
14 Apr 2007, 11:56
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani |
QUOTE(mihai0070 @ 14 Apr 2007, 11:51) Apropo de raclamatii : la OPC trebuie sa vii cu dovada acte facturi ... altele detalii PRV ... dar recomand Vocea Clientului ... nu ai nevoie de facturi. iei pe cineva de la opc si te duci iar la acelasi service si acelasi mecanic. e de ajuns sa te mai refuze inca odata(sigur o va face) si agentul OPC va observa asta. Dupa aia sa vedem pe cine va mai refuza acel service + ca iti va regla carburatorul gratis. Reglarea carburatorului necesita timp si mana de lucru e ieftina. astea ca "mai rau il stric" is doar niuste scuze de oameni idioti. pai ma pot duce la service si ca sa-mi schimbe saiba de la filtru de aer.atata timp cat platesc il pun sa-mi demonteze si sa remonteze masina, chiar daca nu are nimic. daca acel mecanic "necalificat" sau "fara scoala in cap" nu vrea sa rezolve problema, automat ca reclam. Toate serviceurile au caiet de sugestii si reclamatii. E de ajuns sa ameninti putin cu protectia consumatorului si imediat ti-l face. Scuze de off-topic (doar o mica parte ) Pune-ti carburator 32IRMA si in maxim 2000 de km parcursi o sa-ti scoti banii pe toata investitia.ai sa vezi la consumul mic pe care o sa-l ai. This post has been edited by apollo: 14 Apr 2007, 12:04 |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
gabi1 |
15 Apr 2007, 10:08
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT |
Acum trecand peste reclamatii si carb mono,nu moare nimeni daca incercam sa-l punem pe picioare pe asta original.
1.Daca ai cumparat masina recent,schimba urgent bujiile.Din cauza lor nu ai ralanti stabil,avansul nu merge reglat decat dupa ureche(esti obligat sa reduci avansul pana la 10-15grade ca sa ai un mers cat de cat la ralanti dar in sarcina adio demaraj): 2.Dupa ce ai schimbat bujiile,regleaza avansul aliniind semnul de pe volanta cu cele de pe cutia de viteze(semnul din mijloc),platina reglata la 0.3mm. 3.Faci un test de drum si abia acum daca ai probleme desfaci carburatorul,incet cu grija ridici capacul,ai grija si la garnitura,iese odata cu capacul.Intorci capacul cu plutitoarele in sus si vezi ca distanta din centrul plutitoarelor pana la garnitura trebuie sa fie 18mm(poate sa fie max 20mm dar nu mai mic de 18).Daca mai ai tablita aia lata cu seria carburatorului sa stii ca aia e special facuta la 18mm pentru reglaj.Mai departe scoti cu o seringa benzina din carb si stergi cu o carpa curata eventualii crocodili.E bine daca ai un compresor din ala la 12Volti,sa sufli un pic prin el. Urmeaza montatul,atentie la plutitoare,capacul centrat pe cele 4 prezoane si perfect orizontal,piulitele sa nu fie stranse tare altfel adio filet in corpul carburatorului. Daca nu iese nimic din treaba asta,trecem la nivelul doi.(sau il aruncam) |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
bertro |
15 Apr 2007, 21:25
Post
#7
|
Membru dezmembrat Group: Members Posts: 592 Joined: 3 June 05 From: IASI, rumenia |
1. in primul rand, n-ai de ce sa faci reclamatii. baietii din service au fost precauti dintr-un motiv bun: daca vrei sa nu ai surprize, 2corp-ul se regleaza doar pe banc de proba special. si, din cate stiu eu, exista in tara doar 2: unul in Pantelimon la Bucuresti si altul la Carfil la Brasov. Restul e amatorism si risti consum astronomic sau functionare aiurea.
daca n-ai cum sa ajungi la una din cele 2 locatii, ori risti si-l dai la surubait mecanicului din service-ul tau ori (varianta recomandata), treci la carb de 1400 si ai scapat de un munte de belele. 2. faptul ca porneste doar cu acc la maxim ma face sa cred ca se ineaca la oprire. ia vezi daca-ti merge electrovalva. am patit si eu asa cand aveam 2corp si era super enervant. 3. n-ai demaraj la acceleratie brusca pt ca ai avansul prea mic. roteste putin delco-ul in sens anti-orar. sau pune-l la zero cum ti-a explicat gabi, dar o sa-ti mearga bine la zero doar daca ai carburatia pusa la pct, bujiile curate, platina buna. recomand si o aprindere tranzistorizata (se gaseste in magazine, facuta de Gotronic Tg Mures) |
--------------------
DACIA
Nova GT
- xx xx XXX posesor de DrACIA NOVA GT
|
|
aly |
1 May 2007, 07:49
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 7 January 05 From: Iasi |
De unde esti?
Daca vreu iti ofer eu un carburator de berlina de 1400 la schimb cu cel dublu de pe nova ta. |
--------------------
Dacia
1310 tlx
- is-xx-yy
|
|
bertro |
2 May 2007, 13:04
Post
#9
|
Membru dezmembrat Group: Members Posts: 592 Joined: 3 June 05 From: IASI, rumenia |
aly, in ce stare e carbul ala de 1400? cat timp a fost folosit? e sigur modelul IRM 2 AM ? (tre sa aiba stantat un "27" pe corp).
am acasa un dublucorp care a fost pe nova mea. arata foarte bine, e spalat, etc. trebuie reglat si eventual schimbate jiglerele (desi sunt destul de ok si astea de pe el). m-ar interesa un schimb cu al tau (daca e chiar de 1400), ca momentan am pe nova unul de 1300 cu jiglere de 1400 si mi se pare cam anemic. |
--------------------
DACIA
Nova GT
- xx xx XXX posesor de DrACIA NOVA GT
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2024 - 15:09 |