busonul de la rezervor, nu mai se deschide busonul de la rezervor
![]() ![]() ![]() |
busonul de la rezervor, nu mai se deschide busonul de la rezervor
razvan32 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() superdaciuta Group: Members Posts: 842 Joined: 12 January 08 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310
1990 TX BERLINA
- 6-PH-7008
|
|||
TRK |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 451 Joined: 30 April 10 From: Constanta ![]() |
folosesti un spray de dezghetat sau torni niste apa fierbinte peste el. Scoti busonu, il iei in masina cu tine, pleci la peco si alimentezi (faci si tu full-ul ca peste o ora, ozi, doua, iar ingheata si te chinui
![]() |
--------------------
ex DACIA 1310
Li 2004/
OPEL ASTRA G-CC 16v
|
|
ghitza |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Cu spary de dezghetat yale,pulverizezi de 2 ori si astepti 5 minute si gata
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
r3d |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
cel mai simplu daca nu ai la indemana nici un spray pune un prosop pa buson si apoi toarna apa calda, oparita de care ai la indemana
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
razvan32 |
![]()
Post
#5
|
![]() superdaciuta Group: Members Posts: 842 Joined: 12 January 08 From: Ploiesti ![]() |
am reusit. am luat spirt si am pus intr-o siringa si am pus in gaura unde intra cheia.
am stat vreo 2 minute si am bagat cheia. surpriza. a mers. ![]() am luat vaselina si am bagat in gaura sa mearga mai usor. sper sa nu se mai intepeneasca. ![]() |
--------------------
DACIA
1310
1990 TX BERLINA
- 6-PH-7008
|
|
r3d |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
nu se va intepeni cu vaselina doar ca va trebui cateva zile sa ai un servetel sa stergi cheia
![]() |
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
Axll |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 11 December 05 ![]() |
incearca sa bagi cu seringa ulei de motor si nu o sa mai inghete, si dupa ce ai scos busonul ungel bine sipe el. in zona unde gliseaza.
|
--------------------
dacia
1300
- BZ 04 BJL am vrut mai mult...decit normal...
|
|
klaus |
![]()
Post
#8
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Poti incerca cu siringa si antigel.
Daca esti in drum poti incerca incalzirea cu respiratia (sufli in yala), cu o cheia sau alt metal bagat in yala si incalzit cu bricheta, te urinezi pe el (la propriu, daca esti in camp si nu ai de unde apa calda) etc. Orice metoda de incalzire ajuta, in general. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
razvan32 |
![]()
Post
#9
|
![]() superdaciuta Group: Members Posts: 842 Joined: 12 January 08 From: Ploiesti ![]() |
se poate inchide. s-a rezolvat
|
--------------------
DACIA
1310
1990 TX BERLINA
- 6-PH-7008
|
|
Ov |
![]()
Post
#10
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
frumos ar fi sa spui si ce metoda ai folosit
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
Ov |
![]()
Post
#12
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
eh, am citit doar ultimul post
![]() de regula functioneaza, dar de data asta am dat gres This post has been edited by Ov: 10 Feb 2012, 17:24 |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
payty |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
problema pe care o am nu e tocmai legata de topicul de fata, dar ca sa nu mai deschid altul pt o problema simpla, postez aici:
Am cumparat un buson nou de UAMT (gasit cu greu) problema e ca nu e ventilat si se face presiune in rezervor. Probabil e din cel pt injectie. Imi poate spune cineva cum il pot modifica? Sau macar o poza cu un buson model ventilat. Ma refer la cel negru de plastic. Dacia mea e din 96, CN3. Daca imi aduc aminte, parca erau niste gaurele la interior, in partea opusa locului pe unde intra cheia. N-as vrea sa aplic tratamente barbare dand gauri aiurea in capac ca se evapora benzina fara sa merg cu masina. E vreu supapa, ceva? Pe cel vechi nu il mai am ca a fost furat. Au incercat sa imi ia benzina din rezervor dar din fericire aveam doar vreo 3-4 litri. This post has been edited by payty: 26 Aug 2012, 22:02 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
ghitza |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
fara gaura nu scapi
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 13:34 |